Ricardo Pepi

Spelers A-selectie.

Ricardo Pepi zou een goede aankoop zijn voor PSV.

Let op dat de resultaten in aflopende volgorde worden weergegeven op basis van de ontvangen stemmen.

Ja
296
59%
Twijfel
179
36%
Nee
24
5%

Totaal aantal stemmen: 499
Madueke
Vedette
4

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Lekkere goal zeg. Überhaupt een speler die volle bak en vol venijn een bal op goal schiet, dat zien we te weinig.
Juancho
Legende
6
Clubvoorkeur: PSV

Verdient meer dan een kwartiertje invallen... Heerlijk hoe doelgericht hij is!
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
R.Manco
Bankzitter

Misschien dat Pepi nog wel in de rol kan van hoe Locadia bij PSV vanaf links speelde? Niet in de basis, maar als invaller van Luuk komt hij echt te weinig aan minuten.
Johann Vogel
Vedette
6

Wat een luxe om zo’n doelgerichte spits achter de hand te hebben. Dat is wel eens anders geweest. Hopelijk kan hij ook eens een keertje een wat langere invalbeurt krijgen.
Icicestpsv
Verbannen
Favoriete speler: Saibari

Goeie jongen dit!
SKERLA
Vedette
6
Favoriete speler: Peet Scheefbril

R.Manco schreef: 11 feb 2024, 18:57 Misschien dat Pepi nog wel in de rol kan van hoe Locadia bij PSV vanaf links speelde? Niet in de basis, maar als invaller van Luuk komt hij echt te weinig aan minuten.
Jeroentje vroeg het net:

"Het zou kunnen, ik heb het al eerder gedaan, maar de manier waarop bij ons de buitenspelers spelen (veel 1 tegen 1 duels) past mij minder goed.

Speel je op training wel eens van de zijkant?

Nee, ik richt me eigenlijk alleen op de spitspositie."
Likes voor SKERLA :
HalveHaan
Juancho
Legende
6

Natuurlijk ga je Pepi niet inzetten op de zijkant, das wel erg droevig dan. Pepi met zo snel mogelijk zo goed worden dat hij Luuk kan vervangen. Lijkt me ook dat ze dat samen hebben besproken voor zijn komst.
SKERLA
Vedette
6
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Juancho schreef: 11 feb 2024, 19:46 Natuurlijk ga je Pepi niet inzetten op de zijkant, das wel erg droevig dan. Pepi met zo snel mogelijk zo goed worden dat hij Luuk kan vervangen. Lijkt me ook dat ze dat samen hebben besproken voor zijn komst.
Er lijkt dan ook geen sprake van te zijn. #9 it is.
11 Tinus
Legende
3
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Leuke spits om op de bank te hebben. Zijn minuten vs goals efficiëntie is wel goud.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6

Awards:

Ik kan eeuwig naar die goal van hem kijken. Het ademt ruwe klasse en overtuiging. Geef die jongen een halve centimeter ruimte en hij legt 'm in het zijnetje. Ik hoop echt dat hij meer minuten gaat krijgen, want dit is in potentie gewoon een topspits.
Vanthaman18
Titelhouder Prediction League
2
Favoriete speler: Ibi Sangare

Awards:

Ykhim schreef: 12 feb 2024, 09:36 Ik kan eeuwig naar die goal van hem kijken. Het ademt ruwe klasse en overtuiging. Geef die jongen een halve centimeter ruimte en hij legt 'm in het zijnetje. Ik hoop echt dat hij meer minuten gaat krijgen, want dit is in potentie gewoon een topspits.
Hij verdient momenteel ook gewoon meer minuten. Hij heeft werkelijk een geweldig gemiddelde. Maar de pech dat hij onze aanvoerder voor zich heeft. Is toch gewoon geweldig dat op het moment dat Luuk er mee kapt, we deze topspits in huis hebben.
grasveld
Nationale topspeler
5

