Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Ricardo Pepi
- DonyellMalen
- Legende
- 4
- Clubvoorkeur: PSV
- Buitenspelgoal
- Geselecteerd voor Oranje
- 4
Gewoon helemaal vergeten dat hij Vertessen wegstak met dat heerlijke hakje. Wat een bazenactie van Pepi.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- 7
- Clubvoorkeur: Ja
En dan te bedenken dat de commentator van dienst destijds dacht dat het Saïbari was met het hakjeBuitenspelgoal schreef: 03 jan 2024, 10:02Gewoon helemaal vergeten dat hij Vertessen wegstak met dat heerlijke hakje. Wat een bazenactie van Pepi.

- DonyellMalen
- Legende
- 4
- DonyellMalen
- Legende
- 4
- Persepolis
- Vedette
- 7
-
Awards:
Pepi zou een hartstikke prima 1e spits zijn voor PSV. Hij heeft alleen de pech dat De Jong het veel beter doet dan verwacht dit seizoen en zijn plek daarmee behoudt. En dus moet Pepi geduld hebben. Wel een luxe om 2 klasse spitsen te hebben in de selectie.
-
11 Tinus
- Legende
- 4
- Seizoenkaart: Vak RR
- Clubvoorkeur: Philips
-
Awards:
Luuk is heel belangrijk voor PSV en logisch dat hij de 9 is van PSV maar dat wil niet zeggen dat je als club ook Pepi wil ontwikkelen. Zoek ook ruimte voor die jongen om te spelen en houd hem op die manier hongerig en scherp. Nu tegen Utrecht duurde het lang voordat hij kwam terwijl PSV toch echt moest scoren een half uur voor tijd. En dan kun je wel hem wel enkel brengen tegen Jantje en Mieke als het 3-0 staat en je wat spelers rust wil geven maar daar ontwikkel je hem niet mee. Zijn rol is op dit moment super ondankbaar en ik denk dat er wedstrijden zijn waarbij je kunt zeggen dat je gewoon gaat starten met Pepi. Thuis tegen Almere? Why not. Luuk loopt zich morgen weer een slag in de rondte en tegen Almere komt het goed wie er ook op 9 staat.
- Persepolis
- Vedette
- 7
-
Awards:
Mee eens, ook over de wedstrijd van zondag. De lange bal op Luuk werkte gewoon niet omdat hij het soort spits is dat Van der Hoorn beter ligt. Ik had zelf dan Pepi eerder ingebracht, daar had de trage en niet zo wendbare verdediging van Utrecht meer problemen mee gehad.11 Tinus schreef: 23 jan 2024, 11:20 Luuk is heel belangrijk voor PSV en logisch dat hij de 9 is van PSV maar dat wil niet zeggen dat je als club ook Pepi wil ontwikkelen. Zoek ook ruimte voor die jongen om te spelen en houd hem op die manier hongerig en scherp. Nu tegen Utrecht duurde het lang voordat hij kwam terwijl PSV toch echt moest scoren een half uur voor tijd. En dan kun je wel hem wel enkel brengen tegen Jantje en Mieke als het 3-0 staat en je wat spelers rust wil geven maar daar ontwikkel je hem niet mee. Zijn rol is op dit moment super ondankbaar en ik denk dat er wedstrijden zijn waarbij je kunt zeggen dat je gewoon gaat starten met Pepi. Thuis tegen Almere? Why not. Luuk loopt zich morgen weer een slag in de rondte en tegen Almere komt het goed wie er ook op 9 staat.
- Boktor
- Meervoudig international
- 1
-
Awards:
-
- Moderator
- 7
-
Awards:
Toen Luuk eruit ging was het wel klaar, ja. Pepi geen kans op de lange ballen. Wat dat betreft ook een onlogische wissel om hem te vervangen ipv hem erbij te zetten. Al kan ik me voorstellen dat je elftal dan ook uit balans raakt als je nog een middenvelder / verdediger moet opofferen.
- DonyellMalen
- Legende
- 4
Ja, had het lastig in die fase. Toch zou ik hem lekker in de basis zetten tegen Almere. Kan ‘ie weer even doelpuntjes meepakken.
- Hatseflats
- Legende
- 5
-
Awards:
Alsof hij er iets aan kan doen dat het middenveld bestond uit een loper en 2 backs? Met miepmiep Vertessen die ook niks heeft laten zien, maar wel 10 miljoen waard zou moeten zijn.
Was gewoon een ondankbare taak om daar in de spits te staan.
Was gewoon een ondankbare taak om daar in de spits te staan.
- Deze gebruikers waarderen Hatseflats voor dit bericht (totaal 2):
- DonyellMalen • Juancho
-
Juancho
- Mister PSV
- 7
Luuk had anders ook geen kans bij lange ballen. Tegen Utrecht verloor hij ook vrijwel alles van fucking vd Hoorn.
Denk dat het niet zozeer ligt aan de spitsen maar vooral alles en iedereen incl veldspel erom heen. Dat zie je ook de beperkingen van Luuk en als je dan als Pepi zo'n vreselijke ondankbare taak hebt als vandaag... Dat werkt natuurlijk niet.
Luuk zat er sowieso niet lekker in, als je dan wat anders wil ook tactisch, zal je toch een keer Pepi bijv in de rust moeten laten invallen en dat je ook de tijd hebt om anders te spelenbals het niet lekker loopt. Dat miste ik wederom.
Pepi kan je in deze maar bar weinig kwalijk nemen denk ik.
Denk dat het niet zozeer ligt aan de spitsen maar vooral alles en iedereen incl veldspel erom heen. Dat zie je ook de beperkingen van Luuk en als je dan als Pepi zo'n vreselijke ondankbare taak hebt als vandaag... Dat werkt natuurlijk niet.
Luuk zat er sowieso niet lekker in, als je dan wat anders wil ook tactisch, zal je toch een keer Pepi bijv in de rust moeten laten invallen en dat je ook de tijd hebt om anders te spelenbals het niet lekker loopt. Dat miste ik wederom.
Pepi kan je in deze maar bar weinig kwalijk nemen denk ik.
- Deze gebruikers waarderen Juancho voor dit bericht:
- Hatseflats
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
Josef Dettelbacher
- Legende
- 7
-
Awards:
De term Supersub krijgt een nieuwe betekenis
Her lips said no, but her eyes said read my lips..