Couhaib Driouech

Spelers A-selectie.
Persepolis
Vedette
6
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ted Lasso schreef: 06 jun 2024, 11:32 Ik heb ergens het gevoel dat deze een transfer een beetje een moetje is. Zo van, we zijn zover gegaan in de winterstop en deze jongen zo moeten teleurstellen dat ze hem nu maar alsnog overnemen. Ik kan me niet voorstellen dat we Couhaib snel in de basis zien namelijk. En ook de bank wellicht geen gegeven. Maar goed, we zullen zien.
Ik heb ergens het gevoel dat PSV een stuk professioneler is dan dat en dat iemand's gevoelens niet de reden zullen zijn om hem te halen :tear:
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Persepolis voor dit bericht (totaal 2):
    LucNilisLegendArdbeg
    Persepolis
    Vedette
    6

Awards:

Hatseflats schreef: 06 jun 2024, 11:50
    Ted Lasso schreef: 06 jun 2024, 11:32Ik heb ergens het gevoel dat deze een transfer een beetje een moetje is
    Nee man, natuurlijk niet. Dat is dan wel heel erg slecht beleid. Je gaat niet iemand aannemen die verdrietig is omdat ie een half jaar geleden net niet is gekomen. Als er een betere speler, tegen hetzelfde bedrag gehaald kan worden, dan doe je dat en kom je niet terug bij een teleurgesteld persoon.
    Ik denk dat de casus RvN alleen al genoeg was om te bewijzen dat ze bij PSV iemand's gevoelens niet op nummer 1 hebben staan bij het nemen van beslissingen.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Persepolis voor dit bericht (totaal 2):
    LucNilisLegendBoszball1913
    Bram
    Nationale topspeler
    4

Het is belangrijk voor volgend seizoen dat we een bloedsnelle aanvaller in de selectie hebben voor wedstrijden waar dit nodig is. Hoe beperkt hij ook was, Vertessen heeft een belangrijke bijdrage geleverd dit seizoen.

Driouech is mogelijk nog sneller en er zit volgens mij nog genoeg rek in. We kunnen niet alleen maar topaankopen doen.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Bram voor dit bericht:
    Gerard Karnemelk
    Lorenzo von Matterhorn
    Internationale topspeler
    6

Awards:

Bram schreef: 06 jun 2024, 14:33 Het is belangrijk voor volgend seizoen dat we een bloedsnelle aanvaller in de selectie hebben voor wedstrijden waar dit nodig is. Hoe beperkt hij ook was, Vertessen heeft een belangrijke bijdrage geleverd dit seizoen.

Driouech is mogelijk nog sneller en er zit volgens mij nog genoeg rek in. We kunnen niet alleen maar topaankopen doen.
    Zo denk ik er ook over. Hier zit echt nog wel rek in. Waarom branden zoveel mensen hem al af? Ik zie een prima ventje met kwaliteiten die echt wel heel belangrijk gaat zijn voor PSV.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Lorenzo von Matterhorn voor dit bericht (totaal 2):
    Gerard KarnemelkPersepolis
    Jur1913
    Verbannen
    2

Ach er waren er ook genoeg die Schouten, Tillman en Dest affikten. Sommigen begrijpen er gewoon niet zo veel van :mrgreen: :fish:
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Jur1913 voor dit bericht (totaal 2):
    Gerard KarnemelkLucNilisLegend
    ShovingNE2
    Site Admin
    7
    Seizoenkaart: Vak PR

Jur1913 schreef: 06 jun 2024, 14:39Ach er waren er ook genoeg die Schouten, Tillman en Dest affikten. Sommigen begrijpen er gewoon niet zo veel van :mrgreen: :fish:
    Of @Menno1 die ze allemaal brandhout vond. :)
  • Citaat
  • "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Bossche bol
    Meervoudig international
    1
    Seizoenkaart: Vak AA

Lastig kwestie zullen we maar zeggen
  • Citaat
  • Massimo
    Legende
    7

Oftewel het gebruikelijke riedeltje wat we al sinds jaar en dag kennen.
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Ik weet niet of het ook in het bericht van Rik staat, maar zag dit nog voorbijkomen:

