Malik Tillman

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Juancho
Mister PSV
7
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Die 3 miljoen boete is wel erg matig hoor. Niet meer aan beginnen wat mij betreft. Gelukkig zit PSV er door dit seizoen een warmer bij.
  • Citaat
  • “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    DonyellMalen
    Legende
    4

Maar wat had PSV dan moeten doen? We hebben alleen maar kanjers gekocht; letterlijk elke transfer is raak geweest en ze hebben allen ook veel gekost. Gezien waar PSV vandaan komt is het niet gek om twee kwaliteitsspelers te huren waarbij je bij beide ook nog de mogelijkheid hebt om ze definitief over te nemen. Zowel Dest als Tillman zijn waanzinnige versterkingen gebleken. Als huur iets toevoegt is het hartstikke prima, altijd beter dan middelmaat kopen waar je sportief niet verder mee komt.

Uiteindelijk brengen Tillman en Dest hun sportieve prestaties waardoor we op de lange termijn financieel er ook beter voorstaan.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht (totaal 6):
    TijnSmeets14ShovingNE2Ren HöekSKERLARikkert1234
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Juancho schreef: 17 mar 2024, 13:28 Die 3 miljoen boete is wel erg matig hoor. Niet meer aan beginnen wat mij betreft. Gelukkig zit PSV er door dit seizoen een warmer bij.
    Wat niet meer aan beginnen? Ik vind die 3mln juist prima. Als Bayern die clausule activeert heb je gratis een topper gehad itt dat we enkel hebben moeten betalen voor huur. Ik heb er geen problemen mee als je zo een of twee spelers in je selectie hebt.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht (totaal 3):
    Smeets14DonyellMalenSKERLA
    Hatseflats
    Legende
    5

Awards:

ShovingNE2 schreef: 17 mar 2024, 10:55Koop je Tillman dan zit je Babadi op de lange duur in de weg.
    Ja, boeiend. Ik vind Babadi nog lang niet klaar als basisspeler van PSV. Te nonchalant en te weinig inhoud.
    Als je Tillman kan kopen moet je dat altijd doen! Babadi sluit maar gewoon achteraan. Babadi heeft veel talent, maar dan moet ie niet alleen op zijn talent teren, maar ook vuile meters maken.

Tillman >>>>>>> Babadi
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Hatseflats voor dit bericht (totaal 2):
    Vanthaman18Joenepsv
    Juancho
    Mister PSV
    7

DonyellMalen schreef: 17 mar 2024, 13:36 Maar wat had PSV dan moeten doen? We hebben alleen maar kanjers gekocht; letterlijk elke transfer is raak geweest en ze hebben allen ook veel gekost. Gezien waar PSV vandaan komt is het niet gek om twee kwaliteitsspelers te huren waarbij je bij beide ook nog de mogelijkheid hebt om ze definitief over te nemen. Zowel Dest als Tillman zijn waanzinnige versterkingen gebleken. Als huur iets toevoegt is het hartstikke prima, altijd beter dan middelmaat kopen waar je sportief niet verder mee komt.

Uiteindelijk brengen Tillman en Dest hun sportieve prestaties waardoor we op de lange termijn financieel er ook beter voorstaan.
    Als je financieel gezien weinig kan is er idd niks met huren. Daarom zei ik ook dat PSV er straks veel beter voor staat. Dan zijn wat mij betreft dit soort opleidingsdeals niet prioriteit. Ook om zelf weer flink wat waarde op het veld te krijgen. Dat is super belangrijk voor PSV.

Als je richting einde zomer window straks nog een leuke speler kan huren voor erbij, prima. Maar geen huur met koopoptie wat eigenlijk geen koopoptie is voor je belangrijke posities in de basis. De situatie is straks ook heel anders gelukkig.
  • Citaat
  • “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    ShovingNE2
    Site Admin
    7
    Seizoenkaart: Vak PR

Juancho schreef: 17 mar 2024, 13:42Als je financieel gezien weinig kan is er idd niks met huren. Daarom zei ik ook dat PSV er straks veel beter voor staat. Dan zijn wat mij betreft dit soort opleidingsdeals niet prioriteit. Ook om zelf weer flink wat waarde op het veld te krijgen. Dat is super belangrijk voor PSV.

