Ismael Saibari

Spelers A-selectie.
Ykhim
Lid scoutingsteam
7
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Chucky schreef: 13 mar 2025, 00:13 Het is toch geen verrassing dat Marokkaanse spelers/personen over het algemeen vaker problemen hebben met discipline?
Niet een beetje allemaal. En dat is precies het probleem, want daarmee is er geen een-op-een-relatie met nationaliteit/cultuur. Maar wat mij nog meer stoort, is dat het woord ''achtergrond'' wordt gebruikt terwijl Saibari zo'n beetje de meest diverse achtergrond in de selectie heeft. Als je dan iets negatiefs gaat toeschrijven aan een deel van die achtergrond, simpelweg omdat het in een bepaald stereotype beeld past, dan vind ik daar wel wat van. Normen en waarden worden ook niet alleen overgedragen vanuit je roots of de cultuur van je ouders, maar óók vanuit de omgeving waar je in opgroeit. Probeer maar eens redelijkerwijs uit te leggen waar het probleem in de achtergrond van Saibari zou liggen: Spanje, België, Nederland of Marokko. Dat kun je niet.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Ykhim voor dit bericht (totaal 4):
    Zuc0GeissbockR.MancoRen Höek
    MaikelH89
    Vaste waarde in elftal
    Seizoenkaart: Vak E
    Clubvoorkeur: PSV/FC Cincinnati
    Favoriete speler: Luc Nilis

Zuc0 schreef: 13 mar 2025, 00:24 Die dubbele berichtgeving maakt het niet makkelijk. Wie en wat moet je nu geloven.

Het kan best dat hij die vraag meerdere keren gekregen heeft en uiteindelijk wat geïrriteerder antwoord geeft daardoor op die van VI. Maar in feite zegt hij niet veel verschillends op de toon na vind ik.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen MaikelH89 voor dit bericht (totaal 2):
    Zuc0Novastar
    koetje
    Legende
    7

MaikelH89 schreef: 13 mar 2025, 00:21
    Zuc0 schreef: 13 mar 2025, 00:19

Goed idee, bel jij hem voortaan maar wakker.
    Daar heb je toch een service voor in de meeste hotels, al helemaal die hotels waar ze verblijven. :L
    Komt goed. Dit zei Bosz: 'Het is een fijn mens en hij heeft hierbij hulp nodig’
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen koetje voor dit bericht:
    Zuc0
    Revolinho
    Internationale topspeler
    4

In deze fase, waarin je gewoon klote hebt gepresteerd en weer de weg omhoog moet vinden, kan je niet te laat komen a sah. Een wereldster als Ronaldo en kijk nu met Perisic op zijn leeftijd, die zijn als eerst op de club en gaan als laatste weg. Deze mentaliteit heb je niks aan. Hij straalt ook niet meer uit zoals vorig seizoen.

Voordeel is dat Babadi vandaag de kans heeft gekregen en gepakt. En laat Saibari dit maar even voelen, als je trainer er zo klaar meer is dat hij het zo publiekelijk kenbaar maakt. Ga nu maar 5x zo hard lopen. Dit kan gewoon niet.
  • Citaat
    Lorenzo von Matterhorn
    Internationale topspeler
    7

Awards:

Zal ongetwijfeld aangekomen zijn bij Ismael. Die kan voortaan een stapje extra zetten. Laat het maar zien.
  • Citaat
  • loginnaam
    Internationale topspeler
    5

Nou, ik zie het alweer: een hoop mensen trekken meteen allerlei conclusies, terwijl niemand weet waarom hij nu zo vaak te laat is. Misschien wordt hij moeilijk wakker van een wekker ofzo, of speelt er iets anders. Maar het is natuurlijk lekker makkelijk om het maar meteen op de mentaliteit te gooien...
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen loginnaam voor dit bericht (totaal 4):
    YkhimArdbegNoaNoTheBaddest10Hatseflats
    Revolinho
    Internationale topspeler
    4

