Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
DonyellMalen schreef: 06 aug 2024, 11:03
Goed om te zien dit.
Schitterende tekst overigens weer van de social media redacteur, waanzinnig. Hoe kom je er nou op om 'Sergiño is working harddd' op te schrijven, vooral die drie 'D's maken het echt af. Het is allemaal zo kinderachtig...
Ik kan me er echt niet druk om maken. Als dit het ergste is waar over te klagen valt? Ik zou omdenken. De drie d's. D. Defender? Drie verdedigers?
Goed om te zien dit.
Schitterende tekst overigens weer van de social media redacteur, waanzinnig. Hoe kom je er nou op om 'Sergiño is working harddd' op te schrijven, vooral die drie 'D's maken het echt af. Het is allemaal zo kinderachtig...
Ik kan me er echt niet druk om maken. Als dit het ergste is waar over te klagen valt? Ik zou omdenken. De drie d's. D. Defender? Drie verdedigers? ;)
Of die 2 extra d's refereren naar de memmen van Sydney Sweeney. Kan ook nog
Goed om te zien dit.
Het lijkt inderdaad af en toe net alsof de telefoon van de admin is gestolen door een of andere puber.
Grasmat schreef: 06 aug 2024, 12:25
Het zal ongetwijfeld kloppen, maar als je dit filmpje zo ziet vraag je je toch af waarom hij pas over een half jaar weer mee kan doen hè.
Met alleen hooghouden en dit slakkentempo red je het niet meer als linksback...
Het zal ongetwijfeld kloppen, maar als je dit filmpje zo ziet vraag je je toch af waarom hij pas over een half jaar weer mee kan doen hè.
Met alleen hooghouden en dit slakkentempo red je het niet meer als linksback...
Dinsdag mogen transfervrije spelers nog worden gecontracteerd én moeten ze voor middernacht zijn ingeschreven voor het Champions League-toernooi. De verwachting is overigens dat PSV daar ook Sergiño Dest voor inschrijft, voor het geval zijn herstel zeer voorspoedig verloopt en hij in januari al mee zou kunnen doen aan groepswedstrijd zeven of acht.
Rikkert1234 schreef: 01 sep 2024, 09:39
Volgens het laatste artikel van Rik gaan we Dest ook inschrijven voor de Champions League omdat verwacht wordt dat hij wedstrijd 7 en/of 8 al mee kan doen!
"Voor het geval dat" is wel iets anders dan "omdat verwacht wordt" volgens mij.
Er kan een hoop gebeuren tijdens een revalidatie. Zowel positief als negatief.
Rikkert1234 schreef: 01 sep 2024, 09:39
Volgens het laatste artikel van Rik gaan we Dest ook inschrijven voor de Champions League omdat verwacht wordt dat hij wedstrijd 7 en/of 8 al mee kan doen!
"Voor het geval dat" is wel iets anders dan "omdat verwacht wordt" volgens mij.
Er kan een hoop gebeuren tijdens een revalidatie. Zowel positief als negatief.
Ik heb toch het gevoel dat zijn herstel voorspoediger verloopt dan we wellicht denken als je die filmpjes en foto’s weleens voorbij ziet komen. Verder nergens op gebaseerd hoor, maar wellicht dat eerder dan februari gaat lukken.
TomPSV schreef: 10 sep 2024, 17:19
Ik heb toch het gevoel dat zijn herstel voorspoediger verloopt dan we wellicht denken als je die filmpjes en foto’s weleens voorbij ziet komen. Verder nergens op gebaseerd hoor, maar wellicht dat eerder dan februari gaat lukken.
Het herstel zal zoals gepland lopen.
Fred Rutten had altijd als stelregel dat als iemand er 9 maanden uit heeft gelegen hij weer 9 maanden nodig heeft om helemaal op het oude niveau terug te komen. Nu is dat wellicht wat overdreven maar medisch fit is iets anders dan wedstrijdfit en dat is weer iets anders als in vorm en met vertrouwen spelen.
Bovendien zit je natuurlijk met dynamische bewegingen, draaien, op volle snelheid, diverse ondergronden. Ziet er altijd goed uit als een speler snel weer aan het trainen is maar dat is allemaal onderdeel van het hele herstel wat toch echt stap voor stap en bij zo'n zware blessure heel langzaam gaat. Tussen kracht in de gym en korte felle partijtjes spelen op het trainingsveld zitten vele, vele maanden.