ESPN NL

Heb je een nieuwtje over PSV wat nog niet op het forum staat? Plaats het bericht hier en informeer je mede-supporters! Vergeet niet je bron te vermelden.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12456
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

De media is ondertussen ook de kracht van onze club aan het inzien, Freek probeert nog een beetje “dat bij PSV hetzelfde gebeurd als bij Ajax qua transitie” maar daar trappen ze niet in.

Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Sensation schreef: 04 jul 2022, 20:45 De media is ondertussen ook de kracht van onze club aan het inzien, Freek probeert nog een beetje “dat bij PSV hetzelfde gebeurd als bij Ajax qua transitie” maar daar trappen ze niet in.

Nou klopt toch wel? Beiden nieuwe trainers, nieuwe directie leden en selecties die aardig op de schop gaan. Juist daarom is deze zomer zo interessant en belangrijk. En voorlopig doet PSV het een stuk beter en sneller, al komt dat ook door de voorronde CL.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12456
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Menno1 schreef: 05 jul 2022, 02:25
Sensation schreef: 04 jul 2022, 20:45 De media is ondertussen ook de kracht van onze club aan het inzien, Freek probeert nog een beetje “dat bij PSV hetzelfde gebeurd als bij Ajax qua transitie” maar daar trappen ze niet in.

Nou klopt toch wel? Beiden nieuwe trainers, nieuwe directie leden en selecties die aardig op de schop gaan. Juist daarom is deze zomer zo interessant en belangrijk. En voorlopig doet PSV het een stuk beter en sneller, al komt dat ook door de voorronde CL.
Deels. Ik vind een TD vervangen meer impact hebben dan een AD op continuïteit van selectie/staff. Daarnaast komt er met Schreuder iemand met 'slechts' 1 jaar ervaring binnen Ajax, waar bij PSV iemand vanuit de club doorgeschoven wordt én er met Brands als AD iemand wordt gehaald die al een directeursrol bij de club heeft ingevuld in het verleden én ervaring heeft in de rol van AD, waar bij Ajax Huntelaar naast Hamstra wordt gezet, met 0 ervaring in überhaupt een rol na actief voetballer.

De wisselingen bij Ajax hebben wat mij betreft net wat meer impact op continuïteit.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Het verschil zit hem denk ik vooral dat alles bij PSV positief is. De drive en honger is immens. Ajax heeft geweldige jaren gehad, prijzen gepakt, CL successen behaald, mooie lichting spelers gehad. Maar als Nederlandse club houdt dat na een paar jaar weer op. En dat moment is nu aangebroken. Vul dat aan met alle zooi die daar al gaande was en/of nog steeds is, op directie niveau wisselingen, nieuwe coach, topspelers die vertrekken of die wel blijven maar ouder en ouder worden....

Ik denk dat het hele positieve sfeertje bij/rondom PSV zeker in de eerste periode van het seizoen nog wel eens bepalend kan gaan worden. Maargoed, het blijft voetbal en we weten allemaal wat een paar mindere resultaten kan doen. Stel we halen de CL weer niet, verspelen misschien wat punten in de eerste weken en het ziet er ook weer anders uit :). Na Benfica thuis toen we de CL niet haalden leek er ook een bepaalde omslag te zijn, in negatieve zin dan.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Goed nieuws, Leo Driessen is al 67! Pensioengerechtigd dus.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... -aangepakt
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25071
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Meest verschrikkelijke commentator van heel Nederland. Kan er helemaal niets van. Hij kan beter liedjes gaan schrijven.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Godnondeju. Zie net de verlenging en nabeschouwing terug en die vink en Perez doen weer waar ze het beste in zijn: alles was kut en we hadden alleen maar geluk. Ach en ja er was wel leuke steun.
Man man man. Zit Bruggink niet bij die club en kunnen ze die niet gewoon daar op zetten? De tering zeg.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik vond het eigenlijk wel meevallen. Zeker Vink vind ik altijd hele goede teksten hebben. Ik denk dat het verschil gewoon zit in dat wij als dihard PSV fans er vol in de emotie in zitten terwijl zij er ook zijn om gewoon naar de wedstrijd te kijken en die te analyseren. Ik denk dat als wij over een paar dagen de wedstrijd nog eens helemaal rustig gaan bekijken, we ons ook rot schrikken over het niveau van het voetbal zelf :mrgreen:

Wat ik wel vind is dat het karakter van deze ploeg en de onverzettelijkheid wat meer benadrukt mag worden want je wint ook weer niet zomaar van een heel sterk Monaco natuurlijk. Daar kwam me een partij wilskracht aan te pas, iets dat je niet vaak ziet bij Nederlandse clubs.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Ik denk dat dat laatste me vooral stoorde inderdaad. Alles afdoen als geluk voelde niet echt als de teamprestatie eer aandoen
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Wel complimenten naar Mark van Rijswijk bij de wedstrijd.
Het commentaar vond ik geweldig van hem.

Lees ook direct weer reacties dan dat hij niet zo uitbundig mag zijn...
Kom op zeg het is een Nederlands team dan mag/moet een commentator altijd wel voor het Nederlandse team zijn in Europa.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

ComeOnPSV schreef: 12 aug 2022, 12:04 Wel complimenten naar Mark van Rijswijk bij de wedstrijd.
Het commentaar vond ik geweldig van hem.

Lees ook direct weer reacties dan dat hij niet zo uitbundig mag zijn...
Kom op zeg het is een Nederlands team dan mag/moet een commentator altijd wel voor het Nederlandse team zijn in Europa.
Die hadden Wietse van der Goot eens moeten horen hij ajax. Of was het toen wel prima?

