Wegens onderhoud zal het forum dit weekend op sommige momenten beperkt te bereiken zijn. Excuses voor het ongemak.

Earnest Stewart

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
MC Hammer
International
1
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Hoe ik het zie.

Plus
[*]Twee talenten centraal, waardoor we ook volgend jaar een deel van de as in stand houden.
[*]Veerman en Schouten behouden, waarmee we de twee beste Nederlandse middenvelders hebben van de Eredivisie.
[*]Malik en Dest vastgelegd, die door geen Eredivisie tegenstander te verdedigen zijn.
[*]Veel meer opties en toekomst op de flanken gehaald.
[*]Een goedkope oplossing voor het vertrek van Teze gevonden.

Min
[*]Rechtsback is niet een zekerheidje in termen van fitheid en een back-up zie ik niet.
[*]Linksback is nog 6 maanden niet wedstrijdfit en een back-up zie ik niet.
[*]We zijn met ons rug tegen de muur gezet door kortlopende contracten en dat probleem wordt met de huidige stand, volgend jaar niet kleiner.

Cijfer
7.
Hammertime!
Sparts
Geselecteerd voor Oranje
3

Ted Lasso schreef: 04 sep 2024, 07:04 Het gemak waarmee mensen hier denken het beter te kunnen dan Stewart, zonder enige kennis van de voetbal markt buiten FM, is lachwekkend. Dat ze lang op Van den Berg hebben gezeten, heeft een reden gehad. Er zullen echt wel aanwijzingen zijn geweest dat een deal voor ca. 15 miljoen haalbaar was. Bovendien gaf Sepp zelf aan naar PSV te willen. Dat een braaiclub als Brentford daar ineens tussendoor zeilt met een achterlijk bod, daar kun je als Nederlandse ploeg weinig tegen beginnen. Dezelfde tactiek pakte vorig jaar bij Schouten goed uit. Nu een keer niet. Beetje deuzig om Stewart afgelopen jaar op het zelfde niveau te zetten als onze lieve heer om hem nu ineens af te fakkelen.

Het niet binnenhalen van een LB is wellicht zuur, maar als een Zalewski en Lodi zelf niet willen, kun je daar weinig aan beginnen. Ja, hij had Van Aanholt nog binnen kunnen halen. Had je eens moeten kijken hoe daar op gereageerd was: makkelijke transfer, afgeschreven, dure kleedkamervulling, patje is te traag. Enzovoorts en zo verder.

Kortom, had het beter gekund? Altijd. Loopt hij nu het risico volgend jaar met een leeglopende selectie te zitten? Ja, maar er zijn nog heel wat dagen te gaan om contractverlengingen te regelen. Wie weet hoe ver ze daar al mee zijn.
Als mijn schilder iets niet netjes afwerkt, en ik heb daar kritiek op, wil dat niet zeggen dat ik denk dat ik dat zelf beter kan.
En er zijn altijd redenen waarom iets niet goed gaat natuurlijk. Er zijn veel onzekerheden. Part of the job is die onzekerheden inschatten en daar beleid op maken. En je kunt best kritiek hebben op het beleid; zonder dat je valt over de binnenkant, buitenkant paal van de transfer van Sepp.
Deze gebruikers waarderen Sparts voor dit bericht:
O Goleiro Grande
Sparts
Geselecteerd voor Oranje
3

En overigens, als ik mijn laatste keer FM zou plotten op het beleid van Stewart zou hij er niet best uitkomen. Hoe kan het dat hij niet even Cantona ophaalt? Belachelijk goedkope speler.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3

Sparts schreef: 04 sep 2024, 07:23
Ted Lasso schreef: 04 sep 2024, 07:04 Het gemak waarmee mensen hier denken het beter te kunnen dan Stewart, zonder enige kennis van de voetbal markt buiten FM, is lachwekkend. Dat ze lang op Van den Berg hebben gezeten, heeft een reden gehad. Er zullen echt wel aanwijzingen zijn geweest dat een deal voor ca. 15 miljoen haalbaar was. Bovendien gaf Sepp zelf aan naar PSV te willen. Dat een braaiclub als Brentford daar ineens tussendoor zeilt met een achterlijk bod, daar kun je als Nederlandse ploeg weinig tegen beginnen. Dezelfde tactiek pakte vorig jaar bij Schouten goed uit. Nu een keer niet. Beetje deuzig om Stewart afgelopen jaar op het zelfde niveau te zetten als onze lieve heer om hem nu ineens af te fakkelen.

Het niet binnenhalen van een LB is wellicht zuur, maar als een Zalewski en Lodi zelf niet willen, kun je daar weinig aan beginnen. Ja, hij had Van Aanholt nog binnen kunnen halen. Had je eens moeten kijken hoe daar op gereageerd was: makkelijke transfer, afgeschreven, dure kleedkamervulling, patje is te traag. Enzovoorts en zo verder.

Kortom, had het beter gekund? Altijd. Loopt hij nu het risico volgend jaar met een leeglopende selectie te zitten? Ja, maar er zijn nog heel wat dagen te gaan om contractverlengingen te regelen. Wie weet hoe ver ze daar al mee zijn.
Als mijn schilder iets niet netjes afwerkt, en ik heb daar kritiek op, wil dat niet zeggen dat ik denk dat ik dat zelf beter kan.
En er zijn altijd redenen waarom iets niet goed gaat natuurlijk. Er zijn veel onzekerheden. Part of the job is die onzekerheden inschatten en daar beleid op maken. En je kunt best kritiek hebben op het beleid; zonder dat je valt over de binnenkant, buitenkant paal van de transfer van Sepp.
Binnenkant, buitenkant paal? Als een speler voor meer dan 14 miljoen extra gaat als je er voor wil/kan geven? Dat lijkt me meer een schot richting de cornervlag.
DadOfFour
Internationale topspeler
3

AddoCultheld schreef: 04 sep 2024, 07:34

Binnenkant, buitenkant paal? Als een speler voor meer dan 14 miljoen extra gaat als je er voor wil/kan geven? Dat lijkt me meer een schot richting de cornervlag.
D A N!
Met als verander je in dit geval de hele betekenis van de zin...
La vida és massa curta per no fer broma
Robson de Souza
Vedette
7

Als Earnest er werkelijk in gaat slagen een aantal contracten te verlengen (als het zou lukken van Bakayoko, Veerman, Boscagli en Benitez er minimaal drie te verlengen) dan valt de balans weer een stuk beter uit. Als dat niet lukt vind ik het wat tegenvallen.
Verder krijg ik het idee dat met Karsdorp is gekozen voor een oplossing voor de korte termijn omdat zich momenteel twee goede rechtsbacks vanuit de jeugd zich aandienen (Merien en Bresser). Wellicht rekent PSV erop dat één van hen zich binnen maximaal twee jaar in de basis gaat spelen. Dan is Karsdorp een prima tussenoplossing.
We gaan het zien.
ShovingNE2
Site Admin
7
Seizoenkaart: Vak PR

Robson de Souza schreef: 04 sep 2024, 08:38Als Earnest er werkelijk in gaat slagen een aantal contracten te verlengen (als het zou lukken van Bakayoko, Veerman, Boscagli en Benitez er minimaal drie te verlengen) dan valt de balans weer een stuk beter uit.
Ik weet niet zeker wie het zei (ik meen @11 Tinus ), maar verlengen zorgt voor meer knaken volgend jaar. Ik zet er een pilsje op dat ze volgend jaar alle vier vertrokken zijn, verlengd of niet. (Even goed is verlengen dan een plus natuurlijk).
Deze gebruikers waarderen ShovingNE2 voor dit bericht (totaal 2):
Robson de Souza11 Tinus
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Breur
Internationale topspeler
6

Hoewel het goed is dat we het team bij elkaar hebben kunnen houden, heeft Stewart zich een grote uitdaging gecreëerd voor volgend jaar. Ik verwacht dat volgend jaar zo'n beetje alle sterkhouders wel weer een stap willen maken waardoor je Benitez, Boscagli, Veerman/Schouten, Bakayoko en de reeds vertrokken Lozano moet vervangen. Bijna allemaal jongens die op de sterkste leeftijd zitten waarvoor je niet snel dezelfde kwaliteit terug kan halen. Ik zou er in ieder geval vanuit gaan dat je ze allemaal moet vervangen en dan ook nog eens moet doorselecteren op Obispo, Oppegard etc.

