Peter Bosz

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Ivicii
Jeugdinternational
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

PCGC schreef: 30 mar 2024, 17:55 Is dit niet wat er eigenlijk altijd in ploegen van Bosz zien? Het begin vaak goed, daarna gaat het minder.

Laat ik vooropstellen dat ik het vooraf aan dit seizoen niet zag zitten in Bosz en mijn hemel wat zat ik er compleet naast.
Heeft het fantastisch gedaan dit seizoen, wat zeg ik? Hij doet het nu nog fantastisch, maar alleen qua resultaat dan. Het spel is al maanden niet meer wat het was, en ook op het moment suprème (Dortmund) kon hij zijn team niet prepareren voor DE genadeklap.
Op basis van dit seizoen mag ie natuurlijk volgend jaar blijven, maar het zou mij niet gek lijken, als je, net als in de selectie, ook kijkt naar het doorselecteren in de trainers staf.
Redelijk opportunistische reactie…

Tegen nonchalant gedrag en gemakzucht is lastig coachen. Als je iets ziet zijn t de spelers die al voor bosz er was, erg gemakkelijk denken over de wedstrijden. Dit was in voorgaande jaren ook vaak het probleem.

Jongens als teze ramalho maar ook een boscagli maken de laatste weken ook veel foutjes en hebben er g veel onoplettendheden.
Standbeeld
Mister PSV
2

PCGC schreef: 30 mar 2024, 17:55Op basis van dit seizoen mag ie natuurlijk volgend jaar blijven, maar het zou mij niet gek lijken, als je, net als in de selectie, ook kijkt naar het doorselecteren in de trainers staf.
Alsof Earnie niks beters te doen heeft. We gaan volgend seizoen door met Bosz en daardoor hoef je niet aan doorselecteren te denken. Sowieso denken aan een afscheid van Bosz slaat op dit moment nergens op.
Likes voor Standbeeld (totaal 2):
ArdbegMenno1
Jwoeloe
Moderator
6

Awards:

Standbeeld schreef: 30 mar 2024, 18:06
PCGC schreef: 30 mar 2024, 17:55Op basis van dit seizoen mag ie natuurlijk volgend jaar blijven, maar het zou mij niet gek lijken, als je, net als in de selectie, ook kijkt naar het doorselecteren in de trainers staf.
Alsof Earnie niks beters te doen heeft. We gaan volgend seizoen door met Bosz en daardoor hoef je niet aan doorselecteren te denken. Sowieso denken aan een afscheid van Bosz slaat op dit moment nergens op.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Tuurlijk mag Bosz blijven, we hebben een fantastisch seizoen en 1 nederlaag tegen NEC doet daar niets aan af. Maar er moet altijd kritisch gekeken worden. Van Bommel had ook een fantastische eerste seizoenshelft, maar toen zag je het verval in de tweede seizoenshelft die het seizoen daarop voortgezet werd. Met als uitkomst een onvermijdbaar ontslag. Zal het bij Peter niet zover komen, aangezien Peter wel een herkenbare manier van spelen heeft (in tegenstelling tot MvB), maar het is op z'n minst opvallend dat we daar 2e seizoenshelft nog te weinig van terug zien.
Jur1913
Nationale topspeler
2
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Favoriete speler: Cody Gakpo

Het is 30 maart en we gaan voor het eerst verliezen. Kom op zeg
Standbeeld
Mister PSV
2

Jwoeloe schreef: 30 mar 2024, 18:29
Standbeeld schreef: 30 mar 2024, 18:06
Ben ik het niet helemaal mee eens. Tuurlijk mag Bosz blijven, we hebben een fantastisch seizoen en 1 nederlaag tegen NEC doet daar niets aan af. Maar er moet altijd kritisch gekeken worden. Van Bommel had ook een fantastische eerste seizoenshelft, maar toen zag je het verval in de tweede seizoenshelft die het seizoen daarop voortgezet werd. Met als uitkomst een onvermijdbaar ontslag. Zal het bij Peter niet zover komen, aangezien Peter wel een herkenbare manier van spelen heeft (in tegenstelling tot MvB), maar het is op z'n minst opvallend dat we daar 2e seizoenshelft nog te weinig van terug zien.
Kritisch zijn mag altijd, zeker na een nederlaag. Maar over doorselecteren praten is een brug te ver.
Likes voor Standbeeld :
psvgouda
PCGC
Vedette
6

Awards:

We winnen de wedstrijden in de 2e seizoenshelft vaak op individuele klasse ipv goed team spel.
Ook omdat de tegenstanders een antwoord op zijn spel lijken te hebben.
Wat gaat ie doen volgend jaar om dit op te lossen?
#FreeGeneratie4
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje
3

Gewoon slecht vandaag.
Heel PSV was slecht vandaag, eigenlijk niemand goed.
Maar je mag met een fitte Tillman en/of Saibari nooit met Til in de basis beginnen, gewoon omdat hij niet kan voetballen.
De wissel Lozano-Tillman begreep ik ook niet.
En ook is ophouden met Luuk penalties laten nemen, als een keeper blijft staan tot hij schiet, wordt hij meestal heel slecht ingeschoten. Hij kan dat gewoon niet en hij is er nooit goed in geweest.
Laatst gewijzigd door RemPSV op 30 mar 2024, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Likes voor RemPSV :
Fonzerilli
Massimo
Legende
6

1e verliespot na 27 wedstrijden en 4e keer puntverlies.
Likes voor Massimo :
Ardbeg
Bubba Gump
Meervoudig international
3

Peter was de allerslechtste vandaag. Wat een dramatische wissels. Je gevaarlijkste man eraf halen voor een flegmatieke middenvelder, een lilliputter op je belangrijkste middenveldpositie terwijl je juist daar de strijd verliest en Til mag maar blijven aanmodderen en wordt pas na een uur gewisseld.
Dikke onvoldoende.
Madueke
Vedette
4

Is wel klaar nu met anti voetballers als Ramalho en Til. Stop er gewoon mee, vanaf nu.

Dinsdag geen excuses meer met jetlags etc, gewoon je beste spelers opstellen.
Likes voor Madueke :
De Realist
milansandro
Vedette
6

Vandaag was inderdaad een dikke onvoldoende..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
nilssonH
Moderator
5
Seizoenkaart: Vak B

Awards:

Vooral enorm benieuwd naar de verklaring waarom Lozano gewisseld werd en Saibari 90 minuten op de bank bleef zitten.
Likes voor nilssonH (totaal 3):
GrasmatTylerDurdnDe Realist
Grasmat
Lid van verdienste
6
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

nilssonH schreef: 30 mar 2024, 18:39 Vooral enorm benieuwd naar de verklaring waarom Lozano gewisseld werd en Saibari 90 minuten op de bank bleef zitten.
Lozano wel en Til niet was wel echt heel bijzonder.
Het Kanon
Nationale topspeler
4

nilssonH schreef: 30 mar 2024, 18:39 Vooral enorm benieuwd naar de verklaring waarom Lozano gewisseld werd en Saibari 90 minuten op de bank bleef zitten.
Als ik moest gokken. Lozano heeft een verre reis gemaakt en Saibari is nog maar net fit.

Het opstellen van Til begint vriendjespolitiek te worden.
Likes voor Het Kanon :
Juancho
SKERLA
Vedette
6
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Dat Saibari niet kwam begreep ik niet echt.

Verder ga ik er vanuit dat zelfs de domste PSV-fan niet serieus twijfelt aan Peet Scheefbril, dat is uiteraard grappend bedoeld.
nilssonH
Moderator
5
Seizoenkaart: Vak B

Awards:

Dat zouden allebei drogredenen zijn. Dest, Benitez en Tillman hebben dat ook. Over Saibari werd gisteren nog gezegd dat hij zelfs kon starten. Maar wellicht lopen we wat op de zaken vooruit.
11 Tinus
Legende
3
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Het gaat mij er meer om dat ik 30 minuten Pepi en Luuk samen te veel van het goede vindt. Dat zijn geen spelers die naast elkaar kunnen spelen (zoals Fabio wel kon) voor de langere termijn.

En als je er dan toch voor kiest laat Tillman dan gewoon links en Pepi en Luuk in de punt.

