NBA Basketbal

Discussieer hier met PSV-supporters over andere sporten dan voetbal.
Plaats reactie
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

https://www.telegraaf.nl/sport/71236045 ... dewerkster

Een jaar schorsing voor een wederkerige relatie? Is dat niet een beetje te moreel verheven of teveel vasthouden aan regeltjes? Ik weet natuurlijk niet het fijne ervan, maar kan me moeilijk een echte machtspositie hierin voorstellen of dergelijke…
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Het is typisch Amerikaans. En zeker in deze tijd zijn ze daar extra gevoelig voor. Maar ik heb wel het idee dat het hele verhaal nog niet verteld is. Want dit is wel heel extreem ja.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik ben vooral benieuwd wat de impact is op de Celtics zelf als team. Ik bedoel, iedereen had die wel als title-runner met de Bucks in the east en nu potentieel de Cavs.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik moest bij dit nieuws even denken aan Charles Barkley die weleens heeft gezegd dat hij in het verkeerde tijdperk speler was... 130 miljoen dollar voor een zesde man, die in feite enkel kan scoren. Wat een contracten tegenwoordig.

Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Nu is scoren wel een erg belangrijk aspect en is hij als zesde man wel ontzettend belangrijk voor ze en misschien wel dé optie om punten te maken in grote fases bij Miami. Denk dus dat je hem onderschat. Er zijn echt wel idiotere contracten in de NBA.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Okay wellicht heb je gelijk hoor, hij mag het laten zien komend seizoen :mrgreen:

Verder is de preseason volop in gang en hebben vannacht zowel Kawhi Leonard als Jamal Murray na lang blessureleed eindelijk hun rentree gemaakt. Hopen dat ze dit seizoen dit blijven, dan wordt het Westen nog meer competitief dan het al was.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

De waarschijnlijke nummer 1 pick van 2023 Victor Wembanyama is nu al een paar dagen in Amerika tijdens de voorbereiding van zijn team en het is wel echt logisch dat de hype groot is. Wat een bijzondere speler. 2.20m, maar met de snelheid, handles en 3 punt schot van een guard... Heel erg benieuwd of hij fit kan blijven en hoe zijn spel zich gaat vertalen naar de NBA.





Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ziet er goed uit, maar het is altijd de vraag of ze het nog kunnen als de fysiek en tempo naar NBA niveau gaat. Aantal jaar geleden leek Bol Bol ook een fenomeen te worden, maar waar is die nu?
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Thijs schreef: 07 okt 2022, 10:15 Aantal jaar geleden leek Bol Bol ook een fenomeen te worden, maar waar is die nu?
Schijnt pakketjes te bezorgen voor een grote blauwe webwinkel :whistle:
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ondertussen gaat het bij de warriors ook lekker... Ben benieuwd wat voor consequenties dit heeft. Draymond lijkt een beetje wanhopig te worden nu hij voor een max contract moet spelen tegen valuable assets zoals Poole en Wiggins voor de toekomst van de Warriors.

Kuminga enzo staan er ook gewoon casual bij te kijken haha.

Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dat is niet zomaar een opstootje… Draymond is natuurlijk een speler die altijd op het randje speelt en zich ook zo gedraagt. Maar ik zou best snappen dat Poole dit hem niet zomaar gaat vergeven.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Dat is wel echt een heftige stoot die Draymond daar uitdeelt. Dat is niet een “gewoon” gevechtje. Onder ander Trae Young reageerde op Twitter dat Draymond naar LA wil, maar het is ernstig de vraag of je Draymond wil combineren met Pat Bev, dan heb je twee van die vechtertjes en met Russel Westbrook iemand die daar überhaupt slecht tegen dat soort karakters kan.

Ik denk dat Draymond zichzelf hiermee wel eens een roemloos einde aan een fenomenale carrière kan verzorgen.

