De grote vraagbak

Discussieer hier over alles met betrekking tot de computer, games en overige electronica/huishoudelijke apparaten. Het vragen om warez, cracks en serials is niet toegestaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Thijs schreef: 21 jan 2023, 12:46
Juancho schreef: 21 jan 2023, 12:13 Ik zag dat Art & Craft in BE deze TV als goedkoopste aanbood. Dus ik hun informeren of ze mee willen met de prijs van HelloTV...



Hoe moet ik dit lezen? Is de korting die HelloTV bijv. geeft helemaal niet legaal? Of zie ik nu spoken en is het gewoon onbegrijpelijke Belgische taal :mrgreen: [mention]RaJitsu[/mention]
Philips wil dat er bepaalde prijzen voor hun televisies worden betaald. Winkels kunnen hiervan afwijken, maar mogen dat niet te openlijk doen, omdat dan grote aanbieders als bol.com ontevreden zullen zijn. Zij zullen dit dus zeker wel mogen, maar ik kan me voorstellen dat ze zich verschuilen achter zoiets.
Maar kun je bij hen dan je bonnen kwijt of waarom zou je daar vragen voor diezelfde prijs?
Simpel: onderhandelingstactiek voor Hallo TV :)
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
RaJitsu
Vaste waarde in elftal
6
Berichten: 697
Lid geworden op: 25 aug 2017

Juancho schreef: 21 jan 2023, 12:13 Ik zag dat Art & Craft in BE deze TV als goedkoopste aanbood. Dus ik hun informeren of ze mee willen met de prijs van HelloTV...
Indien ik een bewijs kan hebben dat ze deze prijs kunnen aanbieden ga ik luisteren bij Philips of we dit mogen/kunnen volgen uitzonderlijk. Maar dit zal wel niet via Bol.com kunnen omdat we niet via dit platform een speciale prijs kunnen maken.
Hoe moet ik dit lezen? Is de korting die HelloTV bijv. geeft helemaal niet legaal? Of zie ik nu spoken en is het gewoon onbegrijpelijke Belgische taal :mrgreen: [mention]RaJitsu[/mention]
Waarschijnlijk is het zo dat ze met hun leverancier een marge afspreken en gaan kijken of Philips een lagere inkoopprijs wil accepteren zodat Philips deze korting aanbiedt op basis van de inkoopprijs en niet zij zelf. Ik zou overigens niet graag een televisie bij Arts and Craft aanschaffen. Denk dat ze dit bij HelloTV ook weten, dat ze een betere reputatie hebben. Maar ik ben benieuwd of ze iets extra's willen aanbieden...
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ja was gewoon ff benieuwd ook wat hun zogenaamde persoonlijke aanbieding dan is. Net zoals ik ik gedaan heb bij Apollo. Zal voorlopig even wachten zijn op een mooie aanbieding bij Coolblue/Bol.com/MM/Wehkamp etc of we bestellen alsnog via die deal bij Hello TV. Die bonnen blijven wel handig voor later natuurlijk en de vrouw is daarmee al overgehaald omdat ze er ook wat leuks van mag kopen 😁
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

RaJitsu schreef: 21 jan 2023, 15:21
Juancho schreef: 21 jan 2023, 12:13 Ik zag dat Art & Craft in BE deze TV als goedkoopste aanbood. Dus ik hun informeren of ze mee willen met de prijs van HelloTV...



Hoe moet ik dit lezen? Is de korting die HelloTV bijv. geeft helemaal niet legaal? Of zie ik nu spoken en is het gewoon onbegrijpelijke Belgische taal :mrgreen: [mention]RaJitsu[/mention]
Waarschijnlijk is het zo dat ze met hun leverancier een marge afspreken en gaan kijken of Philips een lagere inkoopprijs wil accepteren zodat Philips deze korting aanbiedt op basis van de inkoopprijs en niet zij zelf. Ik zou overigens niet graag een televisie bij Arts and Craft aanschaffen. Denk dat ze dit bij HelloTV ook weten, dat ze een betere reputatie hebben. Maar ik ben benieuwd of ze iets extra's willen aanbieden...
Ze spreken geen marge af (mag niet eens), maar vragen een rebate bij de leverancier die achteraf aan hen wordt vergoed, waaruit zij die korting kunnen funden. A&C wilt zelf uiteraard niet met verlies verkopen en kan dus hooguit een deel van de eigen marge inleveren, maar hopen extra funding los te kunnen weken bij Philips om scherper te kunnen. Verwacht wat betreft dat laatste niks, aangezien het maar om 1 TV gaat, dus het voorstel dat ze zullen doen zal uit eigen marge gaan komen.