Vanthaman18 schreef: 12 feb 2024, 09:39 Hij verdient momenteel ook gewoon meer minuten. Hij heeft werkelijk een geweldig gemiddelde. Maar de pech dat hij onze aanvoerder voor zich heeft. Is toch gewoon geweldig dat op het moment dat Luuk er mee kapt, we deze topspits in huis hebben.
Ik denk alleen wel dat ze elkaar in die zin net een beetje in de weg staan. Ik zie Luuk nog zeker wel tot zijn 35e doorgaan. Hij is nu 33. Ik denk niet dat Pepi volgend seizoen weer een heel seizoen bereid zal zijn om op de bank plaats te gaan nemen achter Luuk. Je kunt zeggen: de beste speelt. Daar ben ik het mee eens. Maar Luuk is wel meer dan alleen onze scorende spits.

Ik begrijp niet waarom Bosz hem niet eens wat vaker laat starten of in ieder geval een volledige helft aan speeltijd geeft. Gister was volgens mij uitzonderlijk. Hij kreeg een 15 minuten ongeveer? Normaal valt die nog later in.
D.Millpants
Nationale topspeler
1
Favoriete speler: Van Nistelrooij

Waarom niet alvast als beker spits benoemen? Doen ze ook met de keeper...
ShovingNE2
Site Admin
6
Seizoenkaart: Vak PR

Heel benieuwd hoe PSV dit gaat managen. Nog zo'n jaar zal hij niet op zitten te wachten neem ik aan en Luuk gaat ook volgend jaar niet snel banken. Dus zal Bosz naar een oplossing moeten zoeken om ze allebei te laten spelen komend jaar. Verhuren lijkt mij geen optie.

Maar dit kan echt een hele goede spits worden dus nooit basis bij PSV voor een paar jaar zou echt heel jammer zijn.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Buitenspelgoal
Bankzitter
3

ShovingNE2 schreef: 12 feb 2024, 09:54 Heel benieuwd hoe PSV dit gaat managen. Nog zo'n jaar zal hij niet op zitten te wachten neem ik aan en Luuk gaat ook volgend jaar niet snel banken. Dus zal Bosz naar een oplossing moeten zoeken om ze allebei te laten spelen komend jaar. Verhuren lijkt mij geen optie.

Maar dit kan echt een hele goede spits worden dus nooit basis bij PSV voor een paar jaar zou echt heel jammer zijn.
Gewoon meer minuten geven en eens in de basis zetten. Er zijn wedstrijden zat. Aan Luuk kun je vast wel verkopen dat hij ook rust moet hebben om een heel seizoen top te zijn. Laat Pepi starten in de beker en durf hem een keer op te stellen als je tegen een Almere thuis speelt. Of laat hem minstens een half uur invallen. Dit seizoen valt het nog wel uit te leggen, gezien de status van Luuk. Luuk presteert ook nog prima (al was gisteren dan weer matig).

Komend seizoen een transitie seizoen waarin Pepi meer gaat spelen; meer basisplaatsen en langere invalbeurten. Na dat seizoen is Luuk 35. Dan is de kans groot dat Pepi hem echt voorbij is / Luuk het fysiek niet meer op kan brengen eerste spits te zijn. Als Luuk dan nog niet wilt stoppen (bij PSV) zal hij een rol als pinchhitter wel accepteren.
Likes voor Buitenspelgoal (totaal 2):
ziege maar ook zaggeguus
DonyellMalen
Vedette
3

11 Tinus schreef: 11 feb 2024, 19:55 Leuke spits om op de bank te hebben. Zijn minuten vs goals efficiëntie is wel goud.
Is veel en veel te goed voor de bank. Heerlijke spits.
Likes voor DonyellMalen :
Søren
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Seizoenkaart: Vak U
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

D.Millpants schreef: 12 feb 2024, 09:49 Waarom niet alvast als beker spits benoemen? Doen ze ook met de keeper...
Wanneer is de volgende bekerwedstrijd? December?
Ex unitate vires
D.Millpants
Nationale topspeler
1
Favoriete speler: Van Nistelrooij

Fanatic-U-s schreef: 12 feb 2024, 12:24
D.Millpants schreef: 12 feb 2024, 09:49 Waarom niet alvast als beker spits benoemen? Doen ze ook met de keeper...
Wanneer is de volgende bekerwedstrijd? December?
Geen idee. Maar je kunt hem wel vooschotelen, dat wanneer Luuk eerste spits blijft, dat hij naast de invalbeurten wel de vaste spits in de bekercompetitie wordt.
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
2

Als Pepi aan het begin van komend seizoen geen basisplaats heeft veroverd gaat hij weg, ben ik 100% van overtuigd. Die is te goed om nog een seizoen op de bank te zitten.
Madueke
Vedette
4

Dat zal wel meevallen, anders is het lekker cashen voor PSV :money:
koetje
Legende
6

Juancho schreef: 11 feb 2024, 19:46 Natuurlijk ga je Pepi niet inzetten op de zijkant, das wel erg droevig dan. Pepi met zo snel mogelijk zo goed worden dat hij Luuk kan vervangen. Lijkt me ook dat ze dat samen hebben besproken voor zijn komst.
A. Door Bosz genoemd als mogelijkheid pas.
B. de linksbuiten bij PSV is geen klassieke buitenspeler.maar een halve 10 kort achter de diepe 9.
Juancho
Legende
6

koetje schreef: 12 feb 2024, 13:49
A. Door Bosz genoemd als mogelijkheid pas.
B. de linksbuiten bij PSV is geen klassieke buitenspeler.maar een halve 10 kort achter de diepe 9.
Dan denk ik daar iig totaal anders over, sorry 😁. Het zal evt best als noodoplossing gezien worden, net zoals Aanholt op 6, maar wat mijn betreft is Pepi aan de zijkant absoluut geen optie. Dat is je toekomstige 9. Volgens mij heeft Pepi ook nog geen enkele keer hangend aan de zijkant gespeelt terwijl daar eerder door blessureleed wel ruimte voor zou kunnen zijn.
Jur1913
Nationale topspeler
2
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Favoriete speler: Cody Gakpo

Bij Dallas speelde hij voornamelijk op links, zei hij gisteren op de persconferentie. Gaf ook aan dat het een echte spits is maar als hij op links nodig is dan zal hij er staan
Juancho
Legende
6

Ja als je hem op linksback zet zal ie het ook wel willen en braaf doen. Met z'n mentaliteit zit het wel goed. Maar de Pepi die ik iig zie is echt een 9 en is zo dodelijk als wat. Bovendien lijkt me de afgesproken route met hem dat hij een seizoen rustig de tijd krijgt om te wennen, invallen, af en toe in de basis om na dit seizoen Luuk te vervangen of gewoon een eerlijke strijd tussen beide heren.
Jur1913
Nationale topspeler
2
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Favoriete speler: Cody Gakpo

Juancho schreef: 12 feb 2024, 15:21 Ja als je hem op linksback zet zal ie het ook wel willen en braaf doen. Met z'n mentaliteit zit het wel goed. Maar de Pepi die ik iig zie is echt een 9 en is zo dodelijk als wat. Bovendien lijkt me de afgesproken route met hem dat hij een seizoen rustig de tijd krijgt om te wennen, invallen, af en toe in de basis om na dit seizoen Luuk te vervangen of gewoon een eerlijke strijd tussen beide heren.
Sja een Nunez rol zal hij ook prima in kunnen vullen. Als het totaalplaatje maar klopt
Søren
Vaste waarde in elftal
Seizoenkaart: Vak BB

Hij heeft echt veel potentie, zou hem ook wel vaker willen zien!
Heel benieuwd naar waar z’n plafond ligt, denk nl dat het echt een topper kan worden…
Maar ja, Luuk, daar kunnen we gewoon niet omheen; presteert, aanvoerder, belangrijk, held, lastige situatie.
Likes voor Søren :
NotoriousBIG046

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ricardo Pepi