Kaartverkoop

Dit is het forum voor stadionzaken.
Eindjehoger
Basisspeler
1
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luc Nilis

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Woudell schreef: 08 aug 2024, 15:53
danko-lazovic schreef: 08 aug 2024, 15:51

Ga maar naar https://ticketshop.PSV.nl/nl-NL/categories/PSV-1
Daar staat het letterlijk dat er 80 kaarten beschikbaar zijn.
Hoe ik het begreep zijn niet alle kaarten in ronde 1 en 2 verkocht en schuiven deze dus door naar de 0-5 groep.
120 kaarten waren niet verkocht waardoor er 60 kaarten naar de 6-54 groep zijn gegaan en 60 naar de 0-5 groep.
Naar mijn inziens horen deze 120 kaarten naar de 6-54 groep te gaan.
Ja dat is echt achterlijk! Jezus.
  • Citaat
  • danko-lazovic
    Meervoudig international
    3
    Seizoenkaart: Vak PR

Woudell schreef: 08 aug 2024, 15:53
    danko-lazovic schreef: 08 aug 2024, 15:51

Ga maar naar https://ticketshop.PSV.nl/nl-NL/categories/PSV-1
    Daar staat het letterlijk dat er 80 kaarten beschikbaar zijn.
    Hoe ik het begreep zijn niet alle kaarten in ronde 1 en 2 verkocht en schuiven deze dus door naar de 0-5 groep.
    120 kaarten waren niet verkocht waardoor er 60 kaarten naar de 6-54 groep zijn gegaan en 60 naar de 0-5 groep.
    Naar mijn inziens horen deze 120 kaarten naar de 6-54 groep te gaan.
    Precies dit. Had de aantallen even niet paraat. Wie deze constructie heeft bedachr heeft het ook allemaal niet uitgevonden
  • Citaat
  • 1913PSV.
    Vaste waarde in elftal
    2
    Seizoenkaart: Vak X

Awards:

DonyellMalen schreef: 08 aug 2024, 15:28 Dat nieuwe verkoopsysteem voor uitwedstrijden is ook niet alles hè. Ik snap wel dat je nieuw volk in het uitvak wil krijgen. Maar mensen die er net tussenvallen qua puntenaantal vallen nu buiten de boot.
    Mee eens. Ik heb zelf eigenlijk overal wel kaarten voor, maar bijzonder dat dit nu zo gedaan wordt. Uit naar Glasgow en Arsenal was voor deze mensen (waarschijnlijk) teveel moeite. Stel dat je nu 45 punten hebt, dan zit je ineens te strijden voor een kaart of 50 met 5000 man Dit seizoen komen er ook sowieso weer 4 uitwedstrijden in de Champions League aan om punten te sprokkelen.
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

danko-lazovic schreef: 08 aug 2024, 15:56Had de aantallen even niet paraat. Wie deze constructie heeft bedachr heeft het ook allemaal niet uitgevonden
    PSV en kaartverkoop is een van de slechtste combinaties die je kan bedenken. Niet te geloven wat er elke keer weer misgaat.
  • Citaat
  • Fritske12
    Bankzitter
    4

Voor mensen die vroeger vaak naar uitwedstrijden gingen en nu door omstandigheden/andere levensstijl toch nog af en toe een uitwedstrijd mee willen vind ik dit eigenlijk wel een mooie oplossing….

Alvast sorry……
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Fritske12 voor dit bericht:
    RWeindhoven16
    Woudell
    Ballenjongen
    1

Fritske12 schreef: 08 aug 2024, 16:01 Voor mensen die vroeger vaak naar uitwedstrijden gingen en nu door omstandigheden/andere levensstijl toch nog af en toe een uitwedstrijd mee willen vind ik dit eigenlijk wel een mooie oplossing….

