Yorbe Vertessen

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:



Het account van Europa League helpt ons even om Yorbe in de spotlight te zetten. Dit was uiteraard een goede goal, maar overall komt Yorbe tekort en hoop ook dat PSV dat inmiddels inziet. Een stap lager doen qua niveau kan voor Yorbe cruciaal zijn, elke week spelen en belangrijk zijn: dan wordt-ie echt beter.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV



Vertessen op de radar bij Antwerp.

Ook interessant: kan aan het einde van de window misschien wel gaan gebeuren, als PSV genoeg aanvallers heeft.

Laten we het hopen. Brands is dan echt geniaal.
Is ie al. Maar dan nog meer.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

We moeten doorselecteren. Vertessen is geen PSV-I materiaal en gaat dat ook nooit worden. Probleem is alleen dat we geen enkele aanvaller meer hebben.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ja, laten we echt onze complete voorhoede plus backups wegdoen.

Dan moeten er naast Silva toch nog echt minstens twee echte klasbakken aangekocht worden voorin. En dat zie ik zo 1,2,3 noet gebeuren.
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Grote schoonmaak deel 4. Je loopt alleen wel het risico dat je verder moet gaan met bijna alleen maar nieuwe aanvallers die geen voorbereiding hebben gehad samen.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 23 jan 2023, 23:43 Dan moeten er naast Silva toch nog echt minstens twee echte klasbakken aangekocht worden voorin. En dat zie ik zo 1,2,3 noet gebeuren.
Alle hints vanuit PSV lijken er wel op.
trouwepsvfan schreef: 23 jan 2023, 23:41 We moeten doorselecteren. Vertessen is geen PSV-I materiaal en gaat dat ook nooit worden.
Precies, bij een goed bod gewoon weg doen. Lopen genoeg spelers rond die brengen wat hij brengt.

Wat zal die moeten opbrengen?
5-10 miljoen, toch?
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

De eigenaar van Antwerp heeft geld zat. Laat Netto maar aftikken.
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Met 5 miljoen mag je al tevreden zijn. Ga je echt niet meer voor krijgen
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Heel opvallend:

De laatste 2 personen die Yorbe is gaan volgen zijn 2 spelers van Antwerp.

Yorbe is Lynen en Vermeeren gaan volgen.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV



Groningen wilde hem dus ook.
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Het is ook geen slechte speler, zeker niet vanaf de zijkant of bij een ploeg die ruimte krijgt om zijn snelheid te benutten. Hij mag van mij ook blijven als één van de back-ups op de flank, maar dat vindt Ruud blijkbaar niets. Onder Schmidt deed hij dat regelmatig prima.

Ik verwacht niet dat hij technisch vaardig genoeg is om bij ons uit te groeien tot een basisspeler. Dan is afscheid nemen en doorselecteren op een bepaald moment het beste, zeker als die jongen geen speeltijd krijgt. En ik weet niet hoe jullie erin staan, maar ik heb misschien liever dat we nu nog doorselecteren dan komende zomer. Het belang van komend seizoen is voor de lange termijn namelijk nog een stuk belangrijker dan deze 2e seizoenshelft.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Doorselecteren. Is niet goed genoeg, ruimte maken voor andere spelers/talenten.
#simplythebest
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Jwoeloe schreef: 23 jan 2023, 23:57 En ik weet niet hoe jullie erin staan, maar ik heb misschien liever dat we nu nog doorselecteren dan komende zomer. Het belang van komend seizoen is voor de lange termijn namelijk nog een stuk belangrijker dan deze 2e seizoenshelft.
Mijn gevoel zegt dat Brands er ook zo naar kijkt en hij heeft volledig gelijk.
Volgend seizoen is key. Dan moet je top 2 eindigen om gigantische bedragen te krijgen uit de CL. Nu doorselecteren om een topselectie te kunnen maken voor volgend seizoen.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik zou hem (nog) niet weg doen. Is natuurlijk geen serieuze optie voor de basis, maar met zijn snelheid altijd een wapen in de laatste 10-15 minuten bij een voorsprong. Afgelopen zaterdag bijvoorbeeld nog. Een speler als Jozefzoon heeft uiteindelijk ook gewoon zijn waarde gehad, zo zie ik Vertessen ook.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Verhuren of verkopen voor een aanzienlijk bedrag (5-8 miljoen met doorverkoop zoiets) zou prima zijn wmb. Zie hem echt wel opbloeien, want ik vind dit nog steeds wel een talentvolle speler. Maar ik denk ook dat je hem idd nog prima kan gebruiken. Zijn snelheid en loopacties zonder bal bieden unieke kwaliteiten als bliksemafleider, dat zag je inderdaad ook wel afgelopen zaterdag en in de periode onder Schmidt.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

Absoluut niet laten gaan. Uitstekend bankmateriaal. Wat wil je ervoor terug halen dan?
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Normaliter gaat het om verhuur natuurlijk en dat zou voor ons wel een uitkomst kunnen zijn omdat we dan een betere speler terug krijgen volgend jaar of dat hij laat zien dat hij die laatste stap niet kan maken en we nog iets aan hen kunnen verdienen omdat hij zich in de kijker heeft gespeeld. Ik geef het ook nog niet op met Vertessen maar feit is dat hij een jaar stil staat maar ondanks dat nog steeds bruikbaar is.