Als ze slim zijn, beginnen ze al in de winterperiode met hier en daar een vervanger..
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
6

Ramalho en Teze is opgevangen. Het nadeel is wel dat Boscagli en Benitez na dit seizoen transfervrij vertrekken, Lozano in de winter weg is en Bakayoko en Veerman, Schouten

Persoonlijk is mijn vermoeden dat de leiding bij PSV er, in mijn ogen terecht, op heeft gegokt dat de transferzomer zeker een, wellicht meer, grote transfer zou opleveren na afgelopen seizoen.

Het uitblijven van een transferzomer zoals de voorgaande jaren lag niet echt in de lijn der verwachtingen en heeft niet geholpen..
Daardoor bleef het bij passen en meten. Als deze transfer doorgang had gevonden van bijvoorbeeld Veerman (na artikelen in de media van 35/40 miljoen) of Bakayoko(nog meer) dan was het ineens wel mogelijk geweest om bijvoorbeeld Van den Berg in een eerder stadium voor een bedrag dat in de buurt kwam van wat Liverpool vroeg(20m).
Daadwerkelijk miljoenen vrij te maken om ook in de verdediging te kunnen investeren en geen onverantwoorde financiële beslissingen te maken.

Er zijn met Dest en Tillman en bijvoorbeeld het verlengen van Saibari toptransfers gedaan voor onze club. Achter Bakayoko, Lozano zijn twee toptalenten gehaald om te rijpen bij Jong PSV.
Iedere speler die kwam heeft specifieke kwaliteiten die een meerwaarde kunnen zijn voor het team.
Nagalo en Flamingo onder andere met hun lev en inspeelpass, Driouech met zijn actieradius, doelgerichtheid en snelheid.

Over de verdediging bestonden de grootste vraagtekens en mijn inziens heeft Stewart het binnen de mogelijkheden uitstekend opgelost.
Alle posities zijn meer dan dubbel bezet en als Dest terug is ook kwalitatief uitstekend dat je bijna zeker bent van een CL kwalificatie.

Op rechtsback zijn er door de aanwinsten 3 a 4 opties. Karsdorp, Ledezma, Mauro en wellicht iets Defensie er ingesteld Nagalo of Flamingo. Ledezma is gewoon nu al een goede, degelijke, snelle en betrouwbare back gebleken. Erg knappe ontwikkeling
Op rechts centraal had de TD een absolute topper willen toevoegen na Boscagli en helaas is dit door omstandigheden niet gelukt. Deze sterke man zal volgend jaar wel komen als Boscagli vertrekt.
Nagalo en Flamingo zijn uitstekende vervangers voor Ramalho en ABK. Natuurlijk nog jong en onervaren, wel fantastische talenten met voetballend vermogen. ABK heeft geen waarde gehad en hierom gaan we op deze positie erop vooruit. Niet op de manier waarop we van tevoren hadden gehoopt l, maar wel vooruit.

Centraal links staat onze Beckenbauer en een van de aanvoerders van het elftal Boscagli. Hierachter staan straks Obispo en ook Nagalo kan hier goed uit de voeten.

Linksachter is er met de blessure van Dest wel een probleem ontstaan en dat ze een risico hebben genomen kan ik wel begrijpen.
Dams en Oppergard zijn jonge talenten en als Mauro fit is staat er een uitstekende back.
Als de trainer en TD vorig seizoen hebben besloten dat Van Aanholt niet goed genoeg werd geacht dan begrijp ik ook dat ze niet teruggrijpen naar hem.. al vind ik dit persoonlijk wel jammer..

Stewart heeft steeds gezegd 3 zomerwindows nodig te hebben om de selectie volledig naar zijn hand te zetten. Deze zomerwindows was anders dan alle anderen en waar men ook niet op kon anticiperen. Als er op tijd een of twee grote uitgaande transfers waren gedaan had de transferwindow er heel anders uitgezien voor ons.

