Series

In dit forum kun je alles kwijt met betrekking tot boeken, films, series en andere niet-voetbalgerelateerde programmas.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

YOU toch maar eens aangezet, vooral omdat de vrouw die serie geweldig vind. Ik vond de eerste paar seizoenen wel leuk, maar op een gegeven moment begint dat gepraat van die gozert me te irriteren. Tis natuurlijk de stijl van de serie, maar bezorgde mij steeds meer kriebels. Nieuwe seizoen vind ik oprecht heel slecht, kon me op geen moment interesseren.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Eerste twee afleveringen gezien van Lucky Hank, nieuwe serie van de makers van Breaking Bas en BCS, ook dit keer weer met Bob Odenkirk, als uitgebluste professor op een gemiddelde universiteit.
Pakt me nog niet moet ik zeggen, er gebeurd vrij weinig. In BCS en Breaking Bad had je nog het geweld aan de ene kant , maar hier niet.

Even de aankomende afleveringen afwachten.

Nu wel alvast beginnen aan The Chestnut Man, op aanraden van Bart Vriends in de Cor Potcast. Deense serie over een serie moordenaar. Van dezelfde makers als The Killing.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Kastanjemanden is dikke prima inderdaad.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

Succession is terug. Gelijk weer wat fijne nieuwe Romanismes.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Arcadia gezien afgelopen weekend. Weinig hoogstaand, maar dat was niet echt een verrassing met Melody Klaver in de hoofdrol. Wel leuk om te zien dat Aus Greidanus sr. nog steeds goed mee kan komen ondanks zijn leeftijd.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Entrevias op Netflix 👌🏼
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Aflevering 3 nu bezig, laten we zeggen dat ik de hype nog niet echt begrijp. Het is niet verkeerd hoor, maar het gaat ook niet echt ergens heen heb ik het idee.

https://www.ladbible.com/entertainment/ ... 6.amp.html
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Zijn begonnen aan the Night Agent. Wat een fijne serie zeg! Kreeg ene beetje ouderwets 24 gevoel van vroeger. Hoog tempo, spannend, niet willen stoppen met kijken 😁
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

PCGC schreef: 10 apr 2023, 12:05 Aflevering 3 nu bezig, laten we zeggen dat ik de hype nog niet echt begrijp. Het is niet verkeerd hoor, maar het gaat ook niet echt ergens heen heb ik het idee.

https://www.ladbible.com/entertainment/ ... 6.amp.html
Het lijkt een beetje alsof er meerdere genres/stijlen door elkaar worden gegooid. Daarnaast is het volgens mij ook bedoeld als podium voor Asian American acteurs.

Ik vind het wel leuk in elkaar steken, maar ik zie er eigenlijk eerder een film in dan een serie.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Ook maar eens, na goede verhalen gehoord te hebben, The Night Agent gekeken. Behalve dat er dingen en gebeurtenissen zijn die zo ongelofelijk niet kloppen of kunnen, is het wel een serie die lekker wegkijkt. Als je dat gevoel van “haha ja natuurlijk….” kunt wegstoppen, is het een prima tijds verdrijf.

Vlug in elkaar gezet, maar wel goede actie en afleveringen niet te langdradig.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Weer een stukje (voor mij) jeugdige nostalgie overleden:

https://www.ed.nl/show/tv-presentator-j ... ~ac8d7cfd/

JERRY, JERRY, JERRY!!! Mooi man.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

PCGC schreef: 10 apr 2023, 12:05 Aflevering 3 nu bezig, laten we zeggen dat ik de hype nog niet echt begrijp. Het is niet verkeerd hoor, maar het gaat ook niet echt ergens heen heb ik het idee.

https://www.ladbible.com/entertainment/ ... 6.amp.html
100% is natuurlijk altijd overdreven. Het is gewoon iets anders dan veel van de dingen die je normaal gesproken te zien krijgt. Als hier een tweede seizoen van komt dan zul je zien dat de hele magie weg is.

Dat is een beetje het zelfde effect als wat De Luizenmoeder in Nederland had.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Nooit gezien De Luizenmoeder. Klinkt ook smerig 😉
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Aanradertje hoor!
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Diagnosis van de The New York Times gezien. Docu van 7 afleveringen. Elke aflevering een case. Je moet van health care houden om het te kijken. Persoonlijk vind ik het een tof iets. De meeste patiënten zien een handvol doctoren, en als zij het dan niet weten is het vaak klaar. Waarom niet de case, via een medium als The New York Times, voorleggen aan tig artsen wereldwijd? Vervolgens scant de arts de meest aangedragen en/of interessantste opties en gaan ze daarop verder onderzoeken. Te zien op Netflix.

Love & Death op HBO is nu ook een aantal afleveringen onderweg (elke week een nieuwe). Met Elisabeth Olsen en Todd van Breaking Bad. Ietwat vreemde serie, maar het heeft zijn charmes. Ben benieuwd hoe ze het afronden. Als dat goed in elkaar zit is het wel een aanradertje.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Zit momenteel in 1985, gebaseerd op de Bende van Nijvel. Vind em wel aardig de sfeer van de 80s pakken.

@deninho32 en @VeresRivne al gezien?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Is losjes gebaseerd op. Wel iets minder losjes dan de film Van god los over de bende van Venlo. Dat sloeg werkelijk helemaal nergens op, 1985 is best wel aardig.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

deninho32 schreef: 15 mei 2023, 16:31 Is losjes gebaseerd op. Wel iets minder losjes dan de film Van god los over de bende van Venlo. Dat sloeg werkelijk helemaal nergens op, 1985 is best wel aardig.
Mja ook de schrijfster van het boek bende van Venlo is een notoire oplichster trouwens, die film is trouwens wel classic Nederlands slecht. Ik heb over de serie Bende Van Nijvel gehoord, daarin hebben ze keuzes moeten maken qua verhaallijnen wat logisch is. Ikzelf heb te veel boeken over de Bende gelezen en heb mijn eigen theorieën erover al gevormd, dus heb de serie genegeerd.

It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Daniël (Valerie) Lempereur nam het niet zo nauw met de journalistieke regels inderdaad. Is ook weggestuurd bij Peter r de Vries om die reden. Dat boek over de bende van Venlo was ook niet helemaal waarheidsgetrouw. Ik ken wat mensen die in die tijd in die wereld actief waren in Venlo en ook werkten met Frenkie cs. Zij hebben net wat andere verhalen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

VeresRivne schreef: 18 mei 2023, 20:56
deninho32 schreef: 15 mei 2023, 16:31 Is losjes gebaseerd op. Wel iets minder losjes dan de film Van god los over de bende van Venlo. Dat sloeg werkelijk helemaal nergens op, 1985 is best wel aardig.
Mja ook de schrijfster van het boek bende van Venlo is een notoire oplichster trouwens, die film is trouwens wel classic Nederlands slecht. Ik heb over de serie Bende Van Nijvel gehoord, daarin hebben ze keuzes moeten maken qua verhaallijnen wat logisch is. Ikzelf heb te veel boeken over de Bende gelezen en heb mijn eigen theorieën erover al gevormd, dus heb de serie genegeerd.

In 2025 verjaart de zaak, dan zou alles vrijgegeven moeten worden richting journalisten.

Ik denk dat een hoop hoge politici en juridische lui uit die tijd zullen zweten, indien ze nog leven.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

deninho32 schreef: 18 mei 2023, 22:30 Daniël (Valerie) Lempereur nam het niet zo nauw met de journalistieke regels inderdaad. Is ook weggestuurd bij Peter r de Vries om die reden. Dat boek over de bende van Venlo was ook niet helemaal waarheidsgetrouw. Ik ken wat mensen die in die tijd in die wereld actief waren in Venlo en ook werkten met Frenkie cs. Zij hebben net wat andere verhalen.
Weet niet of je dat boek onder haar pseudoniem Patricia Perquin nog gelezen had, sjongejonge wat een leugenaarij staat daarin zeg.Achteraf blijkt ze ook nog op basis van die ervaringen aan de slag hebben gemogen bij de gemeente Amsterdam als adviseur.... Nog los van de faillissementsfraude met haar uigeverij;

http://www.leugens.nl/2013/03/09/valeri ... a-perquin/

Die scene uit Limburg, ik moet ook altijd aan deze zaak denken.

It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Josef Dettelbacher schreef: 18 mei 2023, 23:01
VeresRivne schreef: 18 mei 2023, 20:56

Mja ook de schrijfster van het boek bende van Venlo is een notoire oplichster trouwens, die film is trouwens wel classic Nederlands slecht. Ik heb over de serie Bende Van Nijvel gehoord, daarin hebben ze keuzes moeten maken qua verhaallijnen wat logisch is. Ikzelf heb te veel boeken over de Bende gelezen en heb mijn eigen theorieën erover al gevormd, dus heb de serie genegeerd.

In 2025 verjaart de zaak, dan zou alles vrijgegeven moeten worden richting journalisten.

Ik denk dat een hoop hoge politici en juridische lui uit die tijd zullen zweten, indien ze nog leven.
Ik denk het niet, er zijn redelijk duidelijke links met gladio en internationale veiligheidsdiensten. Dezelfde reden dat de moord op JFK ook nooit is opgelost, bepaalde dingen liggen te gevoelig en zijn te goed afgedekt. Heb wel mijn eigen duidelijke hypothese over de hele Bende Van Nijvel en wie er achter zit.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
Franciscus
Nationale topspeler
1
Berichten: 2018
Lid geworden op: 27 jul 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Vertel!
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Franciscus schreef: 18 mei 2023, 23:47Vertel!
Ik wil er nog wel op detail op ingaan, mocht je het er wel over willen hebben. In algemene zin hier is wat ik wel geloof

- Bepaalde veiligeheidsdiensten hadden bepaalde belangen, met name ook om Europa buiten de greep van de communisten te houden. Daardoor zijn er veel links met extreem rechtse groeperingen en gladio. Westland NewPost is waarschijnlijk ook op initiatief van een van die diensten opgezet.
- Op politiek magistratelijk niveau ben ik er bijna zeker van dat het initiatief van deze hele zaak uit de hoge hoed komt van de Christen-democratische Franstalige kant van de Belgische politiek en dan in het bijzonder uit premier Vandenboeynants.
- De vele zogenaamd random overvallen op de Delhaizes (misschien was er nog een extra symboliek om Delhaize te pakken) en de vele doelloze slachtoffers die daar gemaakt zijn zijn in mijn ogen om het motief te verhullen wat daarbij werkelijk gebeurde namelijk bepaalde slachtoffers hadden een duidelijke link met wapenhandel. Maar als men alleen die vermoord had zouden er andere vragen gesteld worden.
- Het Dossier is vanuit Dendermonde naar Wallonie verplaatst omdat men in Dendermonde te veel naar boven wist te halen, van zodra het dossier in Wallonie belandde gebeurde er geen reet meer mee.
- De hypothese van Jean Bultot vanaf minuut 1u10 zit in mijn ogen dicht bij de waarheid:
- De bende bestond uit verschillende criminelen die ingehuurd werden en vanuit de achtergrond duidelijke instructies kregen en uit de wind werden gehouden.

Ben benieuwd hoe @deninho32 er over denkt.
Laatst gewijzigd door VeresRivne op 19 mei 2023, 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

@VeresRivne thanks, mooie docu zoals ze zelden nog worden gemaakt. Het moet allemaal flitsend en vlot tegenwoordig.

Iets anders:
https://m.gva.be/cnt/dmf20230518_97082577
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

@VeresRivne Ik volg jouw lijn wel. Wat ik interessant vind is de link met die ontvoering van Vandenboeynants en de daaropvolgende zelfmoord van Haemers. Vandenboeynants heeft zelf de onderhandelingen gedaan, dat gesprek had ik wel willen horen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Series