Roger Schmidt

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Rickskeg
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 813
Lid geworden op: 21 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Blijf erbij dat het er niet volledig kwam door de gebrekkig tactische opleiding in Nederland
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1808
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Menno1 schreef: 26 okt 2022, 02:56 The irony. Dankzij Roger kan Nederland dat tweede CL ticket vergeten straks.
Inderdaad. En toch gun ik Schmidt nog veel overwinningen!
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik ook. Was niet foutloos, is regelmatig buitenproportioneel hard aangepakt, maar was ook iemand die alles voor PSV heeft gegeven. Zo'n beker is voor ons niet de hoofdprijs, maar de manier waarop die finale is beleefd en gespeeld, dat maakte nog behoorlijk veel goed. Onvergetelijk in zekere zin.

Dit succes komt hem toe. Kan nog zomaar 1e eindigen in een poule met Juventus en PSG. Hopelijk komt 'ie nog ver in dat toernooi!
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ik had veel en veel liever Schmidt dan Ruud gehad nu. Ik heb het met hem te doen gehad, met die zielige media hier en de selectie waar hij het mee moest doen. Al heb ik wel het idee dat er meer uit te halen viel dan is gebeurd.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Rickskeg schreef: 26 okt 2022, 07:04 Blijf erbij dat het er niet volledig kwam door de gebrekkig tactische opleiding in Nederland
Dat is natuurlijk niet de enigste factor die meespeelde. Maar goed, dat terzijde.

Ik denk dat onze Duitse vriend nergens zo vlot van start is gegaan als in Portugal. Niet alleen hebben ze zijn systeem volledig geabsorbeerd, maar ze spelen gewoon weergaloos voetbal. Zelfs in de ietwat tegenvallende topwedstrijd tegen FC Porto was er nog steeds een soeverein Benfica te zien.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg schreef: 26 okt 2022, 10:00 Ik had veel en veel liever Schmidt dan Ruud gehad nu. Ik heb het met hem te doen gehad, met die zielige media hier en de selectie waar hij het mee moest doen. Al heb ik wel het idee dat er meer uit te halen viel dan is gebeurd.
Ik denk dat vrijwel elke PSV supporter er zo over denkt, ook al was Schmidt niet foutloos bij PSV. Maar je zag de stijgende lijn vorig seizoen en sowieso ben ik voorstander van trainers met een heldere en duidelijke visie. Iets wat ik helaas bij Ruud nog steeds mis
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Of vrijwel iedere PSV-supporter daar zo over denkt? Hmm, weet ik niet. Ben het er zelf iig gloeiend mee eens. En niet zo maar simpel omdat het bij Ruud nog altijd niet echt te zien is. Hoewel het lijkt te verbeteren. Schmidt... *zucht*. Maar het is nu eenmaal voorbij, weiter bitte
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Had Schmidt wel willen zien blijven, maar dat is met name gebaseerd op zijn prestaties vanaf het moment dat hij zijn vertrek bekend had gemaakt. Schmidt is een vakman, maar heeft hier niet uitzonderlijk gepresteerd in mijn ogen. Grootste prestatie is misschien het 'oplappen' van Mauro, Gutierrez en Doan. Aangezien Schmidt zelf heeft besloten niet door te gaan om het karwei af te maken kan ik het 'gedweep' met hem dan ook niet helemaal begrijpen. Zijn succes bij Benfica is hem overigens van harte gegund uiteraard.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Mooi hoe de NOS ook stilstaat bij Schmidts prestaties en positieve kritieken in Portugal.

https://nos.nl/l/2451123
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25075
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dani ziet dat Schmidt in Portugal niet extreem veel rouleert. "Dit seizoen speelt hij met een vaste kern in een opstelling die niet veel verandert. Hij wisselt alleen als het moet. Alleen bij een ruime voorsprong of aan het einde van de wedstrijd geeft hij spelers rust."

Het valt Dani juist op dat de spelers van Benfica erg fit zijn. Iets wat ook in contrast staat met het PSV van Schmidt. In de twee jaren dat Schmidt in Eindhoven aan het roer stond, werd zijn selectie geteisterd door blessures. Dit zal overigens niet alleen aan Schmidt hebben gelegen, want ook dit seizoen speelt fysieke malheur PSV parten.
Toch opvallend. Verder mooi inderdaad dat de NOS dit doet. Het is Roger van harte gegund. Er is hier een verkeerd beeld van die man ontstaan, spijtig genoeg.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Thijs schreef: 05 nov 2022, 08:32 Mooi hoe de NOS ook stilstaat bij Schmidts prestaties en positieve kritieken in Portugal.

https://nos.nl/l/2451123
Wel typisch dat zo'n NOS website redacteur meteen denkt aan Dani voor een reactie ;)
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Dani, beter bekend als Doodschop Dani.

