Peter Bosz

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
René1978
Nationale topspeler
5

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

"Boze trainer Peter Bosz", haha
Op weg naar nr 25
Vedette
5

SKERLA schreef: 31 mar 2024, 12:16 Ik ben het eigenlijk wel met onze oom eens hier:

Ik vond de reactie van Bosz wat overtrokken. Jerdy vond dit duidelijk ook.
En wat vond onze Jerdy?
Likes voor Op weg naar nr 25 :
Raw85
Juancho
Legende
6
Clubvoorkeur: PSV

Volgens mij dat het afronden te matig was. En daar heeft hij groot gelijk in want dat is ook al weken belabberd. En je geeft zelf eigenlijk gewoon 2 van de 3 goals kinderlijk weg.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Seizoenkaart: Vak Y

Awards:

Bosz maakt het logischerwijs ook wat zwaarder dan het is. Hij kon niet genoeg benadrukken dat NEC terecht had gewonnen en dat PSV met een hautaine/arrogante houding speelde. Gezien de statistieken klopt dat eerste natuurlijk niet/amper.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Bosz dit puur doet met het oog op de volgende wedstrijd(en). Even je ploeg meteen weer op scherp zetten.

Buiten dat was het natuurlijk ook gewoon geen goede wedstrijd van PSV.
Likes voor 29.04.2007 :
Standbeeld
SKERLA
Vedette
6
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Op weg naar nr 25 schreef: 31 mar 2024, 12:42
SKERLA schreef: 31 mar 2024, 12:16 Ik ben het eigenlijk wel met onze oom eens hier:

Ik vond de reactie van Bosz wat overtrokken. Jerdy vond dit duidelijk ook.
En wat vond onze Jerdy?
Dat we het voor de rust hadden moeten beslissen, 3-0 voorkomen.
Hij geloofde niet in het 'hautaine, zelfs arrogante'.

Best mogelijk dat Peet de plank in de rust wat dat betreft een beetje heeft misgeslagen, in de ogen van de spelers.
Vanthaman18
Titelhouder Prediction League
2
Favoriete speler: Ibi Sangare

Awards:

Ondanks dat Bosz zelf gewoon niet met zijn sterkste 11 is gestart (Tillman of Saibari moeten gewoon echt op 10) en dat mogen we hem wel aanrekenen, had hij toch wel gewoon gelijk? De instelling was echt heel erg slecht.

Maar het is wel duidelijk dat Til en Luuk gewoon te weinig voetbal is, en dat heb je wel nodig tegen dit soort tegenstanders. Niet geheel toevallig dat we bij AZ uit, onze beste wedstrijd, met ons powerhouse middenveld speelden.
Likes voor Vanthaman18 (totaal 4):
DonyellMalenHet KanonWoodenshoessmoortje
Eindhoven1913
Ballenjongen
Seizoenkaart: Vak YY
Favoriete speler: Noa lang

Na het seizoen afscheid nemen van bosz.

Ik neem aan dat ten hag beschikbaar komt en Roger schmidt ook weer en ook nog genoeg andere opties.

Overal waar bosz heeft gewerkt gaat het in het begin goed maar daarna dramatisch zoals nu ook bij PSV.
Vanthaman18
Titelhouder Prediction League
2
Favoriete speler: Ibi Sangare

Awards:

Eindhoven1913 schreef: 31 mar 2024, 18:57 Na het seizoen afscheid nemen van bosz.

Ik neem aan dat ten hag beschikbaar komt en Roger schmidt ook weer en ook nog genoeg andere opties.

Overal waar bosz heeft gewerkt gaat het in het begin goed maar daarna dramatisch zoals nu ook bij PSV.
Donderstraal eens gauw op
Likes voor Vanthaman18 (totaal 9):
De RealistBossche bolRobson de SouzaSKERLAMenno1ArdbegsmoortjeRaw85Ren Höek
Robson de Souza
Vedette
6

Eindhoven1913 schreef: 31 mar 2024, 18:57 Na het seizoen afscheid nemen van bosz.

Jep, en Schouten transfervrij laten vertrekken want die heeft het ook nooit 2 jaar op rij laten zien bij een topclub.
Likes voor Robson de Souza (totaal 2):
Menno1Ykhim
Maikel
Site Admin
5

Zucht.
Deze twee berichten en eerder al laten merken dat je uit regio Rotterdam komt helpt niet he
Standbeeld
Mister PSV
2

Troll of achterlijk.
RIO
Legende
4
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Achterlijke trol
XaviS7mons
Bankzitter

Beter nemen we afscheid van jou op dit forum. Iedereen blij
Likes voor XaviS7mons (totaal 2):
SKERLARené1978
Standbeeld
Mister PSV
2

Paulus22
International
5

Behalve wellicht dan dat hij alle publiciteit even naar zichzelf toehaalt en de selectie zo wat uit de wind houdt.
Standbeeld
Mister PSV
2

Ik vind het eigenlijk niet zo gek. Precies wat Rik E. zegt: Perez mag ook zijn mening hebben. Sterker nog, Perez wordt ervoor betaald om zijn mening te geven op ESPN. Over de inhoud mag Bosz uiteraard wel weer een mening hebben. Prima.
ShovingNE2
Site Admin
6
Seizoenkaart: Vak PR

Het is gewoon een smerige rat. Over Schmidt ook altijd een grote bek. En uitlachen terwijl hij in de dug out zat. Maar als hij naast hem stond poes lief en aardig en niet kritisch.