loginnaam schreef: 13 mar 2025, 00:37 Nou, ik zie het alweer: een hoop mensen trekken meteen allerlei conclusies, terwijl niemand weet waarom hij nu zo vaak te laat is. Misschien wordt hij moeilijk wakker van een wekker ofzo, of speelt er iets anders. Maar het is natuurlijk lekker makkelijk om het maar meteen op de mentaliteit te gooien...
    Als er iets zou zijn waar hij niks aan kan doen, was dit intern gebleven en had Bosz het niet openbaar gemaakt.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Revolinho voor dit bericht (totaal 3):
    GrasmatMC HammerJuancho
    RIO
    Legende
    5
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Misschien is het een prima jongen maar gewoon een slaapkop of neemt veel tijd om zich klaar te maken. Hij moet er echt voor gaan nu, want hij heeft alles om de wereldtop te halen.
  • Citaat
    DC_PSV
    Legende
    7

Bijzonder hoe Isi zolang op een voetstuk werd geplaatst en nu dit naar buiten komt direct zn afkomst erbij wordt gehaald. Want daar zal dit te laat komen vast mee te maken hebben. Echt walgelijk. Beoordeel die jongen op wie hij is en wat hij laat zien en niet zn afkomst, religie of wat dan ook. Ik schaam me echt voor sommige "supporters" als ik dit lees.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen DC_PSV voor dit bericht (totaal 20):
    MaikelH89GrasmatRiffiiVanthaman18MaartenVShovingNE2TijnvoskatR.MancoMenno1Rikkert1234JandeVakantiemanPaulus22IttotNoaNoTheBaddest10ZwarteCapuchon1913ElTigreSKERLARen HöekHatseflats
    #simplythebest
    ParkJiSung
    Vaste waarde in elftal
    2
    Seizoenkaart: Vak CC

MaikelH89 schreef: 13 mar 2025, 00:25
    Zuc0 schreef: 13 mar 2025, 00:24 Die dubbele berichtgeving maakt het niet makkelijk. Wie en wat moet je nu geloven.

Het kan best dat hij die vraag meerdere keren gekregen heeft en uiteindelijk wat geïrriteerder antwoord geeft daardoor op die van VI. Maar in feite zegt hij niet veel verschillends op de toon na vind ik.

Zuc0 heeft deze tweet gemist denk ik:

• Citaat
  • Deze gebruikers waarderen ParkJiSung voor dit bericht (totaal 2):
    MaikelH89Zuc0
    loginnaam
    Internationale topspeler
    5

Revolinho schreef: 13 mar 2025, 00:38
    loginnaam schreef: 13 mar 2025, 00:37 Nou, ik zie het alweer: een hoop mensen trekken meteen allerlei conclusies, terwijl niemand weet waarom hij nu zo vaak te laat is. Misschien wordt hij moeilijk wakker van een wekker ofzo, of speelt er iets anders. Maar het is natuurlijk lekker makkelijk om het maar meteen op de mentaliteit te gooien...
    Als er iets zou zijn waar hij niks aan kan doen, was dit intern gebleven en had Bosz het niet openbaar gemaakt.
    Je weet niet wat Saibari tegen Bosz heeft gezegd.
  • Citaat
  • Zuc0
    Nationale topspeler
    2
    Seizoenkaart: Vak DD

DC_PSV schreef: 13 mar 2025, 00:41 Bijzonder hoe Isi zolang op een voetstuk werd geplaatst en nu dit naar buiten komt direct zn afkomst erbij wordt gehaald. Want daar zal dit te laat komen vast mee te maken hebben. Echt walgelijk. Beoordeel die jongen op wie hij is en wat hij laat zien en niet zn afkomst, religie of wat dan ook. Ik schaam me echt voor sommige "supporters" als ik dit lees.

Het is inderdaad zo dat als hij er 2 in een wedstrijd inschiet en daarnaast nog 2 assists levert, afkomst niet wordt genoemd.
  • Citaat
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Deze tweets bijten elkaar toch helemaal niet qua inhoud?
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Grasmat voor dit bericht:
    SKERLA
    koetje
    Legende
    7

Vindt het oprecht en goed joch. Rond zijn 14e/15e had hij een gebrekkige discipline (ach, het is maar een kind). Daarna knop om. Ruud vond hem een voorbeeldprof. Komt vast goed.
  • Citaat
  • Zuc0
    Nationale topspeler
    2
    Seizoenkaart: Vak DD

Grasmat schreef: 13 mar 2025, 00:47

Deze tweets bijten elkaar toch helemaal niet qua inhoud?
    @ParkJiSung, @MaikelH89 , @Grasmat : klopt. Was eigenlijk een flauwe post van mij. Had er beter een knipoog bij kunnen zetten.

