Couhaib Driouech

Spelers A-selectie.
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
7
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

NoaNoTheBaddest10 schreef: 03 feb 2025, 12:20
Grasmat schreef: 03 feb 2025, 12:18 Wij hebben amper opties op de vleugels en gezien alle blessures gaan er dat zeker niet meer worden. Of hij nu het niveau aan kan of niet, hij moet gewoon blijven om de selectie rond te houden.
Daar ben ik het zeker mee eens.
Maar maakt inderdaad geen verschil dat hij veel te kort komt.
Het is m.i. echt veel te vroeg om deze jongen af te schrijven, laat 'm maar eens wat meer minuten maken.

Wat helaas wel lastiger is als je tot de 96e minuut moet knokken om wedstrijden tegen KKD materiaal alsnog te verliezen, maar goed :L
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen ziege maar ook zagge voor dit bericht (totaal 3):
    Ricardo Izecson SantosVoormalig KGStandbeeld
    Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
    SKERLA
    Legende
    7
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Awards:

Danny03 schreef: 03 feb 2025, 12:25 Wat is dit nou voor dom gelul allemaal hier over zijn niveau, hij is 3 maanden eruit geweest daarvoor speelde hij prima, we schrijven te snel spelers af tegenwoordig
    Ik heb hem nooit goed genoeg gevonden, ook voor zijn blessure.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen SKERLA voor dit bericht (totaal 4):
    NoaNoTheBaddest10Josef DettelbacherUurnieJuancho
    Vakkie-V
    Verbannen
    Seizoenkaart: Vak V
    Clubvoorkeur: PSV
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Danny03 schreef: 03 feb 2025, 12:25 Wat is dit nou voor dom gelul allemaal hier over zijn niveau, hij is 3 maanden eruit geweest daarvoor speelde hij prima, we schrijven te snel spelers af tegenwoordig
    De meeste praten uit emotie joh. Moet je niet al te serieus nemen.
    Als ie er woensdag twee inschiet draaien ze 90 graden en is het een topper die zich goed heeft herpakt. Kon voor zijn blessure ook aardige cijfers overleggen en heeft in Rotterdam laten zien goed te kunnen voetballen.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Vakkie-V voor dit bericht:
    Danny03
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

SKERLA schreef: 03 feb 2025, 12:27
    Ik heb hem nooit goed genoeg gevonden, ook voor zijn blessure.
    Hater! :L
  • Citaat
  • Psvaanzet
    Nationale topspeler
    Clubvoorkeur: psv

steeds meer mensen zeggen Driouech op weg naar Rangers, nu zeggen ze t ook bij FCAfkicken.

Van het zomer werd hij daar ook al aan gelinkt.
  • Citaat
  • LuctorEtEmergo
    Veelbelovend talent
    1

Rik geeft aan dat het nergens op slaat.
  • Citaat
  • Laatst gewijzigd door LuctorEtEmergo op 03 feb 2025, 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.
    ArdaMattaveld
    Basisspeler
    3
    Seizoenkaart: Vak G

Psvaanzet schreef: 03 feb 2025, 14:56 steeds meer mensen zeggen Driouech op weg naar Rangers, nu zeggen ze t ook bij FCAfkicken.

Hoe bedoel je steeds meer? FCAfkicken neemt gewoon dat tweetje over. Verder niemand toch?
  • Citaat
    Juancho
    Mister PSV
    7

Dan zou Bosz wel geconcludeert hebben dat hij voorlopig (dus verhuren) of helemaal (dus verkoop) te kort komt voor PSV en ook niet de potentie heeft om die stap te maken. Wat ik wel zou kunnen begrijpen, ik denk elke keer dat hij op het veld staat dat hij echt mijlenver achterloopt qua inzicht, handelingen, fysiek, balvaardigheid. Net als @SKERLA zie ik het gewoon niet. Wil niet zeggen dat het er niet inzit maar als er een goed bod komt is zijn vertrek geen probleem. Als die nieuwe buitenspeler/spits maar daadwerkelijk gaat tekenen.

Met de komst van Bajraktarević is er denk ik dan ook niet heel veel kans op speeltijd voor Driehoek.
  • Citaat
  • Laatst gewijzigd door Juancho op 03 feb 2025, 14:59, 1 keer totaal gewijzigd.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Hatseflats
    Legende
    5

Awards:

Nee joh, geloof er niks van.
  • Citaat
  • Bruneau
    Bankzitter
    2
    Seizoenkaart: Vak PR

Op zich niet heel onlogisch. Op rechtsbuiten heb je Baka, Milwaukee Messi en mogelijk Tchaouna, op linksbuiten heeft hij Noa Lang en Perisic voor zich. Voor hem is er weinig uitzicht op speeltijd. Als je hem nu al met een miljoen winst kan verkopen en een flink doorverkooppercentage, heb je dat prima gedaan.
  • Citaat
    Ontbijtkoek
    Nationale topspeler
    1
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Als er echt iets zou spelen zou Rik of Marco er wel iets over tweeten, lijkt me
  • Citaat
    Hatseflats
    Legende
    5

Awards:

Hij heeft 4 gekost toch? Dan ga je hem toch niet na een half jaar voor hetzelfde bedrag verkopen? Dikke onzin dus.
  • Citaat
    PSVAchterhoek
    Vaste waarde in elftal
    3
    Favoriete speler: Ricardo Pepi

Awards:

• Citaat
  • Heya Hallvar
    Nationale topspeler
    7

Dit scenario zou me helemaal niet verbazen, ik denk dat de technische leiding het niet in hem ziet zitten. Los van zijn blessure heeft deze jongen totaal geen impact gehad, in tegenstelling tot zijn voorganger Vertessen. Wanneer je op deze manier financiële ruimte kan maken moet je het gewoon doen.
  • Citaat
    11 Tinus
    Legende
    4
    Seizoenkaart: Vak RR
    Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Het is wel gek als je hem een jaar geleden wilt halen, het lukt niet, en in juni/juli ga je er weer vol voor om hem vervolgens na een half seizoen (waarin ie geblesseerd is geweest) te verkopen. Wat voor signaal geef je dan af aan jonge spelers die je wil kopen?