Alvast sorry……
    De 5% is prima. Maar zij horen geen extra kaarten te krijgen als voorrang 2 niet uitverkocht is.
  • Citaat
    psvgouda
    Legende
    3
    Seizoenkaart: Vak P
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Blij dat ik al sinds een paar jaar die uitwedstrijd-ellende aan mij voorbij heb laten gaan, word niet vrolijk van het bovenstaande. Zou 'ergens' best wel weer eens willen, maar geef mijn portie maar aan fikkie.
    Edit: waar is die goeie ouwe Randstadbus gebleven? Of denkt men: we krijgen het uitvak toch wel vol, jammer dan voor die Randstad phoolies? :wonder:
  • Citaat
  • Laatst gewijzigd door psvgouda op 08 aug 2024, 17:33, 1 keer totaal gewijzigd.
    Deze gebruikers waarderen psvgouda voor dit bericht:
    Prof_napo
    Eindjehoger
    Basisspeler
    1

Fritske12 schreef: 08 aug 2024, 16:01 Voor mensen die vroeger vaak naar uitwedstrijden gingen en nu door omstandigheden/andere levensstijl toch nog af en toe een uitwedstrijd mee willen vind ik dit eigenlijk wel een mooie oplossing….

Alvast sorry……
    Dat zijn er gelukkig niet veel haha. 15 jaar geleden stonden we gewoon met 2-300 man op een uitvak en konden we op vrijdag nog boeken voor de zaterdag.
  • Citaat
  • danko-lazovic
    Meervoudig international
    3

Om 10.00 waren er nog kaarten beschikbaar in de 0-5 groep. Gister was er een wachtrij van 3000 mensen waarvan dus een heel groot deel geen kaarten heeft kunnen kopen. Dit systeem is echt een lachertje. Ja straks in de topwedstrijden en in de CL gaat het waarschijnlijk wel hard. Om daar heel je systeem op aan te passen is echt een hele grote fout van PSV geweest. Ik hoop dat ze hun fout inzien en het terugdraaien.
  • Citaat
  • Eindjehoger
    Basisspeler
    1

danko-lazovic schreef: 09 aug 2024, 10:49 Om 10.00 waren er nog kaarten beschikbaar in de 0-5 groep. Gister was er een wachtrij van 3000 mensen waarvan dus een heel groot deel geen kaarten heeft kunnen kopen. Dit systeem is echt een lachertje. Ja straks in de topwedstrijden en in de CL gaat het waarschijnlijk wel hard. Om daar heel je systeem op aan te passen is echt een hele grote fout van PSV geweest. Ik hoop dat ze hun fout inzien en het terugdraaien.
    Onbegrijpelijk, 20 procent van het uitvak bestaat straks uit de groep van minst loyale supporters die naar uitwedstrijden gaan. Mensen met 54 punten grijpen er kei hard naast, schandalig.
  • Citaat
  • danko-lazovic
    Meervoudig international
    3

Eindjehoger schreef: 09 aug 2024, 10:53
    danko-lazovic schreef: 09 aug 2024, 10:49 Om 10.00 waren er nog kaarten beschikbaar in de 0-5 groep. Gister was er een wachtrij van 3000 mensen waarvan dus een heel groot deel geen kaarten heeft kunnen kopen. Dit systeem is echt een lachertje. Ja straks in de topwedstrijden en in de CL gaat het waarschijnlijk wel hard. Om daar heel je systeem op aan te passen is echt een hele grote fout van PSV geweest. Ik hoop dat ze hun fout inzien en het terugdraaien.
    Onbegrijpelijk, 20 procent van het uitvak bestaat straks uit de groep van minst loyale supporters die naar uitwedstrijden gaan. Mensen met 54 punten grijpen er kei hard naast, schandalig.
    Plus het argument dat “nieuwe generatie” er zo graag tussenkomt kan je dus ook wel wegstrepen. Als je met 20.000 mensen nog geen 80 kaarten kan uitverkopen in 1 uur tijd is de animo blijkbaar niet zo groot als gedacht. Mensen die jarenlang nu meegaan en rond de 40/50 punten zitten zijn gewoon de lul door deze domme actie van PSV. Beste wat ze kunnen doen is hun fout toegeven en heel deze pilot terugdraaien.
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