[mention]Juancho[/mention] De opmerking wat betreft Bol, ik verwacht dat jij op Bol Plaza hen tegen bent gekomen als aanbieder? Zij kunnen waarschijnlijk geen manuele prijs / order inschieten via het systeem van Bol. Dus vandaar dat ze aangeven dat de aankoop direct bij henzelf geplaatst moet worden. Volgens mij proberen ze dat hiermee aan te geven. Plus zij dragen natuurlijk het nodige aan Bol af, dus uiteindelijk zullen zij via hen direct altijd het beste aanbod kunnen maken.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Bedankt allen! We hebben ondertussen de keuze gemaakt en gaan voor die deal van €1225 incl. korting en inruil 12 jaar oude TV. Bij een Coolblue kost deze TV toch gewoon nog €1599 dus die prijs zal niet snel zakken en al helemaal niet zover. Dus we pakken de aanbieding aan :). Morgen misschien al ophalen!

Mijn schoonouders nemen er waarschijnlijk ook 1 ter vervanging van hun eigen 6 jaar oude TV. Zelfde deal als ons. Ben enorm benieuwd naar het verschil, zowel de wat grotere TV maar natuurlijk ook de kwaliteit. Van 12 jaar oud naar deze nieuwe Philips 55OLED807. Misschien zie ik dan wel beter dat PSV helemaal niet zo kut voetbalt... :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15286
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Juancho schreef: 21 jan 2023, 19:38 Bedankt allen! We hebben ondertussen de keuze gemaakt en gaan voor die deal van €1225 incl. korting en inruil 12 jaar oude TV. Bij een Coolblue kost deze TV toch gewoon nog €1599 dus die prijs zal niet snel zakken en al helemaal niet zover. Dus we pakken de aanbieding aan :). Morgen misschien al ophalen!

Mijn schoonouders nemen er waarschijnlijk ook 1 ter vervanging van hun eigen 6 jaar oude TV. Zelfde deal als ons. Ben enorm benieuwd naar het verschil, zowel de wat grotere TV maar natuurlijk ook de kwaliteit. Van 12 jaar oud naar deze nieuwe Philips 55OLED807. Misschien zie ik dan wel beter dat PSV helemaal niet zo kut voetbalt... :mrgreen:
Ik zie al helemaal de kentering in jouw posts voor me… :grin:
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Hello tv heb ik mijn tv ook bij gekocht. Ze zijn wel enorm aan 't pushen met hun extra pixelgarantie. Toen ik 't de eerste keer afsloeg bood ie t nog een keer aan voor de helft van de prijs. Ik vond t wel echt enorm irritant en dat heb ik em ook duidelijk gemaakt: "kom je net een dikke dure televisie kopen wat echt een klein geluksmomentje moet zijn, ga jij mij gelijk bang maken met mogelijke dode pixels buiten de garantie. Ik heb gewoon 14 dagen bedenktijd om alles goed te bekijken, en ten tweede heb je al zat aan me verdiend".
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher schreef: 21 jan 2023, 20:54 Hello tv heb ik mijn tv ook bij gekocht. Ze zijn wel enorm aan 't pushen met hun extra pixelgarantie. Toen ik 't de eerste keer afsloeg bood ie t nog een keer aan voor de helft van de prijs. Ik vond t wel echt enorm irritant en dat heb ik em ook duidelijk gemaakt: "kom je net een dikke dure televisie kopen wat echt een klein geluksmomentje moet zijn, ga jij mij gelijk bang maken met mogelijke dode pixels buiten de garantie. Ik heb gewoon 14 dagen bedenktijd om alles goed te bekijken, en ten tweede heb je al zat aan me verdiend".
Benieuwd wat ene Max mij morgen nog wil aansmeren. Die pixel garantie is dus nergens voor nodig? [mention]RaJitsu[/mention] ?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Juancho schreef: 21 jan 2023, 21:02
Josef Dettelbacher schreef: 21 jan 2023, 20:54 Hello tv heb ik mijn tv ook bij gekocht. Ze zijn wel enorm aan 't pushen met hun extra pixelgarantie. Toen ik 't de eerste keer afsloeg bood ie t nog een keer aan voor de helft van de prijs. Ik vond t wel echt enorm irritant en dat heb ik em ook duidelijk gemaakt: "kom je net een dikke dure televisie kopen wat echt een klein geluksmomentje moet zijn, ga jij mij gelijk bang maken met mogelijke dode pixels buiten de garantie. Ik heb gewoon 14 dagen bedenktijd om alles goed te bekijken, en ten tweede heb je al zat aan me verdiend".
Benieuwd wat ene Max mij morgen nog wil aansmeren. Die pixel garantie is dus nergens voor nodig? [mention]RaJitsu[/mention] ?
Ze komen met een heel verhaal dat er wettelijk gezien een x aantal dode pixels mogen zijn, maar dat één dode pixel al overlast kan geven. Voor 80 of 100 of weet ik hoeveel euro willen zij dat percentage afdekken en krijg je een ander toestel. Ik had me er van tevoren in verdiept, en de meeste dode pixels zijn er vanaf het begin en niet pas na een paar maanden of jaar. Dus, ALS je dode pixels hebt, kun je gewoon van je consumentenrecht gebruik maken om binnen 14 dagen van de aankoop af te zien.

