Spelers die mogen blijven (voor seizoen 2023-24)

Hoe moet PSV spelen? Welke opstelling heeft de voorkeur. Welke spelers op welke positie?
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Bij deze een vooruitblik naar het volgende seizoen en welke spelers volgens ons kunnen voldoen.
Juancho schreef: 12 mar 2023, 18:57
Thijs schreef: 12 mar 2023, 18:50

Je snapt dat, maar ik ben dan benieuwd naar welke spelers je als goed genoeg zou betitelen. Ik zie je namelijk bij iedereen doorselecteren zeggen, maar als je snapt dat dit niet kan, welke 10-15 spelers zou je behouden?
Onderwerp voor een ander topic lijkt me. (Y)
Trap jij af, @Juancho?
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Blijven:

Benitez
Waterman

Boscagli
Ramalho
Branthwaite
PvA
Mauro

Veerman
Xavi
Til
Guti
Sangare (onwaarschijnlijk)
Ledezma

De Jong
Bakayoko
El Ghazi
Silva
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Volledig eens met @trouwepsvfan . Al moet je Ledezma wel echt verhuren als hij weer geen kansen krijgt. Als Boscagli vertrekt, dan is dat wat mij betreft ook prima.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Meer liefde voor onze spelers en minder haat aub.
Peer71
Veelbelovend talent
2
Berichten: 99
Lid geworden op: 27 apr 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ramalho mag van mij ook weg,daar moet een nieuwe ervaren speler voor in de plaats komen.
Til en El Gazi zijn twijfelgevallen bij mij...
Verder zou ik Teze behouden als optie voor CV
Verders is iedereen te koop bij een goed bod
Als Xavi maar in Eindje blijft!!!
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Blijven:

Doel:
Benitez
x
Waterman

Rechts centraal
x
x

Links Centraal
Boscagli
Branthwaite

Linksback
PvA
Oppegard

Rechtsback
Mauro
Sambo

Verdedigend middenveld
Veerman
Ledezma
x
x

Aanvallend middenveld
Xavi
x

Rechtsvoor
Bakayoko
El Ghazi

Linksvoor:
x
x

Spits
De Jong
Silva
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Vertrekken:

Drommel: verkoop
Peersman: verhuur
Obispo: verkoop
Teze: verkoop
Ramalho: verkoop
Sangare: verkoop
Saibari: verhuur
Ledezma: verhuur

De rest zou ik gewoon houden.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

11 Tinus schreef: 12 mar 2023, 19:17 Meer liefde voor onze spelers en minder haat aub.
Lekker de lat laag blijven leggen. Je moet wederom flink doorselecteren.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25075
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

kastoekast schreef: 12 mar 2023, 19:37Peersman: verhuur
Welke club zal een 18-jarige (niet overtuigende) keeper de kans geven? Ik verwacht geen enkele ED club. Je kan hem beter in Jong laten keepen als je echt de potentie ziet.

Verder is de topictitel en het topic sowieso een beetje stom. Alsof wij hier een keuring uitvoeren.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Meer liefde voor de spelers, is dat een lage lat tegenwoordig? Ik snap niet hoe dit niet gewoon onder het transferwindow topic kan, eerlijk gezegd.
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 12 mar 2023, 19:45
kastoekast schreef: 12 mar 2023, 19:37Peersman: verhuur
Welke club zal een 18-jarige (niet overtuigende) keeper de kans geven? Ik verwacht geen enkele ED club. Je kan hem beter in Jong laten keepen als je echt de potentie ziet.

Verder is de topictitel en het topic sowieso een beetje stom. Alsof wij hier een keuring uitvoeren.
Het probleem vooral is dat je bij jong te veel goede keepers hebt. Steur, Schiks, Peersman dan komt door volgend jaar misschien ook nog Smolenaars bij. 3 mogelijk 4 spelers voor 1 plekje onder de lat. Ben benieuwd wat het plan is.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25075
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

kastoekast schreef: 12 mar 2023, 19:51
Standbeeld schreef: 12 mar 2023, 19:45
Welke club zal een 18-jarige (niet overtuigende) keeper de kans geven? Ik verwacht geen enkele ED club. Je kan hem beter in Jong laten keepen als je echt de potentie ziet.

