Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
psvgouda schreef: 05 apr 2024, 14:26Hmm, ene Ruud Dil werd ooit afgebrand omdat hij buiten zijn eigen inspanningen het voetbal ook liever niet dan wel leek te willen volgen…
Als die comments ziet... hahaha. Boze kakkies die onze Peet een acteur vinden.
psvgouda schreef: 05 apr 2024, 14:26Hmm, ene Ruud Dil werd ooit afgebrand omdat hij buiten zijn eigen inspanningen het voetbal ook liever niet dan wel leek te willen volgen…
Als die comments ziet... hahaha. Boze kakkies die onze Peet een acteur vinden.
Ik geloof je graag, hoor het hier ‘live’ ook wel. Weinig zelfreflectie met die Slot. Als er iemand acteert… Maar goed, in zekere, algemene zin ontkomt niemand in deze merkwaardige tak van sport daaraan hè, laten we dat vooral niet vergeten
Grasmat schreef: 09 apr 2024, 19:54
Hij heeft ook een gewoon punt wbt die tweede tweet. Nico is echt niet de vijand hoor, hij heeft net zo'n pleurishekel aan ajax als wij.
En ook als dat anders was is dat natuurlijk nooit een reden om overspannen te gaan reageren.
Hopelijk slaagt Bosz erin de spelers te motiveren om het seizoen geconcentreerd af te maken. Er is nog best veel te winnen om het seizoen legendarisch te laten zijn:
- Evenaren puntenrecord Eredivisie, met mogelijke verbetering van doelsaldo
- Verbeteren puntenrecord PSV
- 100 goals
- Luuk topscorer
PSV90 schreef: 13 apr 2024, 18:51
Hopelijk slaagt Bosz erin de spelers te motiveren om het seizoen geconcentreerd af te maken. Er is nog best veel te winnen om het seizoen legendarisch te laten zijn:
- Evenaren puntenrecord Eredivisie, met mogelijke verbetering van doelsaldo
- Verbeteren puntenrecord PSV
- 100 goals
- Luuk topscorer
PSV zou ook nog het recordaantal overwinningen in een seizoen kunnen evenaren door alles te winnen. Als dat lukt, zou dat tevens een clubrecord zijn (staat nu op 29).
Speelt met de gedachte om volgend seizoen aanpassingen te doen in speelwijze zegt hij op de persconferentie. Ik denk dat hij heel graag met 2 nummers 10 speelt, zeker met de opties die we volgend seizoen op die positie hebben. Dat betekent ook dat er iets anders met de backs zal gebeuren, misschien een back als Mauro die meer aan de binnenkant gaat spelen? Wie zal het zeggen…
XaviS7mons schreef: 13 apr 2024, 21:29
Speelt met de gedachte om volgend seizoen aanpassingen te doen in speelwijze zegt hij op de persconferentie. Ik denk dat hij heel graag met 2 nummers 10 speelt, zeker met de opties die we volgend seizoen op die positie hebben. Dat betekent ook dat er iets anders met de backs zal gebeuren, misschien een back als Mauro die meer aan de binnenkant gaat spelen? Wie zal het zeggen…
XaviS7mons schreef: 13 apr 2024, 21:29
Je zal altijd moeten blijven aanpassen, want anders ben je steeds makkelijker te verdedigen omdat tegenstanders zich dan beter op ons kunnen voorbereiden. Goede coaches passen altijd accenten aan.
Hij benoemde het volgens mij voor de wedstrijd al dat hij al gesprekken heeft gehad met Earnest, en na de wedstrijd werd hier op de persconferentie over doorgevraagd. Inhoudelijk ging hij er uiteraard niet op in en deed het af als 'sparren'.