Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Beelden op Ziggo Sport waren ook tenenkrommend. Bij bijna iedere goal betrokken, loopt niet met zijn mannetjes mee, trekt geen enkele keer een sprint. Mentaliteitsprobleem en middelvinger naar Bosz en publiek.
Dit was echt absurd slecht. Odegaard heeft denk ik nog nooit een wedstrijd gespeeld met zo veel vrijheid.
Toen hij de kans op de 1-0 (trouwens heel erg wild, waarom??!!) verprutste had je hem eigenlijk direct moeten wisselen, is die teleurstelling niet meer te boven gekomen.
Als hij zijn dag heeft is hij idioot goed. Maar hij heeft ook een bepaalde houding over zich, zo'n slap ventje met veelste veel slaapmomenten of niet die absolute drive. Als hij ooit nog een keer een stap wil maken moet hij eens goedkijken naar bijv. een Odegard van Arsenal die gister heel PSV in zijn eentje van het veld speelde met een intensiteit waar Saibari op een topdag nog niet eens aan kan tippen. Kan je nagaan als je dat op een hoger niveau week in, week uit moet brengen.
Het besef bij de op papier betere spelers van PSV dat ze wel even die stap kunnen maken is gebaseerd op gebakken lucht.
Dat duel met Saliba, best vroeg in de wedstrijd. Daar zag je echt dat 'ie nog veel te leren heeft. Saliba, weliswaar een enorme atleet, haalde Saibari gewoon in en dat terwijl Saibari een voorsprong had. Werd kinderlijk eenvoudig opzij gezet.
Wat ik zei, die spelers van Arsenal zijn stuk voor stuk atleten, dat wordt nu in het topvoetbal gevraagd. Die van ons zijn jochies en fysiek nog niet daar. Zelfs Saibari niet, die bij ons qua fysiek wel in de top van de selectie zit. Dat zegt wel wat.
Juancho schreef: 05 mar 2025, 09:59Het besef bij de op papier betere spelers van PSV dat ze wel even die stap kunnen maken is gebaseerd op gebakken lucht.
Ik mag hopen dat ze dat zelf begrijpen. En dit was niet eens een vreselijk goeie pot van Arsenal he.
Maar waar komt die totale onzekerheid bij saibari vandaan? Heeft aangetoond een paar klasses beter te kunnen, maar bij elke kleine tegenslag kun je m direct van t veld halen want dan heb je er niks meer aan
Juancho schreef: 05 mar 2025, 09:59Het besef bij de op papier betere spelers van PSV dat ze wel even die stap kunnen maken is gebaseerd op gebakken lucht.
Ik mag hopen dat ze dat zelf begrijpen. En dit was niet eens een vreselijk goeie pot van Arsenal he.
Maar waar komt die totale onzekerheid bij saibari vandaan? Heeft aangetoond een paar klasses beter te kunnen, maar bij elke kleine tegenslag kun je m direct van t veld halen want dan heb je er niks meer aan
Zijn zijn echt goede wedstrijden niet op 1 hand te tellen, op een net zo'n grote hand kan je zijn hele slechte wedstrijden tellen en daartussen in zitten dan wedstrijden dat hij redelijk mee hobbelt maar meer ook niet. In potentie heeft hij alles, maar als hij niet de drive en instelling heeft om echt beter te worden kan hij een topclub echt gaan vergeten. Je redt het niet alleen op techniek.
Het is toch ook een gigantische mismatch om Saibari op Odegaard te laten spelen. Daarmee komt hij totaal niet in zijn kracht te spelen. Saibari is altijd onderweg, maakt veel diepte loopacties en dat kost veel energie. Als ie dan elke keer weer terug moet om Odegaard te verdedigen, dan snap ik dat hij soms de energie niet heeft om die extra meters te maken. Dat had Bosz anders neer moeten zetten, ofwel door Schouten op Odegaard te zetten of Til, die qua tactisch discipline veel verder is dan Saibari. Eens dat hij mede debet was aan het feit dat wij de strijd verloren op het middenveld (al vond ik dat hij van de middenvelders wel echt de minst slechte was en aan de bal af en toe nog iets leuks liet zien), maar Bosz heeft dat tactisch ook niet goed opgelost.
Grotendeels mee eens, maar gisteravond leek het ook op werkweigering van Saibari, dus een verkapt compliment verdient hij niet. Zo vaak als Saibari zijn mannetje liet lopen en erachteraan sjokte is ongekend. Ik weet niet waarvoor hij disciplinair gestraft is vorige week, maar het past wel bij deze werkweigering.
Belangrijke goal, maar waar is deze jongen mee bezig? Volstrekt onzichtbaar al wekenlang. Laat zich op twee momenten zien en is dan meteen gevaarlijk. Voor de rest verstoppertje aan het spelen en aan het sjokken.
Is nog steed top dawg samen met Tillman. Staat er bij mij ALTIJD in . Eerst helft mooi voorbeeld waarbij uit helemaal niets terwijl hele team ruk draait een kans creëert door een 1-2 met Mauro aan te gaan en bal door Noppert over getikt zag worden
Ik vind de kwalificatie ''schandalig'' niet echt proportioneel. Met dit soort teksten krijgen zulke termen te maken met onnodige inflatie. Bovendien ben ik het er ook niet mee eens. Ik heb Saibari ongelooflijk veel zien lopen, ook op hoge intensiteit, en echt niet alleen in aanvallend opzicht. Verdedigen begint óók met drukzetten voorin, daarna met teamgenoten helpen en vervolgens zorgen dat je mannetjes niet weglopen. Ik heb Saibari in al die opzichten niet op veel fouten kunnen betrappen. Was uiteindelijk ook een van de laatsten die nog in staat was om te blijven gaan, wat best knap is.
Het was vandaag een verfrissende verandering, want de laatste weken was het niet veel met Saibari. Erg laks. Vandaag was de energie juist erg hoog. Die gretigheid hebben we de komende weken vaker nodig.
Standbeeld schreef: 12 mar 2025, 23:49
Een keertje te laat is niet goed maar kan op zich nog wel eens gebeuren. Maar hier gaat het dus om "de zoveelste keer". Onprofessioneel.
Niet 1 keer, niet 5 keer, maar de zoveelste keer aldus Bosz… Hoe bizar
Kan me heugen dat Saibari in zijn tijd in België al veel mentaliteitsproblemen had. Daar gaf van Nistelrooij toentertijd aan dat hij dat eigenlijk nooit gemerkt had in Saibari zijn tijd bij jong PSV. Dat is er dus blijkbaar toch niet helemaal uitgegaan..
Standbeeld schreef: 12 mar 2025, 23:49
Een keertje te laat is niet goed maar kan op zich nog wel eens gebeuren. Maar hier gaat het dus om "de zoveelste keer". Onprofessioneel.
Als het Lang zou betreffen zou het forum hier te klein zijn.
Weekje mee laten trainen bij Jong PSV, te laat komen is voor onprofessionele jeugd.
Rest van het seizoen lekker op het bankje. Als het niet hoeft daar ook lekker 90min laten zitten.
In deze fase gaat het maar om 1 ding: het teambelang, het kleine beetje hoop op de titel. Spelers met dit lamlendig gedrag zijn killing hierin.
Op de blaren zitten, goed nadenken wat voor kluns je eigenlijk bent en na dit seizoen laten zien in de voorbereiding dat je wel over de juiste topsport mentaliteit beschikt.