Edit: @Juancho belangrijke aanvulling is dat dit een speciale "koop op afstand" regeling is, zoals online webshop. Voor fysiek geldt dit volgens mij niet, dus je kunt beter online bestellen wil je deze zekerheid hebben.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Wat is dat dan voor rare regel? Je krijgt in beide gevallen toch de tv ingepakt en al? Moet ik dan serieus de doos daar gaan uitpakken, tv aansluiten en controleren of er dode pixels zijn?

Wat volgens mij iig wel kan is online bestellen en dan zelf afhalen in een van de winkels. Dat plan had ik sowieso. Dan ben je toch ook ingedekt?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Juancho schreef: 21 jan 2023, 22:40 Wat is dat dan voor rare regel? Je krijgt in beide gevallen toch de tv ingepakt en al? Moet ik dan serieus de doos daar gaan uitpakken, tv aansluiten en controleren of er dode pixels zijn?

Wat volgens mij iig wel kan is online bestellen en dan zelf afhalen in een van de winkels. Dat plan had ik sowieso. Dan ben je toch ook ingedekt?
Ik ben geen jurist, ik weet alleen van de regel ;)

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... %20maatpak.

Overigens heb ik ooit eens bij hello tv een set zuilspeakers gekocht in de winkel, maar dat had totaal geen meerwaarde t.o.v online. Je kunt namelijk niet luisteren in de winkel.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Zo, tv vanmiddag opgehaald, aansluiten was super easy met Ziggo en soundbar gekoppeld. Heb zo 4 kabels minder. Wat een prachtige tv zeg, schitterend. En dat hele ambilight ook :hartjes:. Was een beetje bang dat het heel druk en afleiden was maar op de juiste stand (wij hebben het staan op 5/10) is het heel subtiel en geeft een heel andere kijk beleving. Mijn vriendin is ook aardig onder de indruk!

Wel viel het me op dat bij ESPN het beeld vanaf de bank scherp leek maar als je kort op de TV ging staan het helemaal niet zo scherp was. Komt denk ik door, wat [mention]RaJitsu[/mention] al zei, apps nog niet zo'n hoge kwaliteit aan kunnen? Misschien gekke vraag dan, maar wat kan dan wel optimaal gebruik maken van de TV? apps en gewoon ziggo tv dus niet?

Heb me wel laten overhalen om toch 1 jaar extra garantie erbij te kopen, zo'n sukkel ben ik dan ook weer :wall:. Met jullie info wel flinke korting kunnen krijgen. Ipv 90 euro koste het me 49,95 extra. Vond ik sowieso de moeite wel waar om wat geruster te kijken ivm inbranden en kapotte pixels :mrgreen:

Nog wel een vraagje. Wij hebben alles op een stekkerdoos aangesloten met aan/uit knop. Normaal drukken we daar op en alles gaat aan/uit. Is dit nog slecht voor de tv? Kan je de tv bijv beter op standbye zetten? Of de aan/uit knop van de tv gebruiken? Of maakt het niks uit?