Smerige laffe hond en PSV hater is het. Had nooit ons shirt mogen dragen. Laffe dakhaas.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
loginnaam
Nationale topspeler
4

Standbeeld schreef: 01 apr 2024, 16:09 Ik vind het eigenlijk niet zo gek. Precies wat Rik E. zegt: Perez mag ook zijn mening hebben. Sterker nog, Perez wordt ervoor betaald om zijn mening te geven op ESPN. Over de inhoud mag Bosz uiteraard wel weer een mening hebben. Prima.
Van Bosz mag Perez ook zijn mening hebben, alleen heeft hij wel liever dat hij dat dan ook recht in het gezicht van Peet durft te zeggen ipv alleen achter zijn rug.
Standbeeld
Mister PSV
2

Tsja, als iedere journalist/analist zijn mening eerst aan Peter zelf moet gaan vertellen dan zijn we ver van huis.
ShovingNE2
Site Admin
6

Als je Bosz ziet en je hebt zulke ongefundeerde kritiek als 'hij speelt spelletjes. Gewoon om slecht te spreken over iemand dan moet je dat in zijn gezicht zeggen.

Ik hoop dat hij binnenkort bij een wedstrijd is dat Bosz hem in de voorbeschouwing zelf kan bevragen.
Likes voor ShovingNE2 :
Ittot
Standbeeld
Mister PSV
2

ShovingNE2 schreef: 01 apr 2024, 16:44 Als je Bosz ziet en je hebt zulke ongefundeerde kritiek als 'hij speelt spelletjes. Gewoon om slecht te spreken over iemand dan moet je dat in zijn gezicht zeggen.

Ik hoop dat hij binnenkort bij een wedstrijd is dat Bosz hem in de voorbeschouwing zelf kan bevragen.
Ik ben het wel eens dat hij de woorden van Bosz gewoon af had moeten doen als onzin, net als Jerdy. Nu bracht Perez het wat 'populistisch', om het maar zo te zeggen.
Chucky
Internationale topspeler
5

Ik vind dat Perez eigenlijk wel gelijk heeft, al had hij het ook wel even in Peters gezicht mogen zeggen als hij daar de kans voor heeft gehad. Maar ik vind het toneelspel van Bosz soms ook wel vermoeiend hoor; die reactie na de goal van Pepi tegen Twente was ook alles behalve een natuurlijke.
DonyellMalen
Legende
3

Chucky schreef: 01 apr 2024, 17:16 Ik vind dat Perez eigenlijk wel gelijk heeft, al had hij het ook wel even in Peters gezicht mogen zeggen als hij daar de kans voor heeft gehad. Maar ik vind het toneelspel van Bosz soms ook wel vermoeiend hoor; die reactie na de goal van Pepi tegen Twente was ook alles behalve een natuurlijke.
Wat een onzin zeg, Bosz speelt totaal geen toneel. Hij bleef even zitten na die goal van Pepi omdat hij niet kon geloven dat we die wedstrijd alsnog wonnen. Ik snap dat wel. Iedereen reageert anders.
ShovingNE2
Site Admin
6

Het is inderdaad geen toneelspel. Je kan het oneens zijn met zijn analyse. Schouten had de ballen om dat te zeggen waar de trainer naast zat. Dat is mooi. Ondanks de hiërarchie hoort dat de arbeidsverhouding te zijn.

Dat er altijd rekening gehouden wordt met een te verwachten reactie snap ik. Maar dat maakt het geen toneelspel.

Maar ik denk dat we nog nooit zo'n Scherp PSV hebben gezien als morgenavond.

Cocu wist ook de juiste reactie te ontlokken na het 5-1 verlies tegen Willem II. Dat typeert een goede coach. De voorbereiding op het volgende duel begint op het moment van affluiten.
Likes voor ShovingNE2 (totaal 2):
Bossche bolVanthaman18
loginnaam
Nationale topspeler
4

Standbeeld schreef: 01 apr 2024, 16:32Tsja, als iedere journalist/analist zijn mening eerst aan Peter zelf moet gaan vertellen dan zijn we ver van huis.
Dat hoeven ze ook niet, maar in dit geval zei Perez niets toen hij naast Bosz stond en Bosz zijn analyse gaf, en noemde het pas een spelletje toen Bosz was weggelopen

https://www.vi.nl/nieuws/bosz-reageert- ... n-geergerd
ShovingNE2 schreef: 01 apr 2024, 17:32Cocu wist ook de juiste reactie te ontlokken na het 5-1 verlies tegen Willem II.
5-0, en die wedstrijd was in niks vergelijkbaar met,afgelopen zaterdag.
Raw85
Meervoudig international
3

De vorige keer dat Kenneth Perez iets in iemands gezicht zei pakte dat niet erg goed uit.

Die man heeft overigens echt geluk gehad dat hij zoiets jaren geleden deed want hij had zijn carrière echt vaarwel kunnen zeggen als je dat nu zou doen.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Peter Bosz