Bij een bod van pakweg 5 miljoen (wat never nooit gaat gebeuren) is het ook wel lastig om nee te zeggen omdat je kunt doorselecteren MITS je een vervanger haalt. Dat wordt wel erg krapjes dan.
Ronaldio
Meervoudig international
1
Berichten: 1184
Lid geworden op: 23 jul 2022
Clubvoorkeur: PSV

Zolang er geen inkomende buitenspelers zijn om Gakpo en Madueke te vervangen zou het heel dom zijn hem nu weg te doen. Met een blessure van de toch al niet geweldige El Ghazi heb je niks meer om het seizoen af te maken. En je moet Europees voetbal halen.
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Het is toch duidelijk dat Vertessen niet weg mag als er niets bij komt? Zie de tweet over Groningen.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Hatseflats schreef: 24 jan 2023, 07:19 Het is toch duidelijk dat Vertessen niet weg mag als er niets bij komt? Zie de tweet over Groningen.
Daar heb je die tweet van Groningen niet voor nodig mag ik hopen.
Mikelvb
Nationale topspeler
1
Berichten: 1714
Lid geworden op: 19 apr 2022

We hebben onszelf weer in een situatie gebracht waarbij we niet eens Vertessen van de hand kunnen doen. Met zijn 22 jaar allang geen talent meer en met een paar jaar erbij krijg je er geen stuiver meer voor.
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Heruone schreef: 24 jan 2023, 00:59 Verhuren of verkopen voor een aanzienlijk bedrag (5-8 miljoen met doorverkoop zoiets) zou prima zijn wmb. Zie hem echt wel opbloeien, want ik vind dit nog steeds wel een talentvolle speler. Maar ik denk ook dat je hem idd nog prima kan gebruiken. Zijn snelheid en loopacties zonder bal bieden unieke kwaliteiten als bliksemafleider, dat zag je inderdaad ook wel afgelopen zaterdag en in de periode onder Schmidt.
5-8 miljoen zou ik 'm zelf voor brengen. Ik vind Vertessen een beperkte spits. Hij is enorm snel, maar matig aan de bal, zowel in zijn acties alsook in functionele techniek zoals aannames. Na twee jaar stilstand in zijn ontwikkeling, kan ik mij voorstellen dat Vertessen zelf ook weg wil. Zelfs als back-up wordt hij inmiddels aan alle kanten voorbijgestreefd. Een paar miljoen + doorverkoop% zou voor mij ook prima zijn.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Mikelvb schreef: 24 jan 2023, 07:30 We hebben onszelf weer in een situatie gebracht waarbij we niet eens Vertessen van de hand kunnen doen. Met zijn 22 jaar allang geen talent meer en met een paar jaar erbij krijg je er geen stuiver meer voor.
Waar heb je het over? Hoezo niet "Eens Vertessen van de hand kunnen doen?"
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Omdat we geen aanvaller meer over hebben in de selectie.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Mikelvb
Nationale topspeler
1
Berichten: 1714
Lid geworden op: 19 apr 2022

Ardbeg schreef: 24 jan 2023, 08:22
Mikelvb schreef: 24 jan 2023, 07:30 We hebben onszelf weer in een situatie gebracht waarbij we niet eens Vertessen van de hand kunnen doen. Met zijn 22 jaar allang geen talent meer en met een paar jaar erbij krijg je er geen stuiver meer voor.
Waar heb je het over? Hoezo niet "Eens Vertessen van de hand kunnen doen?"
We hebben zonder vertrek van Vertessen al niet genoeg aanvallers, laat staan met het vertrek van Vertessen. En ja, Vertessen moet je verkopen/verhuren indien mogelijk.

Zo duidelijker?
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Mikelvb schreef: 24 jan 2023, 08:29
Ardbeg schreef: 24 jan 2023, 08:22

Waar heb je het over? Hoezo niet "Eens Vertessen van de hand kunnen doen?"
We hebben zonder vertrek van Vertessen al niet genoeg aanvallers, laat staan met het vertrek van Vertessen. En ja, Vertessen moet je verkopen/verhuren indien mogelijk.

Zo duidelijker?
Maar hij hoeft toch ook helemaal niet weg? Het is geen top aanvaller maar zeker bruikbaar..

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Yorbe Vertessen