Overigens is dit ook de schuld van Earnie want weer de RCV en flankspelers laten het weer afweten en je hebt 0 alternatieven.
Likes voor 11 Tinus (totaal 3):
JuanchoMenno1milansandro
Het Kanon
Nationale topspeler
4

nilssonH schreef: 30 mar 2024, 18:45 Dat zouden allebei drogredenen zijn. Dest, Benitez en Tillman hebben dat ook. Over Saibari werd gisteren nog gezegd dat hij zelfs kon starten. Maar wellicht lopen we wat op de zaken vooruit.
Ik probeerde me te verplaatsen, dit is was Bosz denk ik zou zeggen. Ik zou met Tillman beginnen, om vanaf het begin te proberen naar een goed resultaat te voetballen. Nu speelde je vanaf het begin rennen-jagen-momentenvoetbal en krijg je dus het deksel op de neus.
Menno1
Legende
6

Hé ja, laten we na het beste seizoen in 15 jaar en het leukste voetbal since forever na 1 nederlaag de technische staf er uit flikkeren. Solid plan.
Likes voor Menno1 (totaal 9):
Jur1913ArdbegLeandroBonfimSKERLAGrasmatDE MADERA 76HeissenberrugDe RealistRen Höek
DC_PSV
Vedette
6

Een hele slechte beurt. Wissel Lozano onbegrijpelijk want daarmee was al je diepgang verdwenen. En het opstellen van Ramalho...tja.
#simplythebest
Paulus22
International
5

Het enige wat wel echt een fout was, is om Luuk die penalty te laten nemen.
Het Kanon
Nationale topspeler
4

Menno1 schreef: 30 mar 2024, 19:00 Hé ja, laten we na het beste seizoen in 15 jaar en het leukste voetbal since forever na 1 nederlaag de technische staf er uit flikkeren. Solid plan.
Laten we een topic, waar op zich goede punten gemaakt worden, gaan narren met dit soort gezeur.
PsvBmg
Basisspeler
2

Geen paniek gewoon dinsdag winnen, verspeel je daar punten dan zie ik Feyenoord nog kampioen worden want dab ruiken ze bloed en gaat het in de koppies zitten, PSV wint dinsdag gewoon.
Bosz doet het prima maar er zijn 2 grote fouten gemaakt, je hebt in de zomer geen fatsoenlijke vervanger voor Ramalho gehaald en de buitenspelers presteren niet meer sinds Vertessen weg is.
Likes voor PsvBmg :
Fonzerilli
TheSyb
Nationale topspeler
2
Clubvoorkeur: PSV (duh)

Het Kanon schreef: 30 mar 2024, 19:07
Menno1 schreef: 30 mar 2024, 19:00 Hé ja, laten we na het beste seizoen in 15 jaar en het leukste voetbal since forever na 1 nederlaag de technische staf er uit flikkeren. Solid plan.
Laten we een topic, waar op zich goede punten gemaakt worden, gaan narren met dit soort gezeur.
Dat gezeur is niet nodig als mensen niet zo extreem over the top zouden reageren na het eerste verlies in 27 wedstrijden.
Likes voor TheSyb :
Grasmat
Het Kanon
Nationale topspeler
4

Het gaat helemaal niet over de top. Er wordt gewoon gekeken naar wat er mogelijk mis ging.
grasveld
Internationale topspeler
5

In de huidige vorm (of eigenlijk uberhaupt de vorm na de winterstop) is winnen geen vanzelfsprekendheid meer. Zo eerlijk moeten we zijn. De laatste twee eredivisie duels hebben we maar ternauwernood gewonnen. En vandaag was gewoon een afgang.

Het gat is nog gewoon 10 punten. Feyenoord moet morgen ook nog maar eens zien te winnen van Utrecht. Maar thuis in de kuip zal dat wel lukken, al dan niet via een makkelijke strafschop. Dan zal het gat 7 punten zijn. Dat is nog wel een ruime marge. Maar we moeten niet weer verliezen. Want dan krijgen ze in Rotterdam hoop en denk ik dat bij ons binnen de selectie er toch een aantal met knikkende knieën het veld op gaan.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Peter Bosz