Komend jaar komt de derde window.
Het valt te verwachten dat er een aantal spelers de deur achter het Philips Stadion gaan dichttrekken en dit transfervrij of voor grote bedragen.
- Benitez, Boscagli, Veerman, Bakayoko en wellicht ook wel Tillman, Schouten of Lang)
Wellicht is de vervanger van Bakayoko of Lang al binnen met Ndala en/of You is of Simons bijvoorbeeld laten we afwachten.
Het overvolle middenveld zou een vertrek van Joey wel moeten kunnen opvangen.
- Karsdorp is een jaar aankijken, werkt het wel of niet dan kun je hem verlengen en anders kun je er geen buil op vallen financieel. Dest is waarschijnlijk weer volledig fit.
Er is nog een flinke geldpot van deze zomer om te investeren in een centrale verdediger
Ik ben niet ontevreden en geef deze zomer door het bijzondere verloop een 7,5/8.

Go Ernie!
mr.top
Internationale topspeler
4

Voormalig KG schreef: 04 sep 2024, 09:06Komend jaar komt de derde window.
Het valt te verwachten dat er een aantal spelers de deur achter het Philips Stadion gaan dichttrekken en dit transfervrij of voor grote bedragen.
Grote bedragen is n9g maar de vraag. Ik benijd onze geliefde technisch directeur totaal niet. Met deze ontwikkelingen op de achtergrond is het verdomd moeilijk om beleid te maken.

Het lijkt erop dat men op voetbalgebied in 2025 weer gaat feesten alsof het 1995 is.
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
2

Sparts schreef: 04 sep 2024, 07:23

Helemaal eens. Ik vind het zelfs nogal pedant wanneer iemand zichzelf even boven 'de mensen hier' verheft om hun kritieken en bedenkingen even als 'lachwekkend' bij elkaar te vegen. Omdat ze geen inside kennis hebben zelfs. Ja, doek dan dit hele forum maar op. Want als je als lachwekkend wordt versleten wanneer je als supporter denkt dat het wel mogelijk was geweest voor PSV om - met nationale dominantie en een prachtige CL-campagne in het vooruitzicht - met iets veelbelovenders dan Rick Karsdorp, Mauro, Richard Ledezma, Fredrik Oppegard en Matteo Dams op het slagveld te verschijnen wat heeft deze gezellige tijdsverspilling dan nog voor zin?

Bovendien, @Ted Lasso: zelf ga je ook best overdreven tekeer. Alsof we hier Stewart massaal en zonder terughoudendheid als lieve heer hebben weggezet en hem nu met zijn allen met pek en veren het dorp uitjagen. Hetzelfde geldt voor het pareren van kritiek op het uitblijven van een linksback. Omdat Lodi niet lukt en Zalewski niet wil, is Van Aanholt de volgende optie? Ik denk dat zowel 'de mensen hier' als FM wel tot meer opties komen en wellicht een aantal waar zelfs Stewart nog niet aan heeft gedacht. Zonder hem daarvoor te willen affakkelen trouwens...
Menno1
Legende
7

ShovingNE2 schreef: 04 sep 2024, 08:53
Robson de Souza schreef: 04 sep 2024, 08:38Als Earnest er werkelijk in gaat slagen een aantal contracten te verlengen (als het zou lukken van Bakayoko, Veerman, Boscagli en Benitez er minimaal drie te verlengen) dan valt de balans weer een stuk beter uit.
Ik weet niet zeker wie het zei (ik meen @11 Tinus ), maar verlengen zorgt voor meer knaken volgend jaar. Ik zet er een pilsje op dat ze volgend jaar alle vier vertrokken zijn, verlengd of niet. (Even goed is verlengen dan een plus natuurlijk).
Ik denk dat we van de basis 11 er zo 8-10 weg zijn volgend jaar. Dus Stewart krijgt een reuzentaak. dan helpt het wel dat je nog wat centen krijgt voor Boscagli, al is het maar pakweg 5 miljoen bij wijze van spreken. En ook bij Veerman en Bakayoko maakt 1 jaar vs 2 of 3 jaar een wereldverschil kwa inkomsten
ComeOnPSV
Vedette
5

Heel duidelijk verhaal over de linksback positie van Frans Janssen bij de roodwit podcast.

Enkele weken geleden heeft Bosz aangegeven dat de focus op rcv en rb moet liggen en niet meer op de lb.

