Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Wegens onderhoud zal het forum dit weekend op sommige momenten beperkt te bereiken zijn. Excuses voor het ongemak.
Bram schreef: ↑13 dec 2023, 07:22
Hopelijk volgt hij nog even de masterclass koppen met als docent Luuk en dan wordt dit een enorm goede spits. Heeft ook dezelfde arbeidsethos als Luuk.
Ik denk wel dat Luuk nu nog beter is in druk zetten.
Volgens mij kan hij best prima koppen toch? Scoorde bij Groningen ook een paar goals met het hoofd. Bij PSV laatst ook een kopgoal gemaakt, maar ben even vergeten wanneer en tegen wie
Bram schreef: ↑13 dec 2023, 07:22
Hopelijk volgt hij nog even de masterclass koppen met als docent Luuk en dan wordt dit een enorm goede spits. Heeft ook dezelfde arbeidsethos als Luuk.
Ik denk wel dat Luuk nu nog beter is in druk zetten.
Volgens mij kan hij best prima koppen toch? Scoorde bij Groningen ook een paar goals met het hoofd. Bij PSV laatst ook een kopgoal gemaakt, maar ben even vergeten wanneer en tegen wie
Oh ja zeker kan hij koppen, maar als je dan toch de beste kopper van Europa als teamgenoot hebt dan kan hij daar alleen maar van leren.
Hele complete spits die echt meer minuten mag gaan krijgen. Had pech dat die inzet in minuut 6 nog via een Arsenal been over ging. Zijn loopacties zonder bal maakten indruk op mij. Anticipeert goed en vertrekt ook op het juiste moment. Amper buitenspel gestaan tegen een ervaren linie van verdedigers. Die verdedigers hadden moeite hem af te stoppen. Uiteindelijk nog een functionele assist op Vertessen. Voetballend valt het niet tegen. Ik ben zeer tevreden. Speelt gewoon heel volwassen voor een spits van zijn leeftijd.
Met zijn beurt gister zie je wel meteen dat hij iets toevoegt wat je met Luuk gewoon totaal niet hebt. En dat is (vanuit de punt) gevaar in de diepte. Dat brengt meer variatie. Luuk verdedigen is voor tegenstanders erg eendimensionaal. Wel is hij verrekte goed in die ene dimensie (koppen). Maar over de grond en in de diepte hebben onze tegenstanders van Luuk weinig te duchten. Zo eerlijk moeten we zijn.
Ik zie Pepi graag vaker 2e helften of tenminste 30 minuten maken. Die domme invalbeurten van 5 of 10 minuten, wat moet hij daar nou mee? Luuk is op leeftijd en momenteel ook niet echt in vorm.
grasveld schreef: ↑13 dec 2023, 21:17
Met zijn beurt gister zie je wel meteen dat hij iets toevoegt wat je met Luuk gewoon totaal niet hebt. En dat is (vanuit de punt) gevaar in de diepte. Dat brengt meer variatie. Luuk verdedigen is voor tegenstanders erg eendimensionaal. Wel is hij verrekte goed in die ene dimensie (koppen). Maar over de grond en in de diepte hebben onze tegenstanders van Luuk weinig te duchten. Zo eerlijk moeten we zijn.
Ik zie Pepi graag vaker 2e helften of tenminste 30 minuten maken. Die domme invalbeurten van 5 of 10 minuten, wat moet hij daar nou mee? Luuk is op leeftijd en momenteel ook niet echt in vorm.
Tsja maar levert Pepi ook de rest die Luuk levert: het storen / afdekken / de restverdediging, het constant scherp houden van het hele team, het psychologisch bewerken van zowel tegenstander als scheids enz.? En dat koppen levert Pepi natuurlijk ook niet, zo eerlijk moeten we ook zijn.
Daarnaast is het nog maar de vraag of Pepi ook 96 minuten scherp en fit blijft zoals Luuk.
grasveld schreef: ↑13 dec 2023, 21:17
Tsja maar levert Pepi ook de rest die Luuk levert: het storen / afdekken / de restverdediging, het constant scherp houden van het hele team, het psychologisch bewerken van zowel tegenstander als scheids enz.? En dat koppen levert Pepi natuurlijk ook niet, zo eerlijk moeten we ook zijn.
Daarnaast is het nog maar de vraag of Pepi ook 96 minuten scherp en fit blijft zoals Luuk.
Ik vind Luuk sterker in het aansturen van de pressing. Pressing zelf ziet er bij hem maar wat sneu uit. Ik hou van Luuk en van mij mag Pepi nog even wachten, maar Luuk is zo traag als dikke stront en in de tijd dat die bij de keeper is om af te jagen heeft die keeper al 4 potten thee kunnen zetten. Til is daar bijvoorbeeld beter in, alleen heb je dus Luuk nodig om dat aan te sturen op dit moment.
Deze gebruikers waarderen CZ_Code voor dit bericht:
ziege maar ook zagge schreef: ↑13 dec 2023, 21:21
Dat denk ik (nog) niet. Luuk is hierin (naast met de kop) gewoon een absoluut fenomeen. Luuk is een kampioenenmaker. Niet de meest verfijnde speler. Maar wel top met de kop en een ongekende leider met een geweldige arbeidsethos die inderdaad echt ongeëvenaard is, en niet onderschat mag worden. Maar Pepi is geen laconieke speler die de kantjes er vanaf loopt, is mijn indruk.
Het was ook geen verwijt verder, noch pleitte ik voor Pepi basisplaats. Maar hij voegt wel gewoon iets toe wat Luuk niet heeft. En dat maakt het denk ik voor tegenstanders wel wat makkelijker om ons te verdedigen (zeg ik terwijl we gemiddeld 3,4 goals per wedstrijd scoren in de ED ). Daarom zie ik Pepi graag wat meer minuten maken. Gewoon eens 45 minuten of in ieder geval een halfuur.
Deze gebruikers waarderen grasveld voor dit bericht:
Recoba schreef: ↑17 dec 2023, 23:22
Jammer dat Pepi deze wedstrijd niet even wat meer speeltijd kreeg. Zal Bosz voor een basisplaats tegen Twente gaan voor Pepi?
Ik denk het niet. Tenzij Luuk pijntjes heeft. Bosz wil alle prijzen pakken, en de beker is de kortste route. Daarin denk ik dat Bosz gewoon de sterkste elf op gaat stellen. En daarin is momenteel geen plek voor Pepi. Al zie ik hem ook graag meer minuten maken.
Recoba schreef: ↑17 dec 2023, 23:22
Jammer dat Pepi deze wedstrijd niet even wat meer speeltijd kreeg. Zal Bosz voor een basisplaats tegen Twente gaan voor Pepi?
Ik denk het niet. Tenzij Luuk pijntjes heeft. Bosz wil alle prijzen pakken, en de beker is de kortste route. Daarin denk ik dat Bosz gewoon de sterkste elf op gaat stellen. En daarin is momenteel geen plek voor Pepi. Al zie ik hem ook graag meer minuten maken.
Denk dat het momenteel moeilijker is om de beker te winnen dan de titel