Dit maakt namelijk voor de Warriors de keuze tussen Poole belonen voor zijn ontwikkeling of Draymond voor zijn prestaties een makkelijkere, aangezien beiden de verlenging geven voor het dikke geld niet kan.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Paar dagen geleden was GSW-Lakers in the preseason. Poole gaf zijn visitekaartje af net als een fitte AD. Nunn schoot ook aardig van 3 point range. De Lakers hebben nog steeds (persoonlijke) problemen, maar het is voor mij betreft wel duidelijk dat een seizoen met een fitte AD + LeBron toch een play-off plaats zouden moeten opleveren.

En de Warriors dan. Er valt iemand deze preseason daar enorm op en dat is Wiseman. Ik vind Moody ook heel goed en Kuminga heel talentvol, maar Wiseman is momenteel wel de one-to-watch daarzo. En hoe pijnlijk het ook is, de Warriors missen wel Green als playmaker en screensetter. Hij laat anderen zoveel beter spelen. Ze zouden het nu evt. kunnen opvangen met Wiggins op de powerforward positie, maar op termijn is Green wel echt nodig daar.

Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren bij GSW met de contract extensions. En ik denk dat het vraagstuk mbt Green ook een beetje afhangt van hoe Kuminga zich kan/gaat ontwikkelen dit seizoen. En verder ook met vol verbazing de Green-Poole saga zitten volgen, waarbij heel veel ex-spelers zeggen dat dit gewoon "normaal" is.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

https://www.si.com/nba/2022/10/15/nba-l ... ll-of-fame

Succes, superheld.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Vanavond begint de NBA weer met als eerste affiches Boston-Philly en GSW-Lakers. Ik ben eigenlijk echt benieuwd naar alle 4 de teams, om uiteenlopende redenen. Maar als er momenteel 1 team is die de absolute favoriet lijkt, zijn het de GSW.

Waar kijken jullie naar uit?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ik kijk gruwelijk uit naar de LA Clippers. Kawhi Leonard en John Wall zijn al vele jaren mijn favoriete spelers met Jimmy Butler (waarbij Kawhi #1 is en Wall #2). Beiden spelen nu samen en lijken eindelijk weer fit, dus ik hoop ontzettend dat ze hun niveau kunnen halen en serieus om de titel meedoen.

Verder vind ik Golden State erg interessant, aangezien ze zowel de kampioen zijn als in een omvorming zitten, waarbij Draymond al duidelijk in het nieuws was, maar ook Klay onzeker kan zijn over zijn positie met gasten als Poole, Kuminga en Wiseman, die steeds meer playing time en minuten aan de bal zullen willen.

Dan is de jaarlijks terugkerende soaps met de Nets leuk. Want met de rare bewegingen van Durant deze zomer, de immer gestoorde Kyrie en de onpeilbare Ben Simmons kunnen zij alles worden van kampioen tot ultieme faal in de historie.

Verder individueel interessant of Doncic, Ja Morant, Tatum of een andere redelijk jonge speler echt mee gaat doen om de MVP. En nog 80 meer van dit soort geweldige vraagstukken. Ik kijk overal naar uit en baal dat ik door de nachten niet alles kan zien.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

De tip off is geweest. Voor diegenen die echt toe zijn aan wat live NBA is morgen Lakers-Trailblazers om 21:30 uur op een fatsoenlijke tijd. Helaas is echter nu al duidelijk dat de Lakers toe zijn aan een rebuild. Russ is niet meer wat ie geweest is, Lebron is nog steeds geweldig, maar niet meer zo extreem als tien jaar terug en AD is een geweldige secondant, maar laat al jaren zien het als #1 niet te kunnen dragen. De Teailblazers ondertussen hebben best wat individueel talent, maar spelen erg voorspelbaar. Dus ik denk dat de wedstrijd tussen de twee ploegen er eentje is tussen twee ploegen die het moeilijk genoeg krijgen om de play-offs te halen en verder niet zo veel.

