Scheidsrechterstopic

Scheidsrechters en VAR. Bespreek hier de arbitrage.
Plaats reactie
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Het Dries Boussatta lied 😂
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Prima gefloten naar mijn mening
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit noemen ze een goedmakertje. Zo'n fout als vorig jaar valt alleen niet goed te maken.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Schandalige penalty, echt een goedmakertje.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Jwoeloe schreef: 11 sep 2022, 16:35 Dit noemen ze een goedmakertje. Zo'n fout als vorig jaar valt alleen niet goed te maken.
Was gewoon een pingel en de keeper had voor rust al geel moeten hebben..
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Gevaarlijk spel. Gewoon terechte penalty
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Typische goedmaker.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Deed er alles aan om de supporters mee te krijgen in plaats van tegen. Snap de frustratie van RKC heel goed. Slechte wedstrijd gefloten.
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Zo heb ik dat vanuit het stadion absoluut niet beleefd. Die keeper had al na 30 minuten geel kunnen krijgen voor dat oeverloze tijdrekken. Makkelijke penalty wel. Maar Vaessen pakt ook een bal vast buiten de 16 volgens mij. Ook niet opgetreden.

Gewoon een waardeloze scheidsrechter die geheel zijn eigen laffe zelf is en nu ook weigert reactie te geven. Waar kennen we dat toch van. Loser.
#FreeGeneratie4
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2891
Lid geworden op: 10 nov 2019

ruuddevil schreef: 11 sep 2022, 16:36 Schandalige penalty, echt een goedmakertje.
Heb net de beelden gezien maar het was pas schandalig geweest als hij die penalty niet had gegeven.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Dit is 1 van de slechtste referees ooit in de Nederlandse competitie..
Het enige juiste wat de KNVB moet doen is hem per direct op non actief te stellen..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Vond het gewoon een terechte en verdedigbare penalty. Dat hij niet voor de camera's wil komen is daarom des te zwakker.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Komt gewoon wild in met zijn been en raakt het hoofd van Xavi. Als de scheidsrechter niet had gefloten had de VAR en wat mij betreft ook wel af mogen blijven, want vind het ook geen overduidelijke fout als hij niet wordt gegeven.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Inderdaad. Wat ik altijd vraag is of dit elders op het veld een overtreding zou zijn. M.i. wel, dus er is geen reden waarom het nu opeens geen overtreding is. Dat het laat is, RKC het niet leuk vindt of dezelfde scheidsrechter vorig seizoen een onterechte penalty gaf zijn allemaal zaken die 0,0 invloed hebben daarop.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Penal geen discussie: gaat om de intensiteit. Wellicht indirecte vrije trap, maar welke scheids geeft deze nog tegenwoordig? Storender vond ik dat de handbal van Vaessen niet werd bestraft, heel merkwaardig en VAR-waardig. Verder heeeel snel vergeten deze pot. En de scheidsrechter van dienst, voelde voortdurend ongemakkelijk
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

psvgouda schreef: 11 sep 2022, 17:58Storender vond ik dat de handbal van Vaessen niet werd bestraft, heel merkwaardig en VAR-waardig. Verder heeeel snel vergeten deze pot. En de scheidsrechter van dienst, voelde voortdurend ongemakkelijk
Ik kan me voorstellen dat die bal helemaal niet buiten het strafschopgebied is geweest. En is denk ik sowieso geen VAR onderwerp, want zou geel betekenen?
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

loginnaam schreef: 11 sep 2022, 17:37
ruuddevil schreef: 11 sep 2022, 16:36 Schandalige penalty, echt een goedmakertje.
Heb net de beelden gezien maar het was pas schandalig geweest als hij die penalty niet had gegeven.
Schandalig was wat overdreven, met de adrenaline nog in mijn lijf. Maar de bal is al weg voor er sprake is van contact, dus ik vind het een makkelijke strafschop.

Na alle heisa kunnen hoeven we voorlopig niet meer op dit soort meevallers te rekenen…
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Vond het ook geen strafschop omdat eerst de bal gespeelt werd, Xavi zelf met z'n hoofd naar de bal gaat en verder totaal geen intentie van die gozert. Ben er blij mee hoor want we worden hierdoor gered. Maar kan me de woede van RKC goed voorstellen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik niet. Gebeurt dit op het middenveld, dan wordt er óók voor gefloten. Je hebt gewoon je poten thuis te houden in je eigen '16'.

Maar ik zie het al: dit moet het goedmakertje zijn voor alle schandelijke beslissingen in nationale topwedstrijden van weleer. Laat me niet lachen. De stemmingsmakerij in de media is werkelijk nog kutter dan het voetbal van PSV zelf.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Poten thuis houden? Hij rost de bal weg om een tegen goal te voorkomen en pas daarna duik Xavi z'n kop er licht voor.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

De enigen die van dit tumult nog meer zullen profiteren dan nu al het geval is zijn die Diemense trutjes..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
TheSyb
Nationale topspeler
2
Berichten: 1721
Lid geworden op: 10 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV (duh)

Juancho schreef: 11 sep 2022, 18:24 Poten thuis houden? Hij rost de bal weg om een tegen goal te voorkomen en pas daarna duik Xavi z'n kop er licht voor.
Als je op die manier een bal wegwerkt neem je daar, ondanks alle goede intenties, gewoon het risico dat zoiets gebeurd. Het feit dat hij de bal raakt, maakt zijn actie niet minder gevaarlijk.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Is gewoon gevaarlijk spel. Indirecte vrije trap zou ook nog kunnen, maar niks doen zou raar zijn.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Juancho schreef: 11 sep 2022, 18:24 Poten thuis houden? Hij rost de bal weg om een tegen goal te voorkomen en pas daarna duik Xavi z'n kop er licht voor.
Het gebeurt praktisch op precies hetzelfde moment. Je doet het bijna lijken alsof Xavi bewust tegen dat been aanloopt om een pingel te versieren.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Nee maar het is een heel belangrijk detail natuurlijk. Eerst de bal, toen de kruin van Xavi.

Maargoed, gaan we niet uitkomen , hoeft ook niet.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Brael
Vedette
4
Berichten: 8682
Lid geworden op: 1 aug 2019

Ik vond het ook geen overtreding. Xavi dook vrij laag en bovendien veel te laat (de bal was al lang en breed weg). Als er hier iemand met zijn actie risico neemt op een hoofdblessure, is het eerder Xavi zelf dan die vent van RKC.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Scheidsrechterstopic