Couhaib Driouech

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
loginnaam
Internationale topspeler
5

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

trouwepsvfan schreef: 11 jun 2024, 06:45 Het is vervelend voor die jongen, maar ik snap Excelsior wel. Die hebben na hun degradatie gewoon de centen hard nodig. Natuurlijk wachten die even rustig af of er nog andere - hogere - biedingen langskomen. Is hun goed recht.
Net zoals het Driouech's goed recht is om te zeggen dat hij alleen naar PSV wil.

Moet hij dat natuurlijk nog wel even zeggen...
  • Citaat
  • Sparts
    International
    4
    Clubvoorkeur: PSV

Thijs schreef: 10 jun 2024, 22:34 Pijnlijk voor die jongen. Na de woorden van die oud aanvoerder heeft Excelsior niet echt een ander beeld afgegeven zo. Lijkt me dat spelers dan toch nog meer zullen twijfelen om naar Excelsior te gaan.
    Ja precies, het optreden tegen homofobie is ongeveer vergelijkbaar als proberen het onderste uit de kan te halen bij het verkopen van een speler.
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

loginnaam schreef: 11 jun 2024, 08:04
    trouwepsvfan schreef: 11 jun 2024, 06:45 Het is vervelend voor die jongen, maar ik snap Excelsior wel. Die hebben na hun degradatie gewoon de centen hard nodig. Natuurlijk wachten die even rustig af of er nog andere - hogere - biedingen langskomen. Is hun goed recht.
    Net zoals het Driouech's goed recht is om te zeggen dat hij alleen naar PSV wil.

Wij zijn de beste en meest gemoedelijke club natuurlijk, maar het is volgens mij wel vrij duidelijk dat hij niet niet komt voor de basis. De Vertessen rol met hier en daar wat invalbeurten waarschijnlijk. Vanuit dat perspectief zou ik als Driouech zijnde ook nog even wachten op wat er nog meer voorbijkomt. Ik sluit niet uit dat andere clubs met een beter sportief plan komen waar Driouech wel beoogd basisspeler is.
  • Citaat
  • BadShaker
    Vaste waarde in elftal
    1

Zou mooi zijn als excelsior failliet gaat. Tijd voor een opruimingsronde in proletenstad rotterdam.
  • Citaat
    De Realist
    Internationale topspeler
    3
    Seizoenkaart: Vak V
    Favoriete speler: Ik spring voor Luuk

Standbeeld schreef: 11 jun 2024, 08:12
    loginnaam schreef: 11 jun 2024, 08:04

Wij zijn de beste en meest gemoedelijke club natuurlijk, maar het is volgens mij wel vrij duidelijk dat hij niet niet komt voor de basis. De Vertessen rol met hier en daar wat invalbeurten waarschijnlijk. Vanuit dat perspectief zou ik als Driouech zijnde ook nog even wachten op wat er nog meer voorbijkomt. Ik sluit niet uit dat andere clubs met een beter sportief plan komen waar Driouech wel beoogd basisspeler is.
    PSV is voor die jongen een club waar je geen nee tegen zegt. Sorry, maar ik vind het niet veel bijzonders, en als je als speler met zulke niet al te grote kwaliteiten bij de meest succesvolle club van Nederland aan mag sluiten dan hoef je daar geen seconde over na te denken lijkt me.
  • Citaat
  • "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    “Ik vind het helemaal niks” - Peter Bosz
    ShovingNE2
    Site Admin
    7
    Seizoenkaart: Vak PR

Standbeeld schreef: 11 jun 2024, 08:12Ik sluit niet uit dat andere clubs met een beter sportief plan komen waar Driouech wel beoogd basisspeler is.
    Hij heeft met Vertessen gezien hoe dat uit kan pakken. Je kan ook invallen tegen Real Madrid in de Champions League en scoren. Beter dan Heerenveen of zo.
  • Citaat
  • "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Mvogoat
    Basisspeler
    2
    Seizoenkaart: Vak HH

Moet wel echt een zwaar vervelende situatie voor Driouech zelf zijn. In Januari de stap al afgenomen door de TD. Nu gaat die hetzelfde doen. Gaat zo een speler weg met een negatief gevoel over de club.
  • Citaat
  • Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

