Peter Bosz

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
ruuddevil
Legende
7

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Aanvallend impotent al weken
  • Citaat
    Juancho
    Mister PSV
    7
    Clubvoorkeur: PSV

psvgouda schreef: 17 mar 2024, 21:01
    Juancho schreef: 17 mar 2024, 20:56 Begint wel op te vallen dat Bozs ondertussen heel vaak in de rust moet ingrijpen. Vanavond ook weer.
    Tja, wat denk je? Tegenstanders weten zich steeds beter in te stellen tegen de tactiek van PSV, zoals
    Bosz ook in of kort na de winterstop zelf heeft aangegeven. Dat hij vervolgens dat zelf in de rust weer wat om te draaien, zoals tegen BVB, zegt wat over ‘s mans kwaliteiten en mag je ook positief waarderen
    Het is ook niet direct kritiek hé 😏
  • Citaat
  • “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

• Citaat
    Jur1913
    Verbannen
    2

https://www.fotmob.com/topnews/10765-an ... rce=fotmob
  • Citaat
    Heissenberrug
    Internationale topspeler
    7

Conclusie: Peter doet het goed.
  • Citaat
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Kan beter. Hadden verdomme op 78 punten kunnen staan.
  • Citaat
    11 Tinus
    Legende
    4
    Seizoenkaart: Vak RR
    Clubvoorkeur: Philips

Heissenberrug schreef: 19 mar 2024, 17:45 Conclusie: Peter doet het goed.
    En dan heeft hij nog 1 a 2 voetballende CV's en 1 a 2 fitte flankspelers te kort en nog een sigaar in de lade liggen om op te roken 14 april.
  • Citaat
  • loginnaam
    Internationale topspeler
    5

Ik vind het maar een matig artikel, zeker de conclusie dat Peter Bosz nog altijd niet beter kan dan wat hij in de Bundesliga en Ligue 1 heeft laten zien, gebaseerd op de uitschakeling tegen Dortmund en het negatieve doelsaldo in de groepsfase. Dat kan ik niet bepaald een serieuze analyse noemen.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen loginnaam voor dit bericht:
    TheSyb
    Jur1913
    Verbannen
    2

loginnaam schreef: 19 mar 2024, 18:01
    Ik vind het maar een matig artikel, zeker de conclusie dat Peter Bosz nog altijd niet beter kan dan wat hij in de Bundesliga en Ligue 1 heeft laten zien, gebaseerd op de uitschakeling tegen Dortmund en het negatieve doelsaldo in de groepsfase. Dat kan ik niet bepaald een serieuze analyse noemen.
    Ik had 'm zelf eigenlijk niet eens bekeken. Kreeg er een melding van op het werk en deelde 'm maar effe

Volgende keer doorlezen dan :D
  • Citaat
    Juancho
    Mister PSV
    7

Ongeslagen in de competitie of niet. Het is altijd goed om kritisch te blijven. En weer moet Bosz ingrijpen in de rust met Ramalho en Til. Gebeurt Bosz toch net iets te vaak, dat hij moet ingrijpen na een matige eerste helft of een matig groot deel van de 1e helft.
  • Citaat
    De Realist
    Internationale topspeler
    3
    Seizoenkaart: Vak V
    Favoriete speler: Ik spring voor Luuk

Hij grijpt gelukkig meestal ook wel in, maar op een gegeven moment moet je je wel afvragen of je jezelf steeds wel in die situatie wil brengen. Toch een beetje dat koppige er nog in?
  • Citaat
  • "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    “Ik vind het helemaal niks” - Peter Bosz
    Jur1913
    Verbannen
    2

Er zijn ook zat wedstrijden waar het harde werken en het doorzettingsvermogen van Til een doorslaggevende factor is geweest. Dat hij hem opstelt begrijp ik goed

Ramalho heeft het niveau gewoon niet, maar hij heeft ook geen echte alternatieven. Ja, Schouten achterin. Maar die is ook belangrijk op het middenveld

Gelukkig heeft hij de opties om het eea te gaan schuiven als het niet zo loopt.