danko-lazovic schreef: 09 aug 2024, 11:08Mensen die jarenlang nu meegaan en rond de 40/50 punten zitten zijn gewoon de lul door deze domme actie van PSV. Beste wat ze kunnen doen is hun fout toegeven en heel deze pilot terugdraaien.
    Yep, men vergeet bij PSV hoeveel tijd en geld het kost om je club altijd achterna te reizen. Of ze hebben er überhaupt niet over nagedacht. Nieuw volk is juist goed, maar niet in deze mate, dat animo is er simpelweg gewoon niet.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht:
    danko-lazovic
    Prof_napo
    Vedette
    2
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

danko-lazovic schreef: 09 aug 2024, 11:08 Beste wat ze kunnen doen is hun fout toegeven en heel deze pilot terugdraaien.
    Op basis van één wedstrijd de pilot terugdraaien? Dat ze het moeten evalueren lijtk me evident, dat ze dan direct maar terug moeten gaan naar het oude systeem niet zo.
  • Citaat
  • Eindjehoger
    Basisspeler
    1

DonyellMalen schreef: 09 aug 2024, 11:11
    danko-lazovic schreef: 09 aug 2024, 11:08Mensen die jarenlang nu meegaan en rond de 40/50 punten zitten zijn gewoon de lul door deze domme actie van PSV. Beste wat ze kunnen doen is hun fout toegeven en heel deze pilot terugdraaien.
    Yep, men vergeet bij PSV hoeveel tijd en geld het kost om je club altijd achterna te reizen. Of ze hebben er überhaupt niet over nagedacht. Nieuw volk is juist goed, maar niet in deze mate, dat animo is er simpelweg gewoon niet.
    Ja en weet jij hoe makkelijk het is om in die 6 punten groep te komen? Dat waren 2 bekerfinales, 1 Europese wedstrijd en 2 verre uitwedstrijden op een supportersonvriendelijk tijdstip en dan ben je er. Echt een schande dat nu 20 procent van dat volk, wat bovenstaande niet voor elkaar krijgt, nu bij Almere uit in dat vak mag staan.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Eindjehoger voor dit bericht:
    danko-lazovic
    DonyellMalen
    Legende
    4

Ja, wat ik al zei, nieuw volk is goed en met dit intentie is ook helemaal niets mis. Maar de uitvoering is bizar matig. Dit soort zaken gaan al jaren chronisch mis bij PSV, helaas. Een soortgelijk probleem is er met de lege stoelen tijdens thuiswedstrijden.
  • Citaat
  • Fritske12
    Bankzitter
    4

Dat er een evaluatie komt lijkt mij prima en dat er dan wijzigingen komen ook maar er wordt hier gesproken over “dat volk” alsof het buitenaardse wezen zijn. “Dat volk” is ook gewoon PSV supporter en sommige willen ook eens een keer naar een uitwedstrijd kunnen.
    En ja ik vind dat er voor mensen die altijd gaan voorrangsregelingen moeten zijn maar het is niet zo dat zijn PSV zijn en de rest dus nooit kan gaan.
    Ik heb vroeger zo’n beetje alle stadions in Nederland gezien en ben in heel wat Europese steden geweest om PSV te zien dingen veranderen maar dat wil niet zeggen dat ik geen PSV supporter ben en weggezet wordt onder “dat volk”
    Wederom Sorry……..
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Fritske12 voor dit bericht (totaal 2):
    Prof_napoStandbeeld
    danko-lazovic
    Meervoudig international
    3

Ik denk dat PSV heel goed onderscheid moet gaan maken tussen de mensen die naar Dortmund uit willen en de mensen die naar Almere uit wilt. Als je op deze manier doorgaat gaat het dit seizoen voorkomen dat je het uitval niet gaat uitverkopen. Daar ben ik van overtuigd. Als je vervolgens met zo’n reactie komt heb je dus gewoon 0.0 idee van de daadwerkelijke situatie. Vervolgens ook nog lekker afschuiven op het klankbord. Ze zijn weer lekker bezig daar.
  • Citaat
  • Eindjehoger
    Basisspeler
    1

