Poll: Waar ga jij op stemmen?

Forum voor contact met andere PSV-supporters.
Gesloten

Waar ga jij op stemmen?

Let op dat de resultaten in aflopende volgorde worden weergegeven op basis van de ontvangen stemmen.

PVV
51
26%
GL/PvdA
37
19%
VVD
31
16%
NSC
19
10%
D66
15
8%
Volt
13
7%
Partij voor de Dieren
8
4%
CDA
7
4%
JA21
5
3%
FvD
5
3%
Anders, namelijk:
2
1%
BBB
1
1%
SP
1
1%
SGP
1
1%
DENK
1
1%
BIJ1
1
1%
Christen Unie
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 198
deninho32
Site Admin
6
Clubvoorkeur:
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Zeg het maar.

Discussie in de andere topic.

Rutte IV valt, nieuwe verkiezingen
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Standbeeld
Legende
2
Clubvoorkeur: PSV

https://www.destentor.nl/sport/robert-m ... ~aa273c67/
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Clubvoorkeur: Ja

Tsja dit vind ik dus nog steeds een hele lastige, op ontzettend veel punten eens met D66 (vind hun klimaatbeleid wel (veel) té), maar nadat ik vorige keer ook mijn stem aan hun heb gegeven hebben ze deze niet bepaald waargemaakt. Andere optie zou voor mij NSC zijn, maar iets te conservatief en Omtzigt is voor mij geen premier maar schoolvoorbeeld kamerlid. Echter zijn vrijwel alle andere opties ook geen opties voor mij... Moeilijk moeilijk.
Grasmat
Lid van verdienste
6
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ik twijfel nog tussen gitaar en piano.
Likes voor Grasmat (totaal 2):
FTSziege maar ook zagge
Skuddem
Nationale topspeler
1
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

PVV
Likes voor Skuddem :
RV1913
"You are not alone, you are not alone"
Standbeeld
Legende
2

Skuddem schreef: 20 nov 2023, 13:34PVV
Skuddem
Nationale topspeler
1
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Standbeeld schreef: 20 nov 2023, 13:36
Skuddem schreef: 20 nov 2023, 13:34PVV
Leek ‘t meest op PSV..
"You are not alone, you are not alone"
Josef Dettelbacher
Legende
6

Awards:

Interessant om te zien dat er al veel meer stemmen zijn uitgebracht dan er actieve leden in dit topic zijn. Er wordt dus volop meegelezen.

Is het trouwens bewust anoniem stemmen, of is dat altijd het geval bij een poll?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
ShovingNE2
Site Admin
6
Seizoenkaart: Vak PR

Bewust. Het kan ook aanstaan. Maar stemmen is geheim natuurlijk :)
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende
6

Awards:

ShovingNE2 schreef: 20 nov 2023, 13:50 Bewust. Het kan ook aanstaan. Maar stemmen is geheim natuurlijk :)
Oh geen probleem hoor, anders zien mensen straks dat 7 vd 8 PVV stemmen van mij zijn
Thijs
Lid van verdienste
6
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ik word hier niet zo blij van…
Grasmat
Lid van verdienste
6
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Thijs schreef: 20 nov 2023, 13:53 Ik word hier niet zo blij van…
Verhuizing naar Argentinië een optie? De nieuwe president daar staat in verbinding met zijn dode hond.
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Clubvoorkeur: Ja

Thijs schreef: 20 nov 2023, 13:53 Ik word hier niet zo blij van…
Ach joh, breng gewoon je stem op FvD uit hoor, wie weet durven er dan opeens meer voor uit te komen :)
FTS
Lid 2e elftal
1

Sensation schreef: 20 nov 2023, 13:29 Tsja dit vind ik dus nog steeds een hele lastige, op ontzettend veel punten eens met D66 (vind hun klimaatbeleid wel (veel) té), maar nadat ik vorige keer ook mijn stem aan hun heb gegeven hebben ze deze niet bepaald waargemaakt. Andere optie zou voor mij NSC zijn, maar iets te conservatief en Omtzigt is voor mij geen premier maar schoolvoorbeeld kamerlid. Echter zijn vrijwel alle andere opties ook geen opties voor mij... Moeilijk moeilijk.
D66 heeft het niet echt waargemaakt, dat gevoel heb/had ik ook. Toch krijgen ze juist veel (online?) kritiek dat ze het hele beleid van Nederland verpest hebben, en dat door hun beleid alles mis gaat op het moment. Het feit dat VVD nog altijd de grootste (lijkt), laat dat ook blijken.
Bijzondere dynamiek, waar ik de vinger nog niet op echt weet te leggen..

