Sergiño Dest

Spelers A-selectie.
Stratumseind12
Bankzitter
1
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Simons

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Saibari voor veerman en je hebt een heerlijk team idd.
  • Citaat
    Ardbeg
    Mister PSV
    6

Stratumseind12 schreef: 10 dec 2024, 19:35 Saibari voor veerman en je hebt een heerlijk team idd.
    Alsof je dat met Veerman niet hebt 😂
  • Citaat
    SKERLA
    Legende
    7
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

René1978 schreef: 10 dec 2024, 19:31
    SKERLA schreef: 22 nov 2024, 14:03
    Benitez Dest - Flamingo - Boszcagli - Perisic Schouten - Veerman Bakayoko - Tillman - Lang Luuk :hug:
    Ik zit hier al een uur naar te kijken, maar ik kan Saibari niet vinden
    Saibari voor Baka, Tillman op rechts. Stop de tijd geen jokers.
  • Citaat
  • Massimo
    Legende
    7

Toch wel bijzonder dat PSV hem transfervrij heeft weten te halen.
  • Citaat
    Jur1913
    Verbannen
    2

SKERLA schreef: 10 dec 2024, 19:45
    René1978 schreef: 10 dec 2024, 19:31

Ik zit hier al een uur naar te kijken, maar ik kan Saibari niet vinden
    Saibari voor Baka, Tillman op rechts. Stop de tijd geen jokers.
    Mooie trechter!
  • Citaat
    psvgouda
    Legende
    3
    Seizoenkaart: Vak P
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Jerdy Schouten

Nieuws! Maar geen nieuws...
    https://www.ed.nl/PSV/PSV-gaat-voor-de- ... meur.nl%2F
  • Citaat
    ShovingNE2
    Site Admin
    7
    Seizoenkaart: Vak PR

Geen nieuws, meer achtergrond. Maar ligt nog goed op koers dus.
  • Citaat
  • "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Massimo
    Legende
    7

Dest huren vond ik al goed van Stewart vorig jaar, maar hem ook nog eens 'transfervrij' kunnen aantrekken vanwege de financiële situatie bij Barcelona vind ik helemaal een huzarenstukje. Het is alleen geduld hebben dit seizoen. Dit seizoen zie ik alles als mooi meegenomen, maar volgend seizoen is het wel de bedoeling dat we weer een topper op de backposities hebben.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Massimo voor dit bericht:
    Juancho
    PCGC
    Legende
    7

Awards:

Eerst maar eens zien hoe die terugkomt he, zal me niet verbazen als ie maart t/m mei gewoon moet gebruiken om af en toe een wedstrijd weer mee te pikken en zijn lichaam weer moet laten wennen aan wekelijks topvoetbal. Plus het mentale gedeelte.
    Als ie dat onbevangen , beweeglijke en speelse nog maar heeft.
    Denk dat je meer gaat hebben aan Dest in 25/26.
  • Citaat
  • #FreeGeneratie4
    Hatseflats
    Vedette
    5

Awards:

PCGC schreef: 02 jan 2025, 11:20 Eerst maar eens zien hoe die terugkomt he, zal me niet verbazen als ie maart t/m mei gewoon moet gebruiken om af en toe een wedstrijd weer mee te pikken en zijn lichaam weer moet laten wennen aan wekelijks topvoetbal. Plus het mentale gedeelte.
    Je wordt niet ineens een totaal andere voetballer na een flinke blessure he.
  • Citaat
  • Chucky
    Vedette
    6

Hatseflats schreef: 02 jan 2025, 11:37
    PCGC schreef: 02 jan 2025, 11:20 Eerst maar eens zien hoe die terugkomt he, zal me niet verbazen als ie maart t/m mei gewoon moet gebruiken om af en toe een wedstrijd weer mee te pikken en zijn lichaam weer moet laten wennen aan wekelijks topvoetbal. Plus het mentale gedeelte.
    Er zijn genoeg voetballers die nooit meer op topniveau terugkomen na zo’n zware blessure. Denk aan bijv. een motoriek die anders wordt, en uiteindelijk kan je daardoor ook een andere voetballer worden.
  • Citaat
    11 Tinus
    Legende
    4
    Seizoenkaart: Vak RR
    Clubvoorkeur: Philips