Ondertussen is Rudy Gobert spectaculair met zijn offensieve rebounds, maar ook wel doordat KAT weinig raak schiet. De Timberwolves zijn echter wel een onberekenbare ploeg met loose canons als KAT, Russel en Antman, die een hele hoge piek hebben, maar zo instabiel zijn dat het alle kanten op kan met ze dit jaar. Datzelfde geldt voor de Nets waar Simmons en Kyrie zich laten zien, maar Simmons vooral door niet te schieten (verder wel aardig te spelen) en Kyrie vooral zoals hij is. Ook een team wat interessant om te volgen is al met al.

De meer stabiele titelkandidaten zie ik vooral in de Clippers (waar Wall en Kawhi goed terug leken te komen van hun langdurige blessures), Bucks (Giannis blijft een supermens, maar zijn support steeds ouder, dus dit is een van de laatste kansen voor deze ploeg), Grizzlies (Ja geweldig met ook een uitstekende ploeg om hem heen), Warriors (Green lijkt weer serieus zijn niveau te gaan halen), Celtics (Tatum nog niet helemaal daar, maar betere start dan vorig jaar) en de 76ers (beide wedstrijden verloren, maar Harden oogt weer als jaren terug en misschien nog wel completer dan dat).

En dan zijn de Cavs (moeten duidelijk nog een team worden, maar bezitten de directe toekomst), Pelicans (geweldige balans met veel scoringsmogelijkheden, maar kan Ingram of Zion de stap maken naar superster of blijven ze subtoppers in de play-offs?) en de Bulls (als Lavine weer terug is) nog wel heel interessante ploegen om te volgen.
Voor de verdere toekomst is het ook wel goed om eens wat wedstrijden mee te pikken van de Orlando Magic (Banchero start fantastisch, maar er zit gruwelijk veel talent in die ploeg) en de Pistons.

Hoe is voor jullie de start geweest? Altijd leuk zo’n bespiegelingen aan het begin van de rit om aan het einde te zien dat de Nuggets en Heat plots weer serieuze contenders zijn of de Atlanta Hawks, die met Dejounte Murray wat mij betreft dé beste move hebben gemaakt. Ik ben geen fan van Trae Young, maar met Murray, Capela, Hunter en Collins worden zijn defensieve beperkingen zo erg gecompenseerd en staat er ook nog eens weinig ego om hem heen, waardoor zijn egoïsme ook geaccepteerd wordt en ze de aanvallende rebounds wel pakken, kan die er weer sterk uitzien.

Ik verwacht overigens dat de Suns de grote tegenvaller zullen zijn, aangezien het erop lijkt dat CP3 niet meer de grote leider kan zijn (wordt toch wat ouder) en Devin Booker simpelweg niet in staat lijkt de ploeg te dragen. Daarbij doet het gedoe rond Ayron zo’n ploeg ook weinig goed, terwijl Mikal Bridges wel weer geweldig staat te spelen.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind de Nuggets echt enorm goed. Met Jokic hebben ze een tweevoudig MVP, Michael Porter Jr. vind ik een hele goede speler en met Jamal Murray krijgen ze ook nog een goede point guard erbij. Vorig jaar lieten ze al zien heel goed te zijn, gisternacht tegen de Warriors onderstreepte zij dat andermaal. Ik denk dat zij echt een ploeg om in de gaten te houden zijn. Verder onderstrepen de Celtics andermaal maar weer hun kracht. Tegen Philly en de Heat twee hele zware tegenstanders overtuigend weggezet. Tatum en Brown zijn echt fantastisch begonnen daar en met name Brown lijkt in zijn ball handeling en playmaking stappen gezet te hebben. Dat was een van zijn beperkingen vorig seizoen. Bovendien hebben de Celtics denk ik met Brogdon ook een hele goede PG erbij. Die brengt wel echt die playmaking en katalyseert veel possesions. Als hij terug kan komen op het Pacers niveau qua scoren (en dat heeft hij in zich), is dat echt een goede aanwinst.

