Couhaib Driouech

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
ShovingNE2
Site Admin
7
Seizoenkaart: Vak PR

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik hoop vurig dat die kutclub degradeert en dat hij een clausule in zijn contract blijkt te hebben bij degradatie dat we hem voor 5 ton op kunnen pikken.
  • Citaat
  • "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    R.Manco
    Basisspeler
    1
    Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 26 feb 2024, 20:21 Ik hoop vurig dat die kutclub degradeert en dat hij een clausule in zijn contract blijkt te hebben bij degradatie dat we hem voor 5 ton op kunnen pikken.
    Oké, Sjaak.
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

Verhaal van Driouech over de transfersoap van afgelopen window.

(begint al op het goede moment) Ah, 2:42 dus.

• Citaat
  • 1913PSV.
    Vaste waarde in elftal
    2
    Seizoenkaart: Vak X

Awards:

Blijft ook jammer dat we hem er niet bij hebben. Had genoeg speelminuten gemaakt in de 2e seizoenshelft.
  • Citaat
    11 Tinus
    Legende
    4
    Seizoenkaart: Vak RR
    Clubvoorkeur: Philips

Driouech heeft vast de voorzet op Luuk geoefend. Hele goede assist wat mij betreft.
  • Citaat
    11 Tinus
    Legende
    4
    Seizoenkaart: Vak RR
    Clubvoorkeur: Philips

Pijnlijk voor die jongen. Juist in deze wedstrijd er zo vroeg af moeten. Excelsior zal ook nog een paar keer bedenken hoe fijn die 3,5 a miljoen was geweest.
  • Citaat
  • Thijs
    Lid van verdienste
    7
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Op basis van deze wedstrijd vind ik hem veel te blessuregevoelig voor ons…
  • Citaat
  • Rikkert1234
    Vedette
    3

Thijs schreef: 02 apr 2024, 20:26 Op basis van deze wedstrijd vind ik hem veel te blessuregevoelig voor ons…
    Als het nou een hamstringblessure is past hij helemaal bij ons.
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

Echt sneu voor die jongen. Verliet het veld in tranen omdat ‘ie zich zo graag wilde laten zien tegen ons.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht:
    Kingfisher
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

• Citaat
    Tjompie
    Internationale topspeler
    3

• Citaat
    Vanthaman18
    Vedette
    2
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Awards:

Tjompie schreef: 03 apr 2024, 13:26
    Kan die mooi gaan revalideren met al onze jongens en komende zomer aansluiten bij onze Peet. Zou dit toch wel leuke toevoeging aan de selectie vinden, een smaakje die we nog niet hebben en vrij goedkoop.
  • Citaat
  • Ittot
    Internationale topspeler
    4

Zou wel een echte PSV aankoop zijn, kan mooi aansluiten bij de rest van de ziekenboeg.
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

Vanthaman18 schreef: 03 apr 2024, 13:36vrij goedkoop.
    Wat zal Excelsior nu krijgen? Bij degradatie max. 2 miljoen, gok ik.
  • Citaat
  • RPSV94
    Meervoudig international
    2
    Seizoenkaart: Vak TT

Mooi ook voor die van Duinen. Op het laatste moment de stekker eruit getrokken omdat hij nodig was voor Excelsior. Sindsdien alles verloren, gezakt naar de play-off plek voor degradatie en hem dan ook nog de rest van het seizoen kwijt zijn. Zijn ze dus uiteindelijk geen klote mee opgeschoten
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen RPSV94 voor dit bericht:
    SKERLA
    Boktor
    International
    1

Awards:

RPSV94 schreef: 03 apr 2024, 14:02 Mooi ook voor die van Duinen. Op het laatste moment de stekker eruit getrokken omdat hij nodig was voor Excelsior. Sindsdien alles verloren, gezakt naar de play-off plek voor degradatie en hem dan ook nog de rest van het seizoen kwijt zijn. Zijn ze dus uiteindelijk geen klote mee opgeschoten
    Maar hij heeft wel vet stoer nee kunnen zeggen tegen een grote club.
  • Citaat
    VTheMan
    Meervoudig international
    2
    Favoriete speler: Bakayoko

DonyellMalen schreef: 03 apr 2024, 13:48
    Vanthaman18 schreef: 03 apr 2024, 13:36vrij goedkoop.
    Wat zal Excelsior nu krijgen? Bij degradatie max. 2 miljoen, gok ik.
    2 miljoen voor een KKDclub speler met 1 jarig contract en net terug van een blessure? Dat is vrij ruim genomen denk ik. 750 duizend is meer dan genoeg.
  • Citaat
  • Josef Dettelbacher
    Legende
    7

Awards:

RPSV94 schreef: 03 apr 2024, 14:02 Mooi ook voor die van Duinen. Op het laatste moment de stekker eruit getrokken omdat hij nodig was voor Excelsior. Sindsdien alles verloren, gezakt naar de play-off plek voor degradatie en hem dan ook nog de rest van het seizoen kwijt zijn. Zijn ze dus uiteindelijk geen klote mee opgeschoten
    Dus we gaan nu een TD uitlachen die als grootste doel heeft lijfsbehoud te realiseren, terwijl hij met z'n club op een kritieke plek staat? Die z'n beste speler moet laten gaan en er geen enkele vervanger voor terug kan halen?

