Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Wegens onderhoud zal het forum dit weekend op sommige momenten beperkt te bereiken zijn. Excuses voor het ongemak.
Het is natuurlijk wel zo dat deze man is aangenomen na die misstanden bij de NOS. Hier is een onderzoek naar gedaan en er kwam een duidelijke angstcultuur naar voren met o.a. intimidatie, discriminatie etc. Maar dus ook een sterke voorkeur voor Ajax en tegen andere clubs wat natuurlijk onderdeel is van die cultuur. Dan is het voor mij onbegrijpelijk dat je bij een nieuwe hoofdredacteur uit komt die dit soort dingen tweet.
Verder eens met @ShovingNE2, objectiviteit bestaat niet. Zijn wij ook niet. Belangrijker is dat je eerlijk bent en probeert juist je voorkeur opzij te zetten door processen dusdanig in te regelen dat subjectiviteit nog maar een minimale rol kan hebben.Dat doe je door meetbare data inzichtelijk te maken en het daar over te hebben met elkaar. Hetzelfde geld overigens voor de scheidsrechterskorps. Hoe is het bijvoorbeeld in godsnaam mogelijk dat er bij Feyenoord gemiddeld 21 minuten blessuretijd wordt bij getrokken als ze achter of gelijk staan?
Lekker sneertje van Mike ook: "Daardoor werd de ogenschijnlijk eenvoudige huurdeal met koopoptie van Sulemana een race tegen de klok, die voor middernacht, dus binnen vijf kwartier, moest zijn gewonnen. Een hele opgave met een juridische afdeling die al jaren niet uitblinkt door snelheid."
Den Kroes is gewoon een grotere charlatan dan dat Mislintat was. Toch wel knap om zo vol vertrouwen de media toe te spreken en vervolgens terecht gewezen te worden.
Wel enigszins benieuwd hoe Mislintat naar deze soap kijkt
Maar serieus. Je krijgt om 10 uur in de ochtend een bijna niet te weigeren bod op Bergwijn. Dan ga je toch per direct aan de slag met Sulemana en zorg je dat alles in orde is voor de avond? Je bent dan toch een grote lulhannes als je pas om kwart voor 11 in de avond gaat schakelen? Wat een droplul
Of zie ik het verkeerd?
Deze gebruikers waarderen Hatseflats voor dit bericht (totaal 2):
Sven Mislintat laat zich in gesprek met het Duitse Bild ook uit over de afgelopen transferzomer van Ajax. Hij zegt zich te 'verwonderen' over het beleid van zijn opvolger Alex Kroes. "Vier spitsen en maar één linksbuiten," verzucht hij. "Ik had hem een klap met mijn surfplank verkocht."