Ajax - deel III

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
JChovanec
Meervoudig international
3
Seizoenkaart: Vak D
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Cas schreef: 04 sep 2024, 22:31
koetje schreef: 04 sep 2024, 22:31 Dit is bijna de beste opstelling

Afbeelding
Cirsus?
Nee dit is ajax dna superaanvallend spel, maar dan in een 4-2-4 opstelling i.p.v. 4-3-3
  • Citaat
  • <font color=#4285F4>G</font><font color=#EA4335>o</font><font color=#FBBC05>o</font><font color=#4285F4>g</font><font color=#34A853>l</font><font color=#EA4335>e</font><font color=#4285F4> Adsense</font>
    Google Adsense

Aankondiging

Hatseflats
    Legende
    5

Awards:

koetje schreef: 04 sep 2024, 22:31 Dit is bijna de beste opstelling

Afbeelding
    Opa Gay - Shuttlebus - Rug - Baas - Hato Berghuis - Wijzer - Fritz Blob - Huiler Of
    Opa Gay - Rug - Shuttlebus - Hato Berghuis - Wijzer - Fritz - God Blob - Huiler Het wordt er niet beter op. Benieuwd wat ze doen met blessures :mrgreen:
  • Citaat
    Buitenspelgoal
    International
    4

Geissbock schreef: 04 sep 2024, 21:55 Geen paniek, Jahanbakhsh is nog vrij op te pikken.
    Ik zie ze dit nog doen ook. Staat er in de Eredivisie meteen. Middelmaat, maar of die Sulemana nou zoveel beter was? Em die was sowieso nog geblesseerd, dus zaten ze nog steeds met alleen Godts.
  • Citaat
    Tomm
    Vedette
    7
    Seizoenkaart: Vak F

Awards:

Zelfs deze dames wisten het al…

• Citaat
    StratumZuid
    Vedette
    5

Dit is nog beter dan surferboy :hartjes:

Afbeelding
  • Citaat
  • In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Zuc0
    Nationale topspeler
    2

• Citaat
    MC Hammer
    Nationale topspeler
    1

ShovingNE2 schreef: 04 sep 2024, 20:03 Objectiviteit bestaat niet.

Kan je de voorkeur aan de kant schuiven voor je vak. Dat is de vraag.
    Dat kan niemand helemaal, maar wat denk ik belangrijk is, is net als met nieuwsinname: haal je alles uit dezelfde bubbel, dan krijg je niet alle perspectieven binnen en is het niet goed te doen om een goed beeld te vormen of te geven.

Je moet daar bij wijze van spreken elke club gelijk vertegenwoordigd hebben en van daaruit objectiviteit nastreven. Als 60% pro Ajax is, 30% pro Feyenoord en 10% de rest, is het niet moeilijk om te raden wat er gebeuren gaat. Daarvoor is voetbal te veel emotie.
  • Citaat
  • Hammertime!
    Pierre
    Regelmatige invaller
    2
    Seizoenkaart: Vak L

Awards:

Nu nog iemand vergeten op te geven voor Europees voetbal en het feest is helemaal compleet.
  • Citaat
    ShovingNE2
    Site Admin
    7
    Seizoenkaart: Vak PR

Pierre schreef: 05 sep 2024, 08:24 Nu nog iemand vergeten op te geven voor Europees voetbal en het feest is helemaal compleet.
    Alex Kroes tegen Ziggo: "Ik dacht dat keepers altijd automatisch werden ingeschreven. Ik heb alleen de veldspelers doorgegeven."
  • Citaat
  • "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Pierre
    Regelmatige invaller
    2
    Seizoenkaart: Vak L

Awards:

ShovingNE2 schreef: 05 sep 2024, 08:30
    Pierre schreef: 05 sep 2024, 08:24 Nu nog iemand vergeten op te geven voor Europees voetbal en het feest is helemaal compleet.
    Alex Kroes tegen Ziggo: "Ik dacht dat keepers altijd automatisch werden ingeschreven. Ik heb alleen de veldspelers doorgegeven."
    "Hoe bedoel je? A- en B-lijst?"
  • Citaat
    D.Millpants
    Nationale topspeler
    2
    Favoriete speler: Van Nistelrooij

Is dit niet gewoon een bewuste actie geweest? Kroes is terug gefloten voor deze huurdeal door de RVC, niet verantwoord. Daardoor bewust net te laat gemeld en voor de buhne dit spelletje spelen?
  • Citaat
  • Robson de Souza
    Vedette
    7

