Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Karfiooltje schreef: 02 feb 2024, 17:29
Als ik het goed heb begrepen wilde Peter Bosz hem toch niet. Ik vertrouw Bosz hierop. Hij is niet een tactisch genie maar hij weet wel altijd de juiste poppetjes te eisen. Daarom staat er nu ook zo’n sterk elftal.
Als ik het goed heb begrepen wilde Peter Bosz hem toch niet. Ik vertrouw Bosz hierop. Hij is niet een tactisch genie maar hij weet wel altijd de juiste poppetjes te eisen. Daarom staat er nu ook zo’n sterk elftal.
???
Te voorbarig Ik las alleen de titel van een artikel. Er stond Bosz over afketsen transfer: We halen alleen een speler als diegene een directe versterking is. Maar bleek dus dat het erom ging dat het Driouech werd of niemand.
Keurige reactie; teleurgesteld zijn maar wel de situatie van alle betrokkenen begrijpen en dus over tot de orde van de dag. 21 jaar, volwassen manneke al. Hoop voor hem dat er inderdaad in de zomer weer een mooie kans komt.
Heel keurig, volwassen. Goede kop, die heb ik er erg graag bij volgend seizoen. Die gaat niet naar Feyenoord, dat zag je aan zijn reactie bij de NOS. Die heeft nu hele warme gevoelens richting ons en zijn maatje speelt hier ook.
Goed ventje. Zijn reactie laat zien dat hij uit het juiste hout is gesneden. Heb hem er toch graag bij van de zomer als buitenkansje. Zie hem eenvoudig doorgroeien naar 10mln+ als hij zijn koppie erbij houdt.
Hoorde ik het nou goed en zei hij dat hij kramp in zn hamstring kreeg onderweg naar Eindhoven vanwege de spanning? hangt er dan toch een bepaalde vloek over die stad?
Iedereen had hier weer helemaal transferkoorts in januari. Heb nu 2x live echt alleen op hem gelet. Dit is gewoon geen versterking voor PSV. Leuke voetballer voor FC Utrecht enzo, maar komt echt flink tekort voor PSV. Zie de potentie er ook niet aan af. Erg blij dat we hier geen 4 miljoen op kapotgeslagen hebben. Ik geloof er niks van dat PSV hem in de zomer alsnog probeert te halen.
Eindhovenvoetbal schreef: 11 feb 2024, 11:03Iedereen had hier weer helemaal transferkoorts in januari. Heb nu 2x live echt alleen op hem gelet. Dit is gewoon geen versterking voor PSV.
Tsja, wie zei er dat het een (directe) versterking is? Het is een jongen met specifieke kwaliteiten, maar hij zal zich nog flink moeten ontwikkelen. Dat zag iedereen.
Eindhovenvoetbal schreef: 11 feb 2024, 11:03Zie de potentie er ook niet aan af.
Misschien wat meer wedstrijden en data bekijken? Een deel van het forum hier ziet het ook nog steeds niet in Baka.
Eindhovenvoetbal schreef: 11 feb 2024, 11:03Erg blij dat we hier geen 4 miljoen op kapotgeslagen hebben. Ik geloof er niks van dat PSV hem in de zomer alsnog probeert te halen.
In de zomer zal hij eerder 2mln kosten. Dus als we hem dan alsnog halen dan is het voor een heel zacht prijsje. Kunnen we een gokje voor wagen. Halen we hem niet is het ook prima. Genoeg vissen in de zee.
Eindhovenvoetbal schreef: 11 feb 2024, 11:03Iedereen had hier weer helemaal transferkoorts in januari. Heb nu 2x live echt alleen op hem gelet. Dit is gewoon geen versterking voor PSV.
Tsja, wie zei er dat het een (directe) versterking is? Het is een jongen met specifieke kwaliteiten, maar hij zal zich nog flink moeten ontwikkelen. Dat zag iedereen.
Eindhovenvoetbal schreef: 11 feb 2024, 11:03Zie de potentie er ook niet aan af.
Misschien wat meer wedstrijden en data bekijken? Een deel van het forum hier ziet het ook nog steeds niet in Baka.
Eindhovenvoetbal schreef: 11 feb 2024, 11:03Erg blij dat we hier geen 4 miljoen op kapotgeslagen hebben. Ik geloof er niks van dat PSV hem in de zomer alsnog probeert te halen.
In de zomer zal hij eerder 2mln kosten. Dus als we hem dan alsnog halen dan is het voor een heel zacht prijsje. Kunnen we een gokje voor wagen. Halen we hem niet is het ook prima. Genoeg vissen in de zee.
De conclusie kan ook zijn dat we het oneens zijn he? Ik vind het gewoon middelmaat. Mag toch? Jij mag hem heel interessant vinden. We zullen zien wat hij uiteindelijk presteert in zijn carrière.