Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Flinke woorden op basis van vermoeden maar blijf maar roepen dat ze waarschijnlijk geen idee hadden waar ze mee bezig zijn. De forumleden hier die totaal niet betrokken zijn geweest, die weten het welGalactico schreef: ↑03 sep 2024, 18:37Nee geen geluk. It’s the economy stupid. Net zoals dat excuus wordt aangedragen aan de inkomende kant. Mijn vermoeden is dat Stewart veel te lang op Van de Berg heeft ingezet zonder de alternatieven af te tasten. En dan kom je last minute aankloppen bij BMG die hetzelfde doet wat Stewart in de Bosca casus doet. Deur dicht en de hoofdprijs vragen. Ik ben ook het gehannes in de winter window niet vergeten met Vertessen. Ik zie een enorme parallel rond het gedoe met Teze.ShovingNE2 schreef: ↑03 sep 2024, 17:03 Begint een mooi topic te worden hoor. Het is lastig te accepteren dat PSV intern schijnbaar wel tevreden is over hoe het is gegaan (daarmee niet gezegd hebbende dat ze vinden dat zaken soms beter hadden gekund).
Wat Stewart in bijvoorbeeld het pro-interview zegt op VI kan ook gewoon waar zijn. Ook al past het niet in het straatje van de suporter. Nee: het is gelijk weer een lulverhaal of slap verhaal of straatje schoonvegen. Als je reacties van buiten PSV en PSV-supporters leest hoort dat men vindt dat PSV het goed gedaan heeft en een voldoende scoort en het beste van de Eredivisie eruit is gekomen. Maar dan is het de kritiekloze media die PSV de hand boven het hoofd houdt (las ik ook ergens).
Er is 2 miljard minder uitgegeven door twee competities zoals elders aangetoond. De TV gelden in Frankrijk zijn omlaag gegaan, de FFP in Engeland heeft duidelijk invloed en er speelt op dit moment een zaak voor het Europese Hof (meen ik) die het hele transfersysteem op zijn kop kan zetten. Dat zijn geen excuses: dat zijn feiten. Stewart zegt hierover:
Het lijkt erop dat dit bij PSV heeft meegespeeld in de besluitvorming. Want ze zijn zich er heel bewust van. Veel te makkelijk om dit weg te zetten onder recht lullen of slap verhaal. Makkelijk praten vanaf de zijkant, maar als je de beslissingen moet nemen in een bedrijf met een omzet van 150 miljoen ligt het allemaal wat ingewikkelder. Het halen van een linksback bleek ook nog moeilijker omdat niet iedereen naar PSV wil komen met de wetenschap dat hij Dest voor zich moet dulden zodra hij fit is. Neemt nog steeds niet weg dat ik vond dat die er best mocht komen, maar intern hebben ze andere afwegingen gemaakt toen het juiste niveau niet beschikbaar bleek.
Hele grote woorden als een mislukt transferwindow of een dikke onvoldoende. Of de aan inflatie onderhevige term 'zorgelijk'. Ik zal een keertje terugbladeren in een verloren uurtje hoe men eind mei dacht over het bijeenhouden van de kampioensploeg. En nu dat gelukt is wordt het afgedaan als geluk.
Tja.
Nee gewoon een matig window. En dat mag gewoon hardop uitgesproken worden zonder dat je weer het standaard riedeltje over je uitgestort krijgt dat ze het bij PSV veel beter weten. Kijk maar naar Ajax vorig jaar waar iedereen kon zien dat daar een toekomstige bende werd gemaakt door Svennie. Echt niet dat clubs altijd weten waar ze mee bezig zijn.
Maakt niet uit hoe vaak je het bagatalliseert onder "standaard riedeltje". Jouw "riedeltje" is niets minder standaard. Ik ben ook niet geheel te tevreden maar doe niet alsof je ook maar het kleinste idee hebt van wat er speelt of speelde.