Wat mij vooral nieuwsgierig maakt bij de Celtics is dat zij nu Robert Williams II missen, de defensieve spil en big man van het elftal, en toch geruisloos winnen. Evenals er in de Celtics ploeg echt nog veel progressie in lijkt te zitten. Datzelfde geldt voor de Warriors. Moody, Wiseman, Kuminga, Poole. Die laatste is niet eens heel goed gestart dit seizoen in zijn eerste twee wedstrijden, maar we weten allemaal wel wat hij kan. En ik ben echt enorm fan van Wiseman. Maar ook als Moody en Kuminga zich verder kunnen ontwikkelen dit seizoen, en daar krijgen ze serieuze minuten voor, zitten ze in the Bay er echt heel warmpjes bij. Ik denk dat ze daar de ideale mix hebben van een absolute sterspeler (eigenlijk wel top10 allertijden), twee a drie hele goede routiniers, play-off ervaring en met de mes tussen de tanden kunnen spelen, een duidelijke visie/systeem en een groep hele aantrekkelijke jonge talentvolle spelers. Datzelfde geldt eigenlijk in potentie ook voor de Grizzlies. Morant is echt een unstoppable force en hij gaat dit jaar een gooi doen naar de MVP. Ik vind hem echt een talent uit de categorie Jordan, Bryant, Lebron simpelweg omdat hij alles kan. Ik denk dat dat ook nog de grootste beperking is van Curry en waarom hij niet per se in dat rijtje genoemd lijkt te worden.

Doncic is verder ook fantastisch weer, maar eerlijk is eerlijk: de Mavs zijn gewoon shit. Er moeten echt goede spelers langs Doncic gaan komen. Ik vind de Heat verder wel goed, maar ik zie bij hen hetzelfde probleem als vorig jaar. Missen ook nog net die extra sterspeler langs Butler. De Suns zullen inderdaad misschien wel de grootste tegenvallen worden. Maar dat komt ook deels, omdat ik Booker te vaak niet thuis vind geven nog. En het botert idd niet echt in Phoenix momenteel. Bij media day in de voorbereiding zei letterlijk elke journalist dat de spanning daar om te snijden was.

Dan de Nets en de Lakers, de twee ploegen waar het vorig jaar met regelmaat over ging. Ik ben het niet helemaal eens met jouw mening over de Lakers. Ik denk dat Lebron nog steeds fenomenaal goed is en dat AD ook nog steeds een hele goede compagnon is voor LeBron. De Lakers missen vooral gewoon shooting rondom de arc om het speelveld meer te kunnen spacen. Als je kijkt naar de spelers die 20 min of meer spelen in een match, dan zijn AD en Lebron ook je beste 3 point shooters met resp. 28.6% en 27.8%. Dat is kwalijk. Enkel Nunn en Ryan schieten nog beter maar die spelen beide ong. 17 minuten, waarbij Nunn ook net maar boven de 30% uitkomt. Onderstaand filmpje tegen de Warriors zet het wel goed uiteen. Je kan gewoon de paint verdedigen tegen de Lakers, want de open man mist toch teveel 3 punters. Ik had vanuit dat opzicht de Kyrie-Westbrook trade vanuit Lakers perspectief niet eens heel gek gevonden.



Met de Nets, tja. Simmons zou echt een fenomenale player zijn. Als die zou kunnen scoren. Daar zit toch het probleem van de Nets. Ze hebben met Kyrie en Durant twee fenomenale spelers, waarbij Durant altijd levert en Kyrie een twijfel gevalletje is. Ze kunnen in potentie wel elke wedstrijd 70 punten neer knallen. Maar daar blijft het dan ook bij. Want wie van de Nets is verder een reliable scoring option? Ik denk dat Boston vorig jaar in de play-offs heel goed heeft laten zien dat als je Durant of Kyrie uit de wedstrijd kan halen, dat de Nets gewoon helemaal niet zo goed zijn. Het zou me verbazen als dat in de regular season nu niet veel anders zal zijn, laat staan van de play-offs.