ShovingNE2 schreef: 11 jun 2024, 09:25
    Standbeeld schreef: 11 jun 2024, 08:12Ik sluit niet uit dat andere clubs met een beter sportief plan komen waar Driouech wel beoogd basisspeler is.
    Hij heeft met Vertessen gezien hoe dat uit kan pakken. Je kan ook invallen tegen Real Madrid in de Champions League en scoren. Beter dan Heerenveen of zo.
    De Realist schreef: 11 jun 2024, 09:16
    Standbeeld schreef: 11 jun 2024, 08:12
    PSV is voor die jongen een club waar je geen nee tegen zegt. Sorry, maar ik vind het niet veel bijzonders, en als je als speler met zulke niet al te grote kwaliteiten bij de meest succesvolle club van Nederland aan mag sluiten dan hoef je daar geen seconde over na te denken lijkt me.
    Ja, nogmaals, voor mij is PSV ook dé club van Nederland. De club van de wereld. Maar voor iemand die geen fan van onze club is en/of de juiste professionele keuze wil maken kan dat zomaar anders zijn. Ik geloof best dat er nu al aardig wat clubs geïnteresseerd zijn in Driouech. Concreet heb ik al PSV, Twente en Antwerp voorbij zien komen. Tel daar nog een sloot clubs bij vanuit Engeland, Italië, etc. Plus nog een EK dat eraan zit te komen waarbij de markt pas later op gang komt. Dan krijg je een aardig speelveld waarbij PSV voor Excelsior en waarschijnlijk Driouech slechts een keuze is. Ik kan ook wel 1000 redenen verzinnen waarom PSV dan de keuze moet zijn. Maar andere clubs kunnen ook wel 1000 redenen verzinnen. Laten we niet naïef zijn.
  • Citaat
    Jur1913
    Verbannen
    2

Mvogoat schreef: 11 jun 2024, 10:13 Moet wel echt een zwaar vervelende situatie voor Driouech zelf zijn. In Januari de stap al afgenomen door de TD. Nu gaat die hetzelfde doen. Gaat zo een speler weg met een negatief gevoel over de club.
    Hij zal zelf ook met alle interesse alle aanbiedingen afwachten, zo vervelend zal het niet zijn voor hem
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Mvogoat schreef: 11 jun 2024, 10:13 Moet wel echt een zwaar vervelende situatie voor Driouech zelf zijn. In Januari de stap al afgenomen door de TD. Nu gaat die hetzelfde doen. Gaat zo een speler weg met een negatief gevoel over de club.
    Fijn, zo'n glazen bol. Mensen kunnen hier precies invullen wat Driouech en Excelsior gaan doen en afgesproken hebben.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht:
    Ardbeg
    loginnaam
    Internationale topspeler
    5

Standbeeld schreef: 11 jun 2024, 11:53
    ShovingNE2 schreef: 11 jun 2024, 09:25

De Realist schreef: 11 jun 2024, 09:16

Ja, nogmaals, voor mij is PSV ook dé club van Nederland. De club van de wereld. Maar voor iemand die geen fan van onze club is en/of de juiste professionele keuze wil maken kan dat zomaar anders zijn. Ik geloof best dat er nu al aardig wat clubs geïnteresseerd zijn in Driouech. Concreet heb ik al PSV, Twente en Antwerp voorbij zien komen. Tel daar nog een sloot clubs bij vanuit Engeland, Italië, etc. Plus nog een EK dat eraan zit te komen waarbij de markt pas later op gang komt. Dan krijg je een aardig speelveld waarbij PSV voor Excelsior en waarschijnlijk Driouech slechts een keuze is. Ik kan ook wel 1000 redenen verzinnen waarom PSV dan de keuze moet zijn. Maar andere clubs kunnen ook wel 1000 redenen verzinnen. Laten we niet naïef zijn.
    Trainen op hoog niveau, in eigen land, onder een van de beste trainers, met vrijwel zekerheid op minuten, kans om in de CL te spelen, en je op die manier te verbeteren en mogelijk door te groeien naar een basisplaats op dat niveau in het volgende seizoen. Bij een club in het buitenland komt hij toch in een andere omgeving terecht, en is het maar afwachten hoe hij daar aardt en wat hij daar precies kan laten zien. Als wij nou niet met een goed verhaal naar hem komen, dan kan ik me nog wel iets erbij voorstellen, maar we wilden hem in de winter al halen en nu weer, dus dat lijkt me sterk. Het enige wat een club in het buitenland daar tegenover kan zetten, is een flinke smak met geld, maar er gaat daar altijd meer onzekerheid voor hem in zitten als het op het sportieve plaatje aankomt.
  • Citaat
    ShovingNE2
    Site Admin
    7