Verder is de topictitel en het topic sowieso een beetje stom. Alsof wij hier een keuring uitvoeren.
Het probleem vooral is dat je bij jong te veel goede keepers hebt. Steur, Schiks, Peersman dan komt door volgend jaar misschien ook nog Smolenaars bij. 3 mogelijk 4 spelers voor 1 plekje onder de lat. Ben benieuwd wat het plan is.
Ja, dat is dan slecht beleid van PSV. Laten we het probleem vooral bij de bron aanpakken en stoppen met zoveel jeugdkeepers te halen. Eventueel afscheid nemen van de keeper die niet gaat spelen. Twee keepers voor Jong is meer dan genoeg. Misschien nog één erbij als joker van de club zoals Bodak.
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

trouwepsvfan schreef: 12 mar 2023, 19:14 Blijven:

Benitez
Waterman

Boscagli
Ramalho
Branthwaite
PvA
Mauro

Veerman
Xavi
Til
Guti
Sangare (onwaarschijnlijk)
Ledezma

De Jong
Bakayoko
El Ghazi
Silva
Mijn vraag aan jou, als Everton en Wolves betreffende spelers niet opnieuw willen verhuren ( dus terughalen of verkopen) welke transfersom zou je dan uit willen geven voor Silva (Wolves kocht hem ooit voor 35 miljoen) en voor Brantwaite was nog interesse deze winter van Roma, voor welk bedrag zou je hem willen halen als Everton besluit niet te verhuren?

Veder zou je dus Mwene, Vertessen, Teze, Peersman, Drommel, Saibari, Oppegard, Obispo, Baumgartl allemaal wegdoen? Zou je uit dat groepje nog verhuren of allemaal proberen te verkopen?
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

VeresRivne schreef: 12 mar 2023, 19:59
trouwepsvfan schreef: 12 mar 2023, 19:14 Blijven:

Benitez
Waterman

Boscagli
Ramalho
Branthwaite
PvA
Mauro

Veerman
Xavi
Til
Guti
Sangare (onwaarschijnlijk)
Ledezma

De Jong
Bakayoko
El Ghazi
Silva
Mijn vraag aan jou, als Everton en Wolves betreffende spelers niet opnieuw willen verhuren ( dus terughalen of verkopen) welke transfersom zou je dan uit willen geven voor Silva (Wolves kocht hem ooit voor 35 miljoen) en voor Brantwaite was nog interesse deze winter van Roma, voor welk bedrag zou je hem willen halen als Everton besluit niet te verhuren?

Veder zou je dus Mwene, Vertessen, Teze, Peersman, Drommel, Saibari, Oppegard, Obispo, Baumgartl allemaal wegdoen? Zou je uit dat groepje nog verhuren of allemaal proberen te verkopen?
Branthwaite zou ik maximaal 7,5 miljoen voor betalen. Klinkt misschien veel maar ik denk dat je homegrown altijd voor een paar miljoen kan slijten als het tegenvalt.

Silva lijkt me onhaalbaar voor koop. Als hij zijn huidige lijn doortrekt zou ik er maximaal 10 miljoen euro voor neertellen.

Van de spelers die jij noemt allemaal verkopen. Verhuren doe je alleen als je potentie ziet in een speler voor de toekomst, dat zie ik bij al de spelers die jij noemt niet.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Voijke schreef: 12 mar 2023, 19:28 Blijven:

Doel:
Benitez
x
Waterman

Rechts centraal
x
x

Links Centraal
Boscagli
Branthwaite

Linksback
PvA
Oppegard

Rechtsback
Mauro
Sambo

Verdedigend middenveld
Veerman
Ledezma
x
x

Aanvallend middenveld
Xavi
x

Rechtsvoor
Bakayoko
El Ghazi

Linksvoor:
x
x

Spits
De Jong
Silva
Persoonlijk zou ik links centraal beiden ook niet per se houden. Daarbij vind ik Teze als RCV en Obispo als LCV wel het behouden waard. Ik vind beiden qua clubcultuur en liefde belangrijk, maar dan moeten ze wel goed gebruikt worden.
Daarbij vind ik Til een uitstekende optie achter Xavi voor aanvallend middenveld. Ledezma zou ik verhuren, want ik betwijfel of die ooit echt goed genoeg gaat zijn, maar hij verdient het om zich te kunnen ontwikkelen na alle blessures.
Verder helemaal eens met je inschatting.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Ja, mee eens. Teze en Obispo als back-up gebruiken is inderdaad goed. Zolang ze maar niet meer in het basiselftal verschijnen. Of ze dat zelf willen is een tweede.
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Spelers die van mij mogen blijven:

Keeper
Benitez, Waterman

RB
Sambo

CV
Branthwaite

LB
Mauro
PvA

CM
Sangare (maar zal wel verkocht worden)
Veerman
Xavi

RB
Bakayoko (liefst wel concurrentie erbij)

Spits
Silva

LB
-


Dan heb je nog een zooi spelers waar op door zou moeten / mogen door selecteren maar waarvan het niet erg is als er enkele! van blijven als reserve:
Til, Guti, de Jong, Ramalho, Obispo, Teze, Mwene, el Ghazi, Drommel en Boscagli.

Ledezma graag verhuren. Saibari verhuren of verkopen (iig weg hier) en Oppegard ook verhuren.
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Thijs schreef: 12 mar 2023, 20:57 Daarbij vind ik Teze als RCV en Obispo als LCV wel het behouden waard. Ik vind beiden qua clubcultuur en liefde belangrijk, maar dan moeten ze wel goed gebruikt worden.
Ben het hier opzich wel mee eens. Maar met hoe er nu regelmatig over deze spelers gedacht en gesproken wordt vraag ik me af of langer blijven niet eerder averechts werkt. Dan gun ik ze liever een mooie stap. Denk dat ze beiden wel het niveau van basisspeler bij PSV in zich hebben.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Dan word hier altijd gevraagd en gezeurd om ,,DoOrSelEcTeReN” en dan willen mensen Teze en Obispo beide behouden. Snap daar dus geen klote van. Beide hebben aangetoond het niveau van PSV eigenlijk niet aan te kunnen. Durf dan eens echt door te selecteren en neem dan op zijn minst van een van beide afscheid. Anders zit je volgend seizoen met precies dezelfde 5 CV’s (als we Jarrad behouden) dan de verdediging waar we nu zoveel kritiek op geven het hele seizoen
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Cambuur heeft 19 keer gescoord, waarvan 5 tegen ons. Dat zegt genoeg. Minimaal 2 echte versterkingen in de defensie nodig. Zelfs met een blindengeleidehond als trainer kan je tegen Cambuur geen 5 goals tegen krijgen.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

trouwepsvfan schreef: 12 mar 2023, 22:38 Dan word hier altijd gevraagd en gezeurd om ,,DoOrSelEcTeReN” en dan willen mensen Teze en Obispo beide behouden. Snap daar dus geen klote van. Beide hebben aangetoond het niveau van PSV eigenlijk niet aan te kunnen. Durf dan eens echt door te selecteren en neem dan op zijn minst van een van beide afscheid. Anders zit je volgend seizoen met precies dezelfde 5 CV’s (als we Jarrad behouden) dan de verdediging waar we nu zoveel kritiek op geven het hele seizoen
Mij heb je nooit over doorselecteren gehoord en degenen, die dat wel continu roepen hebben hen ook wel naar de uitgang geschreven, dus beetje rare post dit. Alsof je Groenlinks verantwoordelijk houdt voor de uitspraken van Rutte. Ik snap dat hyperpositieve over Branthwaite en Boscagli niet en zie Teze en Obispo als zeker niet minder en met veel meer binding met de club. Ik zou dus Ramalho, Boscagli en Branthwaite wegdoen (waarbij ik de laatste voor max €7m nog zou kunnen behouden). Dan zou ik Teze en Obispo houden en er echt fatsoenlijke opties voor RCV en LCV bijhalen. En Obispo en Teze eens meerdere wedstrijden samen laten spelen of met een complementaire, kwalitatief goede partner een van de twee. Dan zie je hen ook wel weer een niveau halen waar we blij mee kunnen zijn, want er zit zeker wel het nodige in beiden.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25075
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

trouwepsvfan schreef: 12 mar 2023, 22:38 Dan word hier altijd gevraagd en gezeurd om ,,DoOrSelEcTeReN” en dan willen mensen Teze en Obispo beide behouden. Snap daar dus geen klote van. Beide hebben aangetoond het niveau van PSV eigenlijk niet aan te kunnen. Durf dan eens echt door te selecteren en neem dan op zijn minst van een van beide afscheid. Anders zit je volgend seizoen met precies dezelfde 5 CV’s (als we Jarrad behouden) dan de verdediging waar we nu zoveel kritiek op geven het hele seizoen
Ik vind het anders prima spelers voor de bank, als ze dat zelf accepteren. Twee jongens uit de eigen opleiding en beiden geen topsalaris verwacht ik. Veel mensen denken dat wij money to blow hebben, maar dat is niet zo hoor. We hebben straks o.a. een top CV nodig, RB, CM, buitenspeler, back-up spits. Met deze wetenschap kan je Obispo en Teze wel de deur uit doen, maar dan moet je ook weer tijd energie steken in twee nieuwe spelers met vergelijkbare/betere kwaliteiten terwijl we al een flink aantal noodzakelijke spelers moeten halen en het dus niet eens zeker is of we daar wel tijd en budget voor hebben. Ik snap je emotie wel, maar het is ook goed om soms dingen in perspectief te plaatsen.
Galactico
Meervoudig international
5
Berichten: 1091
Lid geworden op: 30 aug 2018

Voijke schreef: 12 mar 2023, 19:28 Blijven:

Doel:
Benitez
x
Waterman

Rechts centraal
x
x

Links Centraal
Boscagli
Branthwaite

Linksback
PvA
Oppegard

Rechtsback
Mauro
Sambo

Verdedigend middenveld
Veerman
Ledezma
x
x

Aanvallend middenveld
Xavi
x

Rechtsvoor
Bakayoko
El Ghazi

Linksvoor:
x
x

Spits
De Jong
Silva
Ledezma en Oppegard verhuren/ verkopen. Rechtsvoor is kwalitatief matigjes. Baka bleek ook vandaag weer als een junior te voetballen. El Ghazi is te duur voor de bank. Als je een klasbak kunt halen….

Veerman mag van mij ook weg. Voetbalt als een oude man die alles al gewonnen heeft. Niet helemaal mijn type speler.
Dn Trol
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 652
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

trouwepsvfan schreef: 12 mar 2023, 22:38 Dan word hier altijd gevraagd en gezeurd om ,,DoOrSelEcTeReN” en dan willen mensen Teze en Obispo beide behouden. Snap daar dus geen klote van. Beide hebben aangetoond het niveau van PSV eigenlijk niet aan te kunnen. Durf dan eens echt door te selecteren en neem dan op zijn minst van een van beide afscheid. Anders zit je volgend seizoen met precies dezelfde 5 CV’s (als we Jarrad behouden) dan de verdediging waar we nu zoveel kritiek op geven het hele seizoen
Obispo daar wil je perse vanaf. Maar Ramalho, die niet beter is, minder waarde vertegenwoordigd en 3 tot 4 keer zoveel verdiend. Die Hou je er graag bij?

Daar snap ik nou geen klote van. Doorselecteren begint vooral bij oude, dure spelers die het niveau niet halen
Karfiooltje
Nationale topspeler
2
Berichten: 1550
Lid geworden op: 23 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Wat is de selectie eigenlijk matig als je het zo ziet. Ik heb eigenlijk bij geen één speler dat hij per sé moet blijven behalve Benitez en Xavi.

Branthwaite en Mauro kan ik nog van genieten met hun strijdlust en in Branthwaite zit nog best veel rek. Alleen Mauro kun je niet op bouwen helaas. Verder is het vooral vervangbare middelmaat.

Luuk mag van mij tot zijn 45e blijven met zijn staat van dienst. Alleen worden zijn kwaliteiten niet benut in dir systeem wat we spelen

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Spelers die mogen blijven (voor seizoen 2023-24)