Verder inderdaad Philly in de gaten houden. Harden is back. En met Embiid, Maxey en Harris hebben ze daar omheen ook hele goede spelers. Ik ben benieuwd of ze dat eindelijk een keer kunnen uitwerken, want ik ben niet echt fan van Doc Rivers.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Als we het over trashtalking hebben haha jeezz

Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Heruone schreef: 22 okt 2022, 14:45 Ik vind de Nuggets echt enorm goed. Met Jokic hebben ze een tweevoudig MVP, Michael Porter Jr. vind ik een hele goede speler en met Jamal Murray krijgen ze ook nog een goede point guard erbij. Vorig jaar lieten ze al zien heel goed te zijn, gisternacht tegen de Warriors onderstreepte zij dat andermaal. Ik denk dat zij echt een ploeg om in de gaten te houden zijn. Verder onderstrepen de Celtics andermaal maar weer hun kracht. Tegen Philly en de Heat twee hele zware tegenstanders overtuigend weggezet.
De Nuggets missen defensieve kwaliteiten. Jokic is redelijk defensief, maar niet het anker wat een Center zou moeten zijn van een titelkandidaat zonder echte andere defensieve topper. Porter Jr. lijkt defensief iets beter te worden, maar blijft een liability en Murray is defensief ook best matig. In het reguliere seizoen kom je daar vaak wel mee weg, omdat de intensiteit meestal niet zo heel hoog is, tenzij er prestige op het spel staat, maar in de play-offs knal je er gewoon vanaf met zo’n gebrek op verdedigend vlak.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Heruone schreef: 22 okt 2022, 14:45 Doncic is verder ook fantastisch weer, maar eerlijk is eerlijk: de Mavs zijn gewoon shit. Er moeten echt goede spelers langs Doncic gaan komen. Ik vind de Heat verder wel goed, maar ik zie bij hen hetzelfde probleem als vorig jaar. Missen ook nog net die extra sterspeler langs Butler. De Suns zullen inderdaad misschien wel de grootste tegenvallen worden. Maar dat komt ook deels, omdat ik Booker te vaak niet thuis vind geven nog. En het botert idd niet echt in Phoenix momenteel. Bij media day in de voorbereiding zei letterlijk elke journalist dat de spanning daar om te snijden was.
Eens. Ik vind de Mavs wel verbeterd, maar nog lang niet op een niveau dat ze zonder Doncic de play-offs zouden halen, dus dan moet Doncic wel heel veel doen om ze ver te laten komen.
De Heat hoop ik nog dat Bam zich verder ontwikkeld. Ik blijf hem wel de meest onderschatte speler in de NBA vinden. Zeker verdedigend is hij fenomenaal goed en kan alle posities verdedigen. Aanvallend staat hij echter wat stil, waardoor hij ook minder zichtbaar wordt voor het gros van de mensen. Jammer en voor nu ook niet genoeg inderdaad om van de Heat een grote kanshebber te maken.
Verder inderdaad Philly in de gaten houden. Harden is back. En met Embiid, Maxey en Harris hebben ze daar omheen ook hele goede spelers. Ik ben benieuwd of ze dat eindelijk een keer kunnen uitwerken, want ik ben niet echt fan van Doc Rivers.
Ik hou wel van het karakter Doc Rivers. Als coach niet zo geweldig. In die zin wat gelijkenissen met Ruud of Dick Advocaat of zo. Geweldige motivator in fases, maar lijkt wat tekort te schieten in het echte inzicht of omzetting, zoals een Ty Lue dat bijvoorbeeld geweldig kan.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Kan mij grotendeels vinden in jullie posts. Ik ben het alleen niet helemaal eens over de Mavs & de 76ers. Bij Dallas draait uiteraard alles om Luka, maar ik vind dat ze een onderschatte supporting cast hebben. Wood is aanvallend een perfecte fit (is ook erg goed gestart), Finney-Smith een speler die zomaar in het all-defensive team kan komen en McGee een goedkope upgrade is ten opzichte van Powell. Luka bepaalt het plafond, maar hun ondergrens ligt echt niet zo laag verwacht ik.

