Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Rest van het seizoen lekker op het bankje. Als het niet hoeft daar ook lekker 90min laten zitten.
In deze fase gaat het maar om 1 ding: het teambelang, het kleine beetje hoop op de titel. Spelers met dit lamlendig gedrag zijn killing hierin.
Op de blaren zitten, goed nadenken wat voor kluns je eigenlijk bent en na dit seizoen laten zien in de voorbereiding dat je wel over de juiste topsport mentaliteit beschikt.
Als dit dus niet de eerste keer is dan weten we ook gelijk waar een aantal spelers het in interviews onder andere over hadden toen ze spraken over gebrek aan professionaliteit en de wil om er alles uit te halen. Slaap, voeding, training en discipline. Dat het nu zo naar buiten komt is geen reclame voor Saibari dus hopelijk betert ie zich.
PCGC schreef: 12 mar 2025, 23:49
Weer eentje met zo’n achtergrond, je verwacht het niet hè
Inderdaad. Altijd die Spanjaarden weer. Of nee, sorry, Belgen natuurlijk. Stom van me. Gelukkig hebben we Dams al buitengeschopt. Nu Bakayoko en Pérez nog!
Ach, bekijk t even positief jongens. Babadi had anders waarschijnlijk niet gespeeld, nu staat hij de komende ED potjes ook basis hoop ik. Dankjewel Ismael.
PCGC schreef: 12 mar 2025, 23:49
Weer eentje met zo’n achtergrond, je verwacht het niet hè
Inderdaad. Altijd die Spanjaarden weer. Of nee, sorry, Belgen natuurlijk. Stom van me. Gelukkig hebben we Dams al buitengeschopt. Nu Bakayoko en Pérez nog!
Wist niet dat ie voor Spanje of België speelde?
Hey maar voelt altijd lekker hè dat koppie in het zand?
Die lui hebben over het algemeen gewoon meer motivatie problemen. Geen wonder dat er zoveel met talent de (wereld) top niet halen.
Gewoon meer dan 5 keer te laat, wat een irritant kut ventje ben je dan…dan boeit je topsport gewoon geen ene zak. Maar goed, niet verrassend.
Vind eigenlijk dat Bosz veel eerder had moeten ingrijpen. Maar goed, Saibari is nu dubbel gestraft (wedstrijd gemist en publiekelijk aan de schandpaal genageld), die zal t zich wel twee keer bedenken voor ie te laat komt weer. Hopelijk pakt ie t goed op.
Wist niet dat ie voor Spanje of België speelde?
Die lui hebben over het algemeen gewoon meer motivatie problemen. Geen wonder dat er zoveel met talent de (wereld) top niet halen.
Gewoon meer dan 5 keer te laat, wat een irritant kut ventje ben je dan…dan boeit je topsport gewoon geen ene zak. Maar goed, niet verrassend.
PCGC schreef: 13 mar 2025, 00:00Wist niet dat ie voor Spanje of België speelde?
Jij hebt het over achtergrond, maar de achtergrond van Saibari is dat hij in Spanje is geboren, en in Spanje en België is getogen. Daarna ook in Nederland. Allemaal aan de hand van hardwerkende Marokkaanse ouders. Dat is de achtergrond. Niet het paspoort, niet het land waar hij interlands voor speelt. Achtergrond is het woord dat jij gebruikt. Mijn reactie heeft dan niks te maken met kop in het zand.
Hier heb je een deal: als jij me binnen 24 uur een voorbeeld kan noemen van iemand met deze achtergrond en dezelfde problemen, dan laat ik mijn account verwijderen. Geen enkel probleem. Benieuwd of het je lukt.
Chucky schreef: 13 mar 2025, 00:13
Het is toch geen verrassing dat Marokkaanse spelers/personen over het algemeen vaker problemen hebben met discipline?
Ja de overtreffende opmerking is: ze zijn ook altijd hoofdrolspeler in opsporing verzocht.
Wat een achterlijke instant generalisatie zodra t aankomt op Marokkaantjes.
Paar weken geleden was hij nog de beste etc etc en mochten ze hem voor 60’miljoen ophalen.
En nu is het alweer eentje uit de Categorie ‘ waardeloze mentaliteit en kan al bij het grof vuil’ .
Zelfs Sherlock Drolls had berichten uit Belgie opgesnord dat hij destijds al een probleem geval was met mentaliteitsproblemen .
Ps hij was fcking 11/12 als je pubers hebt thuis dan weet je dat die een en al een mentaliteit issue zijn op benen.
Chucky schreef: 13 mar 2025, 00:13
Het is toch geen verrassing dat Marokkaanse spelers/personen over het algemeen vaker problemen hebben met discipline?
Niet een beetje allemaal. En dat is precies het probleem, want daarmee is er geen een-op-een-relatie met nationaliteit/cultuur. Maar wat mij nog meer stoort, is dat het woord ''achtergrond'' wordt gebruikt terwijl Saibari zo'n beetje de meest diverse achtergrond in de selectie heeft. Als je dan iets negatiefs gaat toeschrijven aan een deel van die achtergrond, simpelweg omdat het in een bepaald stereotype beeld past, dan vind ik daar wel wat van. Normen en waarden worden ook niet alleen overgedragen vanuit je roots of de cultuur van je ouders, maar óók vanuit de omgeving waar je in opgroeit. Probeer maar eens redelijkerwijs uit te leggen waar het probleem in de achtergrond van Saibari zou liggen: Spanje, België, Nederland of Marokko. Dat kun je niet.