19.13 Podcast - De podcast door en voor PSV supporters

Hier vind je de analyses van negentiendertien.nl
Grasmat
Lid van verdienste
7
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Björn is leuk voor de anekdotes over vroeger en voor het relativerende. Maar niet voetbalinhoudelijk.

Maar dat was wel de kracht van gisteren, er was voor ieder wat wils. Alleen de opsomming van gebroken records door Elro sloeg een beetje dood. Niets ten nadele van hem verder, maar dat was misschien een beetje te statisch voor een liveopname.
  • Citaat
    Heruone
    Lid scoutingsteam
    7

Grasmat schreef: 23 mei 2024, 22:53 Ze zeggen wel eens "never meet your heroes", maar ik ben toch blij dat ik een live college voetballes van @Heruone van de bucketlist kan strepen. 8)

Het meest interessante stuk van een op zich wel origineel ingestoken avond. Jammer dat vanwege de haperende geluidstechniek de flow er niet lekker in kon komen. Maar de bundeling van krachten met ieder hun specifieke sterktes was wel mooi zo.

En de meeste verse kampioensschaal aanraken natuurlijk al helemaal. :mrgreen:
    Ja, was idd een geslaagde avond. Leuke muziek, op de foto met de echte kampioensschaal en wat leuke rubrieken. Hopelijk vond iedereen die erbij was het ook tof. Er heeft iig vanuit onze kant veel tijd ingezeten in het voorbereiden, hoewel dat voor anderen m.b.t. het opzetten ook zeker gold.

En ook ik heb nu eindelijk een gezicht bij de grootste grappenmaker van dit forum :mrgreen: Hebben nog even lekker geroddeld over iedereen op dit forum. We vroegen ons alleen wel af: wie was nu @trouwepsvfan van? Onder de rokjes kijken en ff checken of er een trileitje zat, hadden we vroeger nog wel gedaan, maar dit ging ons nu toch net wel iets te ver :mrgreen:
  • Citaat
  • Freelance analist - VI Pro | 19.13 Podcast
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    trouwepsvfan
    Vedette
    5
    Seizoenkaart: Vak AA

Ik moest mijn kaartje helaas doorgeven. Work duty!
  • Citaat
  • Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7

Awards:

trouwepsvfan schreef: 24 mei 2024, 11:13 Ik moest mijn kaartje helaas doorgeven. Work duty!
    En ik maar wanhopig rondspeuren met de groetjes van @Armada om die aan jou te doen. :whistle:
  • Citaat
    Heruone
    Lid scoutingsteam
    7

Idd maar goed dat we dan niet onder de rokjes hebben gekeken @Grasmat. Het was namelijk letter zoeken naar een trileitje in een hooiberg geweest.
  • Citaat
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    SKERLA
    Legende
    7
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Awards:

Heruone schreef: 24 mei 2024, 11:40 Idd maar goed dat we dan niet onder de rokjes hebben gekeken @Grasmat. Het was namelijk letter zoeken naar een trileitje in een hooiberg geweest.
    Zo erg? Bah. Een beetje vind ik nog ok, maar zoveel?
  • Citaat
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7

Awards:

Back to the 70's. Helemaal hip.
  • Citaat
    PCGC
    Legende
    7

Awards:

Fanatic-U-s schreef: 24 mei 2024, 10:51 Laten we die Björn niet groter maken dan dat hij is.
    Het is de man waar het om draait in de best beluisterde podcast die er over PSV is. Dan maak ik hem niet groter, maar dan is het de Luuk van de podcasts. Gek dat ze dan zoiets organiseren net op een avond dat hij niet kan.

Verder ook wel tegenvallende reviews gehoord over het geluid en sommige onderdelen maar goed over het algemeen een positief oordeel van de meesten en het is ook pas de eerste editie hè, dus zoiets zal ook nog wel moeten groeien natuurlijk. Complimenten voor de organisatie en de 5 podcasts verder.
  • Citaat
  • #FreeGeneratie4
    Rikkert1234
    Vedette
    3

@Heruone vanaf wanneer kunnen we dit terugluisteren?
  • Citaat
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7

Awards:

Ik vrees dat er eerst een flinke edit overheen moet ivm de geluidsproblemen. Ik wens degene die dat moet doen veel succes.
  • Citaat
    Heruone
    Lid scoutingsteam
    7

Rikkert1234 schreef: 24 mei 2024, 13:22 @Heruone vanaf wanneer kunnen we dit terugluisteren?
    Ik durf dat niet te zeggen. Idd vanwege evt. geluidstechnische problemen. En daarnaast zit ik niet in het organisatie comité. Die zullen ook wel willen dat alles hetzelfde moment online gaat.

Volgens mij waren de opname stukjes bij ons iig wel goed gegaan, want wij hadden gewoon een microfoon vast in de hand en konden vrijwel in monologen natuurlijk alles er doorheen stampen.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Heruone voor dit bericht:
    Rikkert1234
    Freelance analist - VI Pro | 19.13 Podcast
    Heruone
    Lid scoutingsteam
    7

• Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Heruone voor dit bericht (totaal 2):
    ThijsTylerDurdn
    DonyellMalen
    Legende
    4

Heel gaaf. Dat zijn nog eens gasten. 8)
  • Citaat
  • Number 8 On Tour
    Bankzitter
    4

Complimenten voor de podcastmakers. Waardeer de inhoudelijk insteek.

Skiete Willy en deze zijn vanwege de 180 graden anders zijnde invalshoek favoriet.

Heet van de Herdgang, luister ik ook, is kwalitatief de minste. Rik herhaalt zich vaak meerdere malen. Frank voegt niks toe en Mascha maakt zich alleen druk om het draaiboek.

Voorheen, toen het nog fc afkicken was, met Guus en Rik was het een stuk beter.
  • Citaat
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    7
    Seizoenkaart: Vak U
    Favoriete speler: Ryan Flamingo

Awards:

Number 8 On Tour schreef: 31 mei 2024, 11:46 Complimenten voor de podcastmakers. Waardeer de inhoudelijk insteek.

Skiete Willy en deze zijn vanwege de 180 graden anders zijnde invalshoek favoriet.

Heet van de Herdgang, luister ik ook, is kwalitatief de minste. Rik herhaalt zich vaak meerdere malen. Frank voegt niks toe en Mascha maakt zich alleen druk om het draaiboek.

Niet mee eens. Allemaal uniek op hun eigen manier, en hartstikke prima.
  • Citaat
  • Ex unitate vires
    iam
    Meervoudig international
    2
    Favoriete speler: 12e man

Number 8 On Tour schreef: 31 mei 2024, 11:46 Complimenten voor de podcastmakers. Waardeer de inhoudelijk insteek.

Ja, je hebt het gevoel dat die Mascha in constante stress leeft.

Maar nog altijd liever dan Bjorn's conspiracy theorieën of dat die voor zoveelste keer wedstrijd niet eens heeft gekeken.
  • Citaat
  • Menno1
    Legende
    7

Deze podcast en Top Level by far mijn favorieten.

Rik heeft een soort lip diarree: die blijft maar lullen. Prima gast, uitstekende club watcher maar vermoeiend om naar te luisteren soms.

Skiete Willy soms aardig maar inhoudelijk wellicht de zwakste. En Rood wit podcast is wel aardig en hebben vaak leuke gasten
  • Citaat
    Heruone
    Lid scoutingsteam
    7

Iedereen moet vooral zelf weten waar hij naar wil luisteren. Immers ieder z’n eigen voorkeur, right ;)

Ik ben iig blij met datgene wat ik en de boys doen en ik waardeer alle positieve geluiden van jullie.

Dat gezegd hebbende ben ik er maandag niet bij. Maar mochten jullie nog interessante vragen hebben, kan ik die wel doorspelen ;)
  • Citaat
    Thijs
    Lid van verdienste
    7
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Heruone schreef: 31 mei 2024, 22:51 Iedereen moet vooral zelf weten waar hij naar wil luisteren. Immers ieder z’n eigen voorkeur, right ;)

Ik ben iig blij met datgene wat ik en de boys doen en ik waardeer alle positieve geluiden van jullie.

Dat gezegd hebbende ben ik er maandag niet bij. Maar mochten jullie nog interessante vragen hebben, kan ik die wel doorspelen ;)
    Ai, waarom dat? Was dat een eis van Søren?
  • Citaat
    Heruone
    Lid scoutingsteam
    7

Thijs schreef: 31 mei 2024, 22:52
    Heruone schreef: 31 mei 2024, 22:51 Iedereen moet vooral zelf weten waar hij naar wil luisteren. Immers ieder z’n eigen voorkeur, right ;)

Niet eens. Ben op vakantie. En daarnaast ook een lichte podcast burn-out als dat überhaupt een term is :mrgreen:
  • Citaat
    Thijs
    Thijs
    Lid van verdienste
    7
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Heruone schreef: 31 mei 2024, 22:57
    Thijs schreef: 31 mei 2024, 22:52

Niet eens. Ben op vakantie. En daarnaast ook een lichte podcast burn-out als dat überhaupt een term is :mrgreen:
    Typisch jullie generatie. Drie keer moeten minderen met drinken om een opname te maken en dan alweer een of andere retreat nodig om te herstellen…
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Thijs voor dit bericht:
    Heruone
    Heruone
    Lid scoutingsteam
    7

• Citaat
    De Realist
    LeandroBonfim
    Meervoudig international
    2

Wanneer komt die podcast uit die samen is opgenomen met al die andere PSV podcasts? Of heb ik die gemist?
  • Citaat
    Heruone
    Lid scoutingsteam
    7

LeandroBonfim schreef: 06 jun 2024, 08:56 Wanneer komt die podcast uit die samen is opgenomen met al die andere PSV podcasts? Of heb ik die gemist?
    Kan daar helaas nog weinig over los laten... Laten we het erop houden dat er wat probleempjes zijn namelijk ;)
  • Citaat
    LeandroBonfim
    Heruone
    Lid scoutingsteam
    7

LeandroBonfim schreef: 06 jun 2024, 08:56 Wanneer komt die podcast uit die samen is opgenomen met al die andere PSV podcasts? Of heb ik die gemist?
    Nou... Na heel wat ellende kunnen we er eindelijk iets over kwijt. De gehele podcast is namelijk niet publiceerbaar, hetgeen wat stiekem al een beetje in de lijn der verwachting lag. De avond was leuk, maar het beeld + geluid wat we vervolgens terugkregen niet. Om even in studenten termen te praten: wel geslapen, niet geneukt :mrgreen: Er is nog geprobeerd het beste van te maken. Daardoor klinkt het nu alsof we door een snorkel praten i.p.v. met een gasmasker op.

Zonder grappen, het is ontzettend jammer en teleurstellend. Zo ervaar ik het iig. Als ik namens onze eigen podcast spreek, dan hebben wij er heel veel tijd en moeite ingestopt om er iets leuks van te maken. Als je iets met beelden wilt analyseren en visualiseren, dan zijn er namelijk 2 opties. Of je doet het goed, of je doet het niet. Er is geen middenweg. Vandaar dat wij ook hebben besloten onze stukken (of althans, de stukken die te redden vallen) wel te publiceren. Of andere partijen nog iets willen publiceren o.i.d. is aan hunzelf. De andere twee blokjes die ik heb gepresenteerd, proberen we ook z.s.m. online te krijgen.

Delen wordt iig zeer gewaardeerd, gezien nogmaals de tijd die erin is gestoken :heart:

• Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Heruone voor dit bericht (totaal 3):
    DonyellMalenDE MADERA 76De Realist
    Menno1
    Legende
    7

You had one job! :D

Nee, zonder dollen. Zonde, maar blij dat de analyses er nog zijn. Volgend jaar nieuwe kansen
  • Citaat
  • Plaats reactie