Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
En toch was 'ie die eerste paar invalbeurten van hem best effectief. Oke, het was tegen Heracles en Almere City, maar je zou toch zeggen dat hij met wat meer minuten wel iets zou moeten kunnen laten zien.Couhaib Driouech
-
- Jeugdinternational
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Malik Tillman
Volgende mispeer van Stewart. Na dit seizoen laten gaan
- Deze gebruikers waarderen Bosssz voor dit bericht:
- NoaNoTheBaddest10
-
Josef Dettelbacher
- Legende
- 7
-
Awards:
Hij mist gewoon techniek en inzicht, hij is vooral heel snel. Zelfs als wisselspeler vind ik het te weinig.Boktor schreef: 09 mar 2025, 10:06 En toch was 'ie die eerste paar invalbeurten van hem best effectief. Oke, het was tegen Heracles en Almere City, maar je zou toch zeggen dat hij met wat meer minuten wel iets zou moeten kunnen laten zien.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
Joenepsv
- Legende
- 7
-
Awards:
Laten we die jongen nog niet afschrijven. Zo'n eerste seizoen is altijd moeilijk en hij is een aanzienlijke periode geblesseerd geweest. Ik zou opteren voor een verhuur komend seizoen. Hij moet wel spelen. Club als Heerenveen ofzo.
- Deze gebruikers waarderen Joenepsv voor dit bericht:
- Standbeeld
- Boktor
- Nationale topspeler
- 1
-
Awards:
Ik denk zelf ook dat hij te kort komt hoor, vooral omdat hij - naast snelheid - inderdaad weinig aanwijsbare specialiteiten heeft. Maar toch, hij heeft wel iets laten zien in die minuten en hij is nog best jong, dus misschien kan hij zich nog gaan optrekken naar het gewenste PSV-niveau.Josef Dettelbacher schreef: 09 mar 2025, 10:16Hij mist gewoon techniek en inzicht, hij is vooral heel snel. Zelfs als wisselspeler vind ik het te weinig.Boktor schreef: 09 mar 2025, 10:06 En toch was 'ie die eerste paar invalbeurten van hem best effectief. Oke, het was tegen Heracles en Almere City, maar je zou toch zeggen dat hij met wat meer minuten wel iets zou moeten kunnen laten zien.
-
- Lid scoutingsteam
- 6
Ik zou hem erbij willen houden. Deze man gaat ons nog verbazen alleen heeft hij in 2024 toch twee langere blessures gehad en is het nog een jong ventje. Dit doet iets met een mens en ik heb, zoals je leest, nog steeds vertrouwen in hem.
Feit is wel dat Lang, Tillman en Perisic fitter en kwalitatief sterkere spelers zijn en dat is niet erg.
Hij heeft een hele goede actie en kan goed domineren in de 1v1, alleen het vertrouwen is nog wat broos. Inzicht kan ik geen enkel waarde oordeel over geven, zo weinig minuten heeft hij helaas nog maar gemaakt dit seizoen. Technisch eigenlijk hetzelfde, al heeft hij tegen de topteams in de eredivisie bewezen dat hij ook daartegen kan domineren, ook als alle aandacht op hem is gericht.
Feit is wel dat Lang, Tillman en Perisic fitter en kwalitatief sterkere spelers zijn en dat is niet erg.
Hij heeft een hele goede actie en kan goed domineren in de 1v1, alleen het vertrouwen is nog wat broos. Inzicht kan ik geen enkel waarde oordeel over geven, zo weinig minuten heeft hij helaas nog maar gemaakt dit seizoen. Technisch eigenlijk hetzelfde, al heeft hij tegen de topteams in de eredivisie bewezen dat hij ook daartegen kan domineren, ook als alle aandacht op hem is gericht.
-
Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
Er valt genoeg op Stewart aan te merken maar ik zou deze niet kwalificeren als mispeer. Stond toch bekend als aardig talent en het is bij zulke spelers altijd een gokje of ze zich definitief op kunnen trekken aan het niveau. Zo lang er niet de hoofdprijs voor betaald wordt (en dat was hier ook zo) zijn dit ingecalculeerde gokjes die je kunt nemen. Zeker als het in eerste instantie een speler voor erbij is.