Ik stem zelf overigens op Volt. Enige partij die ik op een echte duidelijke visie kan betrappen. Komen daarbij met echte plannen om grote problemen op te lossen, in plaats van korte termijn denken en populistische beloftes (zonder onderbouwing hoe dat te bereiken).
TomPSV023
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Messi

FTS schreef: 20 nov 2023, 13:58
Sensation schreef: 20 nov 2023, 13:29 Tsja dit vind ik dus nog steeds een hele lastige, op ontzettend veel punten eens met D66 (vind hun klimaatbeleid wel (veel) té), maar nadat ik vorige keer ook mijn stem aan hun heb gegeven hebben ze deze niet bepaald waargemaakt. Andere optie zou voor mij NSC zijn, maar iets te conservatief en Omtzigt is voor mij geen premier maar schoolvoorbeeld kamerlid. Echter zijn vrijwel alle andere opties ook geen opties voor mij... Moeilijk moeilijk.
D66 heeft het niet echt waargemaakt, dat gevoel heb/had ik ook. Toch krijgen ze juist veel (online?) kritiek dat ze het hele beleid van Nederland verpest hebben, en dat door hun beleid alles mis gaat op het moment. Het feit dat VVD nog altijd de grootste (lijkt), laat dat ook blijken.

Ik stem zelf overigens op Volt. Enige partij die ik op een echte duidelijke visie kan betrappen. Komen daarbij met echte plannen om grote problemen op te lossen, in plaats van korte termijn denken en populistische beloftes (zonder onderbouwing hoe dat te bereiken).
Volt was de vorige keer mijn keuze maar vind hun in veel zaken dan ook weer iets te progressief. Ik neem ze dit keer wel weer mee mijn top van potentiële keuzes.

Zal voor mij Volt, NSC, PVV of VVD worden, want een kabinet over midden/rechts heeft mijn voorkeur.
Josef Dettelbacher
Legende
6

Awards:

TomPSV023 schreef: 20 nov 2023, 14:03
FTS schreef: 20 nov 2023, 13:58

Volt was de vorige keer mijn keuze maar vind hun in veel zaken dan ook weer iets te progressief. Ik neem ze dit keer wel weer mee mijn top van potentiële keuzes.

Zal voor mij Volt, NSC, PVV of VVD worden, want een kabinet over midden/rechts heeft mijn voorkeur.
Waarom overweeg je wel Volt, maar geen d66?
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

VVD mag van mij hard afgestraft worden. Hoop op NSC als grootste partij. Stem zelf op Bontenbal.
Captain(C)
Vaste waarde in elftal
3

Partij voor de Vrijheid, kabinet over rechts.
Koekoek!
deninho32
Site Admin
6
Clubvoorkeur:

Awards:

Discussie in de andere topic.

Rutte IV valt, nieuwe verkiezingen
Likes voor deninho32 :
Paco Casal
deninho32
Site Admin
6
Clubvoorkeur:

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 20 nov 2023, 13:49 Interessant om te zien dat er al veel meer stemmen zijn uitgebracht dan er actieve leden in dit topic zijn. Er wordt dus volop meegelezen.

Is het trouwens bewust anoniem stemmen, of is dat altijd het geval bij een poll?
Voorheen lieten we de namen staan, maar met 300+ stemmen is dat geen doen meer. Ik kan ze wel zien overigens :D

Laatst omhoog gehaald door deninho32 op 22 nov 2023, 18:16.
Likes voor deninho32 :
StratumZuid

Poll: Waar ga jij op stemmen?