Check hem shinen... 😁

Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Juancho op 23 jan 2023, 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Spoiler alert: Jan-Joost is de mol.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik wil ook altijd alles van het stroom, heel herkenbaar. Echter, bij OLED moet je dat volgens mij niet doen omdat die snachts nog wel eens een verversingsprogramma willen draaien om die pixels goed te houden. Ik ga denk ik ook ambight op mijn tv installeren, vind dat wel echt vet om te zien. Overigens had ik op jouw tv-afstand wel echt 65inch of meer genomen. Je zit er best ver van af.

En voor wat betreft die garantie:

Afbeelding
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher schreef: 22 jan 2023, 21:38 Ik wil ook altijd alles van het stroom, heel herkenbaar. Echter, bij OLED moet je dat volgens mij niet doen omdat die snachts nog wel eens een verversingsprogramma willen draaien om die pixels goed te houden. Ik ga denk ik ook ambight op mijn tv installeren, vind dat wel echt vet om te zien. Overigens had ik op jouw tv-afstand wel echt 65inch of meer genomen. Je zit er best ver van af.

En voor wat betreft die garantie:

Afbeelding
🤣

Ambilight is oprecht super mooi! Geweldige kijkbeleving. 65"had gekunt maar de meerprijs is behoorlijk. Bovendien hebben we verhuisplannen en dan gaan we de zithoek toch iets meer om/dichter bij de tv maken. 3m ofzo. Dan is 55' zat. Dit is een hele mooie formaat eigenlijk.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher schreef: 22 jan 2023, 21:38 Ik wil ook altijd alles van het stroom, heel herkenbaar. Echter, bij OLED moet je dat volgens mij niet doen omdat die snachts nog wel eens een verversingsprogramma willen draaien om die pixels goed te houden. Ik ga denk ik ook ambight op mijn tv installeren, vind dat wel echt vet om te zien. Overigens had ik op jouw tv-afstand wel echt 65inch of meer genomen. Je zit er best ver van af.
De TV die Juancho heeft heb ik zelf ook.

Deze gaat inderdaad een ververs programma draaien.
Wanneer je de TV zo'n 8 uur aan hebt(ik altijd de tv aan als ik thuis ben als achtergrondgeluid) dan gaat de tv ook meldingen geven dat hij het progamma wilt draaien. Duurt zo'n 10 min. Maar weet niet hoe het zit wanneer je hem uit hebt, ik zelf heb de TV altijd op standby staan en kan het [mention]Juancho[/mention] ook aanbevelen
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ondertussen alles al even bekekeken, ingesteld etc. Zit alleen met 1 probleem. De videoland app werk niet. Kan het installeren vanuit de playstore, inloggen werrkx alle profielen staan er netjes in. Maar al vanaf het startscherm staat er een slotje in beeld:

Afbeelding

Als je vervolgens wat wil afspelen wordt het wel geladen maar krijg je steeds dit grijs /blauwe scherm:

Afbeelding

Iemand een idee?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Juancho schreef: 22 jan 2023, 20:44 Nog wel een vraagje. Wij hebben alles op een stekkerdoos aangesloten met aan/uit knop. Normaal drukken we daar op en alles gaat aan/uit. Is dit nog slecht voor de tv? Kan je de tv bijv beter op standbye zetten? Of de aan/uit knop van de tv gebruiken? Of maakt het niks uit?
OLED tv's dienen op standby te staan, om inbranden te voorkomen (de software draait om de x aantal uren een programma hiervoor in standby modus).
Volledig uit is daarom niet de bedoeling.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ren Höek schreef: 23 jan 2023, 11:02
Juancho schreef: 22 jan 2023, 20:44 Nog wel een vraagje. Wij hebben alles op een stekkerdoos aangesloten met aan/uit knop. Normaal drukken we daar op en alles gaat aan/uit. Is dit nog slecht voor de tv? Kan je de tv bijv beter op standbye zetten? Of de aan/uit knop van de tv gebruiken? Of maakt het niks uit?
OLED tv's dienen op standby te staan, om inbranden te voorkomen (de software draait om de x aantal uren een programma hiervoor in standby modus).
Volledig uit is daarom niet de bedoeling.
Ok lol, wel handig dat die verkoper dat dan even meldt ... 🤔 :wall: Als leek zou ik juist denken: de tv zoveel mogelijk helemaal uit als je het niet gebruikt. Maargoed, standbye dus!