Leuk dat ze een artikel met positieve noot kunnen schrijven over Schmidt.
Jammer dat dat nu pas kan.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Over de 'doden' niets dan goeds... :mrgreen: Wb Dani: tja, hoeveel Nederlandse spelers hebben Portugese connecties? Maar nu ik even erover denk: Stijn Schaars, Stan Valckx... Wacht eens :think:
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25075
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

koetje schreef: 05 nov 2022, 09:19
Thijs schreef: 05 nov 2022, 08:32 Mooi hoe de NOS ook stilstaat bij Schmidts prestaties en positieve kritieken in Portugal.

https://nos.nl/l/2451123
Wel typisch dat zo'n NOS website redacteur meteen denkt aan Dani voor een reactie ;)
Misschien omdat Dani Nederlands spreekt? Wie hadden ze dan moeten vragen? Misschien niet overal ergens achter zoeken.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

psvgouda schreef: 05 nov 2022, 09:28 Over de 'doden' niets dan goeds... :mrgreen: Wb Dani: tja, hoeveel Nederlandse spelers hebben Portugese connecties? Maar nu ik even erover denk: Stijn Schaars, Stan Valckx... Wacht eens :think:
Ik vind het wel heel logisch dat je eerder een Portugees vraagt, die het voetbal daar al jaren professioneel volgt dan een Nederlander, die ooit eens in Portugal gevoetbald heeft, maar nu meer in het Nederlandse zit. En dat zie je ook aan de inhoud van het artikel wat een perspectief vanuit Portugees oogpunt geeft ipv een Nederlands perspectief op het Portugese.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Standbeeld schreef: 05 nov 2022, 08:45
Dani ziet dat Schmidt in Portugal niet extreem veel rouleert. "Dit seizoen speelt hij met een vaste kern in een opstelling die niet veel verandert. Hij wisselt alleen als het moet. Alleen bij een ruime voorsprong of aan het einde van de wedstrijd geeft hij spelers rust."

Het valt Dani juist op dat de spelers van Benfica erg fit zijn. Iets wat ook in contrast staat met het PSV van Schmidt. In de twee jaren dat Schmidt in Eindhoven aan het roer stond, werd zijn selectie geteisterd door blessures. Dit zal overigens niet alleen aan Schmidt hebben gelegen, want ook dit seizoen speelt fysieke malheur PSV parten.
Toch opvallend. Verder mooi inderdaad dat de NOS dit doet. Het is Roger van harte gegund. Er is hier een verkeerd beeld van die man ontstaan, spijtig genoeg.
Benfica speelt in de CL en heeft dus lang niet zoveel wedstrijden binnen 72 uur steeds. Het rouleren hier was ook grotendeels uit noodzaak.
Gebruikersavatar
Franciscus
Nationale topspeler
1
Berichten: 2018
Lid geworden op: 27 jul 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

psvgouda schreef: 05 nov 2022, 09:28 Over de 'doden' niets dan goeds... :mrgreen: Wb Dani: tja, hoeveel Nederlandse spelers hebben Portugese connecties? Maar nu ik even erover denk: Stijn Schaars, Stan Valckx... Wacht eens :think:
Bruma, van der Gaag, Arias.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Bam!

https://www.vi.nl/nieuws/benfica-wil-co ... openbreken
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

#Schmidtout! :angry:

https://www.vi.nl/nieuws/schmidt-incass ... edeklasser
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Grasmat schreef: 17 dec 2022, 23:39 #Schmidtout! :angry:

https://www.vi.nl/nieuws/schmidt-incass ... edeklasser
Had hier ook altijd moeite met topwedstrijden :mrgreen:
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

https://www.vi.nl/nieuws/provocerende-s ... ge-benfica
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25075
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Haha heerlijk die vingers op het einde, 2-0. Zoiets zou Mourinho ook kunnen doen.

Fritske12
Lid 2e elftal
3
Berichten: 170
Lid geworden op: 4 nov 2020

mooie titel ook, provocerend, hij mag niet blij zijn als ze een goal maken? haha
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Mooie man.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Dit is toch gewoon een schitterende mens
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Zoals iemand onder die tweet schreef: wát een koning :crown: (Nee, het mag niet, ik weet het)

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Roger Schmidt