Massimo schreef: 02 jan 2025, 10:51 Dest huren vond ik al goed van Stewart vorig jaar, maar hem ook nog eens 'transfervrij' kunnen aantrekken vanwege de financiële situatie bij Barcelona vind ik helemaal een huzarenstukje. Het is alleen geduld hebben dit seizoen. Dit seizoen zie ik alles als mooi meegenomen, maar volgend seizoen is het wel de bedoeling dat we weer een topper op de backposities hebben.
    Vorig jaar was huur het huzarenstukje, hem nu vast kunnen leggen kon alleen omdat ie er praktisch een jaar uit zou zijn. Niemand gaat hem huren in zijn laatste contractjaar bij Barcelona als ie zo zwaar geblesseerd is en niemand gaat er een x aantal miljoen tegenaan klappen zonder dat ze iets aan hem hebben. Dat hij uiteindelijk zonder transfersom is vast gelegd is wel goed maar we weten niet wat voor afspraken er zijn gemaakt en tegen welk salaris. Als Dest in de Spaanse zon zou revalideren zou hij 6(!) miljoen krijgen en dat gaat hij niet op geven voor een 4x 1,5 miljoen per jaar bij PSV.

Dus afhankelijk van hoe hij terug komt, wanneer hij precies weer die speler is die 90 minuten voor ons kan spelen op niveau en wat er maandelijks aan salaris over gemaakt wordt kun je pas zeggen hoe goed deze move is geweest. Maar ik sluit niet uit dat hij in februari al gewoon CL kan spelen en in juni/juli al verkocht is voor 20 miljoen. Dest zal gericht zijn op een zo goed en snel mogelijk herstel en niet perse op nog amderhalf jaar of 2,5 jaar PSV. Dat kun je ook niet verwachten als je al bij Milan en Barcelona hebt gespeeld.
  • Citaat
  • Prof_napo
    Vedette
    2
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

Chucky schreef: 02 jan 2025, 11:57
    Hatseflats schreef: 02 jan 2025, 11:37

Er zijn genoeg voetballers die nooit meer op topniveau terugkomen na zo’n zware blessure. Denk aan bijv. een motoriek die anders wordt, en uiteindelijk kan je daardoor ook een andere voetballer worden.
    Motoriek is één ding maar wellicht onderliggend daaraan is het volledige vertrouwen terugkrijgen in het lichaam. Lang onlangs gaf dat ook aan maar dat is iets wat vaker terugkomt bij spelers die een zware blessure hebben gehad. Je kan lastig in de top ( of op de top van de kunde van de speler ) spelen als je mentaal een rem op je acties hebt omdat er een angst is dat je weer een hamstring afscheurt.
  • Citaat
    ShovingNE2
    Site Admin
    7
    Seizoenkaart: Vak PR

Denk ik ook. Zei het al in dit topic net na de blessure: gemeten naar de blessure van Boscagli wordt het de eerste week april voordat hij weer structureel 90 minuten kan maken.
  • Citaat
  • "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Robson de Souza
    Vedette
    7

Goed nieuws!
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Robson de Souza voor dit bericht (totaal 2):
    DonyellMalenKoenjo
    snibbo
    Bankzitter
    3
    Seizoenkaart: Vak J
    Favoriete speler: Onze Joey

Awards:

Robson de Souza schreef: 10 jan 2025, 12:40

Goed nieuws!
    Wat een team hebben we nu al... Met Dest er ook nog bij :kwijl: :kwijl: :kwijl:
  • Citaat
  • JasperPSV
    Basisspeler
    1

Prachtig nieuws!

Natuurlijk verloopt een blessure per speler totaal anders, maar om toch maar enigszins in perspectief te plaatsen:

Ollie raakte ook geblesseerd aan z'n knie in april. Trainde de eerste week van december weer mee met de groep, zat begin februari weer bij de selectie en maakte begin maart z'n rentree (al lag dat natuurlijk ook enigszins aan RvN en kunstgras). Goed mogelijk dat we Dest pas eind februari/begin maart weer bij de selectie zien.
  • Citaat
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    7
    Clubvoorkeur: Ja

snibbo schreef: 10 jan 2025, 12:51

Goed nieuws!
    Dest erbij, Mauro naar rechts en je verdediging staat ook als een huis met sterke aanvallende impulsen op de backposities. Maar eerst maar eens afwachten hoelang Dest nodig heeft om zijn niveau van vorig seizoen weer te pakken, dat was (zeker de tweede seizoenshelft) echt een absurd hoog niveau.
  • Citaat
  • Thijs
    Lid van verdienste
    7
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Goed nieuws!
    Aso. Als je geblesseerd bent kun je toch ook gewoon mee barbecuen of filmpje kijken?
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Thijs voor dit bericht:
    MC Hammer
    Mikelb
    Jeugdspeler
    1

