Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Als je alleen de 2 wedstrijden tegen Rangers erbij pakt dan leek Gakpo ook op een koekenbakkerCouhaib Driouech
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
- Clubvoorkeur: PSV
Het staat iedereen hier vrij te vinden wat hij/zij/hen wil. Binnen de kaders van de opgestelde forumregels natuurlijk.Eindhovenvoetbal schreef: ↑11 feb 2024, 11:51De conclusie kan ook zijn dat we het oneens zijn he? Ik vind het gewoon middelmaat. Mag toch? Jij mag hem heel interessant vinden. We zullen zien wat hij uiteindelijk presteert in zijn carrière.Standbeeld schreef: ↑11 feb 2024, 11:07
Tsja, wie zei er dat het een (directe) versterking is? Het is een jongen met specifieke kwaliteiten, maar hij zal zich nog flink moeten ontwikkelen. Dat zag iedereen.
Misschien wat meer wedstrijden en data bekijken? Een deel van het forum hier ziet het ook nog steeds niet in Baka.
In de zomer zal hij eerder 2mln kosten. Dus als we hem dan alsnog halen dan is het voor een heel zacht prijsje. Kunnen we een gokje voor wagen. Halen we hem niet is het ook prima. Genoeg vissen in de zee.
-
- Meervoudig international
- 3
Maar waar ik dan benieuwd naar ben of betere kwaliteit dan an niveau Lang / Lozano moet zijn ( ervan uitgaande dat Bakayoko vertrekt). Of iets daaronder, en gaat een iets mindere kwaliteit wel naar PSV komen wetende dat hij 2e keuze is.
Nu hebben wij een luxe positie met Lozano, Lang en Bakayoko v.w.b. kwaliteit. Ik vond gisteren die speler van Almere, kan zijn naam even niet vinden, donkere jongen heerlijke techniek aan de bal erg leuk.spelen op links.ik verwacht een opkomend talent.
- Trixm
- Vedette
- 7
-
Awards:
Het zou mij niks verbazen als er na dit seizoen ook afscheid van Lozano wordt genomen en hij terug naar mexico gaat.JChovanec schreef: ↑18 feb 2024, 10:19Maar waar ik dan benieuwd naar ben of betere kwaliteit dan an niveau Lang / Lozano moet zijn ( ervan uitgaande dat Bakayoko vertrekt). Of iets daaronder, en gaat een iets mindere kwaliteit wel naar PSV komen wetende dat hij 2e keuze is.
Nu hebben wij een luxe positie met Lozano, Lang en Bakayoko v.w.b. kwaliteit. Ik vond gisteren die speler van Almere, kan zijn naam even niet vinden, donkere jongen heerlijke techniek aan de bal erg leuk.spelen op links.ik verwacht een opkomend talent.
Saibari is underrated.
-
- Legende
- 7
Ik verwacht dat zowel Lozano als Lang volgend seizoen nog bij PSV spelen. Bakayoko zie ik wel vertrekken en Vertessen is al vertrokken. Als PSV nog een keer terugkomt voor Driouech dan zie ik hem als vervanger van Vertessen en dan zal er nog een basiswaardige buitenspeler als vervanger voor Bakayoko moeten worden aangetrokken. Vanuit de jeugd zit er niks aan te komen voorin op links en rechts en dus zal je als vervanger voor Vertessen een aankoop moeten doen.
-
- Nationale topspeler
- 7
Lozano wil hier minimaal 2 of 3 jaar spelen en dan naar de MLS zo gaf Elfrink eerder al aan.Trixm schreef: ↑18 feb 2024, 10:24Het zou mij niks verbazen als er na dit seizoen ook afscheid van Lozano wordt genomen en hij terug naar mexico gaat.JChovanec schreef: ↑18 feb 2024, 10:19
Maar waar ik dan benieuwd naar ben of betere kwaliteit dan an niveau Lang / Lozano moet zijn ( ervan uitgaande dat Bakayoko vertrekt). Of iets daaronder, en gaat een iets mindere kwaliteit wel naar PSV komen wetende dat hij 2e keuze is.