Bedankt dat jullie er behulpzaam op ingingen. :pul:
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Zuc0 voor dit bericht:
    MaikelH89
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

DC_PSV schreef: 13 mar 2025, 00:41 Bijzonder hoe Isi zolang op een voetstuk werd geplaatst en nu dit naar buiten komt direct zn afkomst erbij wordt gehaald. Want daar zal dit te laat komen vast mee te maken hebben. Echt walgelijk. Beoordeel die jongen op wie hij is en wat hij laat zien en niet zn afkomst, religie of wat dan ook. Ik schaam me echt voor sommige "supporters" als ik dit lees.
    Het heeft natuurlijk niets met zijn achtergrond of afkomst te maken. Mensen die dat wel beweren moet je gewoon negeren.

Wat het wel is, is onprofessioneel en oncollegiaal. En daar mag je best boos op zijn, zeker omdat het dus blijkbaar vaker voorkomt. Als het zoiets is als bijvoorbeeld moeilijk wakker worden van een wekker, dan verzin je daar nadat het twee keer gebeurt een oplossing voor als je een fatsoenlijke prof bent en serieus met je werk bezig bent.

Te laat komen is iets wat je kunt voorkomen, ongeacht wat de oorzaak daarvan ook is.

Mijn tip voor Ismael: wordt tovenaar.
    A wizard is never late, nor is he early. He arrives precisely when he means to.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Grasmat voor dit bericht (totaal 9):
    YkhimMaikelH89Zuc0ArdbegPersepolisRIOvoskatPaulus22Ren Höek
    Ardbeg
    Mister PSV
    7

Riffii schreef: 13 mar 2025, 00:23
    Chucky schreef: 13 mar 2025, 00:13 Het is toch geen verrassing dat Marokkaanse spelers/personen over het algemeen vaker problemen hebben met discipline?
    Ja de overtreffende opmerking is: ze zijn ook altijd hoofdrolspeler in opsporing verzocht.

Wat een achterlijke instant generalisatie zodra t aankomt op Marokkaantjes.
    Paar weken geleden was hij nog de beste etc etc en mochten ze hem voor 60’miljoen ophalen.

En nu is het alweer eentje uit de Categorie ‘ waardeloze mentaliteit en kan al bij het grof vuil’ .
    Zelfs Sherlock Drolls had berichten uit Belgie opgesnord dat hij destijds al een probleem geval was met mentaliteitsproblemen 😂😂😂.

Ps hij was fcking 11/12 😂 als je pubers hebt thuis dan weet je dat die een en al een mentaliteit issue zijn op benen.
    Jep
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Ardbeg voor dit bericht:
    EL NINO
    StratumZuid
    Vedette
    5

Kom jij uit Limburg?
  • Citaat
  • In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    PCGC
    Legende
    7

Awards:

Een Jerdy, Luuk, Ivan, of Joey gebeurt dit niet.

Wel een Ismael (of Mohammed , of Zakaria eerder). Heeft niks met racisme te maken. Gewoon feiten. Bij spelers met die achtergrond, zijn er gewoon vaker problemen met discipline/gedrag.

Maar goed, koppie in net zand weer, hij zal inderdaad niet wakker worden van een wekker, hahaha wat een kut smoes.

Nu snap ik ook ineens die gebaren als ie scoort, dat is natuurlijk om de slaap uit zijn ogen te wrijven.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen PCGC voor dit bericht (totaal 3):
    PsvBmgDoelbewustProvocerenBarryBanaan
    #FreeGeneratie4
    StratumZuid
    Vedette
    5

Teleurstellend hoor, misschien gewoon 0-1 blijven posten, dan winnen ze weer. Of dacht je hetzelfde bij Reis, Farfan en Romario?

En ik ben zo kaas als het maar kan zijn..
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen StratumZuid voor dit bericht:
    SKERLA
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Revolinho
    Internationale topspeler
    4

PCGC schreef: 13 mar 2025, 01:35 Een Jerdy, Luuk, Ivan, of Joey gebeurt dit niet.