- DonyellMalen
- Legende
- 4
Met ‘verder kijken’ doelde ik in eerste instantie ook op verhuur. Kan ‘ie ergens basisspeler zijn en lekker minuten maken. Bovendien wordt z’n transferwaarde dan hoger bij goede prestaties. Win-win.Joenepsv schreef: 09 mar 2025, 10:18 Laten we die jongen nog niet afschrijven. Zo'n eerste seizoen is altijd moeilijk en hij is een aanzienlijke periode geblesseerd geweest. Ik zou opteren voor een verhuur komend seizoen. Hij moet wel spelen. Club als Heerenveen ofzo.
Als PSV zijnde moet de plek van 5e buitenspeler gewoonweg door een jeugdspeler ingevuld worden.
-
- International
- 2
Welke jeugd is daar goed genoeg voor?Psvaanzet schreef: 09 mar 2025, 10:03Dan kan je hem beter verkopen, ook nooit echt vertrouwen gehad in deze aankoop. Schuif liever jeugd door als 5e buitenspeler.PSVTOPOss schreef: 09 mar 2025, 09:47 Ik zou hem gewoon erbij houden. Als 5e buitenspeler dan weliswaar, dus als 'extraatje'. Anders moet je daar dadelijk nog iemand voor gaan halen
-
- Meervoudig international
- 4
Dát is de echte mispeer van Stewart.
Driouech was een duur gokje. Leek haast een beetje belofte maakt schuld, terwijl hij na de winterstop vorig jaar (voor en na blessure), helemaal niet meer zo’n top indruk maakte. Maar dan nog, kun je dat gokje nemen.
- Boktor
- Nationale topspeler
- 1
-
Awards:
Gevoel had/heb ik ook heel erg. In de winter was hij misschien een logische 1 op 1 vervanger van Vertessen geweest (specifiek voor die rol, die in de winter dus wegviel). In de zomer had ik toch verwacht dat er meer/betere opties zouden zijn dan Driouech. Maar dat ze (Stewart etc.) een beetje het gevoel hadden het niet konden maken om hem niet alsnog binnen te hengelen. Maar dat is puur een vermoeden en ik neem eigenlijk aan dat een voetbalclub niet met dat soort gevoelens wordt geleid.
-
Balinho
- Internationale topspeler
- 6
"Volgende mispeer"? Wanne klets.
Hij is als vervanger van Vertessen gekomen, en in dat licht bezien vervult hij precies die rol waar hij voor aangetrokken is. Bovendien zit er waarschijnlijk nog best rek in, en is het voor zo ver ik het kan beoordelen een positieve gast en dus prima om in de groep te hebben. Alles wat hier nog bovenop groeit is dikke plus.
Niks "volgende mispeer".
-
- Meervoudig international
- 3
- Clubvoorkeur: Psv
Ik begrijp mensen echt niet die hem afschrijven, hij was in het begin van het seizoen echt goed bezig heeft daarna een vervelende blessure gehad, en zit nu alleen maar op de bank hoe moet hij zich gaan bewijzen dan? Hij komt er echt wel het is geen mindere voetballer dan een Baka of een Til
- Ivan Perisic
- Veelbelovend talent
Vertessen had veel meer waarde als invaller. Driouech heb ik dat niveau niet eens zien aantikken en lijkt meer opvulling te zijn. Dus in dat opzicht vervult hij helemaal niet de rol waarvoor hij is aangetrokken. Met andere woorden is het dus een mispeer.Balinho schreef: 09 mar 2025, 12:23"Volgende mispeer"? Wanne klets.
Hij is als vervanger van Vertessen gekomen, en in dat licht bezien vervult hij precies die rol waar hij voor aangetrokken is. Bovendien zit er waarschijnlijk nog best rek in, en is het voor zo ver ik het kan beoordelen een positieve gast en dus prima om in de groep te hebben. Alles wat hier nog bovenop groeit is dikke plus.