De 76ers geloof ik echt totaal niet in. Harden is goed gestart, maar ben er vrij zeker van dat hij dat niet een heel seizoen vol gaat houden. Embiid is de meest overschatte superstar van de NBA. Typisch een speler die verzaakt zodra er druk op komt te staan. Maxey daarentegen vind ik echt heel goed. Die zou eigenlijk een grotere rol moeten krijgen dan hij tot nu toe heeft.
Heruone schreef: 22 okt 2022, 14:45 Morant is echt een unstoppable force en hij gaat dit jaar een gooi doen naar de MVP. Ik vind hem echt een talent uit de categorie Jordan, Bryant, Lebron simpelweg omdat hij alles kan.
Morant is geweldig. Zó snel en bizar atletisch. Maar hij kan toch juist zeker (nog) niet alles? Het is een gemiddelde schutter (zowel vrije worpen als 3 punters), geen bovengemiddelde spelmaker en ook verdedigend wordt hij regelmatig echt te kakken gezet, wat overigens gezien zijn lengte niet heel gek is. Zeker een MVP kandidaat, maar ik zie zeker geen all-time great potentieel eerlijk gezegd. Doncic is bijvoorbeeld echt al beter wat mij betreft.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

nilssonH schreef: 23 okt 2022, 18:21 Kan mij grotendeels vinden in jullie posts. Ik ben het alleen niet helemaal eens over de Mavs & de 76ers. Bij Dallas draait uiteraard alles om Luka, maar ik vind dat ze een onderschatte supporting cast hebben. Wood is aanvallend een perfecte fit (is ook erg goed gestart), Finney-Smith een speler die zomaar in het all-defensive team kan komen en McGee een goedkope upgrade is ten opzichte van Powell. Luka bepaalt het plafond, maar hun ondergrens ligt echt niet zo laag verwacht ik.
Eens over Wood. Geweldige speler en ik denk een betere #2 dan Porzingis was. Ook Dinwiddie vind ik een erg goede. Finney-Smith is prima defensief, maar ik vind dat je die wel heftig overschat. McGee is prima en zeker een upgrade tov Powell, maar dat zegt meer over Powell, want McGee zou bij bijna geen ander team meer dan 10 minuten per wedstrijd pakken. Mavs hebben best wat aardige spelers (ook Hardaway), maar komen zowel in pure kwaliteit bij de starters als diepte op de bank nog wel in totaal 3-4 spelers tekort om zo serieus genomen te worden als jij doet.

Over de 76-ers ben ik het eigenlijk redelijk eens met je in je inschattingen, maar het is wel een interessante ploeg.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Lakers geven het weg tegen Portland, met opnieuw een geweldige Lillard. Ze leken de wedstrijd in het vierde kwart naar zich toe te trekken, maar Westbrook met een domme misser gaf het laatste zetje. Nu 0-3 en met Denver (x2), Minnesota en New Orleans als komende tegenstanders ziet het er weer niet goed uit voor ze...
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ik keek gisteren ook en stiekem heeft Portland een, hetzij overbetaald, leuk team.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Another day another Ja highlight.
https://nba.shar.estori.es/clip/f7abb46 ... re-moments

Door Kevin Durant nu ook betiteld als dé face-of-the-league voor de komende jaren. En is er een spectaculairdere speler? Ik denk het niet. Met Luka, Giannis, Tatum enzovoorts zal hij strijden of hij de beste is, maar qua spektakel komt er niemand in de buurt voor nu.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

NBA Basketbal