Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Bovendien zit je natuurlijk met dynamische bewegingen, draaien, op volle snelheid, diverse ondergronden. Ziet er altijd goed uit als een speler snel weer aan het trainen is maar dat is allemaal onderdeel van het hele herstel wat toch echt stap voor stap en bij zo'n zware blessure heel langzaam gaat. Tussen kracht in de gym en korte felle partijtjes spelen op het trainingsveld zitten vele, vele maanden.Sergiño Dest
- 11 Tinus
- Legende
- 4
- Seizoenkaart: Vak RR
- Clubvoorkeur: Philips
Als het 9 tot 12 maanden is dan is het niet vaak 9 maanden, laat staan wedstrijdfit voor 60 a 90 minuten, laat staan 2x in de week. Als Dest nog 1 minuut kan spelen in de poulefase dan is het veel.
- DonyellMalen
- Legende
- 4
- Clubvoorkeur: PSV
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- 7
- Seizoenkaart: Vak U
- Favoriete speler: Ryan Flamingo
-
Awards:
-
- Regelmatige invaller
- 2
- Deze gebruikers waarderen Bombel500 voor dit bericht (totaal 2):
- DonyellMalen • ziege maar ook zagge
-
- Meervoudig international
- 1
- Seizoenkaart: Vak AA
- trouwepsvfan
- Vedette
- 5
Daar hebben we dus helemaal niks meer aan dit seizoen. Vrij lachwekkend ook om hem in te schrijven voor de groepsfase van de CL.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Vanthaman18
- Vedette
- 2
- Favoriete speler: Malik Tillman
-
Awards:
- SKERLA
- Legende
- 7
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Dat kost toch niks?trouwepsvfan schreef: 28 sep 2024, 14:16 Daar hebben we dus helemaal niks meer aan dit seizoen. Vrij lachwekkend ook om hem in te schrijven voor de groepsfase van de CL.
- R.Manco
- Basisspeler
- 1
Het is inderdaad doodzonde dat we die andere selectiespeler niet in hebben geschreven en Dest wel.trouwepsvfan schreef: 28 sep 2024, 14:16 Daar hebben we dus helemaal niks meer aan dit seizoen. Vrij lachwekkend ook om hem in te schrijven voor de groepsfase van de CL.
- trouwepsvfan
- Vedette
- 5
Nee, ik bedoel dat het allemaal verwachtingen creëert die je helemaal niet kan waarmaken. Het is gewoon wensdenken. Het AD schreef bijvoorbeeld daardoor dat wij verwachten dat hij in januari weer kan meedoen.SKERLA schreef: 28 sep 2024, 14:17Dat kost toch niks?trouwepsvfan schreef: 28 sep 2024, 14:16 Daar hebben we dus helemaal niks meer aan dit seizoen. Vrij lachwekkend ook om hem in te schrijven voor de groepsfase van de CL.
Laatst gewijzigd door trouwepsvfan op 28 sep 2024, 14:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- ShovingNE2
- Site Admin
- 7
- Seizoenkaart: Vak PR
Tja. Snap ook niet dat mensen het verwachtte überhaupt. Ik riep rond 10 april eerste wedstrijd 90 minuten. Dat gaat wel uitkomen dus. Je kon het gewoon nagaan obv andere vergelijkbare blessures zoals Boscagli. Op een paar dagen na een jaar voordat iemand weer helemaal fit is voor een volledig schema.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- 7
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
-
Awards:
Een maandje geleden had hij het over januari, we kunnen dus stellen dat de prognose wat verslechterd is en da's echt superjammer.
Maar, wat in het vat zit verzuurt niet. Belangrijkste is dat ie goed revalideert zodat we straks de oude Dest weer kunnen zien, ik zie daar echt naar uit.
Hij gaf vorige maand trouwens zelf ook al aan dat 'januari' met allerlei vraagtekens omgeven was dus ik neem aan dat niemand daar teveel op ging rekenen.
Maar, wat in het vat zit verzuurt niet. Belangrijkste is dat ie goed revalideert zodat we straks de oude Dest weer kunnen zien, ik zie daar echt naar uit.
Hij gaf vorige maand trouwens zelf ook al aan dat 'januari' met allerlei vraagtekens omgeven was dus ik neem aan dat niemand daar teveel op ging rekenen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- R.Manco
- Basisspeler
- 1
Dat ligt echt aan het AD en aan de mensen die zelf niet 1 en 1 op kunnen tellen, naar mijn mening. Net als dat Rik Elfrink nu meldt dat Lozano in de loop van november terug verwacht wordt. Als men dan denk dat hij 8 november weer in de basis kan staan, dan is dat gewoon slecht nagedacht.trouwepsvfan schreef: 28 sep 2024, 14:18Nee, ik bedoel dat het allemaal verwachtingen creëert die je helemaal niet kan waarmaken. Het is gewoon wensdenken. Het AD schreef bijvoorbeeld daardoor dat wij verwachten dat hij in januari weer kan meedoen.
- DonyellMalen
- Legende
- 4
Het creëert helemaal geen verwachtingen. Dat doe je echt zelf. Sergiño heeft de meest heftige blessure die je als voetballer kan krijgen, een blessure waarbij het bij voorbaat al lastig is om te voorspellen wanneer ‘ie terug is. Minimaal 10 maanden gaat namelijk vaak op voor dit soort blessures.trouwepsvfan schreef: 28 sep 2024, 14:18Nee, ik bedoel dat het allemaal verwachtingen creëert die je helemaal niet kan waarmaken. Het is gewoon wensdenken.
- SKERLA
- Legende
- 7
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Dat moet iedereen dan zelf weten. Ik vind het niet zo boeiend en ben ook niet verbolgen als het maart wordt in plaats van (de niet-realistische en nooit door PSV gecommuniceerde) januari.trouwepsvfan schreef: 28 sep 2024, 14:18Nee, ik bedoel dat het allemaal verwachtingen creëert die je helemaal niet kan waarmaken. Het is gewoon wensdenken. Het AD schreef bijvoorbeeld daardoor dat wij verwachten dat hij in januari weer kan meedoen.
- Deze gebruikers waarderen SKERLA voor dit bericht (totaal 2):
- DonyellMalen • Ren Höek
- DonyellMalen
- Legende
- 4
- DonyellMalen
- Legende
- 4
- DonyellMalen
- Legende
- 4
Absoluut. Als je 23 jaar bent en je neemt al zulke initiatieven; dikke pluim voor hem. Mooi ook om die pa van ‘m te zien.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
- 4
- Seizoenkaart: Vak YY
-
Awards:
- DonyellMalen
- Legende
- 4