Draai het eens om: je strijdt als PSV zijnde om de titel, je moet je veruit beste speler op de laatste dag laten gaan en je kunt er geen vervanger voor terughalen. Hoeveel supporters zouden roepen dat het wanbeleid is als de speler in kwestie weg mag?
  • Citaat
  • Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Lente schreef: 03 apr 2024, 14:20
    DonyellMalen schreef: 02 apr 2024, 23:38 Echt sneu voor die jongen. Verliet het veld in tranen omdat ‘ie zich zo graag wilde laten zien tegen ons.
    Ja, echt bizar dat hij een spoortje emotie durfde te laten zien toen hij besefte wat hem overkomen is :monkey:
    Snap je reactie niet echt, Lente. Donyell bedoelde het gewoon goed door medeleven te betuigen. Hij zegt niks verkeerds.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht:
    Koning_Arnold_IV
    Ittot
    Internationale topspeler
    4

Josef Dettelbacher schreef: 03 apr 2024, 14:47
    Dus we gaan nu een TD uitlachen die als grootste doel heeft lijfsbehoud te realiseren, terwijl hij met z'n club op een kritieke plek staat? Die z'n beste speler moet laten gaan en er geen enkele vervanger voor terug kan halen?

Draai het eens om: je strijdt als PSV zijnde om de titel, je moet je veruit beste speler op de laatste dag laten gaan en je kunt er geen vervanger voor terughalen. Hoeveel supporters zouden roepen dat het wanbeleid is als de speler in kwestie weg mag?
    Je bedoelt zoals met Gakpo?

Het gaat om een gigabedrag voor Excelsior. Als PSV in de winterstop 80m op Baka geboden had gekregen had die van mij ook mogen gaan.
    Het is op een gegeven moment niet verantwoord om nee te zeggen. En dat zie je nu ook.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Ittot voor dit bericht:
    Boktor
    SKERLA
    Legende
    7
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Lente schreef: 03 apr 2024, 15:21
    Standbeeld schreef: 03 apr 2024, 14:52
    Snap je reactie niet echt, Lente. Donyell bedoelde het gewoon goed door medeleven te betuigen. Hij zegt niks verkeerds.
    Sorry, ben het me je eens dat het een beetje een vreemde reactie is.

Dit is nog een ‘dingetje’ uit het wedstrijdtopic van gisteren avond. Daar werd gezegd dat we Driouech maar niet moesten halen omdat het een huilebak was. Je gaat toch niet staan janken als je geblesseerd raakt? Wat een doetje.

Ik dacht eerst dat het sarcastisch was maar later kreeg ik in de indruk dat de poster het toch serieus bedoelde, helaas.

Gezien Donyell een heel actieve poster is dacht ik dat hij de link wel zou leggen mbt de post van gisterenavond. Ardbeg legde hem wel iig 😁.
    Dat klinkt als een uitspraak van @deninho32
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen SKERLA voor dit bericht:
    deninho32
    Kozels
    Ballenjongen
    1
    Favoriete speler: Guti

Wat een negativiteit over Excelsior. Deze club kan wat mij betreft niet meer kapot, remember 29-04-2007.
    Ik hoop oprecht dat ze in de eredivisie blijven.
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

Lente schreef: 03 apr 2024, 15:21Dit is nog een ‘dingetje’ uit het wedstrijdtopic van gisteren avond. Daar werd gezegd dat we Driouech maar niet moesten halen omdat het een huilebak was. Je gaat toch niet staan janken als je geblesseerd raakt? Wat een doetje.

Ik dacht eerst dat het sarcastisch was maar later kreeg ik in de indruk dat de poster het toch serieus bedoelde, helaas.

Gezien Donyell een heel actieve poster is dacht ik dat hij de link wel zou leggen mbt de post van gisterenavond.
    Haha. Mooi deze commotie. Zag 'm in het wedstrijdtopic langskomen, dus had wel door dat het een grap was.

Om maar gelijk ontopic te gaan; verwacht zelf niet dat Earnie terugkomt bij Couhaib, zeker niet nu 'ie geblesseerd is geraakt. Denk dat Stewart hoger mikt als vervanger voor Vertessen.
  • Citaat
  • Voormalig KG
    Lid scoutingsteam
    6

Het is wel erg sneu en triest voor deze jongen
  • Citaat
    Buitenspelgoal
    Geselecteerd voor Oranje
    4

Hij ook al geblesseerd. We hebben wel veel pech met blessures :P
  • Citaat
  • RPSV94
    Meervoudig international
    2
    Seizoenkaart: Vak TT

Josef Dettelbacher schreef: 03 apr 2024, 14:47

Ik lach hem niet uit, vind het ironisch dat het zo is gegaan. Hij nam zelf ook ongelofelijk risico, want dat bedrag is voor Excelsior niet niks. Dus het is maar de vraag in welk opzicht het wanbeleid is geweest.
  • Citaat
  • Plaats reactie