D.Millpants schreef: 05 sep 2024, 08:46 Is dit niet gewoon een bewuste actie geweest? Kroes is terug gefloten voor deze huurdeal door de RVC, niet verantwoord. Daardoor bewust net te laat gemeld en voor de buhne dit spelletje spelen?
    Dat lijkt mij niet, aangezien het wel fijn is om meer dan 2 buitenspelers in je selectie te hebben en ze toch ook zo goed mogelijk willen presteren in de competitie.
    Het mooie is dat die Farioli graag "reactievoetbal" wil spelen. Dat gaat niet zo lekker als je geen snelle buitenspelers hebt. Dus moet hij iets anders gaan verzinnen. Maar wat in hemelsnaam, met zijn twee jaar ervaring zal dat nog niet meevallen.
  • Citaat
    DadOfFour
    Internationale topspeler
    4

Robson de Souza schreef: 05 sep 2024, 08:49
    D.Millpants schreef: 05 sep 2024, 08:46 Is dit niet gewoon een bewuste actie geweest? Kroes is terug gefloten voor deze huurdeal door de RVC, niet verantwoord. Daardoor bewust net te laat gemeld en voor de buhne dit spelletje spelen?
    Dat lijkt mij niet, aangezien het wel fijn is om meer dan 2 buitenspelers in je selectie te hebben en ze toch ook zo goed mogelijk willen presteren in de competitie.
    Het mooie is dat die Farioli graag "reactievoetbal" wil spelen. Dat gaat niet zo lekker als je geen snelle buitenspelers hebt. Dus moet hij iets anders gaan verzinnen. Maar wat in hemelsnaam, met zijn twee jaar ervaring zal dat nog niet meevallen.
    Of ze daadwerkelijk zo goed mogelijk willen presteren valt - gezien de prestaties in de laatste paar seizoenen - nog te bezien...
  • Citaat
  • La vida és massa curta per no fer broma
    De Realist
    Vedette
    3
    Seizoenkaart: Vak V
    Favoriete speler: Ik spring voor Luuk

Zo goed mogelijk moeten presteren. Geen Champions League en ze hebben een nog veel groter probleem daar, en met deze selectie gokken ze overduidelijk er op dat ze dat gaan halen.
    Hup Feyenoord, AZ, Twente, Utrecht en de rest!
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen De Realist voor dit bericht:
    Tijn
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    “Ik vind het helemaal niks” - Peter Bosz
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Als ze onverhoopt 2e of 3e worden en CL halen dan werpt de gekozen weg wél haar vruchten af en krijgen ze een hoop geld binnen terwijl er dit seizoen gesneden is aan de kostenkant. Halen ze wéér geen CL dan raken ze nog verder achterop en wordt het weer een stukje pittiger om kampioen te worden.

Dus inderdaad, hup Feyenoord, AZ en voor de zekerheid toch ook Twente.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Grasmat voor dit bericht (totaal 3):
    mr.topRobson de SouzaDe Realist
    Prof_napo
    Vedette
    3
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

Robson de Souza schreef: 05 sep 2024, 08:49 Het mooie is dat die Farioli graag "reactievoetbal" wil spelen. Dat gaat niet zo lekker als je geen snelle buitenspelers hebt. Dus moet hij iets anders gaan verzinnen. Maar wat in hemelsnaam, met zijn twee jaar ervaring zal dat nog niet meevallen.
    En Brobbey staat nou niet echt bekend van de vele meters die hij maakt gedurende 90 minuten. Weghorst niet om zijn voetballende kwaliteiten. Dan hou je in de aanval Akpom en Rijkhof over, een One year wonder uit de Engelse Championship en een jeugdspeler die net zo als Brobbey niet goed genoeg was en weer terug is mogen keren.