Lijkt er dus op dat Excelsior weer moeilijk gaat doen.
  • Citaat
  • TomPSV
    Legende
    6

Awards:

2,5 miljoen euro is al te veel voor deze speler. Laat staan nog meer. Hopelijk haakt PSV ook af.
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

TomPSV schreef: 10 jun 2024, 22:13 2,5 miljoen euro is al te veel voor deze speler. Laat staan nog meer. Hopelijk haakt PSV ook af.
    Ik neem aan dat PSV ook niet meer gaat bieden. De kans bestaat alleen wel dat er dan een of andere Championship club aan de haal gaat met Driouech. Die lappen meestal wel. Maar mocht dat zo zijn dan is het goed zo. Earnie moet gewoon vasthouden aan een miljoen of 2 en anders doorschakelen.
  • Citaat
  • Jwoeloe
    Moderator
    7

Awards:

Die gasten zijn notabene gedegradeerd. Kan je heel stoer vast blijven houden aan 4 miljoen, maar uiteindelijk moeten ze hem toch van de hand doen. Maar kan me vanuit hun oogpunt ook wel voorstellen dat ze de boel proberen te rekken en te vertragen, zodat er meer concrete interesse op gang kan komen en clubs misschien ook wel tegen elkaar op bieden.
  • Citaat
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Kutclub, ik hoop dat ze degr... oh wacht. 8)

Gewoon uit principe de stekker eruit trekken Earnie. Lullig voor de Driehoek wellicht, maar voor hem drie anderen.
  • Citaat
  • Laatst gewijzigd door Grasmat op 10 jun 2024, 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
    TomPSV
    Legende
    6

Awards:

Jwoeloe schreef: 10 jun 2024, 22:16 Die gasten zijn notabene gedegradeerd. Kan je heel stoer vast blijven houden aan 4 miljoen, maar uiteindelijk moeten ze hem toch van de hand doen. Maar kan me vanuit hun oogpunt ook wel voorstellen dat ze de boel proberen te rekken en te vertragen, zodat er meer concrete interesse op gang kan komen.
    Kan ik me eerlijk gezegd niet helemaal voorstellen na hun bizarre houding in de winterstop, waarna Driouech zich weer volledig heeft ingezet voor Excelsior.

Het past een beetje in lijn met het interview met die El Yaakoubi laatst over hoe Excelsior met spelers omgaat.
  • Citaat
  • Laatst gewijzigd door TomPSV op 10 jun 2024, 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Jwoeloe schreef: 10 jun 2024, 22:16 Die gasten zijn notabene gedegradeerd. Kan je heel stoer vast blijven houden aan 4 miljoen, maar uiteindelijk moeten ze hem toch van de hand doen. Maar kan me vanuit hun oogpunt ook wel voorstellen dat ze de boel proberen te rekken en te vertragen, zodat er meer concrete interesse op gang kan komen en clubs misschien ook wel tegen elkaar op bieden.
    Tel daar nog een slechts eenjarig contract bij op..
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

TomPSV schreef: 10 jun 2024, 22:17
    Jwoeloe schreef: 10 jun 2024, 22:16 Die gasten zijn notabene gedegradeerd. Kan je heel stoer vast blijven houden aan 4 miljoen, maar uiteindelijk moeten ze hem toch van de hand doen. Maar kan me vanuit hun oogpunt ook wel voorstellen dat ze de boel proberen te rekken en te vertragen, zodat er meer concrete interesse op gang kan komen.
    Kan ik me eerlijk gezegd niet helemaal voorstellen na hun bizarre houding in de winterstop, waarna Driouech zich weer volledig heeft ingezet voor Excelsior.