Standbeeld schreef: 11 jun 2024, 11:53Maar voor iemand die geen fan van onze club is en/of de juiste professionele keuze wil maken kan dat zomaar anders zijn. Ik geloof best dat er nu al aardig wat clubs geïnteresseerd zijn in Driouech. Concreet heb ik al PSV, Twente en Antwerp voorbij zien komen. Tel daar nog een sloot clubs bij vanuit Engeland, Italië, etc. Plus nog een EK dat eraan zit te komen waarbij de markt pas later op gang komt. Dan krijg je een aardig speelveld waarbij PSV voor Excelsior en waarschijnlijk Driouech slechts een keuze is. Ik kan ook wel 1000 redenen verzinnen waarom PSV dan de keuze moet zijn. Maar andere clubs kunnen ook wel 1000 redenen verzinnen. Laten we niet naïef zijn.
    Het hangt vooral af waar Driehoek denkt dat zijn plafond ligt. Als hij denkt dat hij naar PSV niveau kan toegroeien (of dat realistisch is of niet, denk dat het lastig te beoordelen is) dan gaan er veel meer deuren open. Ook naar het nationale elftal: zie Saibari. Doordat Saibari er speelt staat hij ook daar makkelijker op de radar. Je krijgt de kans je te bewijzen op hoger niveau, of je gaat zeker basis spelen bij Heerenveen. Een beetje sportman.... Maar dat kan naïef zijn, daar heb je een punt.
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Ja mij hoeven jullie niet te overtuigen mannen.
  • Citaat
  • koetje
    Legende
    7

Als hij echt naar PSV wil moet hij het richting Excelsior hard en duidelijk spelen.

Zoals Schouten ook duidelijk was dat hij enkel naar PSV wil. Alleen dan is een transfer rond te maken. Je krijgt nu de indruk dat hij dat niet doet.
  • Citaat
    Ardbeg
    Mister PSV
    6

koetje schreef: 11 jun 2024, 13:25 Je krijgt nu de indruk dat hij dat niet doet.
    Krijg jij die indruk? Want ik niet. Ik zou niet weten waarom je hier hem op zou kunnen aankijken.
  • Citaat
    ShovingNE2
    Site Admin
    7

koetje schreef: 11 jun 2024, 13:25Als hij echt naar PSV wil moet hij het richting Excelsior hard en duidelijk spelen.

Zoals Schouten ook duidelijk was dat hij enkel naar PSV wil. Alleen dan is een transfer rond te maken. Je krijgt nu de indruk dat hij dat niet doet.
    Die indruk krijg ik totaal niet eigenlijk. Ik verwacht ook niet dat hij (op dit moment) de pers op zoekt.
  • Citaat
    Chucky
    Vedette
    6

Laat Driouech toch lekker in Rotterdam (of ergens anders) zou ik zeggen.
  • Citaat
    ShovingNE2
    Site Admin
    7

Kappen nu. Ik kan het niet bijhouden met wissen. Verder over die domme TD van Excelsior en Driehoek
  • Citaat
    11 Tinus
    Legende
    4
    Seizoenkaart: Vak RR
    Clubvoorkeur: Philips

Ik denk niet dat PSV een deal op 5 ton laat klappen als ze die kosten wat het kost willen binnen hengelen. Dus ik vertrouw volledig op PSV en je kunt niet zeggen dat er geen alternatieven zijn.
  • Citaat
    Juancho
    Mister PSV
    7

De situatie nu is natuurlijk ook anders dan afgelopen winter. Toen verkocht PSV Vertessen zonder dat het een opvolger had terwijl die eigenlijk wel nodig was. Die noodzaak is er nu minder en PSV zal ook zeker verder kijken dan alleen Driouech voor de positie van 4de aanvaller. Want misschien pakt PSV niet door he, kan ook. Omdat ze een andere betere kandidaat op het oog hebben.