Fritske12 schreef: 09 aug 2024, 11:32 Dat er een evaluatie komt lijkt mij prima en dat er dan wijzigingen komen ook maar er wordt hier gesproken over “dat volk” alsof het buitenaardse wezen zijn. “Dat volk” is ook gewoon PSV supporter en sommige willen ook eens een keer naar een uitwedstrijd kunnen.
    En ja ik vind dat er voor mensen die altijd gaan voorrangsregelingen moeten zijn maar het is niet zo dat zijn PSV zijn en de rest dus nooit kan gaan.
    Ik heb vroeger zo’n beetje alle stadions in Nederland gezien en ben in heel wat Europese steden geweest om PSV te zien dingen veranderen maar dat wil niet zeggen dat ik geen PSV supporter ben en weggezet wordt onder “dat volk”
    Wederom Sorry……..
    How can I make this about me? :kots:
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Eindjehoger voor dit bericht:
    Woudell
    Prof_napo
    Vedette
    2

Eindjehoger schreef: 09 aug 2024, 12:37
    Fritske12 schreef: 09 aug 2024, 11:32 Dat er een evaluatie komt lijkt mij prima en dat er dan wijzigingen komen ook maar er wordt hier gesproken over “dat volk” alsof het buitenaardse wezen zijn. “Dat volk” is ook gewoon PSV supporter en sommige willen ook eens een keer naar een uitwedstrijd kunnen.
    Wederom Sorry……..
    How can I make this about me? :kots:
    Hoe kan je het punt missen, er is kritiek op de bewoording richting een deel van de supporters en dat lijkt mij niet geheel onterecht.
    Maar al te blij dat PSV de keuze maakt om niet alle kaarten via de voorrangsregeling te koop aan te bieden, ook al te blij dat PSV niet elk stoeltje in het stadion met een seizoenskaart verkoopt, de incidentele bezoeker van een wedstrijd van PSV - uit of thuis - mag daarin wel een kans krijgen, ook al is die relatief klein.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Prof_napo voor dit bericht:
    Standbeeld
    Eindjehoger
    Basisspeler
    1

Nou jongens, ze gaan het deze week weer aanpassen, het vele klagen heeft geholpen. Wordt een piramide vorm, de 5 procent voor de laatste groep blijft maar alles wat niet in voorrang 1/2 verkocht wordt gaat naar de groep van 6 punten tot voorrang 2.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Eindjehoger voor dit bericht (totaal 3):
    danko-lazovicWoudellSomeOne
    danko-lazovic
    Meervoudig international
    3

Prof_napo schreef: 09 aug 2024, 12:40Maar al te blij dat PSV de keuze maakt om niet alle kaarten via de voorrangsregeling te koop aan te bieden, ook al te blij dat PSV niet elk stoeltje in het stadion met een seizoenskaart verkoopt, de incidentele bezoeker van een wedstrijd van PSV - uit of thuis - mag daarin wel een kans krijgen, ook al is die relatief klein.
    Ik denk dat je het punt mist. Van de 400 kaarten tegen Almere gaan er 80(!) naar mensen in de groep met 0-5 punten. Dan geef je dus 20% aan mensen die amper ooit een uitwedstrijd gegaan zijn. Dat is gewoon niet hoe het zal moeten zijn en als je op die voet doorgaat ga je tegen problemen aanlopen dat je het uitvak niet uitverkoopt en zorg je ervoor dat een grote groep mensen met meer punten gewoon amper kans heeft. Zeker bij kleine uitvakken.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen danko-lazovic voor dit bericht:
    DonyellMalen
    Prof_napo
    Vedette
    2