Ervan uitgaande dat Babadi en Tillman blijven, lijkt mij van de zomer een basiswaardige Rechtsbuiten (Summerville?) halen voldoende. Dan heb je Lang, Lozano, Summerville, Babadi, Tillman en evt zelfs Pepi als opties. Wellicht gaat Jevon Simons/Tai Abed/Emir Bars zich nog flink ontwikkelen het komende jaar (Bakayoko ging ook eens als een raket). Driourech, leuk spelertje, maar ik denk iets teveel van het goede. Mocht Babadi toch niet bijtekenen, zou het natuurlijk wel een uitstekende optie zijn.Massimo schreef: ↑18 feb 2024, 10:40 Ik verwacht dat zowel Lozano als Lang volgend seizoen nog bij PSV spelen. Bakayoko zie ik wel vertrekken en Vertessen is al vertrokken. Als PSV nog een keer terugkomt voor Driouech dan zie ik hem als vervanger van Vertessen en dan zal er nog een basiswaardige buitenspeler als vervanger voor Bakayoko moeten worden aangetrokken. Vanuit de jeugd zit er niks aan te komen voorin op links en rechts en dus zal je als vervanger voor Vertessen een aankoop moeten doen.
- Juancho
- Mister PSV
- 7
Ik denk dat PSV als vervanger voor Baka een groot talent wil maar dan niet weer gaan smijten met vele miljoenen voor bijv een Summerville. Te duur, zeker gezien Lang en Lozano ook bakken met geld hebben gekost. Dus geen hele duren speler halen uit een topcompetitie zoals de premier league maar juist een speler kopen die je klaarstoomd voor de PL.
Laatst gewijzigd door Juancho op 18 feb 2024, 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Legende
- 6
-
Awards:
Ik snap er niets van waarom mensen middenvelders of een spits mee tellen bij het aantal buitenspelers omdat ze daar eventueel in nood kunnen spelen. Die spelers heb je gewoon nodig op het middenveld of in de spits. Iedere positie moet dubbel bezet zijn..dePinhodeSouza schreef: ↑18 feb 2024, 11:01Ervan uitgaande dat Babadi en Tillman blijven, lijkt mij van de zomer een basiswaardige Rechtsbuiten (Summerville?) halen voldoende. Dan heb je Lang, Lozano, Summerville, Babadi, Tillman en evt zelfs Pepi als opties. Wellicht gaat Jevon Simons/Tai Abed/Emir Bars zich nog flink ontwikkelen het komende jaar (Bakayoko ging ook eens als een raket). Driourech, leuk spelertje, maar ik denk iets teveel van het goede. Mocht Babadi toch niet bijtekenen, zou het natuurlijk wel een uitstekende optie zijn.Massimo schreef: ↑18 feb 2024, 10:40 Ik verwacht dat zowel Lozano als Lang volgend seizoen nog bij PSV spelen. Bakayoko zie ik wel vertrekken en Vertessen is al vertrokken. Als PSV nog een keer terugkomt voor Driouech dan zie ik hem als vervanger van Vertessen en dan zal er nog een basiswaardige buitenspeler als vervanger voor Bakayoko moeten worden aangetrokken. Vanuit de jeugd zit er niks aan te komen voorin op links en rechts en dus zal je als vervanger voor Vertessen een aankoop moeten doen.