Als je richting einde zomer window straks nog een leuke speler kan huren voor erbij, prima. Maar geen huur met koopoptie wat eigenlijk geen koopoptie is voor je belangrijke posities in de basis. De situatie is straks ook heel anders gelukkig.
    Kan PSV er wel beter voorstaan, maar wij gaan de afschrijvingen echt niet naar het niveau van 55 miljoen tillen. Dus dit soort deals moet je blijven maken wat mij betreft.

En voor wat betreft prioriteiten: als je denkt dat het een versterking is en kopen is geen optie dan gewoon zsm rond maken.
  • Citaat
  • "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Thijs
    Lid van verdienste
    7
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Dit soort deals als met Tilman zijn natuurlijk altijd goed. In de “slechtste” gevallen heb je een jaar een speler, die er weinig van bakt of juist een speler die zo goed doet dat je hem direct weer kwijt bent. In een situatie als de onze dat je moest afwachten hoe spelers als Saibari, Babadi en Bakayoko zich zouden ontwikkelen, is het heel fijn zo’n optie te hebben, waar je niet aan vast zit als het toch niet goed genoeg blijkt.
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

Zoveel impact weer. Volgende pot weer basis. Mag in ieder geval weer een assist bijschrijven. 8)
  • Citaat
    Boktor
    Meervoudig international
    1

Awards:

Veel spelers zouden die bal al blind hebben voorgeramd toen die voor z'n voeten kwam. Hij zoekt rustig de inkomende man uit.
  • Citaat
    Hatseflats
    Legende
    5

Awards:

Til moet je echt niet meer opstellen. Tillman hoort echt op 10 te staan.

En kopen die handel!
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Hatseflats voor dit bericht (totaal 5):
    DeBruyneDribbleDonyellMalenRemPSVTylerDurdn
    DonyellMalen
    Legende
    4

Boktor schreef: 17 mar 2024, 22:43Hij zoekt rustig de inkomende man uit.
    Ja, juist. Kon hem ook direct op Chucky geven maar zag dat z’n maatje Ricardo geweldig beter positie koos.
  • Citaat
  • Mick Jagger
    Lid van verdienste
    7

Een van de weinigen in de selectie die zoiets ziet en vervolgens ook zo voor kan geven. Gelukkig dat Tillman daar stond.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Mick Jagger voor dit bericht (totaal 4):
    DribbleDonyellMalenBoktorTylerDurdn
    Massimo
    Legende
    7

Ik vind Tillman nog wel eens wisselvallig, maar hij heeft ontegenzeggelijk kwaliteiten en kan een goal maken. Zijn overzicht bij de goal zijn kleine details die wel goede dingen verraden.
  • Citaat
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste
    7
    Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Is ook echt sterk. En heeft een soort rust over zich, vergelijkbaar met Joey maar dan meer. Prachtige speler.
  • Citaat
  • Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
    Quinn98
    Ballenjongen
    1
    Favoriete speler: Veerman

Ik ben benieuwd of PSV de koopoptie gaat lichten. Voor 12 miljoen zou ik het zeker doen, maar je hebt wel nog meerdere spelers die momenteel op 10 kunnen spelen.
  • Citaat
    psvgouda
    Legende
    3
    Seizoenkaart: Vak P
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Jerdy Schouten

ziege maar ook zagge schreef: 17 mar 2024, 23:42 Is ook echt sterk. En heeft een soort rust over zich, vergelijkbaar met Joey maar dan meer. Prachtige speler.
    Bommelliaanse onverstoorbaarheid 8). Benieuwd wat voor verhalen we allemaal gaan lezen als PSV h gaat proberen binnen te hengelen. Verwacht Xavi Simons taferelen op dit forum :think:
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen psvgouda voor dit bericht:
    ziege maar ook zagge
    DonyellMalen
    Legende
    4

Quinn98 schreef: 18 mar 2024, 09:42 Ik ben benieuwd of PSV de koopoptie gaat lichten. Voor 12 miljoen zou ik het zeker doen, maar je hebt wel nog meerdere spelers die momenteel op 10 kunnen spelen.
    Tillman is wel de beste 10, dus lijkt me duidelijk dat je hem wel overnemen ;).
  • Citaat
  • Laatst gewijzigd door DonyellMalen op 18 mar 2024, 09:45, 1 keer totaal gewijzigd.
    Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht:
    Quinn98
    Armada
    Vedette
    6

