Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Voorlopig is het alleen nog interesse. Maar de vervanger van Summerville worden bij Leeds United is, laten we eerlijk zijn, wel een aantrekkelijk aanbod.Couhaib Driouech
- DonyellMalen
- Legende
- 4
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Vedette
- 3
Excelsior houdt voet bij stuk voor omtrent de 4 miljoen. Zelfs clubs uit de Championship gaan dat niet betalen voor iemand uit de tweede divisie met een 1-jarig contract.
- Persepolis
- Vedette
- 7
-
Awards:
Ik denk dat Championship clubs misschien wel naar 3-3,5 miljoen zullen gaan. Dat is niet veel voor die clubs en voor een jonge speler met potentie betalen ze dat wel. Ik snap Excelsior op zich wel, zij gaan voor het hoogste bod. Ze zijn net gedegradeerd, dus alle extra centen zijn welkom, en zoveel klappers maken zij niet: hun recordverkoop is Thijs Dallinga voor 2,5 miljoen en ze hebben maar 2 spelers voor boven de 750 duizend euro verkocht (de ander is onze middenveld maestro). Het is voor Excelsior afwachten welke biedingen allemaal komen, en voor PSV eigenlijk ook. En daardoor zit ook Driouech in de wachtkamer.
-
- Vedette
- 7
Dat klopt. PSV houdt de poot stijf omdat Driouech heel graag naar PSV wil en dat ze in januari al genaaid zijn en nu dus die TD een poot uit willen draaien.Thijs schreef: 12 jun 2024, 10:28 Zelfs als hij geen succes zou worden hier, kun je hem na 3 jaar wel voor €5m verkopen, toch?
Stewart weet wel wat hij doet.
-
Maax
- Nationale topspeler
- 2
- Seizoenkaart: Vak L
Leeds heeft met Dan James en Gnonto wel twee vleugelspelers die een Driouech ook niet zomaar uit de basis speelt. Mochten de grote clubs komen voor Summerville, lijkt het me daarnaast dat Leeds echt nog wel een grote naam erbij gaat halen in poging tot promoveren naar de PL.DonyellMalen schreef: 12 jun 2024, 10:03 Voorlopig is het alleen nog interesse. Maar de vervanger van Summerville worden bij Leeds United is, laten we eerlijk zijn, wel een aantrekkelijk aanbod.
Denk dat zijn rol bij Leeds nieens zoveel anders gaat zijn als bij ons, met bij Leeds het risico in de vergetelheid te raken. Denk dat hij als hij bij ons niet mee kan altijd nog naar de Championship kan, maar als je het bij Leeds niet red wordt het pak em beet Hergeven.
Al is Leeds natuurlijk een geweldige, prachtige club.
-
- Vedette
- 7
-
- Basisspeler
- 3
- Seizoenkaart: Vak HH
Mijn gevoel zegt dat we Driouech niet in een PSV shirt gaan zien.
- Deze gebruikers waarderen Mvogoat voor dit bericht:
- Eric Cartman
Anel Ahmedhodzic komt eraan!
- DonyellMalen
- Legende
- 4
- Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht (totaal 2):
- Gerard Karnemelk • ShovingNE2
- DonyellMalen
- Legende
- 4
-
- Meervoudig international
- 3
- Seizoenkaart: Vak H
Zag het op de insta van Saibari voorbij komen. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit allang rond is.
De recordtransfer van Thijs Dallinga hebben ze ook bewust in het nieuwe boekjaar laten vallen, wellicht willen ze bij Driouech wel hetzelfde realiseren.
- Deze gebruikers waarderen Mr.Unibet voor dit bericht:
- ThomaJense
-
- Moderator
- 7
-
Awards:
https://www.ed.nl/psv/langzaam-maar-zek ... haring_webZijn huidige club Excelsior had vorige week al een tijd niks gehoord van technisch directeur Earnest Stewart van PSV, maar dat betekent niet dat de transferwens van PSV en Driouech verdwenen is. De verwachting is dat PSV zich snel opnieuw meldt voor hem en het bod van ruim 2 miljoen euro iets zal ophogen, maar technisch directeur Niels van Duinen van Excelsior hoeft er niet op te rekenen dat PSV hetzelfde gaat betalen als het bedrag dat in de winter op tafel kwam. Dan schakelt de PSV-baas op een gegeven moment door.
- DonyellMalen
- Legende
- 4
-
- Nationale topspeler
- 3
- Seizoenkaart: Vak PR
- DonyellMalen
- Legende
- 4
Vieren ook al heel lang vakantie met elkaar. Als ik het goed heb nog steeds.danko-lazovic schreef: 27 jun 2024, 19:27Zowel Driouech als Saibari met een. Moeten toch iets in deze tijd.
-
- Vaste waarde in elftal
- 2
- Clubvoorkeur: Psv
-
- Legende
- 5
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Hand in hand, kontje bonken?DonyellMalen schreef: 27 jun 2024, 19:47Vieren ook al heel lang vakantie met elkaar. Als ik het goed heb nog steeds.danko-lazovic schreef: 27 jun 2024, 19:27Zowel Driouech als Saibari met een. Moeten toch iets in deze tijd.
-
Balinho
- Internationale topspeler
- 6
Handen tegen de muur, kontje vlammen.RIO schreef: 28 jun 2024, 04:39Hand in hand, kontje bonken?DonyellMalen schreef: 27 jun 2024, 19:47
Vieren ook al heel lang vakantie met elkaar. Als ik het goed heb nog steeds.