Streamingdiensten

In dit forum kun je alles kwijt met betrekking tot boeken, films, series en andere niet-voetbalgerelateerde programmas.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Josef Dettelbacher schreef: 06 apr 2022, 15:19 Inmiddels Chernobyl, True Detective seizoen 3, Succession voor het eerst gekeken. Generation Kill voor de tweede keer gekeken (aanrader!), en bij Sopranos zit ik in seizoen 3.

Met in het vooruitzicht Westworld (seizoen 2 en 3), the wire, Six feet under, en het opnieuw kijken van o.a. Band of Brothers en the Pacific, Boardwalk Empire, kan ik niet anders dan uitermate tevreden zijn met HBO max als toevoeging aan mijn streamingaanbod.

Enorm veel kwaliteitsproducties met hoge replay waarde.
Entourage al gezien?
#FreeGeneratie4
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

PCGC schreef: 09 apr 2022, 05:07
Josef Dettelbacher schreef: 06 apr 2022, 15:19 Inmiddels Chernobyl, True Detective seizoen 3, Succession voor het eerst gekeken. Generation Kill voor de tweede keer gekeken (aanrader!), en bij Sopranos zit ik in seizoen 3.

Met in het vooruitzicht Westworld (seizoen 2 en 3), the wire, Six feet under, en het opnieuw kijken van o.a. Band of Brothers en the Pacific, Boardwalk Empire, kan ik niet anders dan uitermate tevreden zijn met HBO max als toevoeging aan mijn streamingaanbod.

Enorm veel kwaliteitsproducties met hoge replay waarde.
Entourage al gezien?
Jup, jaartje of 10 geleden. Vincent, Ari en Johnny Drama.

Vond het destijds wel leuk, maar vandaag de dag spreekt dat thema me niet meer aan.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Ben door jou post vanavond weer begonnen aan Band of Brothers, veel wist ik niet meer. Blijft een geweldige serie!
#FreeGeneratie4
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

PCGC schreef: 09 apr 2022, 14:09 Ben door jou post vanavond weer begonnen aan Band of Brothers, veel wist ik niet meer. Blijft een geweldige serie!
Grappig, ik zit nu juist halverwege The Pacific. Hier ben ik ook weer veel van vergeten, en deze blijft ook interessant. Hierna pak ik Band of Brothers er weer bij.

Heb je Generation Kill al gezien? Dat geeft een hele nuchtere en realistische kijk op de eerste weken van de oorlog in Irak in 2003.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Nee, dank voor de tip!
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

PCGC schreef: 09 apr 2022, 14:09 Ben door jou post vanavond weer begonnen aan Band of Brothers, veel wist ik niet meer. Blijft een geweldige serie!
Beste serie ooit voor mij. Het verhaal, de beelden, de acteurs. Simpelweg formidabel. Ik keek destijds ook erg uit naar de opvolger, the Pacific. Misschien niet helemaal fair en het is een prima serie maar kon voor mij niet tippen aan Band of Brothers.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Juancho schreef: 09 apr 2022, 23:14
PCGC schreef: 09 apr 2022, 14:09 Ben door jou post vanavond weer begonnen aan Band of Brothers, veel wist ik niet meer. Blijft een geweldige serie!
Beste serie ooit voor mij. Het verhaal, de beelden, de acteurs. Simpelweg formidabel. Ik keek destijds ook erg uit naar de opvolger, the Pacific. Misschien niet helemaal fair en het is een prima serie maar kon voor mij niet tippen aan Band of Brothers.
Ik vind zelf het verhaal van The Pacific wat interessanter, omdat dat deel van WO2 hier wat onderbelicht blijft qua geschiedenisles, films, etc . Band of Brothers moet ik weer opnieuw zien om te zien welke serie beter in elkaar zit, maar hoe dan ook zijn het beide erg goede series.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Er is trouwens een nieuwe serie van deze producent onderweg, op Apple TV.

https://sofrep.com/amp/news/masters-of- ... roduction/
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Juancho schreef: 09 apr 2022, 23:14
PCGC schreef: 09 apr 2022, 14:09 Ben door jou post vanavond weer begonnen aan Band of Brothers, veel wist ik niet meer. Blijft een geweldige serie!
Beste serie ooit voor mij. Het verhaal, de beelden, de acteurs. Simpelweg formidabel. Ik keek destijds ook erg uit naar de opvolger, the Pacific. Misschien niet helemaal fair en het is een prima serie maar kon voor mij niet tippen aan Band of Brothers.
Wat misschien ook meespeelt is dat The Pacific in feite drie individuele personen volgt, waardoor je af en toe wat sprongetjes maakt in tijden en locaties, terwijl je in BoB volgen mij echt een team volgt.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

De nieuwe show van Ricky Gervais was weer goed hoor. Wat flauwe momentjes, maar over het algemeen een dikke voldoende.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

deninho32 schreef: 28 mei 2022, 14:05 De nieuwe show van Ricky Gervais was weer goed hoor. Wat flauwe momentjes, maar over het algemeen een dikke voldoende.
Lekker schoppen tegen alles, maar wel op een beschaafde en volledig rationele manier, heerlijk. Zeker niet zijn beste special maar dikke prima, zeker in de tijden van nu.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Viel erg tegen, oud uitgekauwde meuk. Te makkelijke grappen.

Tis geen Jim Jefferies niveau.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik post het hier maar even, maar iemand al ervaringen met deze: https://www.rtlnieuws.nl/tech/artikel/5 ... chromecast

Leek me wel een handige upgrade van onze huidige chromecast. Ook omdat Ziggo (onze TV/internet aanbieder) nog lang niet alle apps heeft, dus dan moet je weer streamen via je telefoon etc.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Juancho schreef: 31 mei 2022, 14:50 Ik post het hier maar even, maar iemand al ervaringen met deze: https://www.rtlnieuws.nl/tech/artikel/5 ... chromecast

Leek me wel een handige upgrade van onze huidige chromecast. Ook omdat Ziggo (onze TV/internet aanbieder) nog lang niet alle apps heeft, dus dan moet je weer streamen via je telefoon etc.
Ik vind het duur voor oude tech. Gelijkwaardige devices bestaan al sinds 2018 en zijn vaak ook voor minder te verkrijgen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Waarom zou je zo iets nog moeten gebruiken? Elke (nieuwe) smart TV heeft dit toch al standaard ingebouwd in een algemeen ‘Main Menu’ (te vergelijken met een spelcomputer)

Op mijn afstandsbediening zitten nu bijna alleen nog maar knoppen die vanzelf Netflix, Amazon, IPTV, YouTube etc activeren zodra ik er 1x op druk.
#FreeGeneratie4
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

PCGC schreef: 01 jun 2022, 13:43 Waarom zou je zo iets nog moeten gebruiken? Elke (nieuwe) smart TV heeft dit toch al standaard ingebouwd in een algemeen ‘Main Menu’ (te vergelijken met een spelcomputer)

Op mijn afstandsbediening zitten nu bijna alleen nog maar knoppen die vanzelf Netflix, Amazon, IPTV, YouTube etc activeren zodra ik er 1x op druk.
Omdat de processor in televisiechips vaak nog niet sterk genoeg zijn om er ook mee te kunnen gamen, en het ook meer uitbreidingsmogelijkheden heeft. Volgens mij is ook de updatefrequentie niet altijd even om over naar huis te schrijven bij tv's.

Oh en ook de wat oudere televisies (op de slaap, kinder of hobbykamer) kun je hiermee zonder extra kabels smart maken om televisie op te ontvangen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Wij hebben een oude maar hele mooi tv waar dus niet al die apps opzitten. Tv is nog uitstekend, geen noodzaak om een nieuwe te kopen. Misschien later als we gaan verhuizen...
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Juancho schreef: 01 jun 2022, 18:22 Wij hebben een oude maar hele mooi tv waar dus niet al die apps opzitten. Tv is nog uitstekend, geen noodzaak om een nieuwe te kopen.
Als je een tv hebt die nog niet smart is, dan is de beeldkwaliteit niet meer uitstekend vergeleken met de huidige tv's ;)
Maar om een tv smart te maken is een Chromecast een prima oplossing. Ik gebruik daar zelf een Apple TV voor, maar die is duurder.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ren Höek schreef: 02 jun 2022, 09:31
Juancho schreef: 01 jun 2022, 18:22 Wij hebben een oude maar hele mooi tv waar dus niet al die apps opzitten. Tv is nog uitstekend, geen noodzaak om een nieuwe te kopen.
Als je een tv hebt die nog niet smart is, dan is de beeldkwaliteit niet meer uitstekend vergeleken met de huidige tv's ;)
Maar om een tv smart te maken is een Chromecast een prima oplossing. Ik gebruik daar zelf een Apple TV voor, maar die is duurder.
Dat weet/zie je dus pas als je daadwerkelijk een nieuwe TV hebt ;). Wij vinden dat onze TV nog steeds prachtig beeld heeft, tis al een ouder ding maar nog heel scherm beeld. Dat het allemaal nog beter/mooier is tegenwoordig...dat zal best :). We hebben alleen ook verhuisplannen voor dit jaar (of nog langer als de huizenmarkt zo gek blijft) en pas dan willen we eens kijken naar een nieuwe TV omdat je dan ook de afmeting kan bepalen.

Los daarvan gebruiken we de oude Chromecast eigenlijk best veel. Gewoon super handig en als er een versie is met nog meer functies/opties wat het leven alleen maar makkelijker maakt...
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Juancho schreef: 02 jun 2022, 11:07 Wij vinden dat onze TV nog steeds prachtig beeld heeft, tis al een ouder ding maar nog heel scherm beeld.
Wij hadden een uitstekende plasma TV (of hebben, want deze staat tegenwoordig op de slaapkamer), het beeld daarvan was na al die jaren nog steeds realistischer/beter dan veel nieuwe LCD TV's. Maar sinds ik een OLED heb weet ik wat echt prachtig en scherp beeld is :heart:

Mijn vrouw vond een nieuwe TV niet nodig, ik wel aangezien deze goed gebruikt wordt door iedereen en wij graag series en films kijken.
Ze heeft er geen spijt van :mrgreen:
We hebben alleen ook verhuisplannen voor dit jaar (of nog langer als de huizenmarkt zo gek blijft) en pas dan willen we eens kijken naar een nieuwe TV omdat je dan ook de afmeting kan bepalen.
Dat zal het langer dan dit jaar worden vrees ik :L
Maar waarom is de afmeting van de TV afhankelijk van een eventueel nieuw huis? Er is (bijna) altijd ruimte voor een 55" TV, zelfs voor een 65".
Zo'n soort nis waar alleen een kleine(re) TV is past is wel heel erg ouderwets en zie je nog maar zelden.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Je hebt natuurlijk te maken met kijk afstand van bank/stoel naar TV, locatie waar je het moet neerzetten/hangen. We gaan geen risico nemen door een dure (OLED) TV te kopen die straks in onze nieuwe woning niet goed past op de plek waar we het graag willen of dat de TV te groot is voor de kijk afstand. Heeft geen enkele haast dus dat zien we dan wel :)
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Een TV is nooit te groot jonguh, alleen eventueel te klein :D :wonder: :hug:
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ren Höek schreef: 02 jun 2022, 13:39 Een TV is nooit te groot jonguh, alleen eventueel te klein :D :wonder: :hug:
Misschien wil Juancho wel in zo’n tiny house wonen…
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Thijs schreef: 02 jun 2022, 18:35
Ren Höek schreef: 02 jun 2022, 13:39 Een TV is nooit te groot jonguh, alleen eventueel te klein :D :wonder: :hug:
Misschien wil Juancho wel in zo’n tiny house wonen…
Nou dan gebruikt ie die tv in de zomer toch gewoon als overkapping?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Ren Höek schreef: 02 jun 2022, 11:53 Maar sinds ik een OLED heb weet ik wat echt prachtig en scherp beeld is
Ik kan dit beamen. Vond de opmerkingen over 'zwart is echt zwart' maar onzin. Tot ik het zelf zag. Geweldig beeld, snap niet hoe ik ooit zonder kon
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Maikel schreef: 11 jun 2022, 21:50
Ren Höek schreef: 02 jun 2022, 11:53 Maar sinds ik een OLED heb weet ik wat echt prachtig en scherp beeld is
Ik kan dit beamen. Vond de opmerkingen over 'zwart is echt zwart' maar onzin. Tot ik het zelf zag. Geweldig beeld, snap niet hoe ik ooit zonder kon
Beamen doe je toch op een doek?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Streamingdiensten