Ricardo Pepi

Spelers A-selectie.
Plaats reactie

Ricardo Pepi zou een goede aankoop zijn voor PSV.

Let op dat de resultaten in aflopende volgorde worden weergegeven op basis van de ontvangen stemmen.

Ja
296
59%
Twijfel
179
36%
Nee
24
5%

Totaal aantal stemmen: 499
ShovingNE2
Site Admin
6
Seizoenkaart: Vak PR

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Iedere 49 minuten bij een goal betrokken... holyfuck zeg.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
psvgouda
Vedette
2
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Als er nog mensen waren die twijfelden…
Likes voor psvgouda :
NotoriousBIG046
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
5

Ik hou er niet van om mezelf veren in men reet te stoppen , maar een hele mooie carrière zit in het verschiet voor onze Ricardo.
Op weg naar nr 25
Vedette
4

Topaankoop, 9 miljoen is een schijntje in vergelijk met zijn potentieel.
Buitenspelgoal
Bankzitter
3
Clubvoorkeur: PSV

RemPSV schreef: 07 dec 2023, 20:28 Mag onderhand wel is veel meer minuten krijgen, zo goed speelt Luuk op het moment niet.
En het is ook logisch. Luuk is 33 en speelt vanaf het begin van het seizoen zo veel wedstrijden. Geen wonder dat de klad er dan in komt. Daar heb he toch juist een tweede spits voor? Vorig seizoen ontbrak het daar aan. Nu heb je een jonge, Amerikaans international en goaltjesdief op de bank. Ik snap dat Bosz zo veel mogelijk vast wilt houden aan een bepaalde basis en dat Luuk de aanvoerder is, maar je hebt je bank gewoon nodig. Het seizoen is nog lang en je wilt Luuk ook niet een nieuwe blessure injagen.

Het is ook niet alsof al die goals van Pepi frommelgoals zijn. Gewoon goede spitsengoals. Hij is rijp om vaker te spelen.
Massimo
Legende
6

PSV heeft 45 punten uit 15 wedstrijden en de knock-out fase van de CL bereikt doordat PSV zo'n sterke bank heeft. Als je kijkt naar vorig seizoen dan heeft De Jong eigenlijk best veel gespeeld.
Op weg naar nr 25
Vedette
4

Buitenspelgoal schreef: 08 dec 2023, 09:24Geen wonder dat de klad er dan in komt.
De klad erin ? Staat wederom aan de basis van de 1-0 en Pepi en co kunnen nog veel leren van Ome Luuk in het timen van drukzetten enzo. Luuk scoort misschien iets minder maar speelt ijzersterk.
nilssonH
Moderator
5
Seizoenkaart: Vak B

Awards:

Polletje kapen!

https://www.ussoccer.com/stories/2023/1 ... ear-awards
Likes voor nilssonH (totaal 2):
Menno1MC Hammer
SKERLA
Vedette
6
Favoriete speler: Peet Scheefbril

nilssonH schreef: 11 dec 2023, 18:51 Polletje kapen!

https://www.ussoccer.com/stories/2023/1 ... ear-awards
Done!

Op wie heb jij nog meer allemaal gestemd? :mrgreen:
Grasmat
Lid van verdienste
6
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Heb ook mijn plicht gedaan. Duurde wel een uur voordat ik alle research in de andere categorieën gedaan had. Lekker inclusief.
Likes voor Grasmat :
FTS
Standbeeld
Legende
2

"U.S. Soccer Male Deaf Player of the Year"
Hartig Woordje
Bankzitter
3

wil je dat voortaan in caps neerzetten?
Pelele
Verbannen

Heeft ontzettend veel ruimte en kansen nodig voor een goal.
Tomm
Internationale topspeler
6
Seizoenkaart: Vak F

Awards:

Had ie tot dusverre weinig last van. Denk dat het vooral de basisplek en bijbehorende bewijsdrang is.
11 Tinus
Legende
3
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Een assist is soms mooier dan een goal. Dit was echt heel goed en fijn dat Vertessen hem af maakt.
Maikel
Site Admin
5

ShovingNE2 schreef: 08 dec 2023, 09:18 Iedere 49 minuten bij een goal betrokken... holyfuck zeg.
En dan deze wedstrijd precies in die minuut een assist geven.
Hij doet het erom.
Likes voor Maikel :
DonyellMalen
ComeOnPSV
Vedette
5

Ik vond Pepi echt goed vandaag.
Met hem kan je zo makkelijk voetballen, waardoor de aanvallen ook heel mooi waren.

Pepi gaat ergens in de tweede seizoenshelft het stokje overnemen van Legend Luuk!
Ykhim
Lid scoutingsteam
6

Awards:

Ik vond hem écht goed vandaag. Heel knap ook als je ziet tegen wie hij het moest opnemen. Dat zijn niet de minste verdedigers, zeg maar. Deze jongen komt er wel.

Wellicht geen goal, maar ik vond het ook juist interessant om te kijken hoe hij het zou doen als teamspeler. Dat is me echt alleszins meegevallen.
Likes voor Ykhim :
Menno1
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Seizoenkaart: Vak Y

Awards:

Maikel schreef: 12 dec 2023, 19:56
ShovingNE2 schreef: 08 dec 2023, 09:18 Iedere 49 minuten bij een goal betrokken... holyfuck zeg.
En dan deze wedstrijd precies in die minuut een assist geven.
Hij doet het erom.
En daarna heeft hij nog 41 minuten gespeeld. Dus wanneer hij de volgende keer speelt, zal hij binnen 8 minuten scoren. Fijn om zo iemand achter de hand te hebben! 8)
Likes voor 29.04.2007 :
ShovingNE2
Juancho
Legende
6

Zat er helemaal doorheen dus in dat kader wel goed voor z'n ontwikkeling km dit mee te maken. Zou eigenlijk ook veel vaker/langer moeten spelen/invallen, alleen dan groei je ook naar de inhoud die bijv Luuk altijd al heeft.

Fijne spits hoor, die komt er wel
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
DonyellMalen
Vedette
3

Denk dat Pepi dat wel weet, hoe het is om er doorheen te zitten. Die jongen heeft echt alles de hele pot. Als je ziet ook wat hij zonder bal allemaal doet, dat is niet mis. Fantastisch om te zien. Die klik met Tillman is ook top, verdienen het allebei om elke wedstrijd basis te staan.
Menno1
Legende
6

Ykhim schreef: 12 dec 2023, 22:18 Ik vond hem écht goed vandaag. Heel knap ook als je ziet tegen wie hij het moest opnemen. Dat zijn niet de minste verdedigers, zeg maar. Deze jongen komt er wel.

Wellicht geen goal, maar ik vond het ook juist interessant om te kijken hoe hij het zou doen als teamspeler. Dat is me echt alleszins meegevallen.
Eens. Het is een klinische afmaker, dat wisten we wel. Ik had twijfels meer aan zijn handelingssnelheid toen hij kwam, maar dat ziet er ook best wel prima uit. En heb het idee dat hij daarin sterker is geworden ook. Wat logisch is, gezien zijn leeftijd. Gaan we heel veel lol aan beleven.
RIO
Legende
4
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Echt een hele goede team speler, zeker als spits. Leert zoveel dit seizoen en zo fijn om hem al klaar te stomen voor als Luuk een dipje heeft of op een gegeven moment een stapje terug gaat doen.
TomPSV
Legende
5

Speelde prima, maar had eigenlijk 2x moeten scoren. Zeker die eerste na die actie van Van Aanholt moet zitten.
Bram
Meervoudig international
3

Hopelijk volgt hij nog even de masterclass koppen met als docent Luuk en dan wordt dit een enorm goede spits. Heeft ook dezelfde arbeidsethos als Luuk.

Ik denk wel dat Luuk nu nog beter is in druk zetten.
Hatseflats
Vedette
4

TomPSV schreef: 13 dec 2023, 07:12 Speelde prima, maar had eigenlijk 2x moeten scoren. Zeker die eerste na die actie van Van Aanholt moet zitten.
Werd nog aangeraakt door de keeper waardoor de bal over ging. Was niet zo'n makkelijke bal

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ricardo Pepi