Babadi is, zelfs bij vertrek Veerman, 3e of zelfs 4e optie op de 10 en 8 positie. Wil je dit toptalent genoeg perspectief bieden, kun je een plekje voor hem reserveren in de aanval, waar hij ook bij Jong PSV verdienstelijk gespeeld heeft. Ik zie dan liever perspectief voor toptalent Babadi om zich in PSV 1 te laten zien, dan een aardig talent als Driouech.TomPSV schreef: ↑18 feb 2024, 11:07Ik snap er niets van waarom mensen middenvelders of een spits mee tellen bij het aantal buitenspelers omdat ze daar eventueel in nood kunnen spelen. Die spelers heb je gewoon nodig op het middenveld of in de spits. Iedere positie moet dubbel bezet zijn..dePinhodeSouza schreef: ↑18 feb 2024, 11:01
Ervan uitgaande dat Babadi en Tillman blijven, lijkt mij van de zomer een basiswaardige Rechtsbuiten (Summerville?) halen voldoende. Dan heb je Lang, Lozano, Summerville, Babadi, Tillman en evt zelfs Pepi als opties. Wellicht gaat Jevon Simons/Tai Abed/Emir Bars zich nog flink ontwikkelen het komende jaar (Bakayoko ging ook eens als een raket). Driourech, leuk spelertje, maar ik denk iets teveel van het goede. Mocht Babadi toch niet bijtekenen, zou het natuurlijk wel een uitstekende optie zijn.
Verder heeft Tillman erg goede wedstrijden gespeeld op Linksbuiten, sluit ook niet uit dat hij volgende week start tegen Dortmund op die plek (indien Bakayoko fit is). Dus volgensmij kan je die ook prima tot een ''optie'' op de vleugel rekenen.
-
- Lid 2e elftal
- 1
- Favoriete speler: Ruud Van Nistelrooy
Ja, het is wel curieus. Nu ook met Abed. Hij is, naar mijn mening, een 10/8 middenvelder, iemand die (rechts)centraal op het middenveld hoort, maar ze willen hem blijkbaar een rechtsbuiten maken. Dat gaat nu moeizaam. Abed en Bakayoko hebben elkaar net toegevoegd op Instagram. Dat zal niet zonder reden zijn. Hopelijk kan die wat leren van de maestro.
Over Driouech, ik hoop niet dat hij zoals Danjuma doorslaat in zijn eigen vermogen als voetballer. Danjuma dacht ook nadat hij het met Emery als coach bij Villarreal het zo goed deed in de Champions league “tot de beste spelers de wereld behoort”. Zei die in een interview met Rondo/Ziggo volgens mij. Zit nu roulette te spelen met zijn carrière.
- ShovingNE2
- Site Admin
- 7
- Seizoenkaart: Vak PR
Ik vind het wel leuk dat Excelsior weer verliest. Zou prachtig zijn als ze via de nacompetitie eruit donderen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Legende
- 7
-
Awards:
Ook weer een thuiswedstrijd voor Feyenoord minderShovingNE2 schreef: ↑18 feb 2024, 11:51 Ik vind het wel leuk dat Excelsior weer verliest. Zou prachtig zijn als ze via de nacompetitie eruit donderen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
En om Excelsior uit te lachen natuurlijk. Hadden die 4 miljoen goed kunnen gebruiken bij de aanstaande degradatie. I.p.v. de 2 miljoen komende zomer. Gegokt en verloren.
-
- Legende
- 6
Maar Mario vond het prachtig dat PSV werd genaaid..
Karma dadelijk Been bitch..
Karma dadelijk Been bitch..
- Deze gebruikers waarderen milansandro voor dit bericht:
- ruuddevil
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Voor 1 a 2 mln nog steeds een interessant koopje. Kan je geen buil aan vallen. Gewoon erbij nemen en dan zien we wel of het iets wordt. Eventueel kopen en verhuren aan AZ/Twente kan ook nog interessant zijn als hij daar wekelijks basis speelt. Dat zal hij namelijk bij ons niet doen, verwacht ik.
- DonyellMalen
- Legende
- 4
- ShovingNE2
- Site Admin
- 7
- Seizoenkaart: Vak PR
Ik hoop vurig dat die kutclub degradeert en dat hij een clausule in zijn contract blijkt te hebben bij degradatie dat we hem voor 5 ton op kunnen pikken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen