@Ykhim , nogmaals laat ik vooropstellen dat het inderdaad een fantastisch seizoen is. We worden eindelijk weer kampioen, echt geweldig. En nogmaals, dat had IK (als tegenstander van de komst van de Bosz) zeker niet verwacht. Daar zat ik even goed mis.
Maar, ik ben bang voor die terugslag die er altijd komt in teams waar Bosz trainer is. In zijn trainers loopbaan zie je dat nagenoeg bij elke club terug. Het begin is goed, maar na een tijdje komt er verval, en moet er afscheid genomen worden.
Zeker omdat nu iedereen weet hoe hij zijn teams het veld instuurt en daar amper concessies aan doet, gaat het volgend jaar alleen nog maar stroever worden. Die kansen waar je het over hebt, die worden vooral gecreëerd door een aantal spelers welke volgend jaar weg zijn (Veerman, Bakayoko, Dest).
Maar als je dan weer hetzelfde wil gaan doen, en dat wil Bosz , gezien zijn verleden , gaat dat heel lastig worden om dit seizoen te evenaren. En ja dan moet je je afvragen of een verse kracht voor de groep, met een ander idee niet dat nieuwe originele en verrassende gaat brengen.
Maar puur op basis van dit seizoen, is het natuurlijk helemaal niet raar dat ie gewoon doorgaat, prima te billijken.