Quinn98 schreef: 18 mar 2024, 09:42 Ik ben benieuwd of PSV de koopoptie gaat lichten. Voor 12 miljoen zou ik het zeker doen, maar je hebt wel nog meerdere spelers die momenteel op 10 kunnen spelen.
    Bayern betaalt de 3m boete aan PSV en wij zullen verder niks te willen hebben.
  • Citaat
  • Quinn98
    Ballenjongen
    1

Armada schreef: 18 mar 2024, 09:45
    Dat las ik dus ook. Dus als ik het goed begrijp hoeft Bayern 'maar' 3 miljoen naar PSV over te maken en dan maakt PSV geen schijn van kans meer?
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Quinn98 voor dit bericht:
    Armada
    Armada
    Vedette
    6

Quinn98 schreef: 18 mar 2024, 09:49
    Armada schreef: 18 mar 2024, 09:45

Dat las ik dus ook. Dus als ik het goed begrijp hoeft Bayern 'maar' 3 miljoen naar PSV over te maken en dan maakt PSV geen schijn van kans meer?
    Correct. PSV huurt hem nu, met 3m koopt Bayern de eenzijdige koopoptie van PSV af.

Onder de streep heeft PSV Tilman dan een jaar gratis gehuurd.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Armada voor dit bericht (totaal 5):
    deninho32ziege maar ook zaggepsvgoudaRikkert1234ShovingNE2
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

3 miljoen is wel heel weinig.

Hopelijk gaat d'n Earn onderhandelen als een malle om Bayern te overtuigen het niet te doen. Of om een nieuwe deal te maken waarbij Bayern een eerste optie krijgt bij interesse, of een flink doorverkooppercentage o.i.d.

Misschien hebben we geluk en kunnen we profiteren van het machtsvacuum waar Bayern in komt straks, zo lang ze geen nieuwe trainert hebben.
  • Citaat
  • Quinn98
    Ballenjongen
    1

Armada schreef: 18 mar 2024, 09:50

Correct. PSV huurt hem nu, met 3m koopt Bayern de eenzijdige koopoptie van PSV af.

Dan ben ik nog benieuwd wat Tillman zelf wilt. Als hij het liefst bij PSV blijft, hoop ik dat Bayern mee wilt werken. Echter blijkt de laatste jaren dat spelers zelf niets meer te willen hebben.
  • Citaat
    AlexDeTank4
    Bankzitter
    1
    Seizoenkaart: Ere-Zuid

Quinn98 schreef: 18 mar 2024, 09:56

Dan ben ik nog benieuwd wat Tillman zelf wilt. Als hij het liefst bij PSV blijft, hoop ik dat Bayern mee wilt werken. Echter blijkt de laatste jaren dat spelers zelf niets meer te willen hebben.
    Op wie doel je hier precies? Want Xavi zie ik hierin als grootste voorbeeld, maar die wilde zelf een stap hoger op.
  • Citaat
  • Quinn98
    Ballenjongen
    1

AlexDeTank4 schreef: 18 mar 2024, 10:01
    Quinn98 schreef: 18 mar 2024, 09:56

Op wie doel je hier precies? Want Xavi zie ik hierin als grootste voorbeeld, maar die wilde zelf een stap hoger op.
    Niet per se bij PSV, maar in de voetbalwereld in het algemeen zie je de laatste jaren steeds meer dat de clubs en zaakwaarnemers het voor het zeggen hebben.
  • Citaat
    Buitenspelgoal
    Geselecteerd voor Oranje
    4

Met (kleine) winst? Of betaalt PSV 3m aan salaris voor hem? Van Dest is bekend dat hij heel veel verdient en PSV wel een dergelijk bedrag betaalt, maar geen idee wat het salaris van Tillman is.
  • Citaat
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste
    7
    Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Heel, heel erg jammer, maar dat geeft dan meteen duidelijkheid. We kunnen Malik dus uit ons hoofd zetten.

Tx voor de info.

Slotje! :P
  • Citaat
  • Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
    Plaats reactie