Ik vond van Rijswijk top en ik moet zeggen dat ik Milan Van Dongen ook steeds beter vind worden.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Precies.
Ik kijk de goals nog steeds terug, maar dat komt ook omdat er enthousiasme zit in het commentaar. Als er een negatief commentaar bij zit kijk ik het niet meer terug.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Precies Nederlandse clubs in Europa... Dat mag best lekker oer Nederlandse voorkeur uit spreken. Als je dat niet wil, zap lekker door naar Engelse of Belgische 9f Duitse commentatoren. ESPN doet het wat mij betreft top.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25071
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Een geestig moment bij Voetbalpraat toen Krabbedam vertelde dat hij vandaag Slot aan de lijn had en het over de 2e en 4e goal van PSV ging en Perez daar tegenin ging dat Slot wel erg snel klaagt als hij niet wint en dan met allemaal journalisten gaat bellen. Krabbedam meteen geïrriteerd met de reactie "Waarom denk je dat hij met allemaal journalisten gesproken heeft?". Die laat zich altijd wel erg makkelijk kennen.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik heb overigens nav de uitspraak van Mario Been bij PSV-Feyenoord "natte bal + natte schoen = dubbele snelheid" een nieuwe wetenschappelijke formule ontdekt: Vwater,schoen + Vwater,bal = v^2. Newton eat your heart out.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

De uitkomst van die formule? 10-0
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Vincent Schildkamp is een uitstekende obejctieve commentator als Feyenoord niet in die wedstrijd zit.

Anders is het echt genant.
Feyenoordpyjama heeft ie vanavond aan.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Wij hadden gisteren andere dingen aan ons hoofd, maar er is dus letterlijk geen enkele manier geweest voor MVV fans om één van hun wedstrijden van het jaar op TV te zien. Echt heel matig hoe ESPN met de KKD omgaat.

Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Ergens afgelopen week Rik te gast in dat programma met die talking heads, Perez o.a. Dan denk je: maar eens kijken met de 3-0 in het achterhoofd. Maar waarom eigenlijk? Het ontspoort al direct in discussies over... Ajax. Nu is daar op het moment ook best de nodige aanleiding toe, dat is waar. Maar zo goed als uitsluitend over Ajax?! Je hebt de PSV wat het in je programma... In het tweede gedeelte kwam Rik dan even aan het woord... Had al weer genoeg gezien, laat maar in het midden of het de algemene Ajax-georiënteerdheid is, Rik zijn bescheidenheid/verlegenheid, whatever. Je hoopt iedere keer op iets meer balans. Naïef, zeker van mij... :wall:
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Ik heb het opgegeven dat het ooit verandert en erger me er niet meer zo aan. Je ziet het overal en het is van alle tijd, in 2007 ging het over hoe ajax het verneukte, in 2016 ging het over hoe ajax het verneukte, in 2018 na de 3-0 ging het erover hoe ajax de boel weer op de rit moest krijgen, en nu weer dezelfde onzin.
Het is niet de focus op PSV , maar op hoe slecht ajax wel niet was. Ze proberen het wel hoor, heel geforceerd “Ja jongens laten we het ook even over PSV hebben..die 1-0 was natuurlijk schitterend en ja zo kennen we Luuk de Jong natuurlijk” maar dan binnen no time gaat het weer over het verdedigen van Timber bij de goal van Luuk en dan weer over of ajax niet een nieuwe centrale verdediger nodig heeft etc.

Ergens ook wel te begrijpen, je kan het langer hebben over een club welke in de problemen zit, dan over een club waar weinig over te vertellen is omdat daar alles wel zo’n beetje loopt.
En vergeet niet, hoe kut het ook is om te horen, ajax is gewoon de grootste club van Nederland met de meeste fans. Over hun praten levert de meeste kijkers op en de meeste medewerkers aan die programma’s hebben nu eenmaal een voorkeur voor ajax.
Kijk alleen maar naar de aanwas bij ESPN, nu hebben ze weer zo’n snotaap bij bijvoorbeeld Voetbalpraat en de Voetbalkantine. Komt uit Amsterdam, heeft bij AT5 gewerkt, bij de sport redactie, dat is ongeveer 80% hetzelfde als die andere lui daar.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Franciscus
Nationale topspeler
1
Berichten: 2018
Lid geworden op: 27 jul 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

En ook Ajax is de meest gehate club van Nederland. ZZe compleet afzeiken is ook mooie TV.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik ben echt dolgelukkig dat er een nieuwe deal is voor 5 extra jaren. Het is een zender die de ED prima promoot en ze zouden nog wel een paar nieuwe/goede commentatoren kunnen gebruiken maar de programma's vind ik wel lollig en ik kan over het algemeen wel lachen om Jan Joost, Fresia, Milan, Wouter, Kraaij, Kwakman en Perez.

Ziggo heeft de Europese rechten overgenomen van de EL en ECL op een moment dat normaliter de grote clubs niet in die competities terecht komen.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15286
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Hopen dat ze Kraaij ontslaan. Dan ben ik best tevreden over ESPN over het algemeen.
Likes voor Thijs (totaal 2):
Johnnie WalkerRen Höek
Gebruikersavatar
Franciscus
Nationale topspeler
1
Berichten: 2018
Lid geworden op: 27 jul 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Kraaij moet weg blijven van de eredivisie. Alleen de eerste divisie, dat is zijn niveau.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ze hebben Maddy wel een mooi podium gegeven. En ik vond Helene al leuk maar Maddy is top!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

ESPN NL