Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Voor de afwisseling lijkt het me eens leuk om voor komend jaar een 10 te kopen met een optie tot huur, waarbij de optie tot huur dan uiteindelijk niet doorgaat.
Net als Jarred een hele goede huurdeal geworden waar we van hebben kunnen genieten zo lang het duurde. Op deze manier heb je sportief zoveel meerwaarde dat het huren van spelers gewoon prima is voor een club als PSV. Hopelijk kunnen we hem nog een jaartje huren.
Dan hebben we straks Götze, Til, Xavi en Tillman gehad in 4 jaar tijd en heeft dat 3 miljoen aan transfersom gekost (wel veel salaris) en heeft het 11 miljoen aan boetes/clausules opgeleverd. En Til heb je dan nog voor volgend jaar.
En eigenlijk kom je nu in een situatie dat je de eigen spelers voorrang kunt geven op bv Tillman. Want wij hebben er geen drol aan om Bakayoko op de bank te zetten en Tillman op linksbuiten. Kampioen worden we sowieso en als Bakayoko er nog een paar bij prikt dan kan dat miljoenen schelen. Daarnaast vergroot het ironisch gezien de kans dat Bayern hem niet terug hoeft, al is dat maar heel berperkt.
11 Tinus schreef: 18 mar 2024, 10:59
Net als Jarred een hele goede huurdeal geworden waar we van hebben kunnen genieten zo lang het duurde. Op deze manier heb je sportief zoveel meerwaarde dat het huren van spelers gewoon prima is voor een club als PSV. Hopelijk kunnen we hem nog een jaartje huren.
Dan hebben we straks Götze, Til, Xavi en Tillman gehad in 4 jaar tijd en heeft dat 3 miljoen aan transfersom gekost (wel veel salaris) en heeft het 11 miljoen aan boetes/clausules opgeleverd. En Til heb je dan nog voor volgend jaar.
Maar 1 top aanvallende middenvelder die je koopt en na 2 a 3 jaar verkoopt voor vele, vele miljoenen meer levert PSV zowel stabiliteit op als een bak meer geld
Ik snap best dat een huurspeler soms handig is hoor, daar niet van. Ik vind echter dat op bepalende posities daar gewoon een eigen speler moet staan die zowel sportief- als financieel rendement op levert. Dat is en blijft gruwelijk belangrijk voor PSV.
11 Tinus schreef: 18 mar 2024, 11:30
En eigenlijk kom je nu in een situatie dat je de eigen spelers voorrang kunt geven op bv Tillman. Want wij hebben er geen drol aan om Bakayoko op de bank te zetten en Tillman op linksbuiten. Kampioen worden we sowieso en als Bakayoko er nog een paar bij prikt dan kan dat miljoenen schelen. Daarnaast vergroot het ironisch gezien de kans dat Bayern hem niet terug hoeft, al is dat maar heel berperkt.
Snap wel wat je bedoelt. Toch denk ik dat Bosz gewoon de 11 spelers opstelt waarmee hij denkt dat we de grootste kans hebben om te winnen. Soms is dat met Baka en soms met Tillman. Misschien als het kampioenschap definitief binnen is dat hij was fantasie loslaat op de opstelling. Tot die tijd gewoon serieus en laat hij zich niet beïnvloeden door randzaken.
11 Tinus schreef: 18 mar 2024, 11:30
Snap wel wat je bedoelt. Toch denk ik dat Bosz gewoon de 11 spelers opstelt waarmee hij denkt dat we de grootste kans hebben om te winnen. Soms is dat met Baka en soms met Tillman. Misschien als het kampioenschap definitief binnen is dat hij was fantasie loslaat op de opstelling. Tot die tijd gewoon serieus en laat hij zich niet beïnvloeden door randzaken.
Ook dat gaat hij niet doen. Ze willen gewoon dat record gaan pakken.
Standbeeld schreef: 18 mar 2024, 16:10
En zo is dat! Terecht. Zo gaat d'n Peet snoeihard afrekenen met dat toch al onterechte imago van 'geen prijswinnaar'
Standbeeld schreef: 18 mar 2024, 16:10
Meerdere records zijn nog mogelijk, dus gewoon volop voor gaan inderdaad. Ik denk dat geen enkele trainer een speler opeens op de bank zet enkel omdat hij gehuurd is.
Meerdere records zijn nog mogelijk, dus gewoon volop voor gaan inderdaad. Ik denk dat geen enkele trainer een speler opeens op de bank zet enkel omdat hij gehuurd is.
Met een kleine kanttekening dat als bv het ongeslagen record er niet in zit dat het mijn inziens zeer verdedigbaar is om met Saibari/Bakayoko te spelen ipv Tillman (hoe de rest er dan ook uit ziet). Of wellicht Babadi nog wat extra te gunnen als startschot naar een goede zomer/ontwikkeling in de voorbereiding van volgend jaar.
Tillman is wel een speler waarbij je het idee hebt dat de rek er zeker nog niet uit is. Ik verwacht dat Bayern de boeteclausule gaat betalen, maar anders een no brainer om de optie te lichten.
Vind het wel een grappig mannetje, hele tijd beetje ongemakkelijk lachen en friemelen. Zou wel een stunt zijn als we hem permanent vast zouden kunnen leggen maar met zijn ontwikkeling het afgelopen seizoen lijkt me dat niet heel realistisch.
Het is een verlegen jongen, maar ik vind hem al een stuk minder verlegen dan bij zijn komst. Daar kan je wel aan aflezen dat hij zich prettig voelt bij ons. Stewart bevestigt dat overigens ook nog eens in het interview wat ik net deelde in het Earnie-topic.
DonyellMalen schreef: 19 mar 2024, 13:41
Het is een verlegen jongen, maar ik vind hem al een stuk minder verlegen dan bij zijn komst. Daar kan je wel aan aflezen dat hij zich prettig voelt bij ons. Stewart bevestigt dat overigens ook nog eens in het interview wat ik net deelde in het Earnie-topic.
Jur1913 schreef: 19 mar 2024, 13:46
Benieuwd wat ze bij Bayern gaan doen/zeggen als Malik aangeeft dat hij graag bij PSV wil blijven. Aan een ontevreden speler heb je ook niets
Zat ik ook aan te denken, maar als ik hem zo beluister (ook over Bayern), gaat hij niet verder dan 'aangeven dat hij graag wil blijven'. Als Bayern zegt dat hij terug moet komen, of zelfs aan een andere club verhuurd/verkocht wordt, dan gaat hij dat accepteren.
Jur1913 schreef: 19 mar 2024, 13:46
Benieuwd wat ze bij Bayern gaan doen/zeggen als Malik aangeeft dat hij graag bij PSV wil blijven. Aan een ontevreden speler heb je ook niets
Bayern kan hem volgens de regels terughalen (geen transfer), en daarna verkopen... In zo'n geval moeten ze er dus 15m+ voor krijgen aangezien ze de 3m al moeten betalen aan PSV. Maar ik geloof dat die jongen wel voor 20m weg kan. Of ze verhuren hem opnieuw aan een andere, grotere, club. Net zoals met Xavi is gebeurd.
Armada schreef: 19 mar 2024, 14:53Of ze verhuren hem opnieuw aan een andere, grotere, club. Net zoals met Xavi is gebeurd.
Hm, ik zie Bayern hem niet aan een Leipzig of Leverkusen 'verhuren'. Daarmee versterken ze gewoonweg een concurrent voor de titel. Het is PSV, Bayern of een andere club buiten Duitsland.