Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Driouech is een simpele huis tuin en keuken buitenspeler van het niveau Excelsior. Natuurlijk moeten die in de jeugdopleiding van een topclub rondlopen.Couhaib Driouech
- Ivan Perisic
- Veelbelovend talent
-
11 Tinus
- Legende
- 4
- Seizoenkaart: Vak RR
- Clubvoorkeur: Philips
-
Awards:
Ik denk dat de waarheid een beetje in het midden ligt en ik denk dat het komt omdat je de goede (bruikbare) spelers meer onthoud dan de grijze meuk die via via misschien ooit nog eens het Philips stadion ziet vanaf het veld.Juancho schreef: 09 mar 2025, 18:03 Waarom kan dat eigenlijk niet? Lees ik wel vaker maar als je de jeugdopleiding zo belangrijk maakt, waarom zou je dan niet elk seizoen een goed jong PSV kunnen hebben met daarbinnen een paar grotere talenten? Dat hoeven en kunnen heus niet altijd de neiuwe Madueke, Bakayoko of Gakpos te zijn. Maar een nieuwe Vertessen moet tich wel mogelijk zijn? Een talent dat je als 3de of 4de keuze kan doorschuiven.
Zelfs het niveau Vertessen (onderschat qua waarde) is niet het basis niveau van Jong PSV, Jong Ajax of Jong AZ. Als je er elk jaar één a twee hebt die de aansluiting kunnen vinden is het al veel. Of je moet er zoveel geld in pompen dat je een x aantal spelers voor Jong PSV kunt kopen. Wat ik overigens niet perse een slecht idee vind.
Driouech is er nu 8 maanden ofzo en het is gewoon niet genoeg. De kansen komen ook niet voor hem dus hij kan het ook niet echt laten zien maar zijn begin was qua productiviteit ok.
-
- Legende
- 7
- Clubvoorkeur: PSV
Het treurige is dat je hier dus twee transfer periodes achteraan hebt gezeten. Dat hij in beeld was voor Vertessen in de winter was nog wel begrijpelijk. Maar toen dat afketste, had je 4-5 maanden de tijd om met wat beters te komen en/of hem uitgebreider te scouten.
Nu speelt die jongen voor een zeer behoorlijk salaris voor Piet Snot op de bank.
Nu speelt die jongen voor een zeer behoorlijk salaris voor Piet Snot op de bank.
-
- Lid van verdienste
- 7
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
Awards:
Noem mij een club, die daadwerkelijk doet wat jij nu van PSV verwacht.Juancho schreef: 09 mar 2025, 18:03 Waarom kan dat eigenlijk niet? Lees ik wel vaker maar als je de jeugdopleiding zo belangrijk maakt, waarom zou je dan niet elk seizoen een goed jong PSV kunnen hebben met daarbinnen een paar grotere talenten? Dat hoeven en kunnen heus niet altijd de neiuwe Madueke, Bakayoko of Gakpos te zijn. Maar een nieuwe Vertessen moet tich wel mogelijk zijn? Een talent dat je als 3de of 4de keuze kan doorschuiven.
-
- Lid scoutingsteam
- 7
-
Awards:
Als het zo simpel zou zijn, dan had elke club een opleiding die zo werkt. Soms heb je gewoon een generatie die het niet heeft. Soms is het gat tussen opleiding en eerste elftal gigantisch. Soms hebben spelers meer tijd nodig. Soms vallen grote talenten tegen of zijn ze geblesseerd. Je kan gewoon niet elk seizoen een zes gooien. Soms gooi je ook een een of twee.
Overigens moet je er natuurlijk wel naar streven, maar dat doet PSV ook wel hoor. Komende zomer mag dat best tot wat transfers leiden.
-
SKERLA
- Legende
- 7
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
Awards:
Thijs schreef: 09 mar 2025, 19:00Noem mij een club, die daadwerkelijk doet wat jij nu van PSV verwacht.Juancho schreef: 09 mar 2025, 18:03 Waarom kan dat eigenlijk niet? Lees ik wel vaker maar als je de jeugdopleiding zo belangrijk maakt, waarom zou je dan niet elk seizoen een goed jong PSV kunnen hebben met daarbinnen een paar grotere talenten? Dat hoeven en kunnen heus niet altijd de neiuwe Madueke, Bakayoko of Gakpos te zijn. Maar een nieuwe Vertessen moet tich wel mogelijk zijn? Een talent dat je als 3de of 4de keuze kan doorschuiven.

