Malik Tillman (gehuurd van Bayern München)

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
11 Tinus
Legende
3
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Net als Jarred een hele goede huurdeal geworden waar we van hebben kunnen genieten zo lang het duurde. Op deze manier heb je sportief zoveel meerwaarde dat het huren van spelers gewoon prima is voor een club als PSV. Hopelijk kunnen we hem nog een jaartje huren.

Dan hebben we straks Götze, Til, Xavi en Tillman gehad in 4 jaar tijd en heeft dat 3 miljoen aan transfersom gekost (wel veel salaris) en heeft het 11 miljoen aan boetes/clausules opgeleverd. En Til heb je dan nog voor volgend jaar.
Maax
Vaste waarde in elftal
1
Seizoenkaart: Vak L

Ik zou voor Bayern ook geen enkele reden zien om de optie niet af te kopen.
11 Tinus
Legende
3

En eigenlijk kom je nu in een situatie dat je de eigen spelers voorrang kunt geven op bv Tillman. Want wij hebben er geen drol aan om Bakayoko op de bank te zetten en Tillman op linksbuiten. Kampioen worden we sowieso en als Bakayoko er nog een paar bij prikt dan kan dat miljoenen schelen. Daarnaast vergroot het ironisch gezien de kans dat Bayern hem niet terug hoeft, al is dat maar heel berperkt.
Juancho
Legende
6
Clubvoorkeur: PSV

11 Tinus schreef: 18 mar 2024, 10:59 Net als Jarred een hele goede huurdeal geworden waar we van hebben kunnen genieten zo lang het duurde. Op deze manier heb je sportief zoveel meerwaarde dat het huren van spelers gewoon prima is voor een club als PSV. Hopelijk kunnen we hem nog een jaartje huren.

Dan hebben we straks Götze, Til, Xavi en Tillman gehad in 4 jaar tijd en heeft dat 3 miljoen aan transfersom gekost (wel veel salaris) en heeft het 11 miljoen aan boetes/clausules opgeleverd. En Til heb je dan nog voor volgend jaar.
Maar 1 top aanvallende middenvelder die je koopt en na 2 a 3 jaar verkoopt voor vele, vele miljoenen meer levert PSV zowel stabiliteit op als een bak meer geld :neh:
Ik snap best dat een huurspeler soms handig is hoor, daar niet van. Ik vind echter dat op bepalende posities daar gewoon een eigen speler moet staan die zowel sportief- als financieel rendement op levert. Dat is en blijft gruwelijk belangrijk voor PSV.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Standbeeld
Mister PSV
2

11 Tinus schreef: 18 mar 2024, 11:30 En eigenlijk kom je nu in een situatie dat je de eigen spelers voorrang kunt geven op bv Tillman. Want wij hebben er geen drol aan om Bakayoko op de bank te zetten en Tillman op linksbuiten. Kampioen worden we sowieso en als Bakayoko er nog een paar bij prikt dan kan dat miljoenen schelen. Daarnaast vergroot het ironisch gezien de kans dat Bayern hem niet terug hoeft, al is dat maar heel berperkt.
Snap wel wat je bedoelt. Toch denk ik dat Bosz gewoon de 11 spelers opstelt waarmee hij denkt dat we de grootste kans hebben om te winnen. Soms is dat met Baka en soms met Tillman. Misschien als het kampioenschap definitief binnen is dat hij was fantasie loslaat op de opstelling. Tot die tijd gewoon serieus en laat hij zich niet beïnvloeden door randzaken.
Vanthaman18
Titelhouder Prediction League
2
Favoriete speler: Ibi Sangare

Awards:

Standbeeld schreef: 18 mar 2024, 16:10
11 Tinus schreef: 18 mar 2024, 11:30 En eigenlijk kom je nu in een situatie dat je de eigen spelers voorrang kunt geven op bv Tillman. Want wij hebben er geen drol aan om Bakayoko op de bank te zetten en Tillman op linksbuiten. Kampioen worden we sowieso en als Bakayoko er nog een paar bij prikt dan kan dat miljoenen schelen. Daarnaast vergroot het ironisch gezien de kans dat Bayern hem niet terug hoeft, al is dat maar heel berperkt.
Snap wel wat je bedoelt. Toch denk ik dat Bosz gewoon de 11 spelers opstelt waarmee hij denkt dat we de grootste kans hebben om te winnen. Soms is dat met Baka en soms met Tillman. Misschien als het kampioenschap definitief binnen is dat hij was fantasie loslaat op de opstelling. Tot die tijd gewoon serieus en laat hij zich niet beïnvloeden door randzaken.
Ook dat gaat hij niet doen. Ze willen gewoon dat record gaan pakken.
psvgouda
Vedette
3
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Vanthaman18 schreef: 18 mar 2024, 16:14
En zo is dat! Terecht. Zo gaat d'n Peet snoeihard afrekenen met dat toch al onterechte imago van 'geen prijswinnaar'
Grasmat
Lid van verdienste
6
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Tot aan het begin van dit seizoen was dat geen onterechte benaming. :opzijnkop:
DonyellMalen
Legende
3

Wel ontzettend flauw om hem zo te noemen. Ook in het begin van het seizoen. Gelukkig heeft Peet al snel de mondjes gesnoerd.
psvgouda
Vedette
3
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Grasmat schreef: 18 mar 2024, 17:28 Tot aan het begin van dit seizoen was dat geen onterechte benaming. :opzijnkop:
Denken ze in Apeldoorn en Almelo toch iets anders over :whistle:
Oh enne o.t.: Malik moet blijven (maar zal helaas vertrekken) :treurig:
DonyellMalen
Legende
3

Interview met Malik:

Persepolis
Vedette
6

Awards:

Meerdere records zijn nog mogelijk, dus gewoon volop voor gaan inderdaad. Ik denk dat geen enkele trainer een speler opeens op de bank zet enkel omdat hij gehuurd is.
Likes voor Persepolis :
11 Tinus
11 Tinus
Legende
3

Persepolis schreef: 19 mar 2024, 12:06

Meerdere records zijn nog mogelijk, dus gewoon volop voor gaan inderdaad. Ik denk dat geen enkele trainer een speler opeens op de bank zet enkel omdat hij gehuurd is.
Met een kleine kanttekening dat als bv het ongeslagen record er niet in zit dat het mijn inziens zeer verdedigbaar is om met Saibari/Bakayoko te spelen ipv Tillman (hoe de rest er dan ook uit ziet). Of wellicht Babadi nog wat extra te gunnen als startschot naar een goede zomer/ontwikkeling in de voorbereiding van volgend jaar.
SKERLA
Vedette
6
Favoriete speler: Peet Scheefbril

DonyellMalen schreef: 19 mar 2024, 11:49 Interview met Malik:

"I would be happy if I stay, but it's up to the clubs".

De Bruyne is zijn voorbeeld op dit moment trouwens.
DonyellMalen
Legende
3

En hij is een waanzinnige voetbalfanaat. Kijk alles. Dat kan ik alleen maar mooi vinden, zo’n liefhebber.
Massimo
Legende
6

Tillman is wel een speler waarbij je het idee hebt dat de rek er zeker nog niet uit is. Ik verwacht dat Bayern de boeteclausule gaat betalen, maar anders een no brainer om de optie te lichten.
Momfer
Vaste waarde in elftal
6

Vind het wel een grappig mannetje, hele tijd beetje ongemakkelijk lachen en friemelen. Zou wel een stunt zijn als we hem permanent vast zouden kunnen leggen maar met zijn ontwikkeling het afgelopen seizoen lijkt me dat niet heel realistisch.
DonyellMalen
Legende
3

Het is een verlegen jongen, maar ik vind hem al een stuk minder verlegen dan bij zijn komst. Daar kan je wel aan aflezen dat hij zich prettig voelt bij ons. Stewart bevestigt dat overigens ook nog eens in het interview wat ik net deelde in het Earnie-topic.
SKERLA
Vedette
6

DonyellMalen schreef: 19 mar 2024, 13:41 Het is een verlegen jongen, maar ik vind hem al een stuk minder verlegen dan bij zijn komst. Daar kan je wel aan aflezen dat hij zich prettig voelt bij ons. Stewart bevestigt dat overigens ook nog eens in het interview wat ik net deelde in het Earnie-topic.
En dat hij hem, net als Dest, graag wil houden.

Maar ja, gras is groen, ajax is kut, etc.
Jur1913
Nationale topspeler
2
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Favoriete speler: Cody Gakpo

Benieuwd wat ze bij Bayern gaan doen/zeggen als Malik aangeeft dat hij graag bij PSV wil blijven. Aan een ontevreden speler heb je ook niets
SKERLA
Vedette
6

Jur1913 schreef: 19 mar 2024, 13:46 Benieuwd wat ze bij Bayern gaan doen/zeggen als Malik aangeeft dat hij graag bij PSV wil blijven. Aan een ontevreden speler heb je ook niets
Zat ik ook aan te denken, maar als ik hem zo beluister (ook over Bayern), gaat hij niet verder dan 'aangeven dat hij graag wil blijven'. Als Bayern zegt dat hij terug moet komen, of zelfs aan een andere club verhuurd/verkocht wordt, dan gaat hij dat accepteren.
Armada
Internationale topspeler
6

Jur1913 schreef: 19 mar 2024, 13:46 Benieuwd wat ze bij Bayern gaan doen/zeggen als Malik aangeeft dat hij graag bij PSV wil blijven. Aan een ontevreden speler heb je ook niets
Bayern kan hem volgens de regels terughalen (geen transfer), en daarna verkopen... In zo'n geval moeten ze er dus 15m+ voor krijgen aangezien ze de 3m al moeten betalen aan PSV. Maar ik geloof dat die jongen wel voor 20m weg kan. Of ze verhuren hem opnieuw aan een andere, grotere, club. Net zoals met Xavi is gebeurd.
DonyellMalen
Legende
3

Armada schreef: 19 mar 2024, 14:53Of ze verhuren hem opnieuw aan een andere, grotere, club. Net zoals met Xavi is gebeurd.
Hm, ik zie Bayern hem niet aan een Leipzig of Leverkusen 'verhuren'. Daarmee versterken ze gewoonweg een concurrent voor de titel. Het is PSV, Bayern of een andere club buiten Duitsland.
11 Tinus
Legende
3

De kans dat Malik bij Bayern wil spelen volgend jaar acht ik groter dan dat hij bij PSV wil spelen. Dat is ook niet zo gek natuurlijk omdat Bayern ook voor de titel speelt, ook in de CL speelt en meer betaalt. Tenzij Bayern hem amper bruikbaar acht maar dat waag ik wel te betwijfelen. En het zal Tillman echt niet gaan om de plek van Musciala maar eerder een 'rotation player' rol ofzo. Dan speelt hij ook gewoon 40 wedstrijden per jaar.

Wij als supporters romantiseren nog wel eens dat een speler hier dolgraag wil spelen. En er zijn heel veel spreekwoordelijke krenten in de pap bij PSV maar je speelt ook uit bij Almere op een koude novemberavond of uit bij Utrecht op zondagmorgen. En het niveau tegenstanders buiten de top 2 is ook niet zo heel spannend.
Likes voor 11 Tinus (totaal 2):
Menno1ShovingNE2
Armada
Internationale topspeler
6

DonyellMalen schreef: 19 mar 2024, 15:01
Armada schreef: 19 mar 2024, 14:53Of ze verhuren hem opnieuw aan een andere, grotere, club. Net zoals met Xavi is gebeurd.
Hm, ik zie Bayern hem niet aan een Leipzig of Leverkusen 'verhuren'. Daarmee versterken ze gewoonweg een concurrent voor de titel. Het is PSV, Bayern of een andere club buiten Duitsland.
Ik zeg ook nergens 'aan een club in Duitsland', ik geef enkel Xavi als voorbeeld hoe dat PSG daarmee om is gegaan.
Menno1
Legende
6

Armada schreef: 19 mar 2024, 14:53
Bayern kan hem volgens de regels terughalen (geen transfer), en daarna verkopen... In zo'n geval moeten ze er dus 15m+ voor krijgen aangezien ze de 3m al moeten betalen aan PSV. Maar ik geloof dat die jongen wel voor 20m weg kan. Of ze verhuren hem opnieuw aan een andere, grotere, club. Net zoals met Xavi is gebeurd.
Yep, dat denk ik ook. Tenzij ze een uitstekende deal met PSV er uit slepen a la Zierikzee en Bologna. Dat hangt van clausules aan elkaar met maar 1 grote winnaar en dat is Bayern. Kortom, ook al halen we hem binnen, een grote cashcow gaat hij voor PSV nooit worden, maar het zou wel geweldig zijn om nog 1 of 2 seizoenen van hem te kunnen genieten.

Echter ik verwacht dat hij en Dest gewoon vertrekken, helaas.
Likes voor Menno1 :
MelvinZweers

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Malik Tillman (gehuurd van Bayern München)