danko-lazovic schreef: 09 aug 2024, 12:59
    Prof_napo schreef: 09 aug 2024, 12:40Maar al te blij dat PSV de keuze maakt om niet alle kaarten via de voorrangsregeling te koop aan te bieden, ook al te blij dat PSV niet elk stoeltje in het stadion met een seizoenskaart verkoopt, de incidentele bezoeker van een wedstrijd van PSV - uit of thuis - mag daarin wel een kans krijgen, ook al is die relatief klein.
    Ik denk dat je het punt mist. Van de 400 kaarten tegen Almere gaan er 80(!) naar mensen in de groep met 0-5 punten.
    Omdat die eerste groep blijkbaar de kaarten niet kocht schuiven die door naar de volgende groep, dat de verdeling dan gelijk gaat over de 3de en 4de groep is niet het grootste probleem al kan je daar natuurlijk ook kiezen om ze vooral naar groep 3 door te schuiven
    danko-lazovic schreef: 09 aug 2024, 12:59 Dan geef je dus 20% aan mensen die amper ooit een uitwedstrijd gegaan zijn. Dat is gewoon niet hoe het zal moeten zijn en als je op die voet doorgaat ga je tegen problemen aanlopen dat je het uitvak niet uitverkoopt en zorg je ervoor dat een grote groep mensen met meer punten gewoon amper kans heeft. Zeker bij kleine uitvakken.
    Maar als uiteindelijk die kaarten niet verkocht zijn kan je als groep 1 hopelijk nog steeds wel op een gegeven moment de resterende kaarten kopen dunkt mij? Het wel of niet uitverkopen zou daarin niet de problematische factor zijn.
  • Citaat
  • Woudell
    Ballenjongen
    1

Prof_napo schreef: 09 aug 2024, 13:06
    danko-lazovic schreef: 09 aug 2024, 12:59

Ik denk dat je het punt mist. Van de 400 kaarten tegen Almere gaan er 80(!) naar mensen in de groep met 0-5 punten.
    Omdat die eerste groep blijkbaar de kaarten niet kocht schuiven die door naar de volgende groep, dat de verdeling dan gelijk gaat over de 3de en 4de groep is niet het grootste probleem al kan je daar natuurlijk ook kiezen om ze vooral naar groep 3 door te schuiven
    Die kaarten dienen logischerwijs door te schuiven naar groep 3 en nooit naar groep 4. Dat is de grote grap. Voor de rest heb ik geen problemen met dit systeem
  • Citaat
  • danko-lazovic
    Meervoudig international
    3

Eindjehoger schreef: 09 aug 2024, 12:55Nou jongens, ze gaan het deze week weer aanpassen, het vele klagen heeft geholpen. Wordt een piramide vorm, de 5 procent voor de laatste groep blijft maar alles wat niet in voorrang 1/2 verkocht wordt gaat naar de groep van 6 punten tot voorrang 2.
    Vanaf wanneer is dit? Morgen weer 155 kaarten voor de 0-5 groep. Stonden vandaag 4000 mensen in de wachtrij. Ben benieuwd hoe hard het morgen gaat. Maar ik vrees er een beetje voor.
  • Citaat
    Pierre
    Bankzitter
    2
    Seizoenkaart: Vak L

Wat een waardeloos systeem. Morgen kunnen de 0-5 groep doodleuk nog een kaart bestellen om 11:00 uur en vanmorgen 4000 man in de wachtrij.
  • Citaat
  • Eindjehoger
    Basisspeler
    1

danko-lazovic schreef: 22 aug 2024, 10:24
    Eindjehoger schreef: 09 aug 2024, 12:55Nou jongens, ze gaan het deze week weer aanpassen, het vele klagen heeft geholpen. Wordt een piramide vorm, de 5 procent voor de laatste groep blijft maar alles wat niet in voorrang 1/2 verkocht wordt gaat naar de groep van 6 punten tot voorrang 2.
    Vanaf wanneer is dit? Morgen weer 155 kaarten voor de 0-5 groep. Stonden vandaag 4000 mensen in de wachtrij. Ben benieuwd hoe hard het morgen gaat. Maar ik vrees er een beetje voor.
    Ik verwacht eerstvolgende, er wordt aan gewerkt zeggen ze. Ongelofelijk want morgen staan er 1000 man in de wachtrij, dat was vorige keer ook. De groep die wil gaan zit juist in die 6+ regeling. Het is heel simpel, 5 procent voor de 0-5 en alles wat overblijft in stap 1 en 2 gaat naar de groep die het liefste wil gaan, de 6 tot en met 2e voorrang.

Ik snap echt niet dat PSV hier zelf niet over heeft nagedacht lol.
  • Citaat
  • Plaats reactie