Rationeel gezien zou ik zeggen voor 4 miljoen strik erom en gaan voor een A optie die ons voor de langere termijn helpt.
  • Citaat
  • Revolinho
    Internationale topspeler
    4

Is onzin verwacht ik. Maar ik vind hem wel ‘tegenvallen’.

In wedstrijden zoals zaterdag brengt hij eigenlijk niets. Hij is niet super balvast, lijkt zijn acties meer op snelheid te willen maken. En ik weet even niet hoe ik het beter moet omschrijven, maar ik vind hem minder ‘intelligent’ aan de bal als de anderen.

Dit zijn allemaal dingen die nog kunnen verbeteren. Ik was in het begin ook niet per se fan van Cody, maar die heeft echt stappen gezet door veel te spelen.
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Maakt een grote stap van onderkant ED naar een CL club, is nog jong en komt terug van een blessure. Geef hem wat tijd.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht (totaal 5):
    Nummer 6YkhimDonyellMalenguusvoskat
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste
    7
    Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Psvaanzet schreef: 03 feb 2025, 14:56 steeds meer mensen zeggen Driouech op weg naar Rangers, nu zeggen ze t ook bij FCAfkicken.

Doe jezelf een lol en zet ff op een rijtje wie dit allemaal zei, dan weet je voortaan wie je hoe serieus moet nemen (Y)
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen ziege maar ook zagge voor dit bericht:
    Psvaanzet
    Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
    DonyellMalen
    Legende
    4

Standbeeld schreef: 03 feb 2025, 15:19 Maakt een grote stap van onderkant ED naar een CL club, is nog jong en komt terug van een blessure. Geef hem wat tijd.
    Eens, met de kanttekening dat ‘ie wel beter moet gaan laten zien dan dat ‘ie tot op heden doet.
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

DonyellMalen schreef: 03 feb 2025, 15:31
    Standbeeld schreef: 03 feb 2025, 15:19 Maakt een grote stap van onderkant ED naar een CL club, is nog jong en komt terug van een blessure. Geef hem wat tijd.
    Eens, met de kanttekening dat ‘ie wel beter moet gaan laten zien dan dat ‘ie tot op heden doet.
    Verhuur zou misschien wel het beste zijn voor zijn ontwikkeling. Meters maken.
  • Citaat
    Persepolis
    Vedette
    7

Awards:

Heya Hallvar schreef: 03 feb 2025, 15:05 Los van zijn blessure heeft deze jongen totaal geen impact gehad, in tegenstelling tot zijn voorganger Vertessen.
    Vertessen had 9 van de 10 keer ook weinig impact, en de eerste keer dát hij impact had had hij al veel meer minuten gemaakt dan Driouech tot nu toe. Vertessen was een nuttige speler in specifieke situaties, zoals de wedstrijd in Sevilla. Voor de rest kwam hij ook tekort hoor. Driouech tot nu toe ook, maar heeft amper 4 hele wedstrijden gespeeld in minuten. Ik zou hem dus wat meer tijd geven voordat we definitieve conclusies trekken. Wellicht dat een huurperiode gaat helpen.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Persepolis voor dit bericht (totaal 2):
    Ren HöekGrasmat
    DonyellMalen
    Legende
    4

Kan mij toch onmogelijk voorstellen dat Couhaib volgend seizoen nog bij ons speelt. Krijgt echt vrijwel nooit minuten. Lijkt mij voor zowel hemzelf als PSV beter om verder te kijken.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht:
    Psvaanzet
    PSVTOPOss
    International
    2

Ik zou hem gewoon erbij houden. Als 5e buitenspeler dan weliswaar, dus als 'extraatje'. Anders moet je daar dadelijk nog iemand voor gaan halen
  • Citaat
    NoaNoTheBaddest10
    Nationale topspeler
    6
    Oude naam: NotoriousBIG046

DonyellMalen schreef: 09 mar 2025, 09:22 Kan mij toch onmogelijk voorstellen dat Couhaib volgend seizoen nog bij ons speelt. Krijgt echt vrijwel nooit minuten. Lijkt mij voor zowel hemzelf als PSV beter om verder te kijken.
    Komt ook veel te kort voor PSV.
  • Citaat
  • We can't change the world until we change ourselves.
    Psvaanzet
    Nationale topspeler
    Clubvoorkeur: psv

PSVTOPOss schreef: 09 mar 2025, 09:47 Ik zou hem gewoon erbij houden. Als 5e buitenspeler dan weliswaar, dus als 'extraatje'. Anders moet je daar dadelijk nog iemand voor gaan halen
    Dan kan je hem beter verkopen, ook nooit echt vertrouwen gehad in deze aankoop. Schuif liever jeugd door als 5e buitenspeler.
  • Citaat
  • Laatst gewijzigd door Psvaanzet op 09 mar 2025, 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.
    Boktor
    Nationale topspeler
    1

Awards:

En toch was 'ie die eerste paar invalbeurten van hem best effectief. Oke, het was tegen Heracles en Almere City, maar je zou toch zeggen dat hij met wat meer minuten wel iets zou moeten kunnen laten zien.
  • Citaat
  • Plaats reactie