Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Ik hoop vurig dat die kutclub degradeert en dat hij een clausule in zijn contract blijkt te hebben bij degradatie dat we hem voor 5 ton op kunnen pikken.Couhaib Driouech
- ShovingNE2
- Site Admin
- 7
- Seizoenkaart: Vak PR
- R.Manco
- Basisspeler
- 1
- Clubvoorkeur: PSV
Oké, Sjaak.ShovingNE2 schreef: 26 feb 2024, 20:21 Ik hoop vurig dat die kutclub degradeert en dat hij een clausule in zijn contract blijkt te hebben bij degradatie dat we hem voor 5 ton op kunnen pikken.
- DonyellMalen
- Legende
- 4
Verhaal van Driouech over de transfersoap van afgelopen window.
(begint al op het goede moment) Ah, 2:42 dus.
(begint al op het goede moment) Ah, 2:42 dus.
-
- Lid van verdienste
- 7
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
Awards:
-
- Vedette
- 3
- DonyellMalen
- Legende
- 4
Echt sneu voor die jongen. Verliet het veld in tranen omdat ‘ie zich zo graag wilde laten zien tegen ons.
- Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht:
- Kingfisher
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
- Vanthaman18
- Vedette
- 2
- Favoriete speler: Luuk de Jong
-
Awards:
- DonyellMalen
- Legende
- 4
-
- Meervoudig international
- 2
- Seizoenkaart: Vak TT
Mooi ook voor die van Duinen. Op het laatste moment de stekker eruit getrokken omdat hij nodig was voor Excelsior. Sindsdien alles verloren, gezakt naar de play-off plek voor degradatie en hem dan ook nog de rest van het seizoen kwijt zijn. Zijn ze dus uiteindelijk geen klote mee opgeschoten
- Boktor
- International
- 1
-
Awards:
Maar hij heeft wel vet stoer nee kunnen zeggen tegen een grote club.RPSV94 schreef: 03 apr 2024, 14:02 Mooi ook voor die van Duinen. Op het laatste moment de stekker eruit getrokken omdat hij nodig was voor Excelsior. Sindsdien alles verloren, gezakt naar de play-off plek voor degradatie en hem dan ook nog de rest van het seizoen kwijt zijn. Zijn ze dus uiteindelijk geen klote mee opgeschoten
- VTheMan
- 2
- Favoriete speler: Bakayoko
2 miljoen voor een KKDclub speler met 1 jarig contract en net terug van een blessure? Dat is vrij ruim genomen denk ik. 750 duizend is meer dan genoeg.DonyellMalen schreef: 03 apr 2024, 13:48Wat zal Excelsior nu krijgen? Bij degradatie max. 2 miljoen, gok ik.
-
- Legende
- 7
-
Awards:
Dus we gaan nu een TD uitlachen die als grootste doel heeft lijfsbehoud te realiseren, terwijl hij met z'n club op een kritieke plek staat? Die z'n beste speler moet laten gaan en er geen enkele vervanger voor terug kan halen?RPSV94 schreef: 03 apr 2024, 14:02 Mooi ook voor die van Duinen. Op het laatste moment de stekker eruit getrokken omdat hij nodig was voor Excelsior. Sindsdien alles verloren, gezakt naar de play-off plek voor degradatie en hem dan ook nog de rest van het seizoen kwijt zijn. Zijn ze dus uiteindelijk geen klote mee opgeschoten
Draai het eens om: je strijdt als PSV zijnde om de titel, je moet je veruit beste speler op de laatste dag laten gaan en je kunt er geen vervanger voor terughalen. Hoeveel supporters zouden roepen dat het wanbeleid is als de speler in kwestie weg mag?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Snap je reactie niet echt, Lente. Donyell bedoelde het gewoon goed door medeleven te betuigen. Hij zegt niks verkeerds.Lente schreef: 03 apr 2024, 14:20Ja, echt bizar dat hij een spoortje emotie durfde te laten zien toen hij besefte wat hem overkomen isDonyellMalen schreef: 02 apr 2024, 23:38 Echt sneu voor die jongen. Verliet het veld in tranen omdat ‘ie zich zo graag wilde laten zien tegen ons.
- Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht:
- Koning_Arnold_IV
-
- Internationale topspeler
- 4
Je bedoelt zoals met Gakpo?Josef Dettelbacher schreef: 03 apr 2024, 14:47Dus we gaan nu een TD uitlachen die als grootste doel heeft lijfsbehoud te realiseren, terwijl hij met z'n club op een kritieke plek staat? Die z'n beste speler moet laten gaan en er geen enkele vervanger voor terug kan halen?RPSV94 schreef: 03 apr 2024, 14:02 Mooi ook voor die van Duinen. Op het laatste moment de stekker eruit getrokken omdat hij nodig was voor Excelsior. Sindsdien alles verloren, gezakt naar de play-off plek voor degradatie en hem dan ook nog de rest van het seizoen kwijt zijn. Zijn ze dus uiteindelijk geen klote mee opgeschoten
Draai het eens om: je strijdt als PSV zijnde om de titel, je moet je veruit beste speler op de laatste dag laten gaan en je kunt er geen vervanger voor terughalen. Hoeveel supporters zouden roepen dat het wanbeleid is als de speler in kwestie weg mag?
Het gaat om een gigabedrag voor Excelsior. Als PSV in de winterstop 80m op Baka geboden had gekregen had die van mij ook mogen gaan.
Het is op een gegeven moment niet verantwoord om nee te zeggen. En dat zie je nu ook.
- SKERLA
- Legende
- 7
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Dat klinkt als een uitspraak van @deninho32Lente schreef: 03 apr 2024, 15:21Sorry, ben het me je eens dat het een beetje een vreemde reactie is.Standbeeld schreef: 03 apr 2024, 14:52
Snap je reactie niet echt, Lente. Donyell bedoelde het gewoon goed door medeleven te betuigen. Hij zegt niks verkeerds.
Dit is nog een ‘dingetje’ uit het wedstrijdtopic van gisteren avond. Daar werd gezegd dat we Driouech maar niet moesten halen omdat het een huilebak was. Je gaat toch niet staan janken als je geblesseerd raakt? Wat een doetje.
Ik dacht eerst dat het sarcastisch was maar later kreeg ik in de indruk dat de poster het toch serieus bedoelde, helaas.
Gezien Donyell een heel actieve poster is dacht ik dat hij de link wel zou leggen mbt de post van gisterenavond. Ardbeg legde hem wel iig .
- DonyellMalen
- Legende
- 4
Haha. Mooi deze commotie. Zag 'm in het wedstrijdtopic langskomen, dus had wel door dat het een grap was.Lente schreef: 03 apr 2024, 15:21Dit is nog een ‘dingetje’ uit het wedstrijdtopic van gisteren avond. Daar werd gezegd dat we Driouech maar niet moesten halen omdat het een huilebak was. Je gaat toch niet staan janken als je geblesseerd raakt? Wat een doetje.
Ik dacht eerst dat het sarcastisch was maar later kreeg ik in de indruk dat de poster het toch serieus bedoelde, helaas.
Gezien Donyell een heel actieve poster is dacht ik dat hij de link wel zou leggen mbt de post van gisterenavond.
Om maar gelijk ontopic te gaan; verwacht zelf niet dat Earnie terugkomt bij Couhaib, zeker niet nu 'ie geblesseerd is geraakt. Denk dat Stewart hoger mikt als vervanger voor Vertessen.
-
- Lid scoutingsteam
- 6
- Buitenspelgoal
- Geselecteerd voor Oranje
- 4
-
- 2
- Seizoenkaart: Vak TT
Ik lach hem niet uit, vind het ironisch dat het zo is gegaan. Hij nam zelf ook ongelofelijk risico, want dat bedrag is voor Excelsior niet niks. Dus het is maar de vraag in welk opzicht het wanbeleid is geweest.Josef Dettelbacher schreef: 03 apr 2024, 14:47Dus we gaan nu een TD uitlachen die als grootste doel heeft lijfsbehoud te realiseren, terwijl hij met z'n club op een kritieke plek staat? Die z'n beste speler moet laten gaan en er geen enkele vervanger voor terug kan halen?RPSV94 schreef: 03 apr 2024, 14:02 Mooi ook voor die van Duinen. Op het laatste moment de stekker eruit getrokken omdat hij nodig was voor Excelsior. Sindsdien alles verloren, gezakt naar de play-off plek voor degradatie en hem dan ook nog de rest van het seizoen kwijt zijn. Zijn ze dus uiteindelijk geen klote mee opgeschoten