Sensation schreef: 10 jan 2025, 13:16
    snibbo schreef: 10 jan 2025, 12:51

Dest erbij, Mauro naar rechts en je verdediging staat ook als een huis met sterke aanvallende impulsen op de backposities. Maar eerst maar eens afwachten hoelang Dest nodig heeft om zijn niveau van vorig seizoen weer te pakken, dat was (zeker de tweede seizoenshelft) echt een absurd hoog niveau.
    Tuurlijk heeft Dest het vorig seizoen meer dan uitstekend gedaan op links. Maar ik zou dan voor de balans altijd voor een linkspoot op links gaan en een rechtspoot op rechts. Voor de opbouw ook beter, want anders trekt alles wel heel veel naar het midden met ook nog de buitenspelers die omgekeerd staan. Maakt de overlap van de backs met de buitenspelers ook makkelijker.
  • Citaat
    Vanthaman18
    Vedette
    2
    Favoriete speler: Malik Tillman

Awards:

Kan niet wachten tot deze jongen terug is. Wat een gevaar bracht hij toch iedere wedstrijd vanaf die linkerkant. Is vorig jaar toch onwijs belangrijk geweest voor de behaalde successen.
  • Citaat
  • FritskePhilips
    Nationale topspeler
    6

Goed, beter, Dest.
  • Citaat
  • PeeJ
    Vaste waarde in elftal
    3

Steeds meer tegenstanders dwingen PSV via de backs op te bouwen. Daar gaat Dest met zijn voetballende vermogen ook een belangrijk antwoord op zijn. Voel me wel genoodzaakt om de verwachtingen enigszins te temperen. Vorig jaar werd hij bij FC Utrecht-uit een aantal keer flink op de huid gezeten wat zelfs tot de 1-1 leidde. Ik kan me zo voorstellen dat bij terugkomst van een blessure zoiets nog sneller gebeurt. Desalniettemin heel blij als hij straks weer op het veld staat. Een back waarvoor je naar het stadion komt en die zijn er niet veel.
  • Citaat
    11 Tinus
    Legende
    4

Hoe eerder hij terug is des te groter de kans dat ie in de zomer weer weg is. Als hij het oppakt zoals hij vorig jaar speelde acht ik die kans echt wel realistisch, hoe kut het ook zou zijn.
  • Citaat
    Trixm
    Vedette
    7

Awards:

11 Tinus schreef: 16 jan 2025, 09:04 Hoe eerder hij terug is des te groter de kans dat ie in de zomer weer weg is. Als hij het oppakt zoals hij vorig jaar speelde acht ik die kans echt wel realistisch, hoe kut het ook zou zijn.
    Als hij dit jaar uberhaupt in de buurt komt van zijn niveau, zou dat al geweldig zijn. De kans dat hij en zijn niveau gaat halen en dat clubs vervolgens in de zomer een hoge prijs gaan betalen voor een speler die na een kruisbandblessure net max. 8 potjes heeft gespeeld, acht ik vrijwel nihil.
  • Citaat
  • Saibari is underrated.
    11 Tinus
    Legende
    4

Trixm schreef: 16 jan 2025, 09:11
    11 Tinus schreef: 16 jan 2025, 09:04 Hoe eerder hij terug is des te groter de kans dat ie in de zomer weer weg is. Als hij het oppakt zoals hij vorig jaar speelde acht ik die kans echt wel realistisch, hoe kut het ook zou zijn.
    Als hij dit jaar uberhaupt in de buurt komt van zijn niveau, zou dat al geweldig zijn. De kans dat hij en zijn niveau gaat halen en dat clubs vervolgens in de zomer een hoge prijs gaan betalen voor een speler die na een kruisbandblessure net max. 8 potjes heeft gespeeld, acht ik vrijwel nihil.
    Inderdaad, bij 8 potjes wel. Maar bij 15 potjes niet.
  • Citaat
  • Plaats reactie