Samen dus voor gekozen om daarop door te schakelen
Deze gebruikers waarderen ComeOnPSV voor dit bericht (totaal 2):
Fanatic-U-sJandeVakantieman
VTheMan
Meervoudig international
2
Favoriete speler: Bakayoko

Menno1 schreef: 04 sep 2024, 09:36

Ik denk dat we van de basis 11 er zo 8-10 weg zijn volgend jaar. Dus Stewart krijgt een reuzentaak. dan helpt het wel dat je nog wat centen krijgt voor Boscagli, al is het maar pakweg 5 miljoen bij wijze van spreken. En ook bij Veerman en Bakayoko maakt 1 jaar vs 2 of 3 jaar een wereldverschil kwa inkomsten
8 tot 10? Basisspelers weg? Ben je aan het trollen? Dat gaat dus nevernooit gebeuren. Dat is waanzin. Bosc/Benny en misschien nog 1 of 2 maar nooit 8 tot 10.
Deze gebruikers waarderen VTheMan voor dit bericht:
SKERLA
trouwepsvfan
Vedette
5
Seizoenkaart: Vak AA

VTheMan schreef: 04 sep 2024, 10:00

8 tot 10? Basisspelers weg? Ben je aan het trollen? Dat gaat dus nevernooit gebeuren. Dat is waanzin. Bosc/Benny en misschien nog 1 of 2 maar nooit 8 tot 10.
8 is volkomen realistisch.

Bakayoko, Veerman, Schouten, Tillman, Benitez, Boscagli.

Stap terug: Luuk

Einde contract: Karsdorp

Mogelijk vertrek: Lang
Deze gebruikers waarderen trouwepsvfan voor dit bericht (totaal 3):
O Goleiro GrandeMenno1Juancho
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Heya Hallvar
Nationale topspeler
7

Aangezien we nooit alle ins en outs van een transferperiode zullen weten, beschouw ik het als een blackbox met een input en een output. Stewart heeft na het kampioenschap een aantal doelstellingen uitgeproken:
1. We willen de lat verder omhoog leggen en het team verder versterken
2. We willen het team zoveel mogelijk bij elkaar houden
3. Eventuele vertrekkers (toen nog Bakayoko en Veerman als kandidaat) zullen met waardige opvolgers worden vervangen.

Nu is de hele transferperiode anders verlopen (oa Veerman en Bakayoko zijn gebleven) en kan je zeggen dat Stewart in de 2e doelstelling is geslaagd en van de 3e doelstelling zou je dat deels kunnen zeggen. Maar dat hangt ook samen met de eerste doelstelling en ik heb behoorlijke twijfels of dat is behaald.
Alles richt zich in dat geval op de verdediging:
- Teze was vorig jaar een keyspeler met zijn snelheid (om de verdediging te ondersteunen) , cross-passes en fysieke betrouwbaarheid. Karsdorp kan wellicht voetballend hetzelfde brengen maar is fysiek onbetrouwbaar (een 1 jarig contract is veelzeggend)
- Ramalho was de zwakke schakel en zijn vervanging zou de belangrijkste versterking van het elftal moeten betekenen. Flamingo en Nagalo hebben nog alles te bewijzen, en we zullen nog moeten zien of Schouten in de topwedstrijden niet weer naar achteren gehaald zal worden
- Oppegard/ Dams zijn optie 3 op LB, waar vorig jaar dat Van Aanholt was. Ik begrijp het vertrek van laatstgenoemde maar schat hem met al zijn ervaring hoger in dan zijn huidige vervangers.

Al met al vind ik dat het gehele team er niet sterker op is geworden en dat Stewart zijn eerste doelstelling niet heeft waargemaakt. Waar je graag zekerheden had zien komen zijn er nu veel twijfelgevallen waar Bosz zijn handen vol aan zal hebben.
Deze gebruikers waarderen Heya Hallvar voor dit bericht (totaal 2):
Leon77MO Goleiro Grande
Teletubby
Nationale topspeler
1

ComeOnPSV schreef: 04 sep 2024, 09:57 Heel duidelijk verhaal over de linksback positie van Frans Janssen bij de roodwit podcast.

Enkele weken geleden heeft Bosz aangegeven dat de focus op rcv en rb moet liggen en niet meer op de lb.

