Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Standbeeld schreef: ↑19 mei 2024, 18:21
Ik vond Dest vooral tweede seizoenshelft de pannen van het dak spelen. Eerste seizoenshelft had hij een tijd nodig om in te komen. Joey, Jerdy en Oli vond ik heel het seizoen steady heel erg goed. Luuk top level.
Dest de laatste 2-3 weken wel erg onzichtbaar
Deze gebruikers waarderen Eenhoopjob voor dit bericht:
Maar 2 en 3 hadden net zo goed Dest, Schouten, Bakayoko, Teze of Benitez kunnen zijn. En dan is Lang nog geblesseerd geweest, anders had ie er ongetwijfeld ook bij gestaan. Bizar.
Deze gebruikers waarderen Grasmat voor dit bericht:
Vind het wel echt grappig dat zoveel mensen Schouten hier noemen, over 2 jaar kan ik me geen een actie herinneren van de beste man. Gruwelijk overrated naar mijn mening. Veerman, Luuk en Dest zijn echt de duidelijke die er bovenuit steken voor mij. Vooral de laatstgenoemde haalde altijd een hoog basisniveau in de wedstrijden die minder gingen (GAE, NEC, Excelsior, Twente).
Dfs2021 schreef: ↑19 mei 2024, 23:21
Vind het wel echt grappig dat zoveel mensen Schouten hier noemen, over 2 jaar kan ik me geen een actie herinneren van de beste man. Gruwelijk overrated naar mijn mening. Veerman, Luuk en Dest zijn echt de duidelijke die er bovenuit steken voor mij. Vooral de laatstgenoemde haalde altijd een hoog basisniveau in de wedstrijden die minder gingen (GAE, NEC, Excelsior, Twente).
Bizar beperkt beeld heb jij van voetbal zeg. Als je een goede speler definieert aan de hand van ‘acties’. De kracht van Schouten zit hem juist in het onzichtbare. Hij is de motor van de hele ploeg.
Luuk - Clubicoon die boven zichzelf is uitgestegen. 29 goals in de Eredivisie alleen al is gewoon een prachtige statistiek En dan ook nog even 14 assists. Topper.
Veerman - Speltechnisch de meest bepalende speler. Toen hij er een tijdje uitlag/niet fit was zake PSV het verst terug dit seizoen.
Schouten - De topaankoop, een van de beste in jaren. Meteen een grote impact en brengt zoveel rust en spelintelligentie.
Dfs2021 schreef: ↑19 mei 2024, 23:21
Bizar beperkt beeld heb jij van voetbal zeg. Als je een goede speler definieert aan de hand van ‘acties’. De kracht van Schouten zit hem juist in het onzichtbare. Hij is de motor van de hele ploeg.
Nee hoor de motor van de ploeg is Dest, als de ploeg matig speelde was hij altijd degene die ze er door heen sleepte in de tweede seizoenshelft. Luuk en Veerman zorgen voor het rendement. Schouten is hooguit een verbinder, maar die taak vervalt volledig bij een centrale verdediger die wel kan foebele.
Laatst gewijzigd door Dfs2021 op 19 mei 2024, 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.
trouwepsvfan schreef: ↑19 mei 2024, 23:27
Je praat echt stront, sorry.
Mag jij vinden maar het is een schande dat veel mensen hier Schouten over Dest verkiezen. Ook wel grappig dat mensen gelijk middelvingers sturen omdat je een andere mening hebt
Nee hoor de motor van de ploeg is Dest, als de ploeg matig speelde was hij altijd degene die ze er door heen sleepte in de tweede seizoenshelft. Luuk en Veerman zorgen voor het rendement. Schouten is hooguit een verbinder, maar die taak vervalt volledig bij een centrale verdediger die wel kan foebele.
trouwepsvfan schreef: ↑19 mei 2024, 23:27
Je praat echt stront, sorry.
Mag jij vinden maar het is een schande dat veel mensen hier Schouten over Dest verkiezen.
Gezien rendement is het een schande om Dest boven Teze te verkiezen. Dest was in de tweede seizoenshelft aanvallend heel belangrijk, maar over het hele seizoen haalt hij mijn top 5 niet met Luuk, Joey, Jerdy, Oli en Baka als beteren. Dest staat voor mij gelijk aan Benitez en Teze, maar het ziet er allemaal flashier uit.