Ismael Saibari

Spelers A-selectie.
ShovingNE2
Site Admin
7
Seizoenkaart: Vak PR

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik kan het me niet meer herinneren.

Als zij presteren er niet onder lijdt is het prima.
  • Citaat
  • "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    nilssonH
    Moderator
    6
    Seizoenkaart: Vak B
    Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Met Driouech, Nagalo en volgens mij ook Bajraktarević zijn er wel meer moslims in het team, dus tijdens de ramadan zal je daar als club rekening mee moeten houden. Het voordeel is wel dat PSV in die periode alleen maar avondwedstrijden speelt in ieder geval.
  • Citaat
  • Het Kanon
    Internationale topspeler
    5

Sabari maakt het elftal sterker. Vanaf nu gewoon weer basis als aanvallende middenvelder graag. Probeer te redden wat er te redden valt.
  • Citaat
    Ardbeg
    Mister PSV
    7

Het Kanon schreef: 23 feb 2025, 10:44 Sabari maakt het elftal sterker. Vanaf nu gewoon weer basis als aanvallende middenvelder graag. Probeer te redden wat er te redden valt.
    We hebben nog alle kans om kampioen te worden gelukkig!
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Ardbeg voor dit bericht:
    Razzaa
    Het Kanon
    Internationale topspeler
    5

Bosz heeft gesnapt dat hij tegen Juventus Saibari op moest stellen. Wat Peter sinds de winterstop echter nog niet heeft gesnapt, is dat hij dat in de eredivise ook had moeten doen. Hij dacht dat hij het met zijn favoriet ook af kon, met alle gevolgen van dien. Ik ben daarom nog niet overtuigd van onze kansen.
  • Citaat
    trouwepsvfan
    Vedette
    5
    Seizoenkaart: Vak AA

Het Kanon schreef: 23 feb 2025, 11:19 Bosz heeft gesnapt dat hij tegen Juventus Saibari op moest stellen. Wat Peter sinds de winterstop echter nog niet heeft gesnapt, is dat hij dat in de eredivise ook had moeten doen. Hij dacht dat hij het met zijn favoriet ook af kon, met alle gevolgen van dien. Ik ben daarom nog niet overtuigd van onze kansen.
    Wat bedoel je nou te zeggen? Dat het opstellen van Til ons de punten heeft gekost? Saibari speelde in de eredivisie ook als een enorme krant, bijvoorbeeld toen hij inviel tegen Willem II. Rare gedachtenkronkel dit.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen trouwepsvfan voor dit bericht (totaal 2):
    ThijsHightower
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Ivan Perisic
    Veelbelovend talent

De ramadan heeft nauwelijks invloed op het spel van de spelers in mijn herinnering. En als iemand slecht speelt dan is het maar de vraag of het daardoor komt. Zie afgelopen maanden.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Ivan Perisic voor dit bericht:
    Razzaa
    ShovingNE2
    Site Admin
    7
    Seizoenkaart: Vak PR

Saibari is erg wisselvallig gebleken. Dat kan, hoort bij ontwikkeling.
  • Citaat
  • "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Het Kanon
    Internationale topspeler
    5

trouwepsvfan schreef: 23 feb 2025, 11:24
    Het Kanon schreef: 23 feb 2025, 11:19 Bosz heeft gesnapt dat hij tegen Juventus Saibari op moest stellen. Wat Peter sinds de winterstop echter nog niet heeft gesnapt, is dat hij dat in de eredivise ook had moeten doen. Hij dacht dat hij het met zijn favoriet ook af kon, met alle gevolgen van dien. Ik ben daarom nog niet overtuigd van onze kansen.
    Wat bedoel je nou te zeggen? Dat het opstellen van Til ons de punten heeft gekost? Saibari speelde in de eredivisie ook als een enorme krant, bijvoorbeeld toen hij inviel tegen Willem II. Rare gedachtenkronkel dit.
    Kijk maar terug. Aanvallend armoedig spel, us weinig goed kansen. Minder controle over het middenveld, dus tegenstanders die meer gelegenheid kregen. Je ziet het gebeuren.

Hoe is PSV volgens jou dan in een dramatische vorm terecht gekomen?
  • Citaat
  • Voormalig KG
    Lid scoutingsteam
    6

Het zelfvertrouwen, de vorm en de matige passes van zowel Veerman als Schouten. Die in het terug verdedigen ook niet even betrouwbaar bleken na de winterstop.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Voormalig KG voor dit bericht:
    ShovingNE2
    Chucky
    Vedette
    6

Het Kanon schreef: 23 feb 2025, 16:29
    trouwepsvfan schreef: 23 feb 2025, 11:24

Kijk maar terug. Aanvallend armoedig spel, us weinig goed kansen. Minder controle over het middenveld, dus tegenstanders die meer gelegenheid kregen. Je ziet het gebeuren.

Hoe is PSV volgens jou dan in een dramatische vorm terecht gekomen?
    Die vorm begon al toen Tillman nog fit was hè? Te makkelijk om naar individuele poppetjes te wijzen.
  • Citaat
  • Het Kanon
    Internationale topspeler
    5

Wat ook vreemd is, is dat Bosz het in de wedstrijden tegen Juventus wel goed weet neer te zetten, maar dat hij denkt dat het in de eredivisiewedstrijden allemaal wel los zal lopen. Niet dus.
  • Citaat
    Ricardo Izecson Santos
    International
    4
    Seizoenkaart: Vak Y
    Favoriete speler: Ismael Saibari

Precies. Allemaal de schuld van Guus Til
  • Citaat
  • Het Kanon
    Internationale topspeler
    5

Hij was wel een van de hoofdrolspelers. Uiterst belabberd als basisspeler tegen Ajax, Heerenveen, PEC, Willem II en Utrecht (tegen AZ kwam hij er laat in). En dat is dan je zg. spelmaker.

On topic: Daarom Saibari voortaan dus a.u.b.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Het Kanon voor dit bericht:
    RemPSV
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam
    6

Het Kanon schreef: 23 feb 2025, 16:41 Wat ook vreemd is, is dat Bosz het in de wedstrijden tegen Juventus wel goed weet neer te zetten, maar dat hij denkt dat het in de eredivisiewedstrijden allemaal wel los zal lopen. Niet dus.
    Dat lijkt mij het tegenovergestelde van wat hij denkt.
  • Citaat
  • Nilis
    Vaste waarde in elftal
    4

Ongelofelijk, vandaag weer volledig door de ondergrens. Niet te volgen deze man.
  • Citaat
    MC Hammer
    Meervoudig international
    1

Nilis schreef: 26 feb 2025, 22:03 Ongelofelijk, vandaag weer volledig door de ondergrens. Niet te volgen deze man.
    Vond je? Ik dacht juist: wat fijn, met hem kun je weer combineren in en rond de 16. De Veermannen, Tillen en Luuken hebben daar de techniek niet zo voor. Volgens mij is hij bij drie grote kansen betrokken geweest. Dat die bal van de lijn gehaald werd, lag ook niet helemaal aan Saibari, toch?
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen MC Hammer voor dit bericht:
    Eindhovenvoetbal
    Hammertime!
    Nilis
    Vaste waarde in elftal
    4

MC Hammer schreef: 26 feb 2025, 22:14
    Nilis schreef: 26 feb 2025, 22:03 Ongelofelijk, vandaag weer volledig door de ondergrens. Niet te volgen deze man.
    Vond je? Ik dacht juist: wat fijn, met hem kun je weer combineren in en rond de 16. De Veermannen, Tillen en Luuken hebben daar de techniek niet zo voor. Volgens mij is hij bij drie grote kansen betrokken geweest. Dat die bal van de lijn gehaald werd, lag ook niet helemaal aan Saibari, toch?
    Alle ballen sprongen van zijn voet. Iets meer controle en hij maakt de 2-2. Om het nog maar niet te hebben over het uitverdedigen op het einde: voor GAE welteverstaan.
  • Citaat
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler
    4

