Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Karfiooltje schreef: 15 feb 2022, 19:50 Er kan zo naderhand wel een topic geopend worden met veelplegers van grensoverschrijdend gedrag 🤣

We hebben er weer één en niemand minder dan Freek Vonk

https://www.ditjesendatjes.nl/de-merkwa ... ekstoetje/
Ik lees hier alleen maar de beschrijving van hoe een gemiddelde Tinder date gaat. Als dit al grensoverschrijdend is (aangeven dat je wel zin hebt in meer), dan is het snel klaar met daten denk ik.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Precies dat. 2022, het jaar dat de voortplanting van de mens stopte omdat niemand meer een move durfde te maken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Karfiooltje
Nationale topspeler
2
Berichten: 1550
Lid geworden op: 23 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ja het slaat ook helemaal door nu. Ik ben blij dat de tijd van rokkenjagen achter mij ligt. Zou niks meer durven
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 15 feb 2022, 19:57 Precies dat. 2022, het jaar dat de voortplanting van de mens stopte omdat niemand meer een move durfde te maken.
Zou niet eens zo'n gek idee zijn...
La vida és massa curta per no fer broma
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

DadOfThree schreef: 15 feb 2022, 20:33
ShovingNE2 schreef: 15 feb 2022, 19:57 Precies dat. 2022, het jaar dat de voortplanting van de mens stopte omdat niemand meer een move durfde te maken.
Zou niet eens zo'n gek idee zijn...
Zegt de babymaker van het forum…
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Alle schaamte voorbij. Hersenen van Kieft zijn aangetast.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... n-mee.html
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

De topkandidaten blijven zich maar aandienen:

https://www.vi.nl/nieuws/open-sollicita ... -benaderen

Seedorf, Kluivert, Sneijder, allemaal top als die het zouden worden. Nog liever gister dan vandaag.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Als hij serieus denkt dat Gerbrands stopt omdat er mogelijk bij Ajax een functie vrij komt dan kan je dat nog wel eens serieus gaan overwegen hoor. Mozeskriebel wat een domme shizzle komt daar uit zeg.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

ShovingNE2 schreef: 15 feb 2022, 20:48 Als hij serieus denkt dat Gerbrands stopt omdat er mogelijk bij Ajax een functie vrij komt dan kan je dat nog wel eens serieus gaan overwegen hoor. Mozeskriebel wat een domme shizzle komt daar uit zeg.
Je hebt de zon Ajax en daar draait planeet voetbal omheen. Tenminste dat denken ze in Amsterdam en omgeving.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 15 feb 2022, 20:47 De topkandidaten blijven zich maar aandienen:

https://www.vi.nl/nieuws/open-sollicita ... -benaderen

Seedorf, Kluivert, Sneijder, allemaal top als die het zouden worden. Nog liever gister dan vandaag.
Allemaal fantastische keuzes. Ik zou Andy vd Meijde ook nog doorschuiven, zodat ze kunnen kwartetten.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Grasmat schreef: 15 feb 2022, 20:47 De topkandidaten blijven zich maar aandienen:

https://www.vi.nl/nieuws/open-sollicita ... -benaderen

Seedorf, Kluivert, Sneijder, allemaal top als die het zouden worden. Nog liever gister dan vandaag.
Hahahahahaha
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ronald de Boer: Sporting uh is uh is uh het Ajax van Portugal uh.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dat soort figuren denken echt dat het een baantje van niets is. Beetje binnenlopen bij grote clubs. Beetje tof met miljoenen smijten en salarisjes over tafel gooien... Die worden zo enorm geowned door de grote jongens in het vak.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ShovingNE2 schreef: 15 feb 2022, 20:56 Dat soort figuren denken echt dat het een baantje van niets is. Beetje binnenlopen bij grote clubs. Beetje tof met miljoenen smijten en salarisjes over tafel gooien... Die worden zo enorm geowned door de grote jongens in het vak.
Die Sneijdertje joh. Die was al niet meer serieus te nemen toen ie op de top van z'n carrière naar Galatasaray ging omdat dat de enige club was die aan z'n salariseisen wilde voldoen.

Die heeft sinds z'n pensioen alleen nog maar klets uitgekraamd. Zaakwaarnemer leek em wel wat, totdat ie merkte dat je meer moest doen dan contracties onderhandelen. Trainer leek em wel wat, totdat ie merkte dat je een cursus moest volgen. Nu lijkt technisch directeur ( :lol: :lol: ) hem wel wat, maar dan wel alleen het gedeelte "uithangbord". Het inhoudelijke moet een ander opknappen. Wat is dat toch met die vent, denkend dat de voetbalwereld aan z'n voeten ligt. Dan 10x liever Andy vd Meyde, die zichzelf totaal niet serieus neemt.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik maak mij voorlopig weinig zorgen. Brands is binnen bij ons en dat was de enige waarvan ik dacht; liever niet.