Wel een Ismael (of Mohammed , of Zakaria eerder). Heeft niks met racisme te maken. Gewoon feiten. Bij spelers met die achtergrond, zijn er gewoon vaker problemen met discipline/gedrag.
    Jij bent niet in staat om iets als een feit te benoemen, zeker niet met zo’n kleine samplesize. Misschien dat het zo in jouw dorpje is, maar sowieso is Nederland te klein om te kunnen oordelen.
  • Citaat
    Persepolis
    Vedette
    7

Awards:

Misschien, maar ook al zeggen we dat dat zo is. En dan? Contract ontbinden? De Marokkaan uit hem schoppen? Heropvoedingskamp? Wat moeten we daarmee? In welke wereld is het relevant of andere mensen met dezelfde achtergrond óók regelmatig te laat komen? Behalve in de wereld van mensen die graag neerkijken op andere culturen en kwijlend zulke berichten lezen (fun fact: andersom zijn die er ook zat in andere culturen, mensen die op bepaalde zaken in de Nederlandse cultuur neerkijken, net zo verwerpelijk btw). Helaas hebben we die mensen hier ook, ook dat is geen verrassing.

Een chronische laatkomer moet je zowel begrijpen als aanpakken. 99 van de 100 keer is het geen luiheid, gebrek aan motivatie of bewuste minachting van de tijd van degenen bij wie hij te laat komt. Daarvan uitgaan is de grootste fout die je kan maken in het dealen met zo iemand. Die mensen bestaan ook wel, maar dat is echt een hele kleine minderheid. In alle andere gevallen voelt diegene zich bij het laatkomen nog veel erger dan alle andere betrokkenen. Die voelt zich keer op keer oprecht kut. En toch blijft het gebeuren. Waarom? Kom daar achter. Is het een probleem met wakker worden, plannen, aan z'n eigen planning houden, tijd management, prioriteiten stellen...? Ga erop in, desnoods met een coach of psycholoog, behandel het als elk ander psychologisch/mentaliteitsprobleem. Je lost het probleem niet op door alleen maar te straffen (hoewel dat zeker óók moet gebeuren) en zeker niet door hem de rest van het seizoen te laten banken of dat soort onzin, zoals hier ergens gesuggereerd werd. Het is een psychologisch probleem, ga het behandelen.
  • Citaat
  • Laatst gewijzigd door Persepolis op 13 mar 2025, 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.
    Deze gebruikers waarderen Persepolis voor dit bericht (totaal 6):
    YkhimRicardo Izecson SantosTijnvoskatloginnaamRen Höek
    Raw85
    Meervoudig international
    4

Ik kom meestal te vroeg, dat wordt hier thuis ook niet echt gewaardeerd
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Hier nog de beelden van de persconferentie.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht (totaal 2):
    voskatJandeVakantieman
    Vanthaman18
    Vedette
    3
    Favoriete speler: Perisic

Awards:

PCGC schreef: 13 mar 2025, 01:35 Een Jerdy, Luuk, Ivan, of Joey gebeurt dit niet.

Maar goed, koppie in net zand weer, hij zal inderdaad niet wakker worden van een wekker, hahaha wat een kut smoes.

Nu snap ik ook ineens die gebaren als ie scoort, dat is natuurlijk om de slaap uit zijn ogen te wrijven.
    Dank voor je bijdrage weer, Geert. Jammer dat bij negatieve nieuwsberichten iemands achtergrond de oorzaak is, maar dat bij positieve nieuwsberichten iemands achtergrond nooit erbij gehaald wordt. Jij bent het voorbeeld van wat er momenteel allemaal mis gaat in deze wereld.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Vanthaman18 voor dit bericht (totaal 4):
    R.MancoMC HammerHeya HallvarRen Höek
    PeterHoekstra
    Lid 2e elftal
    1

Ik vrees dat Bosz in deze gelijk heeft maar het niet krijgt. Door Ismael met een kind te vergelijken, maak je Ismael een kind en jezelf een vader. Je hoort Wijffels ook tegensputteren, het is toch een professional. En zo is het. Bosz had Saibari moeten straffen en het daarbij laten.
  • Citaat
  • Op naar de derde ster
    Plaats reactie