Wbt de Videoland bug hierboven, das opgelost. Nu stonde wel een V2 versie in de store. Gister nog niet. En die V2 werkt prima.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Nog wel een irritant andere probleem. Als we tv kijken via de Ziggo mediabox krijg ik de audio/video niet lekker in sync. Instelling is nu 0ms maar ik heb het idee dat dit - ms moet zijn om het 100% te krijgen. Want hoe meer ms ik instel, hoe erger het uit balans raakt. Iemand een idee?

Situatie is trouwns nu zo:

1. TV
2. Ziggo media box next
3. Soundbar

1 & 2 zitten verbonden via HDMI( ziggo) en HDMI ARC (TV)
1 & 3 zitten verbonden via HDMI eARC 4k 120Hz (tv) en HDMI TV ARC HDMI OUT (Soundbar)

Is dit wel zoals het hoort?

Verder kan je via de instellingen van Ziggo PCM audio sync aanpassen maar via de TV heb je ook nog opties: vertraging digitale uitvoer en verschuiving digitale uitvoer. En dan heft de LG soundbar ook nog een AV sync optie . 🤔. En welke ik ook probeer... Ik krijg hrt niet 100% in sync.
Laatst gewijzigd door Juancho op 23 jan 2023, 14:02, 2 keer totaal gewijzigd.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Juancho schreef: 23 jan 2023, 10:55 Ondertussen alles al even bekekeken, ingesteld etc. Zit alleen met 1 probleem. De videoland app werk niet. Kan het installeren vanuit de playstore, inloggen werrkx alle profielen staan er netjes in. Maar al vanaf het startscherm staat er een slotje in beeld:

Afbeelding

Als je vervolgens wat wil afspelen wordt het wel geladen maar krijg je steeds dit grijs /blauwe scherm:

Afbeelding

Iemand een idee?
Kan het zijn dat je de oude versie van de app gedownload hebt? Ze hebben tegenwoordig een Videoland V2 app maar de oude app staat (iig op Apple) nog steeds in de Store (verschil: oude app heeft zwart logo, nieuwe app een rode). Een van de weinige bedrijven die een app niet updaten maar een nieuwe app maken, de oude onbruikbaar maken maar wel gewoon behouden (face-palm emoji)
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Juancho schreef: 23 jan 2023, 10:55 Ondertussen alles al even bekekeken, ingesteld etc. Zit alleen met 1 probleem. De videoland app werk niet. Kan het installeren vanuit de playstore, inloggen werrkx alle profielen staan er netjes in. Maar al vanaf het startscherm staat er een slotje in beeld:

Afbeelding
Je hebt wel erg veel blooming voor een OLED. Dat zou juist niet aanwezig moeten zijn (inktzwart is juist sterke punt van OLED tov reguliere LED). Heb je al eens gekeken naar recommended settings?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

[mention]Juancho[/mention] Volgens de review sites zou de Expert 1 instelling de beste moeten zijn voor TV kijken.
Voor HDR materiaal kun je het beste Expert 2 gebruiken.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ah ok ik had het op thuisbioscoop staan, had nog niet echt kunnen checken wat het beste is voor kijken via apps of gewoon live TV.

Afbeelding

Verder nog andere settings die belangrijk zijn uit dit menu?

Afbeelding

[mention]Ren Höek[/mention] HDR materiaal... Bedoel je daar de apps mee? Wel irritant dat je dan handmatig moet switchen elke keer tussen ziggo TV kijken en de streaming diensten.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Juancho schreef: 23 jan 2023, 17:29 Verder nog andere settings die belangrijk zijn uit dit menu?
Je kunt hier eens kijken wat je fijn vindt:

https://www.tvfindr.com/philips-picture-settings/


[mention]Ren Höek[/mention] HDR materiaal... Bedoel je daar de apps mee? Wel irritant dat je dan handmatig moet switchen elke keer tussen ziggo TV kijken en de streaming diensten.
Nee, HDR is een formaat waarin films en series uitgezonden worden.
Nog niet op de gewone kanalen, maar wel op de streamingdiensten. Mits je het juiste abonnement daarvoor hebt afgesloten, dit kan dan ook Ultra HD genoemd worden.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Bij HBO en Disney heb je het standaard. Bij netflix moet je extra betalen (4K abo)
Her lips said no, but her eyes said read my lips..

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

De grote vraagbak