Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Grasmat schreef: 03 feb 2025, 12:18
Wij hebben amper opties op de vleugels en gezien alle blessures gaan er dat zeker niet meer worden. Of hij nu het niveau aan kan of niet, hij moet gewoon blijven om de selectie rond te houden.
Daar ben ik het zeker mee eens.
Maar maakt inderdaad geen verschil dat hij veel te kort komt.
Het is m.i. echt veel te vroeg om deze jongen af te schrijven, laat 'm maar eens wat meer minuten maken.
Wat helaas wel lastiger is als je tot de 96e minuut moet knokken om wedstrijden tegen KKD materiaal alsnog te verliezen, maar goed
Danny03 schreef: 03 feb 2025, 12:25
Wat is dit nou voor dom gelul allemaal hier over zijn niveau, hij is 3 maanden eruit geweest daarvoor speelde hij prima, we schrijven te snel spelers af tegenwoordig
Ik heb hem nooit goed genoeg gevonden, ook voor zijn blessure.
Wat is dit nou voor dom gelul allemaal hier over zijn niveau, hij is 3 maanden eruit geweest daarvoor speelde hij prima, we schrijven te snel spelers af tegenwoordig
De meeste praten uit emotie joh. Moet je niet al te serieus nemen.
Als ie er woensdag twee inschiet draaien ze 90 graden en is het een topper die zich goed heeft herpakt. Kon voor zijn blessure ook aardige cijfers overleggen en heeft in Rotterdam laten zien goed te kunnen voetballen.
Ik heb hem nooit goed genoeg gevonden, ook voor zijn blessure.
Dan zou Bosz wel geconcludeert hebben dat hij voorlopig (dus verhuren) of helemaal (dus verkoop) te kort komt voor PSV en ook niet de potentie heeft om die stap te maken. Wat ik wel zou kunnen begrijpen, ik denk elke keer dat hij op het veld staat dat hij echt mijlenver achterloopt qua inzicht, handelingen, fysiek, balvaardigheid. Net als @SKERLA zie ik het gewoon niet. Wil niet zeggen dat het er niet inzit maar als er een goed bod komt is zijn vertrek geen probleem. Als die nieuwe buitenspeler/spits maar daadwerkelijk gaat tekenen.
Met de komst van Bajraktarević is er denk ik dan ook niet heel veel kans op speeltijd voor Driehoek.
Op zich niet heel onlogisch. Op rechtsbuiten heb je Baka, Milwaukee Messi en mogelijk Tchaouna, op linksbuiten heeft hij Noa Lang en Perisic voor zich. Voor hem is er weinig uitzicht op speeltijd. Als je hem nu al met een miljoen winst kan verkopen en een flink doorverkooppercentage, heb je dat prima gedaan.
Dit scenario zou me helemaal niet verbazen, ik denk dat de technische leiding het niet in hem ziet zitten. Los van zijn blessure heeft deze jongen totaal geen impact gehad, in tegenstelling tot zijn voorganger Vertessen. Wanneer je op deze manier financiële ruimte kan maken moet je het gewoon doen.
Het is wel gek als je hem een jaar geleden wilt halen, het lukt niet, en in juni/juli ga je er weer vol voor om hem vervolgens na een half seizoen (waarin ie geblesseerd is geweest) te verkopen. Wat voor signaal geef je dan af aan jonge spelers die je wil kopen?
Rationeel gezien zou ik zeggen voor 4 miljoen strik erom en gaan voor een A optie die ons voor de langere termijn helpt.
Is onzin verwacht ik. Maar ik vind hem wel ‘tegenvallen’.
In wedstrijden zoals zaterdag brengt hij eigenlijk niets. Hij is niet super balvast, lijkt zijn acties meer op snelheid te willen maken. En ik weet even niet hoe ik het beter moet omschrijven, maar ik vind hem minder ‘intelligent’ aan de bal als de anderen.
Dit zijn allemaal dingen die nog kunnen verbeteren. Ik was in het begin ook niet per se fan van Cody, maar die heeft echt stappen gezet door veel te spelen.
Standbeeld schreef: 03 feb 2025, 15:19
Maakt een grote stap van onderkant ED naar een CL club, is nog jong en komt terug van een blessure. Geef hem wat tijd.
Eens, met de kanttekening dat ‘ie wel beter moet gaan laten zien dan dat ‘ie tot op heden doet.
Standbeeld schreef: 03 feb 2025, 15:19
Maakt een grote stap van onderkant ED naar een CL club, is nog jong en komt terug van een blessure. Geef hem wat tijd.
Eens, met de kanttekening dat ‘ie wel beter moet gaan laten zien dan dat ‘ie tot op heden doet.
Verhuur zou misschien wel het beste zijn voor zijn ontwikkeling. Meters maken.
Heya Hallvar schreef: 03 feb 2025, 15:05
Los van zijn blessure heeft deze jongen totaal geen impact gehad, in tegenstelling tot zijn voorganger Vertessen.
Vertessen had 9 van de 10 keer ook weinig impact, en de eerste keer dát hij impact had had hij al veel meer minuten gemaakt dan Driouech tot nu toe. Vertessen was een nuttige speler in specifieke situaties, zoals de wedstrijd in Sevilla. Voor de rest kwam hij ook tekort hoor. Driouech tot nu toe ook, maar heeft amper 4 hele wedstrijden gespeeld in minuten. Ik zou hem dus wat meer tijd geven voordat we definitieve conclusies trekken. Wellicht dat een huurperiode gaat helpen.
Kan mij toch onmogelijk voorstellen dat Couhaib volgend seizoen nog bij ons speelt. Krijgt echt vrijwel nooit minuten. Lijkt mij voor zowel hemzelf als PSV beter om verder te kijken.
DonyellMalen schreef: 09 mar 2025, 09:22
Kan mij toch onmogelijk voorstellen dat Couhaib volgend seizoen nog bij ons speelt. Krijgt echt vrijwel nooit minuten. Lijkt mij voor zowel hemzelf als PSV beter om verder te kijken.
PSVTOPOss schreef: 09 mar 2025, 09:47
Ik zou hem gewoon erbij houden. Als 5e buitenspeler dan weliswaar, dus als 'extraatje'. Anders moet je daar dadelijk nog iemand voor gaan halen
Dan kan je hem beter verkopen, ook nooit echt vertrouwen gehad in deze aankoop. Schuif liever jeugd door als 5e buitenspeler.
En toch was 'ie die eerste paar invalbeurten van hem best effectief. Oke, het was tegen Heracles en Almere City, maar je zou toch zeggen dat hij met wat meer minuten wel iets zou moeten kunnen laten zien.