En voor Driouech zelf is de situatie nu ook wat anders. De zomertransferperiode duurt langer, zijn club is ondertussen gedegradeerd en de berichten zijn er dat er veel meer clubs, ook het buitenland, serieus interesse hebben in hem. Dan kan PSV voor hem ook 1 van de opties zijn ipv de enige optie. Waarbij voor het gedegradeerde Excelsior elke 10k extra super belangrijk is gezien hun degradatie.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Juancho voor dit bericht:
    LucNilisLegend
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Heruone
    Lid scoutingsteam
    7

De hypocrisie is trouwens wel mooi om te zien. Aan de ene kant van de medaille wordt vaak verweten dat PSV haar spelers voor te weinig verkoopt. Het handelen naar het zogenaamde menselijke aspect. Aan de andere kant van de medaille is alles en iedereen bij Excelsior een lul, omdat ze het onderste uit de kan willen halen.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Heruone voor dit bericht (totaal 5):
    ArdbegZuc0ChuckyFranciscusStratumZuid
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    ruuddevil
    Legende
    7

Awards:

Vooral Mario Been is een lul. Voor de rest is Excelsior een nutteloze, maar sympathieke club.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen ruuddevil voor dit bericht:
    Maria-Franciscus
    Juancho
    Mister PSV
    7

Ik snap Excelsior juist heel goed hoor. Die hoeven hun beste speler natuurlijk niet zomaar te verkopen in deze fase. Die wachten natuurlijk ook rustig af wat de markt doet, of er (veel) meer clubs komen en die tegen elkaar laten opbieden. Vrij logisch idd. Daarom zal PSV alsnog een stevig bod moeten doen als het hem nu al binnen wil hengelen. Net zoals clubs die Baka nu al willen hebben dat ook zullen moeten doen. Extra lappen voor de zekerheid van voor het EK.
  • Citaat
  • “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Menno1
    Legende
    7

Ik snap Excelsior, maar ik snap ook onze supporters wel. Wij laten spelers vaak voor een schijntje gaan als ze een transfer mislukt zien worden een seizoen eerder. Als een soort goedmakertje. Excelsior wilt dat niet doen. Aan de andere kant, het is ook een business en ze zullen gek zijn om hem aan ons te verkopen voor 2 miljoen als ze elders er 4 miljoen voor kunnen krijgen.

Ham vraag is wat de afspraken zijn met Driouech, als die er al zijn. Hebben ze afgesproken zich soepeler op te stellen aan het einde van het seizoen of is er niks afgesproken?

Wat betreft PSV zelf: Ik weet niet hoe ze Driouech inschatten, maar ik vind het zelf een aardig talent maar weinig upside. Uitstekend als een opvolger voor Vertessen, maar ik zou er geen 4 miljoen op stuk slaan. Dan heb ik liever dat ze er extra geld tegenaan gooien en een speler halen met veel meer upside zoals een Sahroui bijvoorbeeld. Dat vind ik een speler die in tegenstelling tot Driouech, wel de potentie heeft om een belangrijke basis speler te worden en dus in waarde te stijgen.
  • Citaat
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Excelsior heeft gegokt en verloren, alleen snappen ze dat zelf nog niet. Omdat het bijna rond was in de winter wil Driouech nu per sé naar PSV en vallen andere clubs die misschien wel het door Excelsior gewenste bedrag willen af. Earnie snapt dit en wacht nog geduldig even af tot het kwartje bij hunnie directeur gaat vallen en hij gewoon netjes die 1,5 miljoen voor een KKD speler met een slechts eenjarig contrwct die oook nog eens tijdlang geblesseerd is geweest gaat accepteren.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Grasmat voor dit bericht (totaal 2):
    BalinhoForum1913
    ShovingNE2
    Site Admin
    7

Gewoon Excelsior een terugkoopoptie geven. Ze mogen de prijs matchen die een club wil betalen.
  • Citaat
    Plaats reactie