Het past een beetje in lijn met het interview met die El Yaakoubi laatst over hoe Excelsior met spelers omgaat.
    Mwa, ze proberen gewoon hun huid duur te verkopen. De markt komt pas laat op gang door het EK. Ik snap Excelsior wel. Alleen hoe wij ermee omgaan is een ander verhaal.
  • Citaat
  • Thijs
    Lid van verdienste
    7
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Pijnlijk voor die jongen. Na de woorden van die oud aanvoerder heeft Excelsior niet echt een ander beeld afgegeven zo. Lijkt me dat spelers dan toch nog meer zullen twijfelen om naar Excelsior te gaan.
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

Die jongen komt gewoon hoor. Wil het liefst naar PSV.
  • Citaat
  • RIO
    Legende
    5
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Gewoon lekker wachten tot na het EK. Tis niet alsof ie dan meer waard wordt.
  • Citaat
    11 Tinus
    Legende
    4
    Seizoenkaart: Vak RR
    Clubvoorkeur: Philips

Als Excelsior meer kan krijgen dan pakweg 2 miljoen wat PSV wil betalen dan staan ze in hun goed recht maar richting de speler ben je dan echt een kutclub na wat er reeds is gebeurd.

Hoe meer we voor Driouech moeten betalen hoe minder interessant hij wordt en hoe interessanter Sahraoui wordt.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen 11 Tinus voor dit bericht (totaal 2):
    Menno1OnsPSV
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

11 Tinus schreef: 11 jun 2024, 05:45Als Excelsior meer kan krijgen dan pakweg 2 miljoen wat PSV wil betalen dan staan ze in hun goed recht maar richting de speler ben je dan echt een kutclub na wat er reeds is gebeurd.
    Want jij weet welke mogelijke afspraken ze hebben gemaakt met de speler? Altijd maar dat verongelijkt gedrag als een club zich niet opstelt zoals wij het graag zouden zien. Het is wat. Een club als Excelsior moet gewoon overleven. Die draaien geen 125mln omzet op jaarbasis.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht:
    Paco Casal
    trouwepsvfan
    Vedette
    5
    Seizoenkaart: Vak AA

Het is vervelend voor die jongen, maar ik snap Excelsior wel. Die hebben na hun degradatie gewoon de centen hard nodig. Natuurlijk wachten die even rustig af of er nog andere - hogere - biedingen langskomen. Is hun goed recht.
  • Citaat
  • Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    koetje
    Legende
    7

DonyellMalen schreef: 11 jun 2024, 01:14 Die jongen komt gewoon hoor. Wil het liefst naar PSV.
    Dan moet hij dat heel duidelijk maken. Anders komt het niet snel rond.
  • Citaat
    11 Tinus
    Legende
    4
    Seizoenkaart: Vak RR
    Clubvoorkeur: Philips

Standbeeld schreef: 11 jun 2024, 06:27
    11 Tinus schreef: 11 jun 2024, 05:45Als Excelsior meer kan krijgen dan pakweg 2 miljoen wat PSV wil betalen dan staan ze in hun goed recht maar richting de speler ben je dan echt een kutclub na wat er reeds is gebeurd.
    Want jij weet welke mogelijke afspraken ze hebben gemaakt met de speler? Altijd maar dat verongelijkt gedrag als een club zich niet opstelt zoals wij het graag zouden zien. Het is wat. Een club als Excelsior moet gewoon overleven. Die draaien geen 125mln omzet op jaarbasis.
    Ik zeg toch dat ze in hun goed recht staan?
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

11 Tinus schreef: 11 jun 2024, 07:45
    Standbeeld schreef: 11 jun 2024, 06:27
    Ik zeg toch dat ze in hun goed recht staan?
    Klopt, maar "kutclub" vind ik nergens voor nodig.
  • Citaat
  • loginnaam
    Internationale topspeler
    5

trouwepsvfan schreef: 11 jun 2024, 06:45 Het is vervelend voor die jongen, maar ik snap Excelsior wel. Die hebben na hun degradatie gewoon de centen hard nodig. Natuurlijk wachten die even rustig af of er nog andere - hogere - biedingen langskomen. Is hun goed recht.
    Net zoals het Driouech's goed recht is om te zeggen dat hij alleen naar PSV wil.

Moet hij dat natuurlijk nog wel even zeggen...
  • Citaat
  • Plaats reactie