Ik zou nu geen kandidaat kunnen opnoemen die het beter gaat doen dan Dickpic
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil schreef: 15 feb 2022, 20:44 Alle schaamte voorbij. Hersenen van Kieft zijn aangetast.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... n-mee.html
Sinds de overstap van Berghuis naar ajax is het hek van de dam. Alles en iedereen van de concurrent(en) moet maar even naar ajax komen.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4432
Lid geworden op: 2 nov 2019

ShovingNE2 schreef: 15 feb 2022, 20:48 Als hij serieus denkt dat Gerbrands stopt omdat er mogelijk bij Ajax een functie vrij komt dan kan je dat nog wel eens serieus gaan overwegen hoor. Mozeskriebel wat een domme shizzle komt daar uit zeg.
Hersenbeschadiging door drugsverslaving kan bij hem zomaar.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 15 feb 2022, 20:47 De topkandidaten blijven zich maar aandienen:

https://www.vi.nl/nieuws/open-sollicita ... -benaderen

Seedorf, Kluivert, Sneijder, allemaal top als die het zouden worden. Nog liever gister dan vandaag.
Nu komt de aap uit de mouw. Laatst hadden ze het bij VI Vandaag er al over. Waarschijnlijk had Sneijder even geappt met Wilfred Genee om zijn naam te opperen als mogelijke kandidaat. Ik heb echt 0 andere redenen die ik kan verzinnen waarom Genee zijn naam anders zou pluggen. Ik vond het al zo gek.

Kerel is ook niet betrouwbaar. Eerst zaakwaarnemer, toen trainer, nu weer TD. Laat hem eerst maar eens ervaring opdoen bij FC bal op het dak om te kijken of ie het nu wel langer dan 2 weken vol weet te houden.
Laatst gewijzigd door Standbeeld op 15 feb 2022, 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Thijs schreef: 15 feb 2022, 20:36
DadOfThree schreef: 15 feb 2022, 20:33

Zou niet eens zo'n gek idee zijn...
Zegt de babymaker van het forum…
Allemaal gemaakt in of voor 2021 😁
La vida és massa curta per no fer broma
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4432
Lid geworden op: 2 nov 2019

Standbeeld schreef: 15 feb 2022, 21:09
ruuddevil schreef: 15 feb 2022, 20:44 Alle schaamte voorbij. Hersenen van Kieft zijn aangetast.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... n-mee.html
Sinds de overstap van Berghuis naar ajax is het hek van de dam. Alles en iedereen van de concurrent(en) moet maar even naar ajax komen.
Ik zie Arnesen er wel voor aan om naar Ajax te gaan.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Standbeeld schreef: 15 feb 2022, 21:09
ruuddevil schreef: 15 feb 2022, 20:44 Alle schaamte voorbij. Hersenen van Kieft zijn aangetast.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... n-mee.html
Sinds de overstap van Berghuis naar ajax is het hek van de dam. Alles en iedereen van de concurrent(en) moet maar even naar ajax komen.
Normaal kraamt Krabbendam veel onzin uit maar ik was het met hem gisteravond eens op ESPN. Ze hadden het over Arnesen en Slot naar Ajax, en hij irriteerde zich er kapot aan en vroeg zich hardop af waarom in godsnaam alles wat goed is per se naar Ajax moet of wil, alsof dat de "heilige graal" is. De enige keer waarop ik dacht "Go Krabby!" :grin:
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

11 Sir Tinus schreef: 15 feb 2022, 20:56 Ronald de Boer: Sporting uh is uh is uh het Ajax van Portugal uh.
Ik hoop dat dit klopt. 0-4 achter bij rust! :opzijnkop:
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Hoe ver verwachten jullie dat Ajax gaat komen in de CL?
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

kastoekast schreef: 15 feb 2022, 21:55 Hoe ver verwachten jullie dat Ajax gaat komen in de CL?
Gast, whats wrong with you?
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2166
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Volgens Aad gaan z’n m winnen
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

kastoekast schreef: 15 feb 2022, 21:55 Hoe ver verwachten jullie dat Ajax gaat komen in de CL?
Waar zijn je spelfouten "plots" verdwenen?

Ajax