Ajax - deel III

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
koetje
Legende
7

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Josef Dettelbacher schreef: 09 jan 2025, 09:07
Sensation schreef: 09 jan 2025, 08:57 Kroes is weer eens vol van zichzelf en komt maandag bij Rondo zitten. De Ajacieden gaan alvast zweten omdat hij met het dubbelinterview in de zomer met die lelluke Marijn Beuker vol in de kaarten liet kijken. Ik zeg: doe dat maar nog een keer :mrgreen:
Bij sommige mensen vraag je je echt af hoe zij in hemelsnaam multimiljonair zijn geworden.
In zijn geval: op het juiste moment in de juiste sector (= geluk hebben) met iets te veel zelfvertrouwen je als lompe boer gedragen. Kun je best ver komen. Enige credit daarvoor. Vervolgens moet je niet gaan denken dat het allemaal komt door jouw zogenaamde briljante geest. Alleen dat denkt hij dus wel.
  • Citaat
  • BerrievanSlingeren
    Jeugdspeler
    2
    Seizoenkaart: Vak W
    Clubvoorkeur: PSV

VeresRivne schreef: 09 jan 2025, 09:17
    Josef Dettelbacher schreef: 09 jan 2025, 08:34

Wat ouder maar voor de echte fans hier.
    Wauw, dit kwartier krijg ik nooit meer terug, maar tijdens werktijd en moest toch gaan zitten na 3 bakken koffiedrek, dus het was het helemaal waard😅 dank hiervoor!
  • Citaat
  • Thoresen
    Nationale topspeler
    6

Laat a.u.b. PSV orde op zaken stellen. De arrogantie begint weer stuitende vormen aan te nemen. Ajacieden redeneren nu al: "als je met zo'n slecht voetbal 2e staat en hoe PSV en Feyenoord omver zijn geblazen door dit team, dan word je kampioen".

Je weet dat het komt maar iedere keer moet ik toch weer zuchten.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Thoresen voor dit bericht:
    De Realist
    Ardbeg
    Mister PSV
    6

Thoresen schreef: 09 jan 2025, 12:37 Laat a.u.b. PSV orde op zaken stellen. De arrogantie begint weer stuitende vormen aan te nemen. Ajacieden redeneren nu al: "als je met zo'n slecht voetbal 2e staat en hoe PSV en Feyenoord omver zijn geblazen door dit team, dan word je kampioen".

Ajacieden of roept een of andere dwaas dit weer? Zo zijn ze, boeiend. Laat ze zich zelf maar voor lul zetten.
  • Citaat
  • Thoresen
    Nationale topspeler
    6

Ardbeg schreef: 09 jan 2025, 12:40
    Thoresen schreef: 09 jan 2025, 12:37 Laat a.u.b. PSV orde op zaken stellen. De arrogantie begint weer stuitende vormen aan te nemen. Ajacieden redeneren nu al: "als je met zo'n slecht voetbal 2e staat en hoe PSV en Feyenoord omver zijn geblazen door dit team, dan word je kampioen".

Ajacieden of roept een of andere dwaas dit weer? Zo zijn ze, boeiend. Laat ze zich zelf maar voor lul zetten.
    Ik raad het je niet aan maar als je komende zaterdag vanaf een uur of 1 de trein richting Amsterdam pakt zul je je verbazen.
  • Citaat
    ShovingNE2
    Site Admin
    7
    Seizoenkaart: Vak PR

Dit is wel heftig. Maar.... zo ben ik... ik spring in de bres. Ik wil ook wel met haar borsten worstelen, kan zij wat anders doen.

Afbeelding
  • Citaat
  • "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Tomm
    Vedette
    6
    Seizoenkaart: Vak F

Awards:

Waarom krijgt dat mens zoveel aandacht. Beter gaan we als samenleving zo’n opzich zelf geilende kut vloggers compleet negeren, wellicht dat ze dan eindelijk echt werk moeten gaan doen.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Tomm voor dit bericht (totaal 14):
    GrasmatguusDe RealistBadShakerBatsuVoormalig KGpsvgoudaMithrasPeeJRen HöekTrixmFritskePhilipsLucieNilisWoodenshoes
    Franciscus
    Nationale topspeler
    2
    Favoriete speler: Mauro Jr

Awards:

Tomm schreef: 09 jan 2025, 23:10 Waarom krijgt dat mens zoveel aandacht. Beter gaan we als samenleving zo’n opzich zelf geilende kut vloggers compleet negeren, wellicht dat ze dan eindelijk echt werk moeten gaan doen.
    Eens.
    Maar wel fijn voor Kenniks Taylor. Sinds hij niet meer tegen die kennelijk verschrikkelijk lelijke tietjes van zijn mokkel moet aankijken voetbalt hij zelf ook minder afzichtelijk.
  • Citaat
    ShovingNE2
    Site Admin
    7

https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuw ... ompenseren
  • Citaat
    SKERLA
    Legende
    7
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Er staat een 'e' teveel aan het einde van het eerste woord.
  • Citaat
  • Laatst gewijzigd door SKERLA op 10 jan 2025, 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.
    Deze gebruikers waarderen SKERLA voor dit bericht (totaal 3):
    Fanatic-U-sNoaNoTheBaddest10Boktor
    Op weg naar nr 26
    Vedette
    5

Wat een onvoorstelbaar slecht geschreven stuk, deju.
  • Citaat
  • Robson de Souza
    Vedette
    7

Ik zie dat ze nu toch dicht bij de aankoop van Moro lijken te zijn. Een linksbuiten. Het grootste talent van Ajax is een....linksbuiten. Ik snap niet zo goed waarom ze het enige geld daarin investeren. Hadden ze niet beter een back-up kunnen halen? Deze gast moeten ze opstellen.
  • Citaat
    ShovingNE2
    Site Admin
    7

Laat ze er vooral 8 miljoen op stuk slaan. Dan gaat Godtz spelen en mag hij in de zomer weer verhuurd worden.
  • Citaat
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    7
    Seizoenkaart: Vak U
    Favoriete speler: Ryan Flamingo

Awards:

Topbeleid daar.
  • Citaat
  • Ex unitate vires
    Ren Höek
    Vedette
    6

Robson de Souza schreef: 10 jan 2025, 08:45 Ik zie dat ze nu toch dicht bij de aankoop van Moro lijken te zijn. Een linksbuiten. Het grootste talent van Ajax is een....linksbuiten. Ik snap niet zo goed waarom ze het enige geld daarin investeren. Hadden ze niet beter een back-up kunnen halen? Deze gast moeten ze opstellen.
    Moro kan blijkbaar ook als rechtsbuiten en aanvallende middenvelder spelen, dat scheelt.
    En Godts zal af en toe rust nodig hebben.

Al ben ik het met je eens dat Moro gezien zijn transferbedrag speeltijd zal moeten krijgen, wat ten koste gaat van iemand anders.
  • Citaat
  • “Never argue with an idiot.
    They will drag you down to their level and beat you with experience.”
    Ontbijtkoek
    Meervoudig international
    1
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Toe maar...
  • Citaat
  • Jwoeloe
    Moderator
    7

Awards:

Dat is toch van een ander kaliber Real dan ze een aantal jaar geleden hadden gedacht daar in Amsterdam.
  • Citaat
    Pierre
    Bankzitter
    2
    Seizoenkaart: Vak L

Bajraktarevic 2 klassen beter.
  • Citaat
  • Ittot
    Internationale topspeler
    4

Pierre schreef: 10 jan 2025, 10:41 Bajraktarevic 2 klassen beter.
    Geen idee wie beter is.

Moro heeft iig ervaring op PD niveau, dat is iets hoger dan de MLS. Lijkt me dus wel meer instapklaar.
  • Citaat
  • RPSV94
    Meervoudig international
    2
    Seizoenkaart: Vak TT

Hij weet in ieder geval hoe het is om te spelen met een spits die niet kan scoren.
  • Citaat
  • Robson de Souza
    Vedette
    7

RPSV94 schreef: 10 jan 2025, 10:49 Hij weet in ieder geval hoe het is om te spelen met een spits die niet kan scoren.
    Jep, en gezien de positie van Real Valladolid is ie ook gewend dat de tegenstander beter voetbal speelt en zal hij ook gewend zijn om countervoetbal te spelen.
    Ik vind het vooral bijzonder dat ze hem zo eenvoudig laten gaan terwijl ze:
    - onderaan staan maar wel kansen hebben erin te blijven.
    - hij in de zomer voor 4 miljoen gekocht is en ze dus heel snel van hem af willen.
    Daarnaast ook bijzonder dat er verder geen club interesse in hem lijkt te hebben. 3 goals en 1 assist is ook niet heel veel.
    @Sensation kun jij eens in zijn statistieken duiken? Waarin blinkt hij uit of juist helemaal niet?
  • Citaat
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    7
    Clubvoorkeur: Ja