Niks "volgende mispeer".
-
- Moderator
- 6
- Seizoenkaart: Vak B
-
Awards:
Een mispeer is overdreven, maar er werd wel iets te snel geroepen dat dit een upgrade was ten opzichte van Vertessen. Yorbe was technisch ook beperkt, maar wel taakbewust behoorlijk doelgericht. Dat heeft Driouech toch minder.
-
Balinho
- Internationale topspeler
- 6
Wanneer jij wilt beweren dat Vertessen meer was dan opvulling zijn we snel klaar. Ik zeg dus: alles meer dan dat is een dikke plus, mbt Driouech. Bovendien speelde Vertessen al jaren bij PSV, Driouech is er pas net en is ook nog twee jaar jonger.Ivan Perisic schreef: 09 mar 2025, 12:34Vertessen had veel meer waarde als invaller. Driouech heb ik dat niveau niet eens zien aantikken en lijkt meer opvulling te zijn. Dus in dat opzicht vervult hij helemaal niet de rol waarvoor hij is aangetrokken. Met andere woorden is het dus een mispeer.Balinho schreef: 09 mar 2025, 12:23
"Volgende mispeer"? Wanne klets.
Niks "volgende mispeer".
Als je het (vertrek van) Lozano op dit moment vergelijkt met (de aankoop van) Bajraktareviç, geef ik je meer gelijk met termen als "miskoop". Niet omdat Emir een waardeloze voetballer is, maar omdat hij het verlies in de selectie van Lozano op dit moment niet 1 op 1 kan compenseren. Driouech doet dat wat mij betreft wel vergeleken met het verlies van Vertessen.
Maar goed, we hoeven het niet eens te worden natuurlijk.
- Boktor
- Nationale topspeler
- 1
-
Awards:
'Precies die rol' ben ik het niet helemaal mee eens. Vertessen had in seizoen '23/24 wel de status (verworven) van vaste invaller (en hier en daar eens basis, 3 keer als ik snel kijk). En dat is Driouech nou nog niet bepaald. En ja, ik weet dat 'ie ook geblesseerd is geweest.Balinho schreef: 09 mar 2025, 12:23"Volgende mispeer"? Wanne klets.
Niks "volgende mispeer".
-
- Legende
- 7
Een eerste moeilijk seizoen voor Driouech vind ik niet zo gek. Hij is geen supertalent die meteen aanhaakt en uiteindelijk bepaald of PSV plezier heeft van zijn specifieke kwaliteiten of hij uiteindelijk een prima aankoop is gebleken of niet. Dat hij als invaller zorgt voor dreiging, snelheid en wel die kansen afmaakt zoals laatst tegen NEC. Daarvoor is hij gehaald en wordt het uiteindelijk meer, dan is het mooi meegenomen. Als we over twee jaar nog steeds tegenover dezelfde Driouech aankijken dan kan je wel zeggen dat het een misser is geweest.
En zelfs dan heb ik er minder moeite mee, aangezien hij niet een grote transfersom heeft gekost en voor de basis is gehaald. Spelers als Bruma en Baumgartl hebben je zowel sportief als financieel veel meer gekost. Net als dat Driouech niet één van de redenen is waarom PSV zo is teruggevallen. Dat kan je qua teamsamenstelling denk ik naast de ontbrekende groepscohesie die er een jaar eerder wel was, veel meer zoeken bij de backposities. Op de vleugels aanvallend is PSV dit jaar kwalitatief niet zo in de problemen geweest. Op de vleugels defensief juist des te meer. Dat heeft een veel grotere impact gehad.