Op de buitenposities een Traore die ook niet de beste voetballende kwaliteiten had en dan de twee jeugdspelers Godts en Rasmussen die het maar moeten gaan doen. Berghuis die broodnodig is op het niet al te creatieve middenveld ( als hij niet geblesseerd is ). Betonvoetbal in de betonbak?
  • Citaat
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Prof_napo schreef: 05 sep 2024, 09:00 En Brobbey staat nou niet echt bekend van de vele meters die hij maakt gedurende 90 minuten.
    Voornamelijk omdat hij het überhaupt maar 60 minuten volhoudt. Max. :mrgreen:
  • Citaat
  • Prof_napo
    Vedette
    3
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

Grasmat schreef: 05 sep 2024, 09:05
    Prof_napo schreef: 05 sep 2024, 09:00 En Brobbey staat nou niet echt bekend van de vele meters die hij maakt gedurende 90 minuten.
    Zijn bijdrage in defensieve arbeid is vrijwel geheel afwezig én zelfs dan houdt hij het maar beperkt vol. Tobspeler
  • Citaat
    MC Hammer
    Nationale topspeler
    1

Als ze CL halen, zijn ze wel uit de problemen, denk ik. Zeker omdat ze veel verkocht hebben. Beetje zoals PSV twee jaar terug, die Gakpo en Madueke verkoopt en tóch tweede wordt en CL haalt.

Dan heb je ineens de luxe om je sterspelers te behouden en biedingen te weigeren.

Als Ajax geen CL haalt (en ik zie ook niet in hoe, ze hebben de minste aanval van de top-5), dan zitten ze een beetje vast en smelt het kapitaal verder.
  • Citaat
  • Hammertime!
    Jeronimo
    Geselecteerd voor Oranje
    1

Nou ja, veel verkocht hebben ze nog niet he, ze mogen god bedanken dat die maffe Arabieren nog voor Bergwijn kwamen anders was het financiele leed helemaal niet meer te overzien geweest.
    Ze hebben wel veel verhuurd met opties, dus dat zou eventueel nog goed kunnen uitpakken maar daar kan je nu nog geen beleid op maken (hoewel Kroes ;))

3e plek is voorronde en zoals wij weten kom je die niet zomaar door, 2e plek zou ze wel veel meer lucht geven.
  • Citaat
  • Thijs
    Lid van verdienste
    7
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ideaal, toch? Brobbey is de eerdte 60 minuten goed, Weghorst de laatste 30 vooral. Briljant bedacht dus eigenlijk van Kroes om ze dan beiden in de ploeg te hebben.
  • Citaat
  • Robson de Souza
    Vedette
    7

Thijs schreef: 05 sep 2024, 09:44

Ideaal, toch? Brobbey is de eerdte 60 minuten goed, Weghorst de laatste 30 vooral. Briljant bedacht dus eigenlijk van Kroes om ze dan beiden in de ploeg te hebben.
    Jep, maar dan zul je zien dat die trainer precies het omgedraaide gaat doen.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Robson de Souza voor dit bericht:
    Heissenberrug
    SKERLA
    Legende
    7
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Awards:

Robson de Souza schreef: 05 sep 2024, 09:47
    Thijs schreef: 05 sep 2024, 09:44

Kontkorst de eerste 30 minuten, Brobbel de laatste 60?
  • Citaat
  • Thijs
    Lid van verdienste
    7
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

SKERLA schreef: 05 sep 2024, 09:53
    Robson de Souza schreef: 05 sep 2024, 09:47

Ik zie het gezicht van Waphorst al voor me als hij na 30 minuten gewisseld wordt.
  • Citaat
  • RPSV94
    Nationale topspeler
    2
    Seizoenkaart: Vak TT

Thijs schreef: 05 sep 2024, 09:56
    SKERLA schreef: 05 sep 2024, 09:53

Ik zie het gezicht van Waphorst al voor me als hij na 30 minuten gewisseld wordt.
    Zou hij dan ook gaan huilen?
  • Citaat
    VTheMan
    Meervoudig international
    2
    Favoriete speler: Bakayoko

RPSV94 schreef: 05 sep 2024, 09:59
    Thijs schreef: 05 sep 2024, 09:56

Zou hij dan ook gaan huilen?
    "Tranen van geluk! Want ik heb 30 minuten mogen spelen voor de club waarvan ik in de baarmoeder al fan was!" :sick: :kots:
  • Citaat
  • Laatst gewijzigd door VTheMan op 05 sep 2024, 10:03, 1 keer totaal gewijzigd.
    <font color=#4285F4>G</font><font color=#EA4335>o</font><font color=#FBBC05>o</font><font color=#4285F4>g</font><font color=#34A853>l</font><font color=#EA4335>e</font><font color=#4285F4> Adsense</font>
    Google Adsense

Aankondiging

Plaats reactie