Patrick van Aanholt

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

https://www.vi.nl/nieuws/taaie-klus-PSV ... wel-kunnen

Naast dat hij voetballend een versterking is, heeft hij ook die bravoure die PSV nodig heeft. (ook in z'n spel)
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

11 Tinus schreef: 12 feb 2023, 08:44 Mijn eerste reactie toen ik las dat Pattie kwam was echt een zucht van 'wat een pure armoede' en hoe fout zat ik haha.

Vergelijk het even met een Malacia bv die bij Feyenoord echt goed was en zelfs voor 15 a 20 miljoen verkocht werd aan Europese (sub)top, maar die had zelfs niet zo'n impact als Pattie. In elk facet van een linksback is het een gruwelijke versterking. Een voorzet, buitenom en aan de binnenkant aanvallend, fysiek, snelheid, slimheid, ervaring en niet onbelangrijk...verdedigend solide.
Ik ben eigenlijk altijd fan van deze jongen geweest, heeft in het verleden ook met Ajax gesproken hoopte toen dat hij zou komen. Heb nooit helemaal begrepen waarom internationaal nooit echt helemaal is doorgebroken.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Kreeg hij gisteren rust of had hij last? Wat was de reden dat PvA niet startte gisteren? Heb dat gemist.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25065
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen schreef: 27 feb 2023, 11:36 Kreeg hij gisteren rust of had hij last? Wat was de reden dat PvA niet startte gisteren? Heb dat gemist.
Rust.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Dank, hij had sinds zijn komst ook aardig veel gespeeld dus dat is inderdaad niet gek. Heeft bewezen dat hij op dit moment in ieder geval onze beste linksback is.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Wel heeft PSV de intentie om Van Aanholt langer te behouden dan een half seizoen.
Zou top zijn. Scheelt alweer een vacature komende zomer. Er moet in ieder geval een rechter centrale verdediger bij en een rechtsback.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25065
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen schreef: 04 mar 2023, 16:40
Wel heeft PSV de intentie om Van Aanholt langer te behouden dan een half seizoen.
Zou top zijn. Scheelt alweer een vacature komende zomer. Er moet in ieder geval een rechter centrale verdediger bij en een rechtsback.
Dat was de intentie afgelopen window ook al, alleen ik kan mij herinneren dat Brands zei dat Aanholt te duur was. Dus er zal nog even scherp onderhandeld moeten worden.
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Prima back, zeker voor nog 1 jaar. Is geen wereldwonder op links maar voldoet prima. Ik denk persoonlijk dat als Mauro een keer fit zou zijn dat hij meer zou brengen dan PvA. Maar voor nog 1 seizoen kun je hem er prima bij hebben. Hoewel hij dan wel een keer een foto met PSV shirtjes mag maken van zijn kinderen.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Klopt idd. PvA definitief vastleggen en Xavi langer binden, dat zou een geweldige combo zijn.
Mikelvb
Nationale topspeler
1
Berichten: 1714
Lid geworden op: 19 apr 2022

DonyellMalen schreef: 04 mar 2023, 16:51 Klopt idd. PvA definitief vastleggen en Xavi langer binden, dat zou een geweldige combo zijn.
Moet PvA dus wel even een flink deel salaris inleveren. Zo ja, zeker doen.
MaartenV
Nationale topspeler
3
Berichten: 1574
Lid geworden op: 23 okt 2020

Deze huur pakt boven alle verwachting uit. Hij stond er gewoon meteen en is zoveel verdedigend als aanvallend, als enige verdediger dit seizoen eigenlijk, een dikke voldoende.
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Wat ik enorm goed vind aan PvA is dat hij heel veel vanuit snelheid doet. In NL zijn we vaak nog dat spelers eerst even rustig willen aannemen en van daaruit een actie willen gaan maken, maar op het moment dat hij de bal krijgt is het gelijk met de juiste intensiteit en behoudt de aanval z'n snelheid.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Klopt, daarin zie je heel erg dat Van Aanholt die Premier League intensiteit gewend is. Echt een uitstekende versterking tot nu toe.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Zijn felheid in het verdedigen, die passie die hij heeft, dat hadden we echt nodig. En top hoeveel energie hij in een wedstrijd gooit, echt een verademing met Max, hij blijft maar gaan.
LeandroBonfim
Vaste waarde in elftal
1
Berichten: 664
Lid geworden op: 7 nov 2022

Wil ook een Patrick op rechts
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Te goed voor de Eredivisie. Snapte alleen zijn frustratie niet zo, waardoor hij uiteindelijk die gele kaart kreeg. Leek me gewoon een overtreding. Laten we hopen dat we zijn aanvallende drive nog wat beter gaan gebruiken, door de bal vaker op maat te geven en op het juiste moment. Stond regelmatig vogelvrij in de 16.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Hij is iig overduidelijk de intensiteit gewend die je veel meer mag terug zien bij PSV.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1806
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Altijd proberen om nog minimaal een jaar aan PSV te binden. Uitstekende speler.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Jwoeloe schreef: 05 mar 2023, 16:50 Te goed voor de Eredivisie.
Wat een onzin, hij is juist perfect voor het niveau voor PSV. Dit is het niveau wat gewoon de standaard is (en moet zijn) bij PSV op linksback, maar we hebben afgelopen jaren alleen maar kutbacks gehad,
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Zo enorm fit en dat voor een (voormalig) bankzitter die toch al niet meer de jongste is. Vergelijk dat eens met die Michelin mannetjes El Ghazi en Saibari.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

Brands gaf eind januari al aan dat de kans behoorlijk groot is dat Van Aanholt nog een jaar 'gehuurd' wordt. Nu de clausule van Max geactiveerd is lijkt me de kans groter en groter worden dat hij volgend seizoen ook bij PSV speelt.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Uitstekende speler. Heel stabiel ook.
MaartenV
Nationale topspeler
3
Berichten: 1574
Lid geworden op: 23 okt 2020

DonyellMalen schreef: 05 mar 2023, 16:54
Jwoeloe schreef: 05 mar 2023, 16:50 Te goed voor de Eredivisie.
Wat een onzin, hij is juist perfect voor het niveau voor PSV. Dit is het niveau wat gewoon de standaard is (en moet zijn) bij PSV op linksback, maar we hebben afgelopen jaren alleen maar kutbacks gehad,
Inderdaad, dit is de norm.
Wel extra klasse dat hij als back de wedstrijd bijstuurt met even net wat feller ingrijpen. Of even net wat langer blijven liggen (of aanstellen hoe je het wil noemen). Even de scheids uitkafferen en gele pakken. Ik snap die kaart eigenlijk wel. Intensiteit laten zien. Dom.. dat ook. Maar wel echt een personality die dit PSV broodnodig heeft. Doe er nog maar een paar met die mentaliteit.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Een verademing. Wat een snelheid en intensiteit, aanvallend en verdedigend goed.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Je moet hopen dat hij zelf graag terug wil naar Nederland, wellicht ook voor zijn gezin en familie. Wordt in de zomer ook alweer 33 dus dat is het wel moment om definitief terug te komen. En daarmee zet je zijn club ook een beetje voor een keuze want terugkeren is eigenlijk geen optie. Maargoed, hij werd al verhuurt en wellicht willen ze sowieso van hem en zijn salaris af. Als hij dan maar accepteert dat je als 33 jarige bij PSV geen topsalaris meer gaat krijgen. Je krijgt er wel wat anders voor terug. En daar zal hij dan bewust voor moeten kiezen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Lees her en der op Twitter dat PSV hem al definitief zou willen vastleggen. Ik zou het toejuichen, wat een aanwinst.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Patrick van Aanholt