En zelfs dan heb ik er minder moeite mee, aangezien hij niet een grote transfersom heeft gekost en voor de basis is gehaald. Spelers als Bruma en Baumgartl hebben je zowel sportief als financieel veel meer gekost. Net als dat Driouech niet één van de redenen is waarom PSV zo is teruggevallen. Dat kan je qua teamsamenstelling denk ik naast de ontbrekende groepscohesie die er een jaar eerder wel was, veel meer zoeken bij de backposities. Op de vleugels aanvallend is PSV dit jaar kwalitatief niet zo in de problemen geweest. Op de vleugels defensief juist des te meer. Dat heeft een veel grotere impact gehad.
Laatst gewijzigd door Massimo op 09 mar 2025, 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Bankzitter
- 2
-
Juancho
- Mister PSV
- 7
Een speler als Driouech moet PSV toch gewoon zelf kunnen opleiden en via Jong PSV bij de A kern laten aansluiten. Zo bijzonder is hij niet, vooral snel maar verder zie ik geen specifieke kwaliteiten eigenlijk. Stop dat geld liever in talent voor Jong PSV en leid zo'n speler zelf ff op.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Lid scoutingsteam
- 7
-
Awards:
We hebben de laatste jaren natuurlijk ook niet de ene na de andere topaanvaller uit de opleiding zien komen, ofzo.Juancho schreef: 09 mar 2025, 17:15 Een speler als Driouech moet PSV toch gewoon zelf kunnen opleiden en via Jong PSV bij de A kern laten aansluiten. Zo bijzonder is hij niet, vooral snel maar verder zie ik geen specifieke kwaliteiten eigenlijk. Stop dat geld liever in talent voor Jong PSV en leid zo'n speler zelf ff op.
- Deze gebruikers waarderen Ykhim voor dit bericht (totaal 6):
- De Realist • Balinho • Smeets14 • Ontbijtkoek • ElTigre • Ren Höek
-
Juancho
- Mister PSV
- 7
Precies mijn punt. Baka is de laatse, daarna zat niks en zit ook niks. Daarom kom je uit bij Driouech. Dat moet Earnie en co echt aanpakken want de staat van jong PSV is erbarmelijk.Ykhim schreef: 09 mar 2025, 17:17We hebben de laatste jaren natuurlijk ook niet de ene na de andere topaanvaller uit de opleiding zien komen, ofzo.Juancho schreef: 09 mar 2025, 17:15 Een speler als Driouech moet PSV toch gewoon zelf kunnen opleiden en via Jong PSV bij de A kern laten aansluiten. Zo bijzonder is hij niet, vooral snel maar verder zie ik geen specifieke kwaliteiten eigenlijk. Stop dat geld liever in talent voor Jong PSV en leid zo'n speler zelf ff op.
Als je een 3de of 4de keuze speler verloopt moet je die intern kunnen opvangen lijkt me.
-
- Lid scoutingsteam
- 7
-
Awards:
De opleiding is niet een of andere fabriek waar je naar wens het ene na het andere kan produceren. Soms valt het na een aantal mooie jaren stil. Dan moet je daarmee aan de slag als club. Op dat punt zijn we nu. Ja: soms kun je een speler als Vertessen dan even niet vervangen met eigen kweek. Je moet daar naar streven, maar het kan simpelweg niet altijd kassa zijn.
-
Juancho
- Mister PSV
- 7
Waarom kan dat eigenlijk niet? Lees ik wel vaker maar als je de jeugdopleiding zo belangrijk maakt, waarom zou je dan niet elk seizoen een goed jong PSV kunnen hebben met daarbinnen een paar grotere talenten? Dat hoeven en kunnen heus niet altijd de neiuwe Madueke, Bakayoko of Gakpos te zijn. Maar een nieuwe Vertessen moet tich wel mogelijk zijn? Een talent dat je als 3de of 4de keuze kan doorschuiven.
- Ivan Perisic
- Veelbelovend talent
Driouech is een simpele huis tuin en keuken buitenspeler van het niveau Excelsior. Natuurlijk moeten die in de jeugdopleiding van een topclub rondlopen.
- Deze gebruikers waarderen Ivan Perisic voor dit bericht (totaal 2):
- Juancho • milansandro