Malik Tillman
-
- Vedette
- 3
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Moderator
- 7
-
Awards:
Obligation to buy is een verplichting. Is dus uitgestelde koop, waarschijnlijk om nog budget te besparen. Daar zou ik heel blij mee zijn.
Edit: ik miste de woorden 'option or', helemaal gefocust op obligation.
Edit: ik miste de woorden 'option or', helemaal gefocust op obligation.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- 7
- Clubvoorkeur: Ja
Zou echt prima zijn! Kan je kijken hoe Babadi en Saibari zich op 10 ontwikkelen en ondertussen heb je een groot talent in huis die al op het hoogste niveau ervaring heeft. Daarnaast 14 G+A voor Rangers vorig seizoen, dikke prima!
-
- Vaste waarde in elftal
- 4
-
Awards:
Morgenochtend op de Herdgang:
“Hey, I am Til, man”
- “No, I am Tillman!”
“Hey, I am Til, man”
- “No, I am Tillman!”
- Deze gebruikers waarderen Eenhoopjob voor dit bericht (totaal 3):
- Balinho • DE MADERA 76 • TacticalReliable
-
- Lid scoutingsteam
- 7
-
Awards:
Ik vond dat ''echt goed'' wel meevallen. Hij was misschien wat beter dan z'n teamgenoten, maar dat Rangers stelde voetballend geen zak voor en Tillman was daarin niet een of andere openbaring. Ook echt zo'n ploeg waar je alleen maar van kunt verliezen omdat ze wél 90 minuten lang werken.
Ik zie slechts huren ook totaal niet zitten. Dat zou wat mij betreft alleen moeten gebeuren bij spelers die anders niet haalbaar zijn en een serieuze versterking zijn. Kun je hem halen met een acceptabele optie tot koop, dan is het het overwegen waard. Dan ga je met zo'n jongen aan de slag en heb je wellicht een cashcow in huis.
Ik zie slechts huren ook totaal niet zitten. Dat zou wat mij betreft alleen moeten gebeuren bij spelers die anders niet haalbaar zijn en een serieuze versterking zijn. Kun je hem halen met een acceptabele optie tot koop, dan is het het overwegen waard. Dan ga je met zo'n jongen aan de slag en heb je wellicht een cashcow in huis.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- 7
- Clubvoorkeur: Ja
Volgens mij was het bericht dat het sowieso óf optie tot koop of verplichte koop na 1 jaar huur is. Voor 10m vind ik dat ook een prima bedrag.Ykhim schreef: 04 aug 2023, 22:51 Ik vond dat ''echt goed'' wel meevallen. Hij was misschien wat beter dan z'n teamgenoten, maar dat Rangers stelde voetballend geen zak voor en Tillman was daarin niet een of andere openbaring. Ook echt zo'n ploeg waar je alleen maar van kunt verliezen omdat ze wél 90 minuten lang werken.
-
- Ballenjongen
- 1
- Clubvoorkeur: PSV x Arsenal
- Struviet
- Meervoudig international
- 4
Ik ken hem echt totaal niet. Kan iemand die hem wel kent een omschrijving geven?
- Deze gebruikers waarderen Struviet voor dit bericht:
- Voormalig KG
- GiveCup2day
- International
- 2
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
-
- Nationale topspeler
- 2
Hij zit niet voor niets bij Bayern München. Alhoewel die Fein er geen ene reet van kon. Maar Stewart kent hem van het nationaal elftal.
En weet dus wie hij binnenhaalt.
Verder zullen weinig mensen hier echt wat over hem kunnen vertellen.
Heeft verder prima statistieken in Schotland.
En weet dus wie hij binnenhaalt.
Verder zullen weinig mensen hier echt wat over hem kunnen vertellen.
Heeft verder prima statistieken in Schotland.
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
- 2
Ja!!! Kan op 10, kan op 8, harde werker, goed rendement, huren met optie tot koop. Ik ben blij.
-
- Lid scoutingsteam
- 7
-
Awards:
Dat zal moeten blijken. Ik denk dat ik er nu echt geen 10 miljoen voor zou neerleggen, maar hij is natuurlijk nog jong. Het lijkt erop dat 'ie gaat komen, dus dan hoop ik maar op het beste hèSensation schreef: 04 aug 2023, 22:53Volgens mij was het bericht dat het sowieso óf optie tot koop of verplichte koop na 1 jaar huur is. Voor 10m vind ik dat ook een prima bedrag.
-
- Vaste waarde in elftal
- 2
-
- Bankzitter
- 4
Het profiel van iemand die vorig jaar 10 goals en 4 assists maakte op zijn twintigste als aanvallende middenvelder vind je niet interessant?11 Tinus schreef: 04 aug 2023, 22:57 Ik vind zelf zijn profiel nog niet echt heel denderend. Maar toch wel voorzichtig positief.
Technisch ook behoorlijk verfijnd en fysiek in orde, ik ben fan.