Robson de Souza schreef: 10 jan 2025, 11:34
    RPSV94 schreef: 10 jan 2025, 10:49 Hij weet in ieder geval hoe het is om te spelen met een spits die niet kan scoren.
    Jep, en gezien de positie van Real Valladolid is ie ook gewend dat de tegenstander beter voetbal speelt en zal hij ook gewend zijn om countervoetbal te spelen.
    - hij in de zomer voor 4 miljoen gekocht is en ze dus heel snel van hem af willen.
    Daarnaast ook bijzonder dat er verder geen club interesse in hem lijkt te hebben. 3 goals en 1 assist is ook niet heel veel.
    @Sensation kun jij eens in zijn statistieken duiken? Waarin blinkt hij uit of juist helemaal niet?

Als je naar de stats van Valladolid kijkt heeft Moro:
    - een van de laagste passzuiverheid
    - wel nr2 op de lijst qua voorzetten in de 16 (maar zelfs nog niet eens 1 per 90)
    - creeert vrij veel kansen voor Valladolid
    - wint net geen 50% van z’n dribbels, gaat die wel relatief veel aan

Maar het is bepaald niet dat hij met kop en schouders er bovenuit steekt bij een degradatiekandidaat van Spanje. Maar wie weet dat hij bij defensief Ajax voetbal beter tot zijn recht komt :mrgreen:
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Sensation voor dit bericht:
    Robson de Souza
    Boktor
    Meervoudig international
    1

Awards:

Robson de Souza schreef: 10 jan 2025, 08:45 Ik zie dat ze nu toch dicht bij de aankoop van Moro lijken te zijn. Een linksbuiten. Het grootste talent van Ajax is een....linksbuiten. Ik snap niet zo goed waarom ze het enige geld daarin investeren. Hadden ze niet beter een back-up kunnen halen? Deze gast moeten ze opstellen.
    Misschien kan Kroes de TD die dit bedenkt een klap in z'n nek geven?
  • Citaat
    VeresRivne
    Vedette
    5

Ik ben wel blij met Moro al denk ik wel echt dat er financieel grote risico's genomen worden, het is vol mikken op een CL plek nu alsin minimaal Twente AZ en Utrecht voor je houden voor die voorronde plek en proberen Feyenoord naar de kroon te steken. Punt is wel dat Moro dingen brengt die dit elftal mist en je ook op AM en rechtsbuiten wat met hem kan. Het zegt vooral veel over Berghuis' positie, die levert niet.
    Banel en Rasmussen geforceerd op de buitenplekken dat was het probleem voor Ajax.

Jullie Bayraktar vind ik een erg leuke speler trouwens, heeft zelfs al een eigen lied
  • Citaat
  • It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
    SLAVA UKRAINE!!!
    Persepolis
    Vedette
    6

Awards:

Robson de Souza schreef: 10 jan 2025, 11:34
    Mwa, is niet zo onlogisch hoor. Moro komt hiermee sowieso in de top 5 duurste verkopen ooit van Valladolid. Het is niet dat ze normaal hun beste spelers voor veel meer laten gaan, voor hun is 8-9 miljoen behoorlijk wat geld. Het is een club die pendelt tussen de Primera en Segunda Division en het financieel niet breed heeft, zo'n bod afwijzen is best een risico. Want wat als zij degraderen en er komt niemand met een dergelijk bod in de zomer? Wat zeker niet ondenkbaar is want zo geweldig is hij niet, zijn stats zijn heel matig en mét hem staat Valladolid ook laatste met de op 1 na minste aantal goals. De clubs staan momenteel ook niet bepaald in de rij voor hem zover ik lees. Dus ik kan het me wel voorstellen vanuit Valladolid's kant.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Persepolis voor dit bericht (totaal 2):
    NilisRomarioooTijn
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

De vraag is vooral: hoe kan ajax ineens 8 miljoen euro uitgeven terwijl ze bijna failliet zijn? Zou me niks verbazen als ze weer iets illegaals gedaan hebben om dat bedrag bij elkaar te schrapen.
  • Citaat
  • Plaats reactie