In Peter we trust
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Jur1913 voor dit bericht:
    Grasmat
    PCGC
    Legende
    7

Awards:

Is dit niet wat er eigenlijk altijd in ploegen van Bosz zien? Het begin vaak goed, daarna gaat het minder.

Laat ik vooropstellen dat ik het vooraf aan dit seizoen niet zag zitten in Bosz en mijn hemel wat zat ik er compleet naast.
    Heeft het fantastisch gedaan dit seizoen, wat zeg ik? Hij doet het nu nog fantastisch, maar alleen qua resultaat dan. Het spel is al maanden niet meer wat het was, en ook op het moment suprème (Dortmund) kon hij zijn team niet prepareren voor DE genadeklap.
    Op basis van dit seizoen mag ie natuurlijk volgend jaar blijven, maar het zou mij niet gek lijken, als je, net als in de selectie, ook kijkt naar het doorselecteren in de trainers staf.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen PCGC voor dit bericht:
    D.Millpants
    #FreeGeneratie4
    Juancho
    Mister PSV
    7

Mwah vandaag laten de spelers in het veld het gewoon lopen. Complete off day Lijkt wek met een paar spelers die echt vreselijk ver door de ondergrens zakken.

Enige wat ik Bosz kwalijk kan nemen is dat hij met Til begon en niet tijdig ingreep bij hem en Ramalho.
  • Citaat
    Ardbeg
    Mister PSV
    6

Nu over doorselecteren op de trainer beginnen 😂
  • Citaat
  • Ivicii
    Regelmatige invaller
    1

PCGC schreef: 30 mar 2024, 17:55 Is dit niet wat er eigenlijk altijd in ploegen van Bosz zien? Het begin vaak goed, daarna gaat het minder.

Laat ik vooropstellen dat ik het vooraf aan dit seizoen niet zag zitten in Bosz en mijn hemel wat zat ik er compleet naast.
    Heeft het fantastisch gedaan dit seizoen, wat zeg ik? Hij doet het nu nog fantastisch, maar alleen qua resultaat dan. Het spel is al maanden niet meer wat het was, en ook op het moment suprème (Dortmund) kon hij zijn team niet prepareren voor DE genadeklap.
    Op basis van dit seizoen mag ie natuurlijk volgend jaar blijven, maar het zou mij niet gek lijken, als je, net als in de selectie, ook kijkt naar het doorselecteren in de trainers staf.
    Redelijk opportunistische reactie…

Tegen nonchalant gedrag en gemakzucht is lastig coachen. Als je iets ziet zijn t de spelers die al voor bosz er was, erg gemakkelijk denken over de wedstrijden. Dit was in voorgaande jaren ook vaak het probleem.

Jongens als teze ramalho maar ook een boscagli maken de laatste weken ook veel foutjes en hebben er g veel onoplettendheden.
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

PCGC schreef: 30 mar 2024, 17:55Op basis van dit seizoen mag ie natuurlijk volgend jaar blijven, maar het zou mij niet gek lijken, als je, net als in de selectie, ook kijkt naar het doorselecteren in de trainers staf.
    Alsof Earnie niks beters te doen heeft. We gaan volgend seizoen door met Bosz en daardoor hoef je niet aan doorselecteren te denken. Sowieso denken aan een afscheid van Bosz slaat op dit moment nergens op.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht (totaal 2):
    ArdbegMenno1
    Jwoeloe
    Moderator
    7

Awards:

Standbeeld schreef: 30 mar 2024, 18:06
    PCGC schreef: 30 mar 2024, 17:55Op basis van dit seizoen mag ie natuurlijk volgend jaar blijven, maar het zou mij niet gek lijken, als je, net als in de selectie, ook kijkt naar het doorselecteren in de trainers staf.
    Alsof Earnie niks beters te doen heeft. We gaan volgend seizoen door met Bosz en daardoor hoef je niet aan doorselecteren te denken. Sowieso denken aan een afscheid van Bosz slaat op dit moment nergens op.
    Ben ik het niet helemaal mee eens. Tuurlijk mag Bosz blijven, we hebben een fantastisch seizoen en 1 nederlaag tegen NEC doet daar niets aan af. Maar er moet altijd kritisch gekeken worden. Van Bommel had ook een fantastische eerste seizoenshelft, maar toen zag je het verval in de tweede seizoenshelft die het seizoen daarop voortgezet werd. Met als uitkomst een onvermijdbaar ontslag. Zal het bij Peter niet zover komen, aangezien Peter wel een herkenbare manier van spelen heeft (in tegenstelling tot MvB), maar het is op z'n minst opvallend dat we daar 2e seizoenshelft nog te weinig van terug zien.
  • Citaat
    Jur1913
    Verbannen
    2

Het is 30 maart en we gaan voor het eerst verliezen. Kom op zeg
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Jwoeloe schreef: 30 mar 2024, 18:29
    Standbeeld schreef: 30 mar 2024, 18:06
    Ben ik het niet helemaal mee eens. Tuurlijk mag Bosz blijven, we hebben een fantastisch seizoen en 1 nederlaag tegen NEC doet daar niets aan af. Maar er moet altijd kritisch gekeken worden. Van Bommel had ook een fantastische eerste seizoenshelft, maar toen zag je het verval in de tweede seizoenshelft die het seizoen daarop voortgezet werd. Met als uitkomst een onvermijdbaar ontslag. Zal het bij Peter niet zover komen, aangezien Peter wel een herkenbare manier van spelen heeft (in tegenstelling tot MvB), maar het is op z'n minst opvallend dat we daar 2e seizoenshelft nog te weinig van terug zien.
    Kritisch zijn mag altijd, zeker na een nederlaag. Maar over doorselecteren praten is een brug te ver.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht:
    psvgouda
    PCGC
    Legende
    7

Awards:

We winnen de wedstrijden in de 2e seizoenshelft vaak op individuele klasse ipv goed team spel.
    Ook omdat de tegenstanders een antwoord op zijn spel lijken te hebben.
    Wat gaat ie doen volgend jaar om dit op te lossen?
  • Citaat
  • #FreeGeneratie4
    RemPSV
    Geselecteerd voor Oranje
    4

Gewoon slecht vandaag.
    Heel PSV was slecht vandaag, eigenlijk niemand goed.
    Maar je mag met een fitte Tillman en/of Saibari nooit met Til in de basis beginnen, gewoon omdat hij niet kan voetballen.
    De wissel Lozano-Tillman begreep ik ook niet.
    En ook is ophouden met Luuk penalties laten nemen, als een keeper blijft staan tot hij schiet, wordt hij meestal heel slecht ingeschoten. Hij kan dat gewoon niet en hij is er nooit goed in geweest.
  • Citaat
  • Laatst gewijzigd door RemPSV op 30 mar 2024, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
    Deze gebruikers waarderen RemPSV voor dit bericht:
    Fonzerilli
    Massimo
    Legende
    7

1e verliespot na 27 wedstrijden en 4e keer puntverlies.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Massimo voor dit bericht:
    Ardbeg
    Bubba Gump
    Meervoudig international
    4

Peter was de allerslechtste vandaag. Wat een dramatische wissels. Je gevaarlijkste man eraf halen voor een flegmatieke middenvelder, een lilliputter op je belangrijkste middenveldpositie terwijl je juist daar de strijd verliest en Til mag maar blijven aanmodderen en wordt pas na een uur gewisseld.
    Dikke onvoldoende.
  • Citaat
  • Madueke
    Legende
    5

Is wel klaar nu met anti voetballers als Ramalho en Til. Stop er gewoon mee, vanaf nu.

Dinsdag geen excuses meer met jetlags etc, gewoon je beste spelers opstellen.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Madueke voor dit bericht:
    De Realist
    milansandro
    Legende
    6

Vandaag was inderdaad een dikke onvoldoende..
  • Citaat
  • Activism is a way for useless people to feel important
    — Thomas Sowell
    Plaats reactie