Samen dus voor gekozen om daarop door te schakelen
In Bosz we trust!

Die heeft natuurlijk Mateo Dams op de trainingen gezien en dacht "hier kan ik wel wat mee"
PSVTOPOss
Vaste waarde in elftal
2

Dest Flamingo/Nagalo Tillman Lang Luuk zullen sowieso wel blijven.
Als Karsdorp voldoet dan blijft hij ook.

En dan heb je nog belangrijke selectiespelers als Driouech, Pepi, Saibari, Til die er ook nog bij zijn na de zomer en talenten als Land, Babadi, Dams.
Waarschijnlijk wordt in ieder geval Mauro ook verlengd dus die kun je ook met potlood invullen.

Er vanuit gaande dat Nagalo en Flamingo niet allebei spelen zijn dat dan 5-6 basisspelers die zeker blijven.
Schouten is onzeker, heeft ook nog wel kans om te blijven gezien het WK, moet dan wel echt een hele zekere stap zijn voor hem.

Veerman Bakayoko Benitez Boscagli zijn wel weg volgende zomer. Waarbij Veerman vervangen kan worden in de basis door Saibari.
VTheMan
Meervoudig international
2
Favoriete speler: Bakayoko

trouwepsvfan schreef: 04 sep 2024, 10:04
VTheMan schreef: 04 sep 2024, 10:00

8 is volkomen realistisch.

Bakayoko, Veerman, Schouten, Tillman, Benitez, Boscagli.

Stap terug: Luuk

Einde contract: Karsdorp

Mogelijk vertrek: Lang
Sorry, maar ik zie dat niet zo snel gebeuren eerlijk gezegd. Je mag me volgend seizoen quoten maar. van die eerste 6 gaan er 3 vertrekken. Je kan niet al je sterkhouders in een keer verkopen dat is echt waanzin. Dan kunnen we helemaal opnieuw beginnen en dan is het volgende kampioenschap al verspeeld. Dat kan niet dat mag niet. Dan heeft het technisch hart gefaald.

Luuk stap terug alleen als hij dat wilt. Geloof niet dat hij zo snel gaat aftakelen, was vorig jaar nog de MVP en topscorer.

Karsdorp als hij het goed doet verlengen.

Lang zal toch eerst weer topfit moeten worden en zijn rendement verhogen.
Ittot
Internationale topspeler
3

Voormalig KG schreef: 04 sep 2024, 09:06Over de verdediging bestonden de grootste vraagtekens en mijn inziens heeft Stewart het binnen de mogelijkheden uitstekend opgelost.
Alle posities zijn meer dan dubbel bezet en als Dest terug is ook kwalitatief uitstekend dat je bijna zeker bent van een CL kwalificatie.
Hier stopte ik met lezen.

Waarschijnlijk kwam hierna: Vervolgens heeft Earnest ook nog het conflict in de Gazastrook opgelost en Putin zo ver gekregen zich terug te trekken uit Rusland. Uiteraard nadat hij alle armoede in de wereld heeft opgelost. Uiteindelijk heeft hij het ook nog voor elkaar gekregen het klimaatprobleem even te tackelen.
Ardbeg
Mister PSV
6

Ittot schreef: 04 sep 2024, 10:16
Voormalig KG schreef: 04 sep 2024, 09:06Over de verdediging bestonden de grootste vraagtekens en mijn inziens heeft Stewart het binnen de mogelijkheden uitstekend opgelost.
Hier stopte ik met lezen.

Waarschijnlijk kwam hierna: Vervolgens heeft Earnest ook nog het conflict in de Gazastrook opgelost en Putin zo ver gekregen zich terug te trekken uit Rusland. Uiteraard nadat hij alle armoede in de wereld heeft opgelost. Uiteindelijk heeft hij het ook nog voor elkaar gekregen het klimaatprobleem even te tackelen.
Dat je het niet met hem eens bent is duidelijk maar ik vind het zo zonde om dan gelijk zo flauw en overdreven te reageren. Je kunt het toch ook gewoon eens zijn zonder zo te doen? Zo kun je nooit normaal een gesprek met elkaar aan gaan en elkaar op bepaalde punten vinden.
Deze gebruikers waarderen Ardbeg voor dit bericht (totaal 2):
VTheManVoormalig KG
ShovingNE2
Site Admin
7
Seizoenkaart: Vak PR