-
- Nationale topspeler
- 2
Natuurlijk helemaal waar, alleen was Vertessen al geen kassa. Punt blijft wel dat er gewoon weinig goede spelers uit de jeugd komen.Ykhim schreef: 09 mar 2025, 17:50 De opleiding is niet een of andere fabriek waar je naar wens het ene na het andere kan produceren. Soms valt het na een aantal mooie jaren stil. Dan moet je daarmee aan de slag als club. Op dat punt zijn we nu. Ja: soms kun je een speler als Vertessen dan even niet vervangen met eigen kweek. Je moet daar naar streven, maar het kan simpelweg niet altijd kassa zijn.
-
- Lid scoutingsteam
- 6
Vertessen had natuurlijk wat meer ervaring met het type spel en een aantal toptrainers gehad met onder andere Schmidt etc.. de doelgerichtheid van Driouech bij Excelsior was bijzonder.en beter dan bij Yorbe.nilssonH schreef: 09 mar 2025, 12:40 Een mispeer is overdreven, maar er werd wel iets te snel geroepen dat dit een upgrade was ten opzichte van Vertessen. Yorbe was technisch ook beperkt, maar wel taakbewust behoorlijk doelgericht. Dat heeft Driouech toch minder.
Nogmaals ik denk meer minuten en een jaar kunnen wennen, die jongen gaat nog wel vlammen
-
- Lid 2e elftal
- 1
Wat jammer dat Driouech niet vaker speelt. Ik zie het wel in hem, jammer dat Bosz dat nog niet doet. Lijkt me een jongen die veel vertrouwen nodig heeft alvorens hij echt gaat presteren. Hopen dat het omslaat en Driouech eens een paar wedstrijden achter elkaar de voorkeur krijgt. Zie hem liever dan Lang qua houding en gedrag.
Op naar de derde ster
- DonyellMalen
- Legende
- 4
-
NoaNoTheBaddest10
- Nationale topspeler
- 6
- Oude naam: NotoriousBIG046
- MaikelH89
- Vaste waarde in elftal
- Seizoenkaart: Vak E
- Clubvoorkeur: PSV/FC Cincinnati
- Favoriete speler: Luc Nilis
Ik zit een beetje in dubio. Je ziet bepaalde kwaliteiten bij deze jongen maar op dit niveau is de handelingssnelheid nog niet hoog genoeg. Dat is ook niet iets waar je echt iets aan kan doen eigenlijk, dat heb je of dat heb je niet op het moment. Kan wel nog verbeteren dus laten we daar op hopen.
-
- Internationale topspeler
- 4
Die ene kans die Raya net uit de hoek tikt was wel goed gedaan, maar verder is het een blinde kip. Doet eigenlijk alles op snelheid. Een soort Narsingh, maar dan zonder ervaring. Die jongen moet bij PSV toch vaardiger geworden zijn, zou je denken. Die bal recht op Raya af moet je echt slimmer handelen. Geen variatie, niks.
-
29.04.2007
- Nationale topspeler
- 4
- Seizoenkaart: Vak YY
-
Awards:
Is eigenlijk in alles wel de opvolger van Vertessen. Snel, druistig, soms een geweldige dribbel en/of afwerking, soms ruzie met de bal. Lijkt soms ook net wat te snel voor zn techniek.
-
- Meervoudig international
- 2
Dit pakken ze die jongen iig nooit meer af, wat een goal zeg.
- Deze gebruikers waarderen LeandroBonfim voor dit bericht:
- Ontbijtkoek
-
NoaNoTheBaddest10
- Nationale topspeler
- 6
- Oude naam: NotoriousBIG046
Echt prachtige goal, neem alles terug Driehoek.
We can't change the world until we change ourselves.
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
- 7
-
Awards:
- Armada
- Vedette
- 6
But can he do it on a rainy monday evening at Kralinge?
Oh wait.
Oh wait.
- Deze gebruikers waarderen Armada voor dit bericht:
- NoaNoTheBaddest10