Chucky schreef: 05 sep 2024, 12:37
Jeronimo schreef: 05 sep 2024, 11:19
Dus die moeten we vervangen door wie?
Ik roep niet om het ontslag van Stewart, maar ik vind wel dat hij nu twee transferperiodes op rij een onvoldoende heeft gescoord. Hij kreeg nu één linie al niet op orde, volgend jaar zijn ze alledrie plus keeper aan de beurt, wat dat betreft is het wel do or die volgend jaar. Maar goed, eerst maar eens van dit seizoen gaan genieten wat ik al zei.
Ik vind een onvoldoende echt niet op z'n plaats, ook voor afgelopen winter niet.
Vertessen lag niet lekker in de groep, dat zag je aan alles. Hij riep ook nadat hij weg was; het zijn allemaal eilandjes... dat hebben we gezien.
Onze driekhoek zou toen komen alleen niet voor een te hoog bedrag, we moeten blij zijn dat hij dat toen niet heeft gedaan.
Deze zomer is begonnen met Dest en Tillman. Vervolgens zijn daar driekhoek en Flamingo aan toegevoegd. Hij heeft door geselecteerd (wat altijd goed is) en vervolgens wilde Teze ineens naar ''zijn nummer 1 op de lijst''. Hij gaat mokken en daardoor leek alles niet op orde had.
Schouten, Veerman, Benitez, Boscagli en Bakayoko zijn behouden. Nagalo en Karsdorp zijn gekomen. Ik denk serieus dat we erop vooruit zijn gegaan. Andere jongens gaan nu opstaan en dat is alleen maar goed. Vorig jaar was een mooi seizoen maar we zullen ook moeten door selecteren om het mooi draaiende te houden.
Hij krijgt van mij echt 2x een 7 en een 10 voor vorig jaar.