O Goleiro Grande schreef: 04 sep 2024, 09:21Want als je als lachwekkend wordt versleten wanneer je als supporter denkt dat het wel mogelijk was geweest voor PSV om - met nationale dominantie en een prachtige CL-campagne in het vooruitzicht - met iets veelbelovenders dan Rick Karsdorp, Mauro, Richard Ledezma, Fredrik Oppegard en Matteo Dams op het slagveld te verschijnen wat heeft deze gezellige tijdsverspilling dan nog voor zin?
Wie noemt dat lachwekkend en waar?

edit: laat maar. Gevonden.

Ik vind het zeker niet lachwekkend overigens. Wel dat er soms te grote woorden worden gebruikt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
11 Tinus
Legende
3
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

VTheMan schreef: 04 sep 2024, 10:09
Je kan niet al je sterkhouders in een keer verkopen dat is echt waanzin. Dan kunnen we helemaal opnieuw beginnen en dan is het volgende kampioenschap al verspeeld. Dat kan niet dat mag niet. Dan heeft het technisch hart gefaald.
Hèhè, dat is nou juist onderdeel van de discussie voor dit jaar. Ik noemde het eerder een trein die met 200 km/h op een muur rijdt. Jij denkt dat PSV zegt na 3 verkopen en nu niemand meer weg? En dan Bakayoko en Veerman transfervrij de deur uit zoals Benitez en Boscagli?

Earnie moet terug naar de tekentafel want zoals het dit jaar is gegaan is geen optie.
Deze gebruikers waarderen 11 Tinus voor dit bericht:
Menno1
Maax
Meervoudig international
2
Seizoenkaart: Vak L

Volgend jaar gaat onze Earnie het drukjes krijgen inderdaad.
Jur1913
Internationale topspeler
2

De Tillman en Dest deals waren goud. Van beiden werd verwacht dat ze weg zouden gaan en dat het een onmogelijke zaak was om ze hier te houden

Dest heeft dan wat problemen opgeleverd omdat we een periode te overbruggen hebben, maar ik begrijp waarom er uiteindelijk geen vervanger is gekomen. Je wil een speler die in de selectie past, na terugkeer van Dest een andere rol kan vervullen waar een gat ligt in de selectie (Zalewski > Lozano en op het laatst werd gezocht naar een LV/LCV dus vervanger Bosscagli) en als dat niet lukt ga je kijken naar een huurdeal. Maar succes daarmee want een speler die beter is dan Mauro hebben ofwel geen zin om na een half jaar op de bank te gaan zitten, of ze zijn fucking duur

Centraal ben ik tevreden over. Met Flamingo hebben we een multifunctionele speler gekocht (kan op rechts, centraal en verdedigend mid?) die al erg goede dingen laat zien maar ook nog veel kan groeien. Nagalo is iets van een gokje maar als hij zijn niveau kan halen die hij ook in Denemarken liet zien dan hebben we voor relatief weinig geld een topper binnen.

Karsdorp vind ik wel oké. Jongen met wat krasjes maar wel behoorlijk wat ervaring. Net als met Schouten wacht ik liever even af voor ik er een hard standpunt over inneem want bij hem bleek ook dat ie vies veel bij had geleerd in Italië.

Al met al wel tevreden over de window. Er zijn wat gokjes genomen, maar dat hoort erbij als je als Nederlandse club stappen wil zetten richting de Europese top.
Koenjo
Meervoudig international
2

Awards:

Ik merk dat er weer veel negativiteit heerst hier, maar ik heb hoge verwachtingen van Nagalo. Met Karsdorp hebben we daarnaast een prima rechtsback erbij. Flamingo is tot nu toe ook een goede versterking, en van hem verwacht ik ook veel. Het is nog even afwachten, maar het ziet er goed uit. Bovendien, als iedereen fit is, ga je er zeker op vooruit ten opzichte van vorig seizoen. 1000%.
Deze gebruikers waarderen Koenjo voor dit bericht (totaal 3):
VTheManSkuddemGerard Karnemelk
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''

Earnest Stewart