Viel toch prima in? Die bal schoot hij goed in, geweldig op de lijn gered. Die tweede mooie loopactie. Was aan de bal ook lang niet gek.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Eindhovenvoetbal voor dit bericht:
    Vakkie-V
    Thijs
    Lid van verdienste
    7
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

MC Hammer schreef: 26 feb 2025, 22:14
    Inderdaad. Vond hem een lichtpuntje al kwam hij telkens net tekort om daadwerkelijk die 2-2 te maken.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Thijs voor dit bericht:
    Eindhovenvoetbal
    TomPSV
    Legende
    6

Awards:

Is Saibari uiteindelijk goed genoeg om een heel seizoen basisspeler bij PSV te zijn, mits hij fit is (ook een belangrijk punt bij hem)? Ik twijfel er over en Bosz blijkbaar ook, want de ene keer staat hij erin en de volgende keer niet.

Begrijp me niet verkeerd, als Saibari het op z’n heupen heeft is het een geweldenaar, maar voor mijn gevoel is het vaker zo dat hij er erg weinig van bakt en dan is het meestal ook direct helemaal niks. Had vandaag ook echt moeten scoren en had ook weer een aantal hele rare acties, zoals in de laatste minuut van de wedstrijd.
  • Citaat
  • Tovast
    Nationale topspeler
    5

Awards:

Vooraf had ik verwacht dat dit het seizoen van zijn échte doorbraak zou zijn. Een echt explosie-seizoen. Valt me toch wel tegen, laat met vlagen echt zijn klasse zien, maar had wat mij betreft toe moeten groeien naar niveau Wijnaldum in zijn laatste jaar bij ons. Een leidende rol met constant hoog niveau en daarbij voldoende rendement. Zonde dat dat eigenlijk niet gebeurd is, valt me best wel tegen.
  • Citaat
  • Ronaldio
    Nationale topspeler
    2

Eindhovenvoetbal schreef: 26 feb 2025, 22:15 Viel toch prima in? Die bal schoot hij goed in, geweldig op de lijn gered. Die tweede mooie loopactie. Was aan de bal ook lang niet gek.
    Viel prima in. Maar goed in geschoten kan ik niet zeggen. Te zacht, niet in een hoek maar recht op de keeper.
  • Citaat
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler
    4

Ronaldio schreef: 26 feb 2025, 22:58
    Eindhovenvoetbal schreef: 26 feb 2025, 22:15 Viel toch prima in? Die bal schoot hij goed in, geweldig op de lijn gered. Die tweede mooie loopactie. Was aan de bal ook lang niet gek.
    Viel prima in. Maar goed in geschoten kan ik niet zeggen. Te zacht, niet in een hoek maar recht op de keeper.
    Keeper was kansloos en al gepasseerd. Werd op de lijn gered door die Nauber
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

Ronaldio schreef: 26 feb 2025, 22:58
    Als je zelf hebt gevoetbald weet je hoe lastig zo’n bal is. Hij handelt juist heel snel, schiet ‘m ook niet slecht in, maar met zo’n bal komt ook een beetje geluk kijken. Dat was helaas niet aan zijn zijde. Aan Saibari lag het gisteren niet.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht (totaal 2):
    NoaNoTheBaddest10Paulus22
    Siemen
    Nationale topspeler
    7

https://www.vi.nl/pro/analyse/de-totale ... middenveld

Grote negatieve rol vandaag, net als Schouten.

Beelden op Ziggo Sport waren ook tenenkrommend. Bij bijna iedere goal betrokken, loopt niet met zijn mannetjes mee, trekt geen enkele keer een sprint. Mentaliteitsprobleem en middelvinger naar Bosz en publiek.
  • Citaat
  • Plaats reactie