Zeg het maar.
Discussie in de andere topic.
Rutte IV valt, nieuwe verkiezingen
Poll: Waar ga jij op stemmen?
- Standbeeld
- Legende
- 2
- Clubvoorkeur: PSV
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- 6
- Clubvoorkeur: Ja
Tsja dit vind ik dus nog steeds een hele lastige, op ontzettend veel punten eens met D66 (vind hun klimaatbeleid wel (veel) té), maar nadat ik vorige keer ook mijn stem aan hun heb gegeven hebben ze deze niet bepaald waargemaakt. Andere optie zou voor mij NSC zijn, maar iets te conservatief en Omtzigt is voor mij geen premier maar schoolvoorbeeld kamerlid. Echter zijn vrijwel alle andere opties ook geen opties voor mij... Moeilijk moeilijk.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- 6
- Favoriete speler: Dn Duif
-
Awards:
- Standbeeld
- Legende
- 2
- Josef Dettelbacher
- Legende
- 6
-
Awards:
- ShovingNE2
- Site Admin
- 6
- Seizoenkaart: Vak PR
- Josef Dettelbacher
- Legende
- 6
-
Awards:
Oh geen probleem hoor, anders zien mensen straks dat 7 vd 8 PVV stemmen van mij zijnShovingNE2 schreef: ↑20 nov 2023, 13:50 Bewust. Het kan ook aanstaan. Maar stemmen is geheim natuurlijk![]()
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Lid van verdienste
- 6
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
Awards:
Ik word hier niet zo blij van…
- Likes voor Thijs (totaal 21):
- Standbeeld • FTS • psvgouda • TomPSV023 • voskat • GillesdelaCroquette • PSV024 • trouwepsvfan • ziege maar ook zagge • DadOfFour • Doldenaar • El Sordo • Rudie-10 • Lente • Menno1 • René1978 • VeresRivne • Rikkert1234 • 10. Nilis • Vincent Vega • NilisInOranje
- Grasmat
- Lid van verdienste
- 6
- Favoriete speler: Dn Duif
-
Awards:
Verhuizing naar Argentinië een optie? De nieuwe president daar staat in verbinding met zijn dode hond.
-
- Lid 2e elftal
- 1
D66 heeft het niet echt waargemaakt, dat gevoel heb/had ik ook. Toch krijgen ze juist veel (online?) kritiek dat ze het hele beleid van Nederland verpest hebben, en dat door hun beleid alles mis gaat op het moment. Het feit dat VVD nog altijd de grootste (lijkt), laat dat ook blijken.Sensation schreef: ↑20 nov 2023, 13:29 Tsja dit vind ik dus nog steeds een hele lastige, op ontzettend veel punten eens met D66 (vind hun klimaatbeleid wel (veel) té), maar nadat ik vorige keer ook mijn stem aan hun heb gegeven hebben ze deze niet bepaald waargemaakt. Andere optie zou voor mij NSC zijn, maar iets te conservatief en Omtzigt is voor mij geen premier maar schoolvoorbeeld kamerlid. Echter zijn vrijwel alle andere opties ook geen opties voor mij... Moeilijk moeilijk.
Bijzondere dynamiek, waar ik de vinger nog niet op echt weet te leggen..
Ik stem zelf overigens op Volt. Enige partij die ik op een echte duidelijke visie kan betrappen. Komen daarbij met echte plannen om grote problemen op te lossen, in plaats van korte termijn denken en populistische beloftes (zonder onderbouwing hoe dat te bereiken).
- TomPSV023
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Messi
Volt was de vorige keer mijn keuze maar vind hun in veel zaken dan ook weer iets te progressief. Ik neem ze dit keer wel weer mee mijn top van potentiële keuzes.FTS schreef: ↑20 nov 2023, 13:58D66 heeft het niet echt waargemaakt, dat gevoel heb/had ik ook. Toch krijgen ze juist veel (online?) kritiek dat ze het hele beleid van Nederland verpest hebben, en dat door hun beleid alles mis gaat op het moment. Het feit dat VVD nog altijd de grootste (lijkt), laat dat ook blijken.Sensation schreef: ↑20 nov 2023, 13:29 Tsja dit vind ik dus nog steeds een hele lastige, op ontzettend veel punten eens met D66 (vind hun klimaatbeleid wel (veel) té), maar nadat ik vorige keer ook mijn stem aan hun heb gegeven hebben ze deze niet bepaald waargemaakt. Andere optie zou voor mij NSC zijn, maar iets te conservatief en Omtzigt is voor mij geen premier maar schoolvoorbeeld kamerlid. Echter zijn vrijwel alle andere opties ook geen opties voor mij... Moeilijk moeilijk.
Ik stem zelf overigens op Volt. Enige partij die ik op een echte duidelijke visie kan betrappen. Komen daarbij met echte plannen om grote problemen op te lossen, in plaats van korte termijn denken en populistische beloftes (zonder onderbouwing hoe dat te bereiken).
Zal voor mij Volt, NSC, PVV of VVD worden, want een kabinet over midden/rechts heeft mijn voorkeur.
- Josef Dettelbacher
- Legende
- 6
-
Awards:
Waarom overweeg je wel Volt, maar geen d66?TomPSV023 schreef: ↑20 nov 2023, 14:03Volt was de vorige keer mijn keuze maar vind hun in veel zaken dan ook weer iets te progressief. Ik neem ze dit keer wel weer mee mijn top van potentiële keuzes.FTS schreef: ↑20 nov 2023, 13:58
D66 heeft het niet echt waargemaakt, dat gevoel heb/had ik ook. Toch krijgen ze juist veel (online?) kritiek dat ze het hele beleid van Nederland verpest hebben, en dat door hun beleid alles mis gaat op het moment. Het feit dat VVD nog altijd de grootste (lijkt), laat dat ook blijken.
Zal voor mij Volt, NSC, PVV of VVD worden, want een kabinet over midden/rechts heeft mijn voorkeur.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Lid van verdienste
- 4
- Seizoenkaart: Vak B
- Clubvoorkeur: Philips
-
Awards:
- Captain(C)
- Vaste waarde in elftal
- 3
- deninho32
- Site Admin
- 6
- Clubvoorkeur:
- Favoriete speler: Vinnie Jones
-
Awards:
- Likes voor deninho32 :
- Paco Casal
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
- deninho32
- Site Admin
- 6
- Clubvoorkeur:
- Favoriete speler: Vinnie Jones
-
Awards:
Voorheen lieten we de namen staan, maar met 300+ stemmen is dat geen doen meer. Ik kan ze wel zien overigensJosef Dettelbacher schreef: ↑20 nov 2023, 13:49 Interessant om te zien dat er al veel meer stemmen zijn uitgebracht dan er actieve leden in dit topic zijn. Er wordt dus volop meegelezen.
Is het trouwens bewust anoniem stemmen, of is dat altijd het geval bij een poll?

Laatst omhoog gehaald door deninho32 op 22 nov 2023, 